sikkeneurquote:Op maandag 30 november 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit om deze 2 mensen moeten lachen.
Claudia gaf vorig jaar aan dat ze fan was van Hermannnnn. Dus nu geeft ie haar een cadeautje.quote:
Het is een sekte!quote:Op maandag 30 november 2015 19:42 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop dat Gijp aan het kijken is. Die heeft hier vast een rullevante mening over
Claudia niet proberen te sparen. We mogen geen risico's nemen.quote:Op maandag 30 november 2015 19:42 schreef DrDentz het volgende:
We moeten de ring van Claudia afnemen en teruggooien in het vuur waarin hij gesmeed is.
Ja want die moet niet in de auto onderweg zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 19:42 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop dat Gijp aan het kijken is. Die heeft hier vast een rullevante mening over
Dat kan niet, de ring zorgt dat je onsterfelijk bent.quote:Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
Wat gebeurt er met die ring als je dood gaat voordat je hem hebt doorgegeven?
Die ring houdt je bovennatuurlijk lang in levenquote:Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
Oe dan ga ik bij Claudia inbreken.quote:Op maandag 30 november 2015 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan niet, de ring zorgt dat je onsterfelijk bent.
Testament of ander erfrechtquote:Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
Wij hier allen vinden dat nietquote:Op maandag 30 november 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
Herman, wat een walgelijke man vind ik dat.
De rivier is niet van water, maar van sinaasappelsapquote:Op maandag 30 november 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch.
Het ergste lied van hem vind ik nog: toveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |