Vind dit ook nooit zo.. wel knap.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
He bah wat is dat nou. Zeker weer koken met stikstof of zo.
knap wel maar je zou het thuis nooit doen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind dit ook nooit zo.. wel knap.
de alcohol drink je tijdens het aanfruiten van de sjalotjes en het grillen van de kip?quote:
alcohol drinken, zeker... daarna fruit ik de kip en grill ik de sjalotjesquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
de alcohol drink je tijdens het aanfruiten van de sjalotjes en het grillen van de kip?
ook een optiequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alcohol drinken, zeker... daarna fruit ik de kip en grill ik de sjalotjes
Ik heb nog eten van gisterenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een optie
Ik heb vandaag ook uit gefruit
Lekker met spekjes door de boerenkool
bij de iboodhun kwamen er elke keer dozen voorbij met handleiding en spulquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:41 schreef Elvi het volgende:
Ik zou zo graag n keer een cursus moleculair koken willen doen. Lijkt me echt tof
dl?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb nog eten van gisterenShoarma (met veel DL knoflooksaus er doorheen (lekkerste knoflooksaus die er is
![]()
)) uitjes gefruit in olijfolie met veel knoflook, champignons en stoplicht paprika in reepjes erin
![]()
Oe ik eet weleens shoarma maar niet op die manier. Doe je het dan ook gewoon in een broodje of zonder?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb nog eten van gisterenShoarma (met veel DL knoflooksaus er doorheen (lekkerste knoflooksaus die er is
![]()
)) uitjes gefruit in olijfolie met veel knoflook, champignons en stoplicht paprika in reepjes erin
![]()
Nee dat vind ik ook zo jammer, het is niet even een receptje dat je lekker op de zondagmiddag zelf gaat proberen na te makenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
knap wel maar je zou het thuis nooit doen.
hmm, die gaan we eens even zoeken.quote:
soms met broodje, soms zonder... ligt eraan... Iig heel erg lekker op die manierquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik eet weleens shoarma maar niet op die manier. Doe je het dan ook gewoon in een broodje of zonder?
even opgezochtquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:41 schreef Elvi het volgende:
Ik zou zo graag n keer een cursus moleculair koken willen doen. Lijkt me echt tof
Daar proef je gewoon knoflook inquote:
Ik zag het liggen van een kilo is echt teveel hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
soms met broodje, soms zonder... ligt eraan... Iig heel erg lekker op die manier
En kg shoarma van de ah nu in de bonus van 5 voor 3.50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |