SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
dobbeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EreshkigalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GaddleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NanukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mrs.PeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilversjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uitgezwaaid vorig topic:
Arja, GVman, Gaddle, Chanty en Sull
(ook uit de sectie "wie posten er ook al weer mee")
[ Bericht 4% gewijzigd door GVman op 08-12-2015 12:35:54 ]ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Majo![]()
Ik ga even nadenken over een aanpassing in de op voor mij, deze is niet echt heel up to date meer.. Zou een modje of gv-man de oude willen verwijderen. Ik twijfel ook nog of ik er nog wel in wil als ik een update hebBe happy with the little things in life![]()
Majo en Ereshga maar lekker onder een steen zitten!
Ik ben inmiddels begonnen met de hormonen!Ben alleen enorm moe en warrig en vergeetachtig.. Het verbaast me oprecht dat mijn schoenen bij elkaar horen, want voor hetzelfde geld had ik all stars met pumps kunnen combineren...
![]()
![]()
Ophelia is ook uitgezwaaid vorig topic![]()
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.![]()
Hoi Droomvrouwtje, ik heb jouw tekst even weggehaald (incl. spoiler tags).
En Gaddle, jij staat nog in de lijst, maar hopelijk niet lang meer. Toch al wel geplaatst in het uitzwaaihoekje![]()
En nogmaals *knuffels* voor Eresh en MaJo...
[ Bericht 24% gewijzigd door GVman op 30-11-2015 21:55:23 ]ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Balen majo.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe uitslagen van jouw vriend.
Wanneer gaan jullie trouwen?
Gv gaddle is ook uitgezwaaid
Stroop spannend dat je bent begonnen!![]()
Altijd moeilijk dit. Sterkte!quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:53 schreef Ereshkigal het volgende:
Nee sorry ik haal de positieve flow weer naar beneden... Negatief![]()
Ik wil graag nog even in de op blijven tot ik mijn echo heb gehad. Misschien geloof ik het dan wat meer. Ik ben nog erg onzeker.![]()
En dan kijk je voor het eerst ooit uit naar het begin van je menstruatie. En dan is ie Te Laat![]()
Frustrerend is dat. Ik vrees dat ik bij een latere menstruatie niet kan beginnen in december ivm werk en planbaarheid.
Einde lief dagboek.
Nog even eenvoor MaJo en eresh.
![]()
quote:Op maandag 30 november 2015 17:32 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Majo en Ereshga maar lekker onder een steen zitten!
Ik ben inmiddels begonnen met de hormonen!Ben alleen enorm moe en warrig en vergeetachtig.. Het verbaast me oprecht dat mijn schoenen bij elkaar horen, want voor hetzelfde geld had ik all stars met pumps kunnen combineren...
en
en
en spannend enzo! Welke hormonen krijg je en hoe lang? Wanneer de eerste echo?
![]()
Ik hoor er niet in hoor in de OPdat was ruim twee jaar geleden.
Heel lief maar dat voelt echt heel erg onterecht aangezien ik deze keer zo spontaan zwanger ben geraakt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
15-7-2016 is de grote dagquote:Op maandag 30 november 2015 18:07 schreef Arja het volgende:
Balen majo.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe uitslagen van jouw vriend.
Wanneer gaan jullie trouwen?
Gv gaddle is ook uitgezwaaid
Stroop spannend dat je bent begonnen!wel goede afleiding om naar uit te kijken!
Nog niet ongesteld geworden, van mij mag het doorbreken. Maar aan de krampen te voelen zal dat niet lang meer duren...26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Kijk dat schiet al op!quote:Op maandag 30 november 2015 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
15-7-2016 is de grote dagwel goede afleiding om naar uit te kijken!
Nog niet ongesteld geworden, van mij mag het doorbreken. Maar aan de krampen te voelen zal dat niet lang meer duren...
Wil het ziekenhuis niet sowieso een baarmoederfoto maken voor ze beginnen met iui? Dan kun je dat misschien nog voor jullie trouwdag plannen![]()
Balen zeg! Hier was ik daar ook super bang voor.. Zijn ze daar ook dicht rond de feestdagen? Wanneer is de "deadline"? En je verwacht vandaag ongesteld te worden, toch?quote:Op maandag 30 november 2015 20:14 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]en
en
en spannend enzo! Welke hormonen krijg je en hoe lang? Wanneer de eerste echo?
Ik heb nu triptofem (om eigen hormonen te onderdrukken) en gonal f om te stimuleren. Dat moet dan tot er genoeg follikels groot genoeg zijn. Vrijdag is de eerste echo, dus nog even geduld!![]()
Dat is wel een goeie, ik zal dat eens navragen. Heb er ook al over gedacht om een paar weken voor het trouwen al te beginnen, er zit altijd veel wachttijd bij toch?quote:Op maandag 30 november 2015 22:17 schreef Arja het volgende:
[..]
Kijk dat schiet al op!
Wil het ziekenhuis niet sowieso een baarmoederfoto maken voor ze beginnen met iui? Dan kun je dat misschien nog voor jullie trouwdag plannen
Ik wil me trouwens laten onderzoeken op endometriose wegens heftige menstruaties. Dan gaan ze denk ik ook allemaal onderzoeken in de baarmoeder doen?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Voor mijn behandeling zijn ze nooit gesloten, gaat ook tijdens de feestdagen door. Maar vanwege mijn werk (extra druk rondom kerst) is het dan voor mij niet mogelijk om zo vaak van mijn werk weg te zijn. Vandaag inderdaad volgens de app, maar volgens de eisprong die op de echo is gezien, eerder gisteren of eergisteren. Maar ik heb al wel de buikpijn, dus het zal niet lang meer op zich laten wachten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Balen zeg! Hier was ik daar ook super bang voor.. Zijn ze daar ook dicht rond de feestdagen? Wanneer is de "deadline"? En je verwacht vandaag ongesteld te worden, toch?
Ik heb nu triptofem (om eigen hormonen te onderdrukken) en gonal f om te stimuleren. Dat moet dan tot er genoeg follikels groot genoeg zijn. Vrijdag is de eerste echo, dus nog even geduld!
Hoe is de Gonal-F? Daar zal ik ook mee gaan beginnen: Cetrotide, Gonal-F en Pregnyl.![]()
De wachttijden zijn heel verschillend per ziekenhuis, maar ook per maand.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie, ik zal dat eens navragen. Heb er ook al over gedacht om een paar weken voor het trouwen al te beginnen, er zit altijd veel wachttijd bij toch?
Ik wil me trouwens laten onderzoeken op endometriose wegens heftige menstruaties. Dan gaan ze denk ik ook allemaal onderzoeken in de baarmoeder doen?
Ik weet niet waar het onderzoek naar endometriose uit bestaat, maar het lijkt me wel goed wat grondiger te kijken bij jou.![]()
Yeah! Gelukkig nog op tijd dus!quote:
Ik vind de infectie van gonal zeer goed te doen. Ik ben nu een paar dagen heel erg moe en had gister erge migraine. Maar of dat door de hormonen komt en zo ja, welke..?
Moet je dan ook al meteen beginnen met hormonen? Ik dacht dat als je in eigen cyclus deed je (bijna) geen hormonen nodig hebt?![]()
Hier is het een kwestie van bellen en starten bij iui, geen wachttijd. Op z'n hoogst een week of twee voor het eerste consult.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie, ik zal dat eens navragen. Heb er ook al over gedacht om een paar weken voor het trouwen al te beginnen, er zit altijd veel wachttijd bij toch?![]()
Ik hoop dat de infectie meevaltquote:Op woensdag 2 december 2015 07:02 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Yeah! Gelukkig nog op tijd dus!
Ik vind de infectie van gonal zeer goed te doen. Ik ben nu een paar dagen heel erg moe en had gister erge migraine. Maar of dat door de hormonen komt en zo ja, welke..?
Moet je dan ook al meteen beginnen met hormonen? Ik dacht dat als je in eigen cyclus deed je (bijna) geen hormonen nodig hebt?Fijn dat dat meevalt, is gelukkig ook een heel klein naaldje! Balen van de migraine, heb je dat normaal ook altijd rondom je eisprong of menstruatie?
Ik hoef inderdaad niet te beginnen met hormonen, pas als ik een dominante follikel heb van 14 mm. Ik hoor vanmiddag wanneer we gaan beginnen. En eigenlijk ook of deze behandeling wel kan, daar was nog even twijfel over. Dus vanavond weet ik meer!![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:01 schreef Arja het volgende:
[..]
De wachttijden zijn heel verschillend per ziekenhuis, maar ook per maand.
Ik weet niet waar het onderzoek naar endometriose uit bestaat, maar het lijkt me wel goed wat grondiger te kijken bij jou.Ik bedoel vooral ook dat zo'n IUI ook uit veel wachten zal bestaan, of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 2 december 2015 07:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier is het een kwestie van bellen en starten bij iui, geen wachttijd. Op z'n hoogst een week of twee voor het eerste consult.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ja je hebt verschillende echo's om de groei van je follikel te volgen en om op te letten dat er niet te veel follikels gaan groeien en de goede timing van de iui te bepalen.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel vooral ook dat zo'n IUI ook uit veel wachten zal bestaan, of valt dat wel mee?
Als ze eenmaal weten hoe jouw lichaam op de hormonen reageert, heb je minder echo's.
Of bedoel je dat ook niet?![]()
Yup dat bedoel ikquote:Op woensdag 2 december 2015 16:36 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja je hebt verschillende echo's om de groei van je follikel te volgen en om op te letten dat er niet te veel follikels gaan groeien en de goede timing van de iui te bepalen.
Als ze eenmaal weten hoe jouw lichaam op de hormonen reageert, heb je minder echo's.
Of bedoel je dat ook niet?Stel dat ik dus iets voor ons huwelijk begin (zeg 1 juni) dan is de kans lijkt mij groot dat ze eerst alles nog goed moeten bekijken en de IUI niet binnen een week zal plaatsvinden. Deze anders "gemiste tijd" zou ik dan al voor ons huwelijk kunnen benutten zeg maar
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Hm ja maar met een beetje pech moet je dan een echo op je trouwdag of de ochtend daarna. Plus dat je s avonds op een vaste tijd moet spuiten en je dan waarschijnlijk aan het dansen bent op je feest.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup dat bedoel ikStel dat ik dus iets voor ons huwelijk begin (zeg 1 juni) dan is de kans lijkt mij groot dat ze eerst alles nog goed moeten bekijken en de IUI niet binnen een week zal plaatsvinden. Deze anders "gemiste tijd" zou ik dan al voor ons huwelijk kunnen benutten zeg maar
Ik zou het niet doen maar wel bv de HSG al doen![]()
Zo wij kunnen ook door... Vandaag ongesteld vrijdag weer spuiten volgende week vrijdag weer naar het ziekenhuis ronde 2 is een feitAnd then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Maar goed, je kunt natuurlijk ook gewoon die ene ronde overslaan.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:54 schreef Arja het volgende:
[..]
Hm ja maar met een beetje pech moet je dan een echo op je trouwdag of de ochtend daarna. Plus dat je s avonds op een vaste tijd moet spuiten en je dan waarschijnlijk aan het dansen bent op je feest.
Ik zou het niet doen maar wel bv de HSG al doen![]()
Het is een flow. Tenminste zo ben ik het steeds meer gaan ervaren. Dagje janken als ik ongesteld was, maar ook alweer het besef dat dat dag 1 is voor de volgende kans.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:31 schreef Ereshkigal het volgende:
Zo wij kunnen ook door... Vandaag ongesteld vrijdag weer spuiten volgende week vrijdag weer naar het ziekenhuis ronde 2 is een feit
Ophelia ja, majo wilde eigenlijk ook na haar huwelijk beginnen dus ik zou ofwel dat doen, ofwel nu beginnen en de trouwmaand overslaan![]()
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:31 schreef Ereshkigal het volgende:
Zo wij kunnen ook door... Vandaag ongesteld vrijdag weer spuiten volgende week vrijdag weer naar het ziekenhuis ronde 2 is een feit![]()
Dan gaan we redelijk gelijk op met z'n drieen: Stroop, jij en ik!
Ik ben vandaag gebeld, en deze cyclus wordt de eerste ronde! Volgende week donderdag op dag 10 de eerste echo, ik kan dan meteen de hormonen meenemen. Spannend, leuk, angstaanjagend, stressvol, proberen te relativeren en te mindfullnessen. Moeilijk! Maar wel heel leuk. Denk ik.![]()
![]()
Het dagje janken heb ik nu niet eens gehad. Was weer even blij met duidelijkheid gewoon weer opnieuw... Verder inderdaad je gaat gewoon door toen ik er achter kwam meteen ziekenhuis en apotheek gebeld... Alles weer geregeld dus kunnen we verder...Dat we in 2016 maar goed nieuws krijgen....quote:Op woensdag 2 december 2015 20:34 schreef Arja het volgende:
[..]
Het is een flow. Tenminste zo ben ik het steeds meer gaan ervaren. Dagje janken als ik ongesteld was, maar ook alweer het besef dat dat dag 1 is voor de volgende kans.
Ophelia ja, majo wilde eigenlijk ook na haar huwelijk beginnen dus ik zou ofwel dat doen, ofwel nu beginnen en de trouwmaand overslaanAnd then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Nieuwe tekst voor in de OP, kan TS of een mod het aanpassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hear hear!!quote:Op woensdag 2 december 2015 21:35 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Het dagje janken heb ik nu niet eens gehad. Was weer even blij met duidelijkheid gewoon weer opnieuw... Verder inderdaad je gaat gewoon door toen ik er achter kwam meteen ziekenhuis en apotheek gebeld... Alles weer geregeld dus kunnen we verder...Dat we in 2016 maar goed nieuws krijgen....![]()
Endometriose komt zelden in de baarmoeder voor, als dit zou zijn hadden ze dit al wel op echo's gezien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie, ik zal dat eens navragen. Heb er ook al over gedacht om een paar weken voor het trouwen al te beginnen, er zit altijd veel wachttijd bij toch?
Ik wil me trouwens laten onderzoeken op endometriose wegens heftige menstruaties. Dan gaan ze denk ik ook allemaal onderzoeken in de baarmoeder doen?
Hier bestond de onderzoek uit lichamelijk onderzoek (vaginaal en rectaal toucheren) en echo, een mri en bloedonderzoek.
Mrs.Peel spannend!! Ik ben echt benieuwd naar het verloop en hoe het gaat zo'n ivf in eigen cyclus.. Dit is namelijk een vraag die open staat voor als we weer ooit gaan beginnen of dit een mogelijkheid is voor ons.
Eres😘😘 wel fijn dat je zo snel weer door kan
Verder een dikke knuf voor jullie allemaalBe happy with the little things in life![]()
Ik ben ook erg benieuwd! Ik hoop zo dat het lukt om zwanger te worden, ik durf er eigenlijk niet echt over te denken/fantaseren. Ben ook best wel bang voor teleurstelling. Ik heb vandaag een boek besteld over praktische mindfulness, dat komt wel van pas de komende tijd.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Mrs.Peel spannend!! Ik ben echt benieuwd naar het verloop en hoe het gaat zo'n ivf in eigen cyclus.. Dit is namelijk een vraag die open staat voor als we weer ooit gaan beginnen of dit een mogelijkheid is voor ons.
Het zou fantastisch zijn als MNC-IVF ook voor jullie geschikt is! Wanneer gaan jullie weer nadenken over evt. weer een behandeling? Als ik zo vrij mag zijn om je dit te vragen natuurlijk.![]()
Ja mag je vragen hoor, eind volgend jaar pas weer. En dan ergens in het 2017 starten. We moeten weer terug op de wachtlijst dan en alle onderzoeken opnieuw laten doen. Dus daar gaat ook wel wat tijd over qua uitslagen dan.Be happy with the little things in life![]()
Bedankt voor de uitleg! Ik ga het eens voorleggen aan de gyn. Spannend dat jullie er eventueel weer voor gaan!quote:Op woensdag 2 december 2015 22:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Endometriose komt zelden in de baarmoeder voor, als dit zou zijn hadden ze dit al wel op echo's gezien.
Hier bestond de onderzoek uit lichamelijk onderzoek (vaginaal en rectaal toucheren) en echo, een mri en bloedonderzoek.
Eres😘😘 wel fijn dat je zo snel weer door kan
Verder een dikke knuf voor jullie allemaal
Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden, op dag 41. Met clomid zijn de cycli altijd langer maar dit was weer een week erbij. Overmorgen heb ik telefonisch consult met de gyn, dan gaan we overleggen hoe en wat. Misschien moet de dosering van de Clomid omhoog.
Ik verga meteen weer van de pijnNet diclo ingenomen dus hopelijk werkt dat snel.
Hoe is het verder met iedereen?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
@MaJo: net mijn menstruatie achter de rug, donderdag de eerste echo van deze cyclus, en dan haal ik ook meteen de hormonen op! Heel spannend eigenlijk!
Afgelopen weekend gezellig Sinterklaas gevierd, en nu al weer druk aan het werk.
Balen van die heftige menstruaties!![]()
quote:Op woensdag 2 december 2015 21:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
Nieuwe tekst voor in de OP, kan TS of een mod het aanpassen?Even in de herhaling, kan een mod het aanpassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt hartstikke blij dat ik de echo toch een stuk vroeger kon krijgen.quote:
Oh Ik heb een kloppend hartje gezien.Dat geeft gelukkig moed. De eerste keer dat ik dat heb gezien. heerlijk gewoon.
Als groeit en ziet eruit alsof het prima op schema ligt.![]()
als je iets aangepast wil hebben kun je het beste even een dm doen, ik lees niet dagelijks alle topics bijquote:Op maandag 7 december 2015 16:06 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Even in de herhaling, kan een mod het aanpassen?
Het staat er in!disclaimer![]()
quote:Op maandag 7 december 2015 19:38 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ik ben echt hartstikke blij dat ik de echo toch een stuk vroeger kon krijgen.
Oh Ik heb een kloppend hartje gezien.Dat geeft gelukkig moed. De eerste keer dat ik dat heb gezien. heerlijk gewoon.
![]()
Niet?quote:Op maandag 7 december 2015 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je iets aangepast wil hebben kun je het beste even een dm doen, ik lees niet dagelijks alle topics bij
Het staat er in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
![]()
Supertof! Een mini baby in je buik![]()
![]()
Wat fijnquote:Op maandag 7 december 2015 19:38 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Als groeit en ziet eruit alsof het prima op schema ligt.
Be happy with the little things in life![]()
Jij maakt mijn dag weer goed!!!quote:Op maandag 7 december 2015 19:38 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Als groeit en ziet eruit alsof het prima op schema ligt.
Super fijn!!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
[..]
![]()
Goed begin van de dinsdag dit![]()
![]()
Gaddle wat super fijn!durf je nu ook wat meer vooruit te kijken of blijft het spannend?
Stroopwafel hoe gaat het met prikken?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Wachten is moeilijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gaddle![]()
![]()
Ik moet nog anderhalve week. (aftellen ...)![]()
![]()
JAAAAAA!!! Gaddle heeft een knipperquote:Op maandag 7 december 2015 19:38 schreef Gaddle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En Mrs. Peel, aangepast (edit: oh wacht, was al gedaan)
ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Toch bedanktquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:38 schreef GVman het volgende:
[..]
JAAAAAA!!! Gaddle heeft een knipper![]()
![]()
![]()
![]()
En Mrs. Peel, aangepast (edit: oh wacht, was al gedaan)
![]()
Hoe gaat het met jullie?
En Arja, hoe gaat het met jou?![]()
Ja, bij ons alles goed. Mijn vrouw is veel misselijk en ook erg moe (hoort er bij), maar los daarvan gaat het goed.
We hebben de reguliere onderzoeken gehad en daaruit kwam naar voren dat alles groeit zoals het moet groeien. De 3D-echo's zijn om verliefd op te worden
Plaatje bij het praatje? Of vind je dat te prive?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:13 schreef GVman het volgende:
Ja, bij ons alles goed. Mijn vrouw is veel misselijk en ook erg moe (hoort er bij), maar los daarvan gaat het goed.
We hebben de reguliere onderzoeken gehad en daaruit kwam naar voren dat alles groeit zoals het moet groeien. De 3D-echo's zijn om verliefd op te worden
Wat heerlijk dat het zo goed gaat, ik vind het zo fijn voor jullie![]()
![]()
Nou, vooruit: de plaatjes die we meekregen uit het ziekenhuis van 11 weken en 12 weken. Alle indicatoren zijn goed: ruim binnen normale bandbreedtes en keurig in de curves e.d.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Plaatje bij het praatje? Of vind je dat te prive?
Wat heerlijk dat het zo goed gaat, ik vind het zo fijn voor jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel grappig om te zien: als de radioloog even drukt met het echoding, dan zie je de embryo echt helemaal op en neer gaan, alsof ie op een springkussen staat, haha...ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Scherpe fotos GVman! Zulke scherpe fotos hebben ze niet bij ons echobureau. Of hebben jullie een pretecho laten maken?![]()
Ja, ik durf wel een beetje vooruit te kijken, maar tegelijker tijd blijft het heel erg spannend. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik nooit een hartslag gezien. Dit helpt mij enorm.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:30 schreef MaJo het volgende:
Gaddle wat super fijn!durf je nu ook wat meer vooruit te kijken of blijft het spannend?
Stroopwafel hoe gaat het met prikken?
Verder ga ik proberen om er wat meer van te genieten ongeacht dat ik veel last heb van zwangerschap kwaaltjes (vermoeid, misselijk, last van maagzuug, spugen en buikpijn).
Ik kan niet wachten tot ik mijn volgende echo heb, die heb ik alweer over twee weken.Succes met wachten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gaddle![]()
![]()
Ik moet nog anderhalve week. (aftellen ...)
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:44 schreef GVman het volgende:
[..]
Nou, vooruit: de plaatjes die we meekregen uit het ziekenhuis van 11 weken en 12 weken. Alle indicatoren zijn goed: ruim binnen normale bandbreedtes en keurig in de curves e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enHeerlijk om deze prachtige echo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel grappig om te zien: als de radioloog even drukt met het echoding, dan zie je de embryo echt helemaal op en neer gaan, alsof ie op een springkussen staat, haha...![]()
![]()
Het prikken zelf gaat prima. Zal geen hobby worden, maar is wel te doen. En het groeit ook wel lekker door (al was de echoscopiste van vandaag een beetje een kneus - volgens mij miste ze de helft en deed ze er eentje dubbel?), dus dat is fijn.quote:
Maar die bijwerkingen... Ik had me ingesteld op opvliegers, slecht humeur, etc. In plaats daarvan ben ik zó moe.. Ben net een vaatdoek. Slaap van 9 tot 7 en dan nog heb ik overdag moeite mijn ogen open te houdenEn ik heb nog veel last van mijn darmen. En mijn buik begint nu ook pijnlijk te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig duurt het waarschijnlijk niet heel lang meer!quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:44 schreef GVman het volgende:
[..]
Nou, vooruit: de plaatjes die we meekregen uit het ziekenhuis van 11 weken en 12 weken. Alle indicatoren zijn goed: ruim binnen normale bandbreedtes en keurig in de curves e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel grappig om te zien: als de radioloog even drukt met het echoding, dan zie je de embryo echt helemaal op en neer gaan, alsof ie op een springkussen staat, haha...![]()
oh my, wat een mooie echo's! Mijn overvolle eierstokken gaan als een gek op en neer
![]()
![]()
Wauw wat een mooie echo's gv. Zulke mooie maken ze niet in mijn ziekenhuis. Op mijn echo kun je maar net de vorm van een baby herkennen.
Met mij gaat het goed. Geen dag misselijk geweest. Ik post updates in z&g.
Oh stroop, spannend die volle eierstokken en het verdere traject. Maakt de gyn niet de echo's, maar een echoscopist? Als ze de helft mist, tel dan zelf even mee ivm overstimulatie![]()
![]()
Nee hoor, het zijn geen pretecho's. Vanwege de tese/icsi komen we in aanmerking voor wat meer prenatale diagnostiek. En vanwege een of andere studie in het Erasmus MC kregen we een extra echo, op een nog geavanceerder apparaat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:07 schreef VintageGirl het volgende:
Scherpe fotos GVman! Zulke scherpe fotos hebben ze niet bij ons echobureau. Of hebben jullie een pretecho laten maken?
De radioloog vond de scherpte nog ietsje tegenvallen, maar dat kwam door de mini: die wilde dus niet stilzitten. Maar ten opzichte van het echo apparaat van een verloskundige is dit natuurlijk heel veel scherper.ruimte gereserveerd voor signature...![]()
@Ah okay! Jeetje wat een mazzel hebben jullie dan met het geavanceerde apparaat in jullie ziekenhuis. Prachtige foto´s van jullie baby:-).quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:32 schreef GVman het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn geen pretecho's. Vanwege de tese/icsi komen we in aanmerking voor wat meer prenatale diagnostiek. En vanwege een of andere studie in het Erasmus MC kregen we een extra echo, op een nog geavanceerder apparaat.
De radioloog vond de scherpte nog ietsje tegenvallen, maar dat kwam door de mini: die wilde dus niet stilzitten. Maar ten opzichte van het echo apparaat van een verloskundige is dit natuurlijk heel veel scherper.
Wat Arja zegt, is bij ons ook van toepassing, je kan er net een baby op herkennen haha.
[ Bericht 0% gewijzigd door VintageGirl op 08-12-2015 20:32:20 ]![]()
Crosspost:
Net met de gyn gesproken. Deze ronde blijf ik op 50mg clomid en dan de 21ste cyclusdag bloed prikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden. Ook gehad over de pijn tijdens mijn menstruaties dus gelijk ook een echo ingepland om nog eens goed te kijken of er iets te zien is. Dit allemaal op 28 december dus nog even geduld
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik zag mooie echo's![]()
Majo fijn dat ze je klachten serieus nemen en verder gaan kijken
eerst een standaard echo om te kijken of er sporen zijn van endometriose. De gyn zei dat er destijds alleen maar naar pcos gekeken is dus dat het zou kunnen dat ze dat over het hoofd hebben gezien.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijn dat ze verder gaan kijken Majo. Wat voor echo krijg je?
Ik ben inderdaad blij dat er verder gekeken wordt DV, gebeurt er toch nog iets in de wachttijd zeg maar
Zo eerste echo van 2e cyclus van de iui dag 10
Follikel links van 9 mm nog niet dominant maar hey er gebeurt tenminste iets!!! Maandag weer terugAnd then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Fingers crossed Eresh!! En natuurlijk ook voor stroopwafelmeisje en Majo!!ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Gisteren eerste echo van eerste ronde ivf mnc op dag tien rechts follikel van 12- mm, morgen tweede echo. Ik ben vergeten te vragen of ik de medicatie morgen mee moet nemen naar de afspraak! Wat denken jullie?![]()
Welke medicatie bedoel je voor de eisprong? Zou het gewoon in je tas stoppen je weet maar nooit...kweet niet of je daarna gewoon naar huis gaat anders zou ik het gewoon rustig thuis doen...maakt op een uur-2 uur geen verschil toch?
Mooie follikel al zeg zo vroeg in je cyclus!!! Ben benieuwd morgenAnd then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Ik denk het niet mrs. Als je follikel groot genoeg is krijg je een heel tijdschema mee met wanneer je moet spuiten en wanneer dan de punctie is. Bovendien moet je de medicijnen waarschijnlijk gekoeld bewaren?
Dat gaat al wel de goede kant op eresh en mrs met de follikels. Succes![]()
Mijn duimen draaien voor jullie, eresh en mrs!
Als je medicijnen hebt voor de eisprong, dan werken die toch pas een tijdje daarna?
Hier zonet de laatste spuit gezetZondag de punctie!
![]()
Beetje late reactie (spelletjesavond met Cacao, Frank's Zoo en Toffe Peren!).
Ik begin pas met prikken wanneer ik 1 dominante follikel heb van 14 mm. Ik moet dacht ik altijd 's ochtends prikken tussen 7.00-9.00u (Cetrotide en / of Gonal-f), de gonal-f moet gekoeld bewaard worden. Maar nu zag ik op de doos van de gonal dat die buiten de koelkast maximaal 3 maanden houdbaar is. Per pen zitten twee doses, daar kan ik dus maar twee dagen mee prikken?!? Dus dan zou ik hem straffeloos mee kunnen nemen, en zelfs eigenlijk niet in de koelkast hoeven bewaren. Ik vind het wel een beetje verwarrend![]()
Maar misschien doe ik het allemaal voor niets: mijn man is ziek, verhoging met maximaal gedoseerde paracetamolIk hoop dat het de zaadkwaliteit niet al te ernstig nadelig beïnvloedt...
Stroop, zondag al je eerste punctie, spannend! Hoeveel follikels zijn er aan het groeien? Heb je nog last gehad van je migraine?![]()
Nee!!! Koorts kan de hele voorraad zaadcellen vernietigen omdat de lichaamstemperatuur te hoog is. Pas drie maanden na de koorts is er weer een nieuwe voorraad.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:46 schreef Arja het volgende:
Mrs anders bel je morgen toch eerst even?
De griep is pas over 2-3 maanden van invloed op het zaad.ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Wat GVman zegt. Wij moesten bellen als man koorts had in de weken dat we met ivf bezig waren (dus spuiten aanloop naar punctie) Dat is bij ons niet gebeurt maar volgens mij deden ze dan extra zaad onderzoek.Be happy with the little things in life![]()
![]()
![]()
Ik zal het straks bespreken. Een begonnen poging telt ook al mee, dus ik denk dat we gewoon doorgaan en dan zien we het wel.
Shit, mijn man is bijna nooit ziek. Prachtige timing![]()
![]()
Bedoel je voor je zorgverzekering? Dan telt het pas als een poging na een succesvolle punctie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
Een begonnen poging telt ook al mee![]()
Niet bij een traject in eigen cyclus. Daarvan zijn 6 cycli gelijkgesteld aan 1 gestimuleerde poging (van de 3), en zodra je begonnen bent, telt het mee.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedoel je voor je zorgverzekering? Dan telt het pas als een poging na een succesvolle punctie.![]()
Oh da's waar, jij doet eigen cyclus. (Chaoot, sorryquote:Op zaterdag 12 december 2015 07:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Niet bij een traject in eigen cyclus. Daarvan zijn 6 cycli gelijkgesteld aan 1 gestimuleerde poging (van de 3), en zodra je begonnen bent, telt het mee.) Dat is wel knap zuur
![]()
![]()
Oh balen zeg, mrs peel! Inderdaad een schitterende timingkun je dan eventueel wel drie maanden pauzeren of moet je de zes cycli meteen achter elkaar doen?
De laatste meting (donderdag) waren er in totaal 8 groter dan 15 mm. Maar ze zeiden dat ze ook 10-15 mm aanprikken, want "je weet maar nooit". En ik had er donderdag in totaal 11 >10 mm, en ondertussen dus nog wat meer gegroeid...
Maar er waren er ook al twee 22/23 mm, dus die zijn misschien te groot en kunnen ze niets meer mee.
Met andere woorden: ergens tussen 1 en 15 ofzo
Geen last meer gehad van migraine trouwens. Wel van de vermoeidheid en de laatste paar dagen slaap ik ook slecht. Oh en mijn kleren zitten erg strak. Ik vertel mezelf dat het komt door alle follikels, maar misschien is het ook de grote hoeveelheid chocolade (en kruidnoten en überhaupt eten) van de afgelopen twee weken...![]()
![]()
Mrs dat is wel balen zeg dat je dan een poging minder hebtDat wist ik niet, kun je tussendoor wel een pauze inlassen, of moet je meteen door?
Stroop, spannend!! Ik had wel altijd een opgeblazen buik tegen het einde, dat er echt naar mijn buik gestaard werd en men misschien wel dacht dat ik zwanger zou zijn echt zo'n mini bol zeg maar, terwijl ik al een buikje van mezelf heb, maar dan strak en gespannen en bollerhttps. Dus kan best dat het daar van komt hoor
We mogen gelukkig wel een pauze inlassen! Dat zou anders ook wel al te gek zijn natuurlijk. Ik zit nu in de wachtkamer, ik hoor het zo meteen.
Stroop, dat kan dus nog alle kanten op! Ik ben benieuwd. Over gezwollen zijn: als ik bijna ongesteld moet worden, heb ik ook altijd een wat vollere buik, dat is dan denk ik vocht vasthouden en iets opgeblazen darmen door de hormonen. Op de eerste of tweede dag van de menstruatie is het weer weg. Behalve wanneer het komt door de chocoladeletters,dan blijft hetFijn dat de migraine niet is teruggekomen
![]()
![]()
Follikel rechts maar een beetje gegroeid, was nu 13- mm. Ik had de keus: morgen terug of maandag. Dus ik ga morgen weer voor een echo, hopelijk wel iets meer groei dan. Ik had verwacht dat de follikel wel iets groter zou zijn, maar de arts was helemaal niet verbaasd. Het lichaam is soms onvoorspelbaar, vandaar dat je zo vaak terug moet komen. Dat stelde mij wel gerust.
We hebben het ook gehad over de poging voortijdig staken, maar we hebben samen besloten toch door te gaan en kijken wat de uitkomsten zijn.
Eén positief ding: ik ben morgenochtend de eerste, om 8.00u! Lekker lang van m'n zondag genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
Follikel rechts maar een beetje gegroeid, was nu 13- mm. Ik had de keus: morgen terug of maandag. Dus ik ga morgen weer voor een echo, hopelijk wel iets meer groei dan. Ik had verwacht dat de follikel wel iets groter zou zijn, maar de arts was helemaal niet verbaasd. Het lichaam is soms onvoorspelbaar, vandaar dat je zo vaak terug moet komen. Dat stelde mij wel gerust.
We hebben het ook gehad over de poging voortijdig staken, maar we hebben samen besloten toch door te gaan en kijken wat de uitkomsten zijn.
Eén positief ding: ik ben morgenochtend de eerste, om 8.00u! Lekker lang van m'n zondag genieten
Haha, succes zo! Hoe groot moet jouw follikel zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een hele strippenkaart vol van echo's. Dinsdag was het twijfelen, dus woensdag terug. Toch niet, dus hup donderdag weer. Maarja, beter een keer te veel dan te laat!
De pcm is binnen (al ben ik benieuwd of dat nou echt wat helpt, maargoed). Heb amper geslapen van de zenuwen, dus vanmiddag maar een goede middagdut trekken![]()
![]()
14 mm, dan begin ik met spuiten. Meestal drie dagen heb ik begrepen, ik heb ook precies voor drie dagen Cetrotide, twee keer gonal-f en een keer pregnyl.quote:Op zondag 13 december 2015 07:43 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Haha, succes zo! Hoe groot moet jouw follikel zijn?
Ik heb ook een hele strippenkaart vol van echo's. Dinsdag was het twijfelen, dus woensdag terug. Toch niet, dus hup donderdag weer. Maarja, beter een keer te veel dan te laat!
De pcm is binnen (al ben ik benieuwd of dat nou echt wat helpt, maargoed). Heb amper geslapen van de zenuwen, dus vanmiddag maar een goede middagdut trekken
Succes zo! Ik kan me héél goed voorstellen dat je nauwelijks hebt geslapen, ik vind het zelfs plaatsvervangend spannend![]()
![]()
Stroopspannend!! Ik duim voor een mooie opbrengst.
Mrs ook bij jou spannend.. Ik duim voor een mooie echo
Bedankt voor het duimen, het heeft helaas niet veel geholpen. Follikel onveranderd, baarmoederslijmvlies wel goed gegroeid. Ik heb dinsdag weer een echo, als tenminste het estradiol niet te hoog is. Dan moet ik morgen weer terug.![]()
Succes morgen met de echo Eresh!
En bedankt voor het duimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindscore: voldoende zaadjes en 6 eicellen. Weet niet goed wat ik er van moet denken.. Er kan nog zo veel gebeuren de komende paar dagen... Gelukkig heb ik lange nagels, kan ik veel bijten!![]()
![]()
Oh stroop, het is ook zo spannend allemaal. Zo veel spannende momenten.
Ik ga duimen voor 6 bevruchtingen!
En laat je lekker vertroetelen vandaag![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 21:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Succes morgen met de echo Eresh!
En bedankt voor het duimen
Ik ben vol goede hoop! Kijk bijvoorbeeld naar GV-man: maar 1 goed embryo, en GV-vrouw is prachtig zwanger! (tenminste, de foetus ziet er prachtig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindscore: voldoende zaadjes en 6 eicellen. Weet niet goed wat ik er van moet denken.. Er kan nog zo veel gebeuren de komende paar dagen... Gelukkig heb ik lange nagels, kan ik veel bijten!)
Wat kutdat het zo pijnlijk was, sterkte met het herstel!
Mrs het is heel wisselend hoe pijnlijk een punctie ervaren wordt.
En bij jou is het maar eentje en hij ligt vooraan, dus het is vast zo gebeurd.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 23:16 schreef Arja het volgende:
Mrs het is heel wisselend hoe pijnlijk een punctie ervaren wordt.
En bij jou is het maar eentje en hij ligt vooraan, dus het is vast zo gebeurd.![]()
Maw: positief blijven. Je hebt gelijk hoor, daar heb je veel meer aan!![]()
Moet je zeker doen!! Ik heb me laten vertellen dat het elke keer weer anders is (al zal het waarschijnlijk nooit echt aangenaam wordenquote:Op zondag 13 december 2015 23:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]![]()
Maw: positief blijven. Je hebt gelijk hoor, daar heb je veel meer aan!) dus wellicht had ik gewoon "een slechte". Of misschien ben ik gewoon een watje
![]()
En sowieso: zelfs als het de verschrikkelijkste hel op aarde is (wat het niet is, omdat er superlieve mensen om je heen staan en goed voor je gezorgd wordt), het is in elk geval snel voorbij.
Dus laat je vooral niet ontmoedigen door mijn verhaal!![]()
Vervelend dat de punctie zo pijnlijk was stroop! Hoe gaat het nu verder? Ik ben echt nog een n00b op dit gebied![]()
Succes eresh!
Mrs Peel hoe gaat het? Hopelijk snel een mooie follikel! Wat is nou de ideale grootte?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
@ stroopwafelmeisje:en laat je lekker in de watten leggen (hint: kijk extra zielig, dat deed mijn vrouw ook... En ja: het werkt) Mijn duimen draaien voor een paar mooie embryo's!
@ Mr. Peel: knuffel!! Ik kan niet helemaal inschatten of en hoe ik nu moet reageren. Het klinkt als een teleurstelling, maar ik lees tussen de regels door ook iets van een opluchting (maar misschien lees ik dat niet helemaal goed).
En wij? Gisteren heb ik mijn laatste shot Gonal F en Pregnyl in mijn lijf gestopt. Vanaf vandaag ga ik terug naar testosteronsuppletie. Ik heb snel zitten uitrekenen hoeveel shots ik in mijn lijf heb gestopt:
Vanaf april 2013 tot en met juli 2013: 2x per week pregnyl (2x16=32)
vanaf juli 2013 tot november 2013: 2x per week pregnyl (2x16=32), 3x per week Gonal (3x16=48)
vanaf november 2013 tot en met december 2015: 3x pregnyl per week (3x106=318) en 3x Gonal per week (3x106=318)
Dat brengt het totaal op: 748 shots. Het zullen er iets meer zijn, omdat ik een tijdje 2 spuiten pregnyl per keer had. Dus laten we het afronden op 800 prikken in mijn buik. Best veel eigenlijk als ik het nu zo teruglees.
*nu snel overleg in...ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Hi,
Laatste tijd weinig online geweest niet omdat ik niet wil maar omdat ik het niet trek.... De maand december is altijd ruk maar dit jaar zwaarder dan ooit lijkt het wel..... De huisarts is tot de conclusie gekomen dat ik zeer vermoedelijk al een ernstige vorm van reuma heb en heeft er voor gezorgd dat ik volgende week al de eerste onderzoeken heb. Ik heb op het moment zoveel pijn in mijn handen, armen, schouders etc dat we ons eigenlijk al mentaal aan het voorbereiden zijn dat de deuren die we nog open hadden staan , al dan niet eigen, nu moeten gaan sluitenIk weet dat er veel mogelijk is qua behandeling maar op dit moment lijkt alles ver weg en niet reëel, hoe moet ik voor een kind zorgen als ik, zoals nu, niet eens de knoop van mijn broek dicht krijg.
Positiviteit is iig op dit moment ver te zoeken dus de extra hulp troepen zijn alweer ingeschakeld.
Zodra ik weer puf heb zal ik proberen alles terug te lezen en te reageren maar voor nu eenen een knuffel voor een ieder die hem gebruiken kan.
![]()
Oh dobby wat een verdrietig bericht. Veel sterkte en lichtpuntjes gewenst.
Stroop ik vond de punctie geloof ik ook geen pretje, maar ook niet ondraaglijk en ik heb alle pijnstillers gekregen die ik mocht. Intussen ben ik ook eigenlijk alweer vergeten hoe het voelde.
Gvman dat is confronterend, zeg!
Mijn gynacoloog had in de computer voor me opgezocht dat ik 92 keer in het ziekenhuis ben geweest gedurende project Emmy. Ook zoiets.
Gelukkig lijkt het er op dat het allemaal niet voor niets is geweest.![]()
Stroopwafelmeisje hoe is het nu met je?
Hier was follikel nu van 9 mm naar 13 mm gegaan! Nu hopelijk woensdag nog een paar mm erbij en dan hoop ik op een iui eind deze week...Zal spannend worden want maandag ga ik met mijn mannen een paar dagen naar zee even uitwaaien... Misschien zit het allemaal mee deze keer...En gaan we t nieuwe jaar zwanger in
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
@ Dobbey: oh wat vervelend zeg!! Hopelijk kunnen ze in elk geval iets voor je betekenen tegen de (lichamelijke) pijn. Helemaal begrijpelijk dat je hier wat minder komt. Ook een dikkevoor jou.
@ Majo: als het goed is zijn alle 6 de eitjes gister bevrucht via ICSI en zijn ze nu heel druk aan het delen. Morgen word ik gebeld of er in elk geval één goed genoeg is om woensdag terug te plaatsen. Donderdag horen we dan of er ook nog embryo's zijn die goed genoeg zijn om in te vriezen. En zowel bij het bevruchten als het doordelen kunnen ze afvallen, dus het blijft spannend!
@ GVman: hahaha, ik heb mijn best gedaan om niet té zielig te kijken. Ik kan me voorstellen dat het als man zijnde al moeilijk genoeg is om te zien hoe vrouw/vriendin zich al die hormonen moet nemen en dan de punctie.. en het enige dat hij kon doen was toekijken en daarna de rukbunker in (volgens mij kwam die link van jou, toch? We lachen er nog steeds smakelijk om!) En omdat het eigenlijk bijna geen klachten meer heb, wil ik de sympathycard niet te vroeg spelen, haha!
En jeetje wat een spuiten!! Ik mag hopen dat ik ruim voor die tijd af mag haken.. Zijn de artsen tevreden met hoe het uiteindelijk is gegaan? En jullie?
@ Eresh: dat is goed nieuws!!hup eitje, groeien!!
![]()
@Dobbey Sterkte![]()
@Stroopwafelmeisje, Ik ga voor je duimen voor een goed opbrengst.
@GVman, Wat is dat voor soort testosteronsuppletie? Je hoeft de testosteron niet te spuiten?
@Eresh, hopelijk mag je eitje maar goed groeien.![]()
Och lieve Dobs wat ontzettend verdrietig om te lezenDie pijn is zo verschrikkelijk. Is er nog een kansje dat het iets eenmaligs/ kortdurends is of had je al langer klachten?
![]()
Dobbey:![]()
![]()
![]()
![]()
*knuffel* Dit is dus gewoon k*t. Dat een kinderwens moeilijk gaat is al een groot ding, maar dat je nu ook nog andere gezondheidsklachten hebt is nog veel vervelender. Sterkte meid!!!
@ Gaddle: testosteronsuppletie komt in diverse soorten: pillen, gel en injecties. Bij mannen die niet veel suppletie nodig hebben voldoen de eerste twee wel, voor mensen bij wie de aanmaak ernstig te kort schiet (zoals bij mij), zijn er ook injecties.
Het komt er op neer dat ik keuze heb uit 1x twee weken een injectie Sustanon (die ik zelf toedien) of een depotinjectie (van Nebido) die na een opbouwperiode 1x drie maanden toegediend wordt door de huisarts.
Pillen zijn geen optie en van gels moet ik de zwaarste variant minstens 1x per dag toedienen (met als gevolg dat tegen mijn vrouw aan liggen niet meer spontaan kan :/). Kortom: injecties zijn voor mij de aangewezen vorm. En dat ging ook altijd prima.
De artsen (androloog+gynaecoloog) zijn zeer tevreden met het resultaat: zaadcellen gevonden die tot een zwangerschap hebben geleid. De androloog vond alleen dat Sustanon 'ouderwets' overkomt (t.o.v. Nebido), maar had daar verder geen medische argumenten voor en liet dus de keuze aan mij.ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Helaas al 8 jaar klachten waarvan de eerste 2 jaar behandeld voor reuma terwijl het nog niet aantoonbaar was (wel ontstekingen in de gewrichten) Beetje wazig allemaal, in het kort uitgelegd: na 2 jaar ben ik gestopt omdat ik dacht dat hij aangaf dat het tussen mijn oren zat en naar nu blijkt heeft hij in een brief aan de huisarts aangegeven dat het (nog) niet aantoonbaar was maar wel waarschijnlijk en dat mijn maagverkleining vermoedelijk de oorzaak is/was van de gewrichtsontstekingen wat later weer zou leiden naar reuma.quote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Och lieve Dobs wat ontzettend verdrietig om te lezenDie pijn is zo verschrikkelijk. Is er nog een kansje dat het iets eenmaligs/ kortdurends is of had je al langer klachten?
![]()
Zo...net terug uit het ziekenhuis... Morgen iui! Follikel was nu 15! Zou ik dan toch zwanger 2015 uit gaan?And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 09:18 schreef Ereshkigal het volgende:
Zo...net terug uit het ziekenhuis... Morgen iui! Follikel was nu 15! Zou ik dan toch zwanger 2015 uit gaan?Dat zou toch helemaal superduperfantadtisch zijn. Zullen er dat dan samen doen?
Edit: samen zwanger het jaar uit gaan, dus, hè! Die iui hoef ik niet perse bij te zijn. Al wil ik best je handje vasthouden![]()
![]()
Haha deal!quote:Op woensdag 16 december 2015 10:21 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]Dat zou toch helemaal superduperfantadtisch zijn. Zullen er dat dan samen doen?
Edit: samen zwanger het jaar uit gaan, dus, hè! Die iui hoef ik niet perse bij te zijn. Al wil ik best je handje vasthouden![]()
Morgen 12.00 iui in het elkerliek in Helmond dus tot morgen?And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Ships, dat red ik nét niet. Laat me even m'n baas vragen of dit onder bijzonder verlof valt...quote:Op woensdag 16 december 2015 13:41 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Haha deal!
Morgen 12.00 iui in het elkerliek in Helmond dus tot morgen?
Yep! Zijn er helaas 4 afgevallen. Eentje wordt als het goed is morgen ingevroren (waarna het een week duurt voor ze dat kunnen mailenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
Stroop, weet je al hoe het met je embryotjes in wording is?) en eentje is net teruggeplaatst en gaat zich nu als het goed is lekker innestelen om er over 8,5 maand pas uit te komen
![]()
![]()
PUPOquote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ships, dat red ik nét niet. Laat me even m'n baas vragen of dit onder bijzonder verlof valt...
[..]
Yep! Zijn er helaas 4 afgevallen. Eentje wordt als het goed is morgen ingevroren (waarna het een week duurt voor ze dat kunnen mailen) en eentje is net teruggeplaatst en gaat zich nu als het goed is lekker innestelen om er over 8,5 maand pas uit te komen
![]()
![]()
Stroop is pupo! Ik hoop het zo voor je. Sterkte met de wachtweken en wel klote dat er 4 zijn afgevallen.![]()
Als je morgen alleen even aan me denkt stroop dan moet het vast goed komendan red ik het wel alleen
![]()
En pupo!!!dat het maar een plakker mag zijn!!! Op een oud en nieuw met jip en janneke champagne!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
![]()
thanks! Het doet me goed dat jullie ook zo enthousiast zijn over mijn pupo-schap!
En glitterlijmmoet ik dat dan ook vaginaal inbrengen? Tegelijk met de utrogestan of apart?
Al geeft glitterlijm waarschijnlijk minder troep dan utrogestan![]()
![]()
Dobbeyjeetje het zit niet mee op dit moment. Dikke knuf voor jou
WHOEHOE PUPO spannend stroop![]()
Ik hoop en duim voor een streepjesregen met oud en nieuwBe happy with the little things in life![]()
hupo de pupo voor stroopwafelmeisje!! Spannend hoor! Hopelijk heb je een mooi klein kerstballetje in je buik met kerst (uitgroeiend naar een oliebolletje met oud en nieuw en een mooi kindje in september!ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Ik geloof dat ik afscheid moet gaat nemen hier. Net een mooi knippertje gezien(wel ineens uit het niets bloedverlies voor de echo. Hartwip dus, maar goed.
)
![]()
Jaaaaaa!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geloof dat ik afscheid moet gaat nemen hier. Net een mooi knippertje gezien(wel ineens uit het niets bloedverlies voor de echo. Hartwip dus, maar goed.
)
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
)
yeah! Gefeliciteerd!
![]()
Ja!!! Nog een knipper! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
)
Follikel 15 mm, dus begonnen met hormonen!
Wie herkent dit: ik had 10 minuten na injectie met Cetrotide een rode, warme, jeukende plek van ongeveer 10x3 cm. Het was de eerste keer dat ik dit injecteerde. Ik kan vanmiddag bellen met de verpleegkundige als ik wil. Ik ben gewoon benieuwd of jullie het kennen, en vooral of het bij een volgende injectie erger wordt.![]()
Yeah een knippertje voor Ophelia gefeliciteerd!!!
Hier iui weer gehad... Dus we mogen weer wachten! Laat het een mooi begin van het nieuwe jaar zijn.....And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Jaaaaaa Ophelia! Gefeliciteerd!
Eresh succes met de wachtweken!
Mrs peel mooi dat je follikel goed gegroeid is. Die cetrotide is rotspul, ik reageerde daar ook erg op. Er schijnt ook een gelijkwaardig medicijn te zijn, die zou je de volgende keer kunnen proberen![]()
'Mooi' dat je het herkent. Had je het bij elke injectie Cetrotide? En hield het lang aan? Ik heb direct flink gekoeld, na een uur was de jeuk wel weer dragelijk zonder koelen en nam de warmte af. De verpleegkundige was er vrij blasé over, ze horen dit heel vaak en het komt ook veel voor las ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:10 schreef Arja het volgende:
...
Mrs peel mooi dat je follikel goed gegroeid is. Die cetrotide is rotspul, ik reageerde daar ook erg op. Er schijnt ook een gelijkwaardig medicijn te zijn, die zou je de volgende keer kunnen proberen![]()
Heerlijk!quote:Op donderdag 17 december 2015 16:35 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend Eresh! Samen op het wachtbankje, gezellig! Ik neem een dekentje en kruikje mee!
Ik zorg wel voor wat krabbels en wat te drinken
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Dan ga ik met mijn macarons alleen op een bankje zitten wachten op mijn ei![]()
Veel plezier met jullie krabbels![]()
![]()
![]()
dat is toch ook het wachtbankje Mrs.Peel. lekker bij Eresh en Stroop neerploffen, misschien is zwanger zijn/worden wel aanstekelijk
Duimen draaien weer voor iedereen.![]()
Dat kan ik me al niet meer herinneren, dus heb even terug gezocht op fok. De jeuk nam wel snel af, maar mijn buik werd bont en blauwer met de dag.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
'Mooi' dat je het herkent. Had je het bij elke injectie Cetrotide? En hield het lang aan? Ik heb direct flink gekoeld, na een uur was de jeuk wel weer dragelijk zonder koelen en nam de warmte af. De verpleegkundige was er vrij blasé over, ze horen dit heel vaak en het komt ook veel voor las ik.![]()
Heerlijk vooruitzichtquote:Op donderdag 17 december 2015 18:52 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat kan ik me al niet meer herinneren, dus heb even terug gezocht op fok. De jeuk nam wel snel af, maar mijn buik werd bont en blauwer met de dag.Ik hoef gelukkig maar drie keer Cetrotide per cyclus te prikken, jij moest denk ik vaker? Fijn dat je het nu niet meer goed weet, onder andere natuurlijk omdat je nu zwanger bent. Ik lees eigenlijk niet mee in z&g, vind ik toch wat confronterend, hoe gaat het met je? En met VG?
![]()
Ja hop gewoon erbij! We hebben plek zat!!! 😘quote:Op donderdag 17 december 2015 18:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan ga ik met mijn macarons alleen op een bankje zitten wachten op mijn ei![]()
Veel plezier met jullie krabbels
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Dat weet ik eigenlijk ook niet meer hoe vaak ik moest prikken. Sowieso maar 1 keer bij een cyclus, omdat daar 1 embryo en vele cryo's uitkwamen. Ik ben nu zwanger van de 4e terugplaatsing.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:24 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzichtIk hoef gelukkig maar drie keer Cetrotide per cyclus te prikken, jij moest denk ik vaker? Fijn dat je het nu niet meer goed weet, onder andere natuurlijk omdat je nu zwanger bent. Ik lees eigenlijk niet mee in z&g, vind ik toch wat confronterend, hoe gaat het met je? En met VG?
Ik voel me juist bezwaard hier updates te posten, omdat me dat confronterend lijkt voor sommigen.
Maar met mij gaat het goed. Ik ben nu ruim13 weken. Over 2 weken geslachtsbepalings-pretecho.
En het is nog steeds onwerkelijk allemaal.![]()
Oh Arja ik vind het juist fijn om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat! Dat geeft weer hoopfijn dat het goed gaat 13 weken alweer! Zelf een idee wat het gaat worden?
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Het gaat jou alleen maar om mijn macaronsquote:Op donderdag 17 december 2015 19:33 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Ja hop gewoon erbij! We hebben plek zat!!! 😘![]()
Wat fijn Arja! Ik vind het net als eresh fijn om de successen met regelmaat voorbij te zien komen. Maar (nog) niet in z&g...![]()
@Arja, al een gevoel wat het wordt?
@Mrs Peel. Hier alles goed:-) Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, gelukkig alles in orde en weten wat het wordt:-).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wens iedereen toi toi toi die in de wachtdagen zit, en of bezig zijn met hun traject. Hopelijk gaan er binnenkort hier weer streepjes komen in dit topic:-)
[ Bericht 28% gewijzigd door VintageGirl op 17-12-2015 20:36:44 ]![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:27 schreef VintageGirl het volgende:
@Mrs Peel. Hier alles goed:-) Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, gelukkig alles in orde en weten wat het wordt:-).GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wens iedereen toi toi toi die in de wachtdagen zit, en of bezig zijn met hun traject. Hopelijk gaan er binnenkort hier weer streepjes komen in dit topic:-)![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:27 schreef VintageGirl het volgende:
@Mrs Peel. Hier alles goed:-) Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, gelukkig alles in orde en weten wat het wordt:-).Gefeliciteerd!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wens iedereen toi toi toi die in de wachtdagen zit, en of bezig zijn met hun traject. Hopelijk gaan er binnenkort hier weer streepjes komen in dit topic:-)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Afgelopen week even een moeilijk moment gehad: een vriendin is bevallen van haar derde kind, prachtig en mooi, maar 1. in de tijd dat wij bezig zijn met onze kinderwens heeft zij 3 kinderen gekregen en 2. hij heeft ONZE jongensnaam.
Zo stom dat zoiets je dan zo kan raken![]()
![]()
Dankje Mrs Peel:-)! Ik hoop dat je gauw ook mee mag praten over echo's en geslachten;-). Ik post zelf niet in het z&g, geen behoefte aan:-) maar ik lees wel mee op de topics ouders.![]()
Djuh je hebt me door...ruilen tegen donut? Mag je ook onder de snuggiequote:Op donderdag 17 december 2015 19:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Het gaat jou alleen maar om mijn macarons![]()
Wat fijn Arja! Ik vind het net als eresh fijn om de successen met regelmaat voorbij te zien komen. Maar (nog) niet in z&g...![]()
Ik lees ook niet mee in z&g dat is net iets te veel...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Nee!!! Oh dat is echt balen!quote:Op donderdag 17 december 2015 20:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
Afgelopen week even een moeilijk moment gehad: een vriendin is bevallen van haar derde kind, prachtig en mooi, maar 1. in de tijd dat wij bezig zijn met onze kinderwens heeft zij 3 kinderen gekregen en 2. hij heeft ONZE jongensnaam.
Zo stom dat zoiets je dan zo kan raken
Wij hebben gelukkig 2 namen die niet echt standaard zijn en waar we absoluut zeker van waren dat schoonzus het niet zou kiezen...And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Deal! Ik ben nu toch misselijk van de macarons, ik moet nodig switchen van comfortfoodquote:Op donderdag 17 december 2015 20:49 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Djuh je hebt me door...ruilen tegen donut? Mag je ook onder de snuggie![]()
Ik lees ook niet mee in z&g dat is net iets te veel...![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
)
![]()
![]()
Je bericht helemaal gemist ivm mobiel lezen en veel werkenquote:Op maandag 14 december 2015 13:33 schreef dobbey het volgende:
Hi,
Laatste tijd weinig online geweest niet omdat ik niet wil maar omdat ik het niet trek.... De maand december is altijd ruk maar dit jaar zwaarder dan ooit lijkt het wel..... De huisarts is tot de conclusie gekomen dat ik zeer vermoedelijk al een ernstige vorm van reuma heb en heeft er voor gezorgd dat ik volgende week al de eerste onderzoeken heb. Ik heb op het moment zoveel pijn in mijn handen, armen, schouders etc dat we ons eigenlijk al mentaal aan het voorbereiden zijn dat de deuren die we nog open hadden staan , al dan niet eigen, nu moeten gaan sluitenIk weet dat er veel mogelijk is qua behandeling maar op dit moment lijkt alles ver weg en niet reëel, hoe moet ik voor een kind zorgen als ik, zoals nu, niet eens de knoop van mijn broek dicht krijg.
Positiviteit is iig op dit moment ver te zoeken dus de extra hulp troepen zijn alweer ingeschakeld.
Zodra ik weer puf heb zal ik proberen alles terug te lezen en te reageren maar voor nu eenen een knuffel voor een ieder die hem gebruiken kan.
![]()
Wat een rot nieuws en rot diagnose. Sterkte![]()
En bedankt voor de knuffel, ik had hem nodig![]()
![]()
Wat is er veel gepost de laatste dagen
Ten eerste knuffel voor DobbeyIk weet helaas hoe het is als je lichaam je zwaar tegen zit
Hopelijk valt het goed te behandelen en kunnen jullie toch weer voorzichtig aan de kinderwens gaan denken
Stroop PUPO![]()
Ik ga keihard voor je duimen!
Eresh IUI gehad, ook voor jou ga ik keihard duimen! Samen met stroop zwanger het nieuwe jaar in?
Oof een knipperWat moet dat een opluchting zijn! En doodeng die bloeding daarvoor
Mrs Peel ook een aankomend ei! Enig idee wanneer de volgende stap genomen kan worden? 15 mm is al goed toch?
Wij hebben vandaag de uitslag van de uroloog gehad. Mijn man heeft een wat verlaagd testosterongehalte en verhoogd FSH dus hij gaat aan de medicijnen, namelijk... Clomid! Kunnen we lekker samen slikkenOver 6 weken weer bloed prikken of de waarden verbeterd zijn en dan kijken hoe nu verder.
Wat ik alleen niet helemaal snap is dat hij het erover had dat dan over een maand of 4 via PESA of TESE zaad rechtstreeks uit de bal gehaald moet worden. Dat is toch helemaal niet standaard?
Uitslag van het sperma was onbetrouwbaar dus daar kunnen we niets mee. Over 4 maanden wordt het sowieso weer bekeken voor de PESA of TESE.
Al met al aardig positief nieuws dus
Zagen ze ook al een verbetering sinds hij gestopt is met roken?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben vandaag de uitslag van de uroloog gehad. Mijn man heeft een wat verlaagd testosterongehalte en verhoogd FSH dus hij gaat aan de medicijnen, namelijk... Clomid! Kunnen we lekker samen slikkenOver 6 weken weer bloed prikken of de waarden verbeterd zijn en dan kijken hoe nu verder.
Wat ik alleen niet helemaal snap is dat hij het erover had dat dan over een maand of 4 via PESA of TESE zaad rechtstreeks uit de bal gehaald moet worden. Dat is toch helemaal niet standaard?
Uitslag van het sperma was onbetrouwbaar dus daar kunnen we niets mee. Over 4 maanden wordt het sowieso weer bekeken voor de PESA of TESE.
Ik ben niet zo bekend met TESE en PESA, dus kan er weinig intelligents over zeggen. Maar het lijkt mij dat dat wel echt een laatste noodgreep is. Was de uitslag echt zo slecht? En hadden ze het eerst niet over IUI? Dat is nogal een verschil!
Wel vreemd; volgens mij had man ook een verhoogd fsh, maar toen zeiden ze dat daar niets aan te doen was. Als het te laag is, kunnen ze je hormonen geven, maar tegen te hoog is niets te doen. Zo vreemd dat het verschilt per ziekenhuis..![]()
15 mm is goed op weg, maar nog niet genoeg voor een punctie. Ik verwacht het volgende: vandaag en morgen Cetrotide en Gonal-F, overmorgen (zaterdag) Cetrotide en echo. Als echo goed is (voldoende groei, maar niet te groot) zaterdag avond Pregnyl en maandag punctie. Dan hopelijk woensdag een terugplaatsing! Maar zo ver kan ik niet vooruit kijken (punctie zonder ei, of wel een ei, maar geen zaadcel of wel een eicel en zaadcel maar geen (goede) bevruchting).quote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef MaJo het volgende:
....
Mrs Peel ook een aankomend ei! Enig idee wanneer de volgende stap genomen kan worden? 15 mm is al goed toch?
Ik begrijp, net als stroop, niet zo goed waarom je wel IUI kan doen als het zaad zo slecht is dat zelfs ivf/icsi met 'spontaan' zaad niet mogelijk is en jullie op PESA/TESE zijn aangewezen... Heb je de uitslagen van het zaadonderzoek zelf gezien?![]()
MaJo, ik snap het ook niet helemaal, IUI is juist minder ingrijpend dan ICSI/ IVF of een TESE. Want TESE of PESA lijkt mij behoorlijk ingrijpend als ik dat allemaal las wat GVman moest doorstaan.![]()
De uitslag van het sperma was onbetrouwbaar (100% slecht zaad) dus daar kunnen we helaas niks mee. Over 4 maanden moet het opnieuw. Het gekke is dat het nog steeds wel om IUI of IVF gaat maar dat ze het zaad dan op een andere manier verkrijgen. We moeten dit toch nog maar eens navragen...quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Zagen ze ook al een verbetering sinds hij gestopt is met roken?
Ik ben niet zo bekend met TESE en PESA, dus kan er weinig intelligents over zeggen. Maar het lijkt mij dat dat wel echt een laatste noodgreep is. Was de uitslag echt zo slecht? En hadden ze het eerst niet over IUI? Dat is nogal een verschil!
Wel vreemd; volgens mij had man ook een verhoogd fsh, maar toen zeiden ze dat daar niets aan te doen was. Als het te laag is, kunnen ze je hormonen geven, maar tegen te hoog is niets te doen. Zo vreemd dat het verschilt per ziekenhuis..Ik ga voor je duimen dat je volgende week een terugplaatsing hebt! Wat een gedoe is dat eigenlijk al die echo's en prikkenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
15 mm is goed op weg, maar nog niet genoeg voor een punctie. Ik verwacht het volgende: vandaag en morgen Cetrotide en Gonal-F, overmorgen (zaterdag) Cetrotide en echo. Als echo goed is (voldoende groei, maar niet te groot) zaterdag avond Pregnyl en maandag punctie. Dan hopelijk woensdag een terugplaatsing! Maar zo ver kan ik niet vooruit kijken (punctie zonder ei, of wel een ei, maar geen zaadcel of wel een eicel en zaadcel maar geen (goede) bevruchting).
Ik begrijp, net als stroop, niet zo goed waarom je wel IUI kan doen als het zaad zo slecht is dat zelfs ivf/icsi met 'spontaan' zaad niet mogelijk is en jullie op PESA/TESE zijn aangewezen... Heb je de uitslagen van het zaadonderzoek zelf gezien?Maar het resultaat als het lukt maakt het allemaal waard
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet snapt. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij toch de slechte uitslag van het zaad in zijn achterhoofd heeft terwijl hij zelf benadrukte dat dit niet klopte en er een fout gemaakt is.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:26 schreef VintageGirl het volgende:
MaJo, ik snap het ook niet helemaal, IUI is juist minder ingrijpend dan ICSI/ IVF of een TESE. Want TESE of PESA lijkt mij behoorlijk ingrijpend als ik dat allemaal las wat GVman moest doorstaan.
Het is zoals altijd maar weer een kwestie van afwachten
Ja ik hoop dat jullie de volgende keer een betere uitslag krijgen, 100% slecht lijkt me een heftige uitslag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
De uitslag van het sperma was onbetrouwbaar (100% slecht zaad) dus daar kunnen we helaas niks mee. Over 4 maanden moet het opnieuw. Het gekke is dat het nog steeds wel om IUI of IVF gaat maar dat ze het zaad dan op een andere manier verkrijgen. We moeten dit toch nog maar eens navragen...
[..]
Ik ga voor je duimen dat je volgende week een terugplaatsing hebt! Wat een gedoe is dat eigenlijk al die echo's en prikkenMaar het resultaat als het lukt maakt het allemaal waard
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet snapt. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij toch de slechte uitslag van het zaad in zijn achterhoofd heeft terwijl hij zelf benadrukte dat dit niet klopte en er een fout gemaakt is.
Het is zoals altijd maar weer een kwestie van afwachten![]()
Dat vertrouwde de uroloog ook niet omdat vorige keer 29% wel beweeglijk was. Hij zei dat we nu het beste even kunnen wachten om dan gelijk ook de resultaten van de clomid te zienquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:57 schreef VintageGirl het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat jullie de volgende keer een betere uitslag krijgen, 100% slecht lijkt me een heftige uitslag.
misschien toch nog ongemerkt koortjes ofzoiets gehad?
als ik GVman laatst goed begreep dan kan dat ook ervoor zorgen dat al het huidige zaad slecht wordt.![]()
Ik snap die tese ook niet majo en zou zeker meer uitleg vragen. Desnoods maak je een telefonische afspraak.![]()
Bij een tese nemen ze een hapje uit de bal om te kijken of er bruikbare zaadcellen in de ballen aanwezig zijn.
Het kan zijn dat als het zaad zodra het uit de 'opslag' is snel slechter of zelfs dood gaat.
PESA weet ik niet wat dat dan is.![]()
Ja maar de eerdere uitslagen waren niet zo slecht. Iui of ivf zou mogelijk moeten zijn en de uroloog denkt dat deze uitslag ook niet klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Gaddle het volgende:
Bij een tese nemen ze een hapje uit de bal om te kijken of er bruikbare zaadcellen in de ballen aanwezig zijn.
Het kan zijn dat als het zaad zodra het uit de 'opslag' is snel slechter of zelfs dood gaat.
PESA weet ik niet wat dat dan is.![]()
Maandag punctie! Onder klein voorbehoud trouwens, als mijn estradiol hoog is, wordt het morgen.
Mijn follikel was 19 mm, en het baarmoederslijmvlies was mooi dik voor een eventuele terugplaatsing.![]()
Hartstikke fijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
Maandag punctie! Onder klein voorbehoud trouwens, als mijn estradiol hoog is, wordt het morgen.
Mijn follikel was 19 mm, en het baarmoederslijmvlies was mooi dik voor een eventuele terugplaatsing.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn follikel was 19 mm, en het baarmoederslijmvlies was mooi dik voor een eventuele terugplaatsing.wat fijn! Zorg jij voor warme chocolademelk voor op het wachtbankje?
![]()
Wauw spannend!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn follikel was 19 mm, en het baarmoederslijmvlies was mooi dik voor een eventuele terugplaatsing.Be happy with the little things in life![]()
Met mij gaat het steeds beter. Dank je! Ik heb er steeds meer vertrouwen in dat het goed gaat komen. Hopelijk kunnen ze dat as maandag bevestigen dan heb ik een echo.quote:![]()
Een goed gevoel zegt volgens mij best veel in dit soort situaties! Hopelijk hebben we maandag allebei een goede dagquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:33 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Met mij gaat het steeds beter. Dank je! Ik heb er steeds meer vertrouwen in dat het goed gaat komen. Hopelijk kunnen ze dat as maandag bevestigen dan heb ik een echo.![]()
![]()
Even quoten:quote:Op maandag 14 december 2015 09:39 schreef GVman het volgende:
...
En wij? Gisteren heb ik mijn laatste shot Gonal F en Pregnyl in mijn lijf gestopt. Vanaf vandaag ga ik terug naar testosteronsuppletie. Ik heb snel zitten uitrekenen hoeveel shots ik in mijn lijf heb gestopt:
Vanaf april 2013 tot en met juli 2013: 2x per week pregnyl (2x16=32)
vanaf juli 2013 tot november 2013: 2x per week pregnyl (2x16=32), 3x per week Gonal (3x16=48)
vanaf november 2013 tot en met december 2015: 3x pregnyl per week (3x106=318) en 3x Gonal per week (3x106=318)
Dat brengt het totaal op: 748 shots. Het zullen er iets meer zijn, omdat ik een tijdje 2 spuiten pregnyl per keer had. Dus laten we het afronden op 800 prikken in mijn buik. Best veel eigenlijk als ik het nu zo teruglees.
![]()
![]()
![]()
Vannacht eerste keer pregnyl:![]()
![]()
Wat een pijnlijke kloteprik! Ik denk dat ik eerst in een vaatje zat, het deed verschrikkelijk pijn. Na verwisselen van plek (en naald) door man laten injecteren en het viel toen erg mee.
GVman of anderen, is dit herkenbaar?![]()
Kan ook een bot naaldje geweest zijn hoor. Die had ik er ook nog wel eens tussen.quote:Op zondag 20 december 2015 01:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Even quoten:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een pijnlijke kloteprik! Ik denk dat ik eerst in een vaatje zat, het deed verschrikkelijk pijn. Na verwisselen van plek (en naald) door man laten injecteren en het viel toen erg mee.
GVman of anderen, is dit herkenbaar?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ik heb maar 1 keer pregnyl gehad. Vond het een naar stroperig goedje.
Daarna heb ik altijd ovitrelle gehad, vond ik veel fijner en makkelijker door de prikpen![]()
Ik kreeg twee keer pregnyl bij Otje. Heel naar branderig goedje vond ik het. (En zo'n gedoe met die ampullen en het mengen met water)
Nu steeds ovitrelle, veel fijner inderdaad.![]()
Pregnyl vond ik ook een rotprik herken het pijnlijke gevoel nog
...
Wat dat betreft is ovitrelle veel fijner!!
Pff hier hormonen die z'n werk goed doen... Man wat doen m'n borsten zeer!! Fijn spul...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Wat een herkenningDat is dus duidelijk, ik ga vragen om Ovitrelle de volgende keer. Wat rot eigenlijk, dat ze nog steeds gebruik maken van iets dat zo pijnlijk is terwijl er een goed (beter?) alternatief voor handen is.
Sterkte eresh, ik herken het, altijd vanaf 6 (!) dagen voor de menstruatie pijnlijke borstenBij mij hielp dan soms koelen (komen mijn standaard koude handen toch van pas
).
![]()
Ik snap het ook niet mrs. En bovendien is ovitrelle kunstmatig en hebben ze daar geen urine van zwangere vrouwen voor nodig![]()
Jongens, wat is dit vreemd: ik voel me gewoon zwanger door die ene prik pregnylIk herken het precies van 5 jaar geleden, de eerste weken van de zwangerschap. Ik kan het niet precies beschrijven, het is niet 1 ding maar wel de combinatie van vage misselijkheid, opgezette buik, rug- en heuppijn en je gewoon vreemd voelen.
Hadden jullie dat ook zo sterk na 1 injectie (10.000 IE)?![]()
Bij een PESA halen ze spermacellen uit de bijbal. Dat is onder andere het geval wanneer de zaadleiders verstopt zijn. Deze procedure vindt plaats onder lokale verdoving en is eigenlijk het leegzuigen van de bijbal (waar zaadcellen uitontwikkelen en opgeslagen liggen).quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Gaddle het volgende:
PESA weet ik niet wat dat dan is.
Een PESA kan ik me nog voorstellen in de situatie van Majoman. Een Tese niet echt, omdat er immers wel sprake is van zaadcelaanmaak. Maar goed, ik ben geen uroloog natuurlijk…Ja, veel ervaring... af en toe is een pregnyl prik wat pijnlijk. Vaak ook niet. Soms komt er wat bloed uit, vaak niet… Volgens mij ligt het aan de manier van prikken: niet twijfelen! De truc is een vetkwabje pakken, goed knijpen (zodat je een mooie prikspot maakt) en dan in een keer poef: bijna stotend breng je de naald in. Goed vasthouden en met een gelijkmatig tempo het spuitje leegdrukken. Als laatste snel en ineens uit trekken. Vooral bij twijfel doet het pijn. Daarom laten sommigen hun partner prikken.quote:Op zondag 20 december 2015 01:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Even quoten:
![]()
![]()
![]()
![]()
GVman of anderen, is dit herkenbaar?
Ik heb afgelopen week voor het eerst in drie jaar weer een Sustanon injectie gedaan. Dat is taai, olieachtig spul (1 ml). Dat moet met een dikke naald (bijna zo dik als de opzuignaald) intramusculair worden geïnjecteerd… voelde ik wel, vooral de dagen erna (bult op mijn kont, haha)
[ Bericht 0% gewijzigd door GVman op 21-12-2015 08:47:15 ]ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Niet na 1 prik maar ik was echt een hormonster op de pregnyl.... Zodra ik de eerste spuit menopur zette kwam ik weer in evenwichtquote:Op zondag 20 december 2015 19:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jongens, wat is dit vreemd: ik voel me gewoon zwanger door die ene prik pregnylIk herken het precies van 5 jaar geleden, de eerste weken van de zwangerschap. Ik kan het niet precies beschrijven, het is niet 1 ding maar wel de combinatie van vage misselijkheid, opgezette buik, rug- en heuppijn en je gewoon vreemd voelen.
Hadden jullie dat ook zo sterk na 1 injectie (10.000 IE)?Om de pijn van de prik en de vloeistof te verminderen had ik de spuit eerst 15 minuten in mijn broekzak. De vloeistof word dunner als het warmer is en de stompe naalden zijn goed te handelen als je hem snel er in prikt. Eventueel kun je de plek verdoven met een ijsblokje en na het zetten "masseerde" ik altijd de plek.
Succes in ieder geval het zijn echt rot prikken![]()
![]()
Mrs peel veel succes vandaag!
Je deken ligt klaar op de bank, heb warme chocomel klaar staan voor je ( met slagroom natuurlijk)
Hopelijk valt het mee
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Oh klote zeg![]()
Hebben ze bij je man wel kunnen zien of er genoeg zaadcellen waren, of hoefde hij niet meer?
Dikke knuffel![]()
Ook geen zaadcellen gevonden. Maar ze waren nog niet klaar met zoeken toen bleek dat er geen eicel was. Toen zijn ze gestopt. We hebben afgesproken dat we eerst een zaadonderzoek herhalen voordat we met een nieuwe ronde starten. En 4-1 heeft mijn man nog een aanspraak bij de uroloog/androloog.quote:Op maandag 21 december 2015 16:10 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Oh klote zeg![]()
Hebben ze bij je man wel kunnen zien of er genoeg zaadcellen waren, of hoefde hij niet meer?
Dikke knuffel
Ik ben best wel verdrietig nu. En ik heb buik- en rugpijn. Het is eigenlijk behoorlijk niet tof. Ik twijfel nu of we überhaupt wel door moeten gaan. Maar aan stoppen kan ik ook niet denken, daar word ik nóg verdrietiger van.![]()
Dat soort gedachtes zijn heel normaal nu, maar daar kun je nu geen beslissing over nemen. Eerst uithuilen en lief voor jezelf wezen en dan pas op de plaats maken![]()
![]()
Ach meis tochwat arja zegt. Laat het even allemaal bezinken. Nu eerst lief voor jezelf zijn en alles even verwerken. Dikke knuf
Ik sluit me aan bij Arjan en dv. Nu is het gewoon kut en daar zal niets iets aan kunnen doen. Laat dit even bezinken, wacht op de afspraak van de androloog en bekijk dan wat de opties zijn.
En ook als ze beslist nu niet door te willen/kunnen, hoeft dat niet definitief te zijn, hè! Kunt altijd even op pauze drukken en later verder gaan.
![]()
![]()
Mrs. en Mr. Peel: knuffels en sterkte voor deze kerstdagen. Ik weet hoe het voelt...
Maak er toch een paar mooie dagen van. De zorgen blijven nog wel een paar dagen wachten (en de ziekenhuizen ook).ruimte gereserveerd voor signature...![]()
Dames en heer, ik wens jullie (ondanks alle moeilijke toch) een hele fijne kerst toe. Mogen jullie ervan genieten.![]()
Volgt er hier iemand serious request?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hormonen... I haz them![]()
![]()
![]()
Zo ben er ook weer! Even een paar dagen naar zee geweest met mn mannen
ik hoop elke keer dat we er zijn dst ik de volgende keer zwanger ben maar tot nu toe elke keer niet...best frustrerend...
maar goed...de volgende keer vast wel....And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Oe zo lang nog. De tweede week vond ik altijd het ergst.
Hoe gaat het je af? Wel wat afleiding van de feestdagen?![]()
Ja, op zich wel wat afleiding, maar ben er alsnog 90% van de tijd mee bezig. Heb nu ook een beetje kramp en daarom (in combinatie met de vele tranen) voelt het nu opeens alsof ik ongesteld moet worden. En dan komen er weer meer tranen..wordt nog gezellig deze week..
![]()
![]()
Stroop, wat lijkt me dat moeilijkWees lekker lief voor jezelf, laat je maar vertroetelen!
Eresh, wat heerlijk aan zee! Waar zijn jullie geweest? Ik hoop dat je de volgende keer aan zee allemaal baby-zooi in de inclusief baby moet meezeulen![]()
![]()
Wij zijn naar kamperland geweest, Zeeland 3 minuteten lopen en we stonden op het strand
hebben walvissen gezien aldus flint ( was niks te zien maar hij blijft volhouden heerlijk die fantasie
lekker in de zon zandkastelen gemaakt terwijl vriendlief aan de vlieger hing
lekker gezwommen perfecte dagen rust!
Wil wel een hond nu... zo leuk zo hyper beest dat over het strand racet....
dus baby en hond voor de volgende keer :-)
Mrs peel hoe is het nu met jou ?
Stroop steken zit ik juist op te wachten dat had ik een week voor de positieve test...
denk innesteling toen.... dus ik hoop elke dag op steken ....
hoewel niet elke zwangerschap het zelfde is natuurlijk!
Fijne kerstdagen allemaal!And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Dan hoop ik ook op steken voor je Eresh!
Ik heb juist helemaal geen symptomen als ik zwanger ben. Ja uiteindelijk wel een paar maar dat is pas een stuk verder in de zwangerschap.![]()
ik ben 1x zwanger geweest dus geen idee of het altijd is misschien toeval toen ?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:34 schreef Arja het volgende:
Dan hoop ik ook op steken voor je Eresh!
Ik heb juist helemaal geen symptomen als ik zwanger ben. Ja uiteindelijk wel een paar maar dat is pas een stuk verder in de zwangerschap.
ik kreeg pas echt symptomen na 10 weken....duurde dan ook tot de dag dat flint geboren was
we wachten nog een weekje af!And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Fijne kerst allemaal! Succes voor de meiden in de wachtweek!
Mrs Peel hoe gaat het nu? Kan me voorstellen dat je er behoorlijk verdrietig van bent
Ik zit rondom mijn eisprong dus hier voorlopig geen nieuws. Zou wel tof zijn als het deze ronde lukt nu we beiden aan de clomid zitten
Maandag bloedprikken en echo, ben benieuwd!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dus geen champagne met oud en nieuw?quote:
Nee voor de zekerheid maar alcohol vrij halen...is het 1 januari niet positief dan zuip ik de fles champagne alsnog alleen opquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus geen champagne met oud en nieuw?
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Hehe kan ik me wel voorstellen, hopelijk is dat nergens voor nodig!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:46 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Nee voor de zekerheid maar alcohol vrij halen...is het 1 januari niet positief dan zuip ik de fles champagne alsnog alleen op26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Heeft iedereen goede kerstdagen gehad? Eresh, hou je het wachten nog even vol?
Hier vanmorgen de laatste utrogestanbolletjes ingebracht!geen vieze smurrie meer!
![]()
![]()
spannend Stroop! Ik moest Utro langer gebruiken bij positieve test:-), hoeft dat bij jullie niet?quote:Op maandag 28 december 2015 09:44 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Heeft iedereen goede kerstdagen gehad? Eresh, hou je het wachten nog even vol?
Hier vanmorgen de laatste utrogestanbolletjes ingebracht!geen vieze smurrie meer!
![]()
Nee, alleen vanmorgen dus nog twee en dan woensdag testen.. Hoor sowieso verschillende dingen bij verschillende artsen. Ik probeer mezelf rustig te houden dat als het goed is, mijn lichaam het nu op heeft moeten pakken en ze dus niet meer nodig zijn. En als het niet goed is, ze ook niet meer gaan helpen.quote:Op maandag 28 december 2015 10:08 schreef VintageGirl het volgende:
[..]
spannend Stroop! Ik moest Utro langer gebruiken bij positieve test:-), hoeft dat bij jullie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 10:22 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Nee, alleen vanmorgen dus nog twee en dan woensdag testen.. Hoor sowieso verschillende dingen bij verschillende artsen. Ik probeer mezelf rustig te houden dat als het goed is, mijn lichaam het nu op heeft moeten pakken en ze dus niet meer nodig zijn. En als het niet goed is, ze ook niet meer gaan helpen.Ja klopt ieder ziekenhuis/arts is weer anders, in Duitsland wordt het zelfs tot 3 maanden gebruikt. Ik heb het zelf tot 2,5 maand zwangerschap gebruikt, voor mijn eigen gevoel (gaf mij rust).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door VintageGirl op 28-12-2015 10:29:20 ]![]()
Wat fijn Stroop!
Ik kom net van het ziekenhuis vandaan. Bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is geweest. Dat was eigenlijk niet nodig want bij de echo er na werd dit meteen bevestigd. Ook zei ze dat er sprake was van mooi dik baarmoederslijm dus dat is positief. Wat ze wel ook zag was wat bloed bij de eisprong, een zogenaamde "ring of fire". Dit kan buikpijn rond de eisprong verklaren. Sporen van endometriose zijn niet gevonden.
Allemaal goed nieuws dusToen ik wegging zei ze nog "je zou best zwanger kunnen zijn!"
Ik verwacht er maar niet al teveel van maar dat zou wel supertof het nieuwe jaar ingaan zijn natuurlijk
Fijn nieuws majo! Hopelijk heeft ze gelijk!
Stroop, fijn van die gore utrogestan af! Ik mag nog tot zaterdag blegh!!
Opzich gaat het prima hier met wachten. Maar goed zijn nog ver voor de nod
Heb ook gelukkig nergens last van
Behalve dat ik dood...dood doodmoe ben!
Ik kwam gisteren tegen 13.00 eens uit bed ( schandalig!!) anderhalf uur rondgelopen in de stad en had echt het idee dat ik al een hele dag wakker was...uiteindelijk dus ook gewoon weer schandalig op de bank in slaap gevallen... En savonds tijdens film kijken weer in coma....wordt nog wat want ik moet morgen om 6.30 gewoon m'n bed weer uit...En savonds ook nog weg... Want werd gebeld dat ik een van de hoofdprijzen had gewonnen bij de loterij actie hier in het dorp en morgen weten we wat het is
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Dit was inderdaad het endometriose onderzoekquote:Op maandag 28 december 2015 13:08 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wat een goed nieuws, MaJo! Was dit het endometriose-onderzoek?
Hoe gaat het met Vent-aan-de-clomid?![]()
Vent aan de clomid gaat goed. Ik heb het gevoel dat zijn sexdrive wat hoger iskan ook komen door mijn eisprong, daar reageert hij ook altijd goed op zeg maar
Wat vervelend van de vermoeidheid, Eresh! Ik heb juist het idee dat het nu veel beter gaat dan tijdens gonal-f (al houdt het nu ook niet echt over...). Laten we hopen dat het is omdat je lichaam druk is met het innestelen!
MaJo: dus je hebt nu 'officieel' geen endometriose? Wat een opluchting!
En daar moet je maar goed gebruik van maken!![]()
![]()
Heb je alleen een echo gehad ter controle voor eventueel endometriose?quote:Op maandag 28 december 2015 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit was inderdaad het endometriose onderzoek![]()
Vent aan de clomid gaat goed. Ik heb het gevoel dat zijn sexdrive wat hoger iskan ook komen door mijn eisprong, daar reageert hij ook altijd goed op zeg maar
Fijn dat de clomid bij je man zijn werk doet 😘
Eres balen van de vermoeidheid maar hopelijk een goed teken😘Be happy with the little things in life![]()
alleen een echo inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:34 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Heb je alleen een echo gehad ter controle voor eventueel endometriose?
Fijn dat de clomid bij je man zijn werk doet 😘
Eres balen van de vermoeidheid maar hopelijk een goed teken😘blijkbaar vindt mijn ziekenhuis dit genoeg om endometriose (voorlopig) uit te sluiten. Wel werd gezegd dat als de pijn erger wordt dat ik dan aan de bel moet trekken
Hoe gaat het met jou?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Fijn dat je wel aan de bel mag trekken als het erger word, want helaas is endometriose vaak niet op echo's te vinden. En niet om je bang te maken, maar hou het alsjeblieft in de gaten. Gemiddeld duurt een diagnose 5 tot 10 jaar, juist omdat de onderzoeken die gedaan worden weinig zeggen. Dus als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan hoor. Endo maakt meer stuk dan je lief is (sorry maar ik merk dat het hier diep zit, voelt als een stokpaardje maar ik wil je echt niet dwingen of aan jezelf of de gyn laten twijfelen) 😘😘😘😘
Het gaat hier verder zijn gangetje. Feestdagen vind ik nu wel moeilijk, wat had kunnen zijn.. Toch het gemis van iets en toch weer niets, snap je het nog??Be happy with the little things in life![]()
Ik snap helemaal wat je bedoelt dv, met dat donkere randje om de feestdagen. En weer een jaar voorbij zonder dat dromen uitkwamen.
Ik hoop echt zo hard dat het wel gaat gebeuren voor je en je over een paar jaar samen de kerstboom zult optuigen en tradities maken![]()
Stroop: nog 1 nachtje slapen. Houd je het vol?![]()
Nou dit lijkt me duidelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier wordt endonetriose vastgesteld of uitgesloten met een kijkoperatie. Wat Droomvrouwtje al zegt: het is op een echo niet of nauwelijks te zien (en mijns inziens dus niet uit te sluiten).quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
alleen een echo inderdaadblijkbaar vindt mijn ziekenhuis dit genoeg om endometriose (voorlopig) uit te sluiten. Wel werd gezegd dat als de pijn erger wordt dat ik dan aan de bel moet trekken
Hoe gaat het met jou?And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 08:39 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Nou dit lijkt me duidelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ministroopwafeltje!!Kwak![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 08:39 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Nou dit lijkt me duidelijk..YES! Wat een fantastische streepjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nou dit lijkt me duidelijk..WhaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stroop
gefeliciteerd
stroop! wat goed!!!
gefeliciteerd!!![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Thanks allemaal! Ik kan het nog niet geloven, ben helemaal ondersteboven! Werken wordt niks vandaag, haha![]()
![]()
Gefeliciteerd stroopwafelmeisje! Wat een mooie afsluiter van het jaar!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Geweldig stroop! Wordt aan de kinderchampagne!! Gefeliciteerd meid geniet er van! Wat een mooie afsluiting van 2015
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Super!
Gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.![]()
Stroop! Wat fantastisch![]()
![]()
Zwanger het nieuwe jaar in!
Door al deze positieve verhalen hier de laatste tijd blijf ik hoop houden dat het topic écht een keer leeg gaat stromen
Jaaaa stroop wat een mooie strepen! Ik had er al een goed gevoel bij, gefeliciteerd!
Nu eresh nog de 1e januari!![]()
Nou dit lijkt me duidelijk..Wat fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat hartstikke goed. Ik heb er steeds meer vertrouwen in. Ook heb ik af en toe nog steeds dat ik me afvraag of het echt zo is.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:40 schreef VintageGirl het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou Gaddle?
Ik heb een paar mooie echo's gehad.Lief dat je het vraagt. Jij bent deze fase vast voorbij
In de volgende OP mag je me wel weghalen btw.![]()
Wat fijn om te horen:-). Hier alles ook goed, alweer bijna 22 weken hier:-). En de dame is flink aan het schoppen in mijn buik sinds week 13:-).quote:Op woensdag 30 december 2015 18:05 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Het gaat hartstikke goed. Ik heb er steeds meer vertrouwen in. Ook heb ik af en toe nog steeds dat ik me afvraag of het echt zo is.
Ik heb een paar mooie echo's gehad.Lief dat je het vraagt. Jij bent deze fase vast voorbij
In de volgende OP mag je me wel weghalen btw.
Ik heb de OP niet gemaakt;-)![]()
Het was eigenlijk meer een algemene opmerking niet echt naar jou toe. Dat was niet echt duidelijk sorryquote:Op woensdag 30 december 2015 18:57 schreef VintageGirl het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen:-). Hier alles ook goed, alweer bijna 22 weken hier:-). En de dame is flink aan het schoppen in mijn buik sinds week 13:-).
Ik heb de OP niet gemaakt;-)![]()
Stroop....mag ik met je mee naar t volgende wachtbankje....
Ik heb ook 2 streepjes op m'n test....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home![]()
Ereshquote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik heb ook 2 streepjes op m'n test....![]()
![]()
![]()
![]()
Yes yes yesquote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Ereshkigal het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Eresh!!!
Leeglooptopic!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Jaaaaaaa!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Ereshkigal het volgende:
wat gaaf, gefeliciteerd!!!
![]()
Eresh gefeliciteerd! En geniet van je kinderchampagne!
Voor de meiden hier die nog wachten op hun wonder wens ik dat 2016 dan toch het jaar wordt dat dromen uitkomen! Er zijn hier veel streepjes geweest, dus het kan. Geef de moed niet op![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Ereshkigal het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 09:47 schreef Arja het volgende:
Eresh gefeliciteerd! En geniet van je kinderchampagne!
Voor de meiden hier die nog wachten op hun wonder wens ik dat 2016 dan toch het jaar wordt dat dromen uitkomen! Er zijn hier veel streepjes geweest, dus het kan. Geef de moed niet opmooi gesproken en idd in 2016 moet dit hele topic leeg zijn
![]()
![]()
Mooi verwoord!quote:Op donderdag 31 december 2015 09:47 schreef Arja het volgende:
Voor de meiden hier die nog wachten op hun wonder wens ik dat 2016 dan toch het jaar wordt dat dromen uitkomen! Er zijn hier veel streepjes geweest, dus het kan. Geef de moed niet op
Ereshkigal van harte gefeliciteerd! Dat wordt een mooie jaarwisseling
Edit - shoot ik zit mobiel, kan iemand met een pc het nieuwe deel openen zodat die ook met OP is?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: