yup, in pakken en ook in potjes. Ik heb op ah.nl gewoon wel lui de goedkoopste genomen. Potten waren bio dus duurder dan maar de pakkenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
Kun je passata gewoon in de supermarkt kopen? Ken het niet eigenlijk. Kan de saus niet maken helaas want ik heb EN geen zeef EN geen staafmixer![]()
Sterkte burner.
Fuck bioquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup, in pakken en ook in potjes. Ik heb op ah.nl gewoon wel lui de goedkoopste genomen. Potten waren bio dus duurder dan maar de pakken
Enige nadeel is wel dat er geen hoeveelheid in het recept staat dus dat ik moest gokken hoeveel pakken ik nodig had.
Oh is dat die in een kartonnen pakje zitten? Dat heb ik weleens gezien alleen niet op de naam gelet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup, in pakken en ook in potjes. Ik heb op ah.nl gewoon wel lui de goedkoopste genomen. Potten waren bio dus duurder dan maar de pakken
Enige nadeel is wel dat er geen hoeveelheid in het recept staat dus dat ik moest gokken hoeveel pakken ik nodig had.
truequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fuck bioAls het echt zo goed is voor de wereld, was het wel goedkoper (lees subsidie)
hmm ja dan heb je niets aan de pastasausquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind tomaten en tomatensaus ontzettend vies dus ik ga die saus iig niet makenmaar denk dat ik volgende week eens die kipgerecht ga uitproberen.
oehhhhhhhhhhh lekker hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is dat die in een kartonnen pakje zitten? Dat heb ik weleens gezien alleen niet op de naam gelet.
Had ik nog niet verteld trouwens, ik werd vrijdag verrast met een driegangenmenuIk zat wel helemaal propvol daarna
Ik ben allergisch voor verse tomaatquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind tomaten en tomatensaus ontzettend vies dus ik ga die saus iig niet makenmaar denk dat ik volgende week eens die kipgerecht ga uitproberen.
Lekker!quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is dat die in een kartonnen pakje zitten? Dat heb ik weleens gezien alleen niet op de naam gelet.
Had ik nog niet verteld trouwens, ik werd vrijdag verrast met een driegangenmenuIk zat wel helemaal propvol daarna
Ik hoop t maar ik ben bang dat we die nog langer aan moeten kijken.quote:
Gemaakt door je lieftallige significant other?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Saus kan je wel hebben?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor verse tomaat
Ja ik kan zoiets niet hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gemaakt door je lieftallige significant other?
Jup, alle varianten, behalve echt tomaatquote:
Beetje rare neus, maar ik doe meequote:
want niet lief? of niet tallig?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kan zoiets niet hoorLieftallig is trouwens een beetje gek woord in dit geval
Niet lief?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kan zoiets niet hoorLieftallig is trouwens een beetje gek woord in dit geval
yupquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
He bah wat is dat nou. Zeker weer koken met stikstof of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |