Nee!!! Koorts kan de hele voorraad zaadcellen vernietigen omdat de lichaamstemperatuur te hoog is. Pas drie maanden na de koorts is er weer een nieuwe voorraad.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:46 schreef Arja het volgende:
Mrs anders bel je morgen toch eerst even?
De griep is pas over 2-3 maanden van invloed op het zaad.
Bedoel je voor je zorgverzekering? Dan telt het pas als een poging na een succesvolle punctie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
Een begonnen poging telt ook al mee
Niet bij een traject in eigen cyclus. Daarvan zijn 6 cycli gelijkgesteld aan 1 gestimuleerde poging (van de 3), en zodra je begonnen bent, telt het mee.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedoel je voor je zorgverzekering? Dan telt het pas als een poging na een succesvolle punctie.
Oh da's waar, jij doet eigen cyclus. (Chaoot, sorryquote:Op zaterdag 12 december 2015 07:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Niet bij een traject in eigen cyclus. Daarvan zijn 6 cycli gelijkgesteld aan 1 gestimuleerde poging (van de 3), en zodra je begonnen bent, telt het mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
Follikel rechts maar een beetje gegroeid, was nu 13- mm. Ik had de keus: morgen terug of maandag. Dus ik ga morgen weer voor een echo, hopelijk wel iets meer groei dan. Ik had verwacht dat de follikel wel iets groter zou zijn, maar de arts was helemaal niet verbaasd. Het lichaam is soms onvoorspelbaar, vandaar dat je zo vaak terug moet komen. Dat stelde mij wel gerust.
We hebben het ook gehad over de poging voortijdig staken, maar we hebben samen besloten toch door te gaan en kijken wat de uitkomsten zijn.
Eén positief ding: ik ben morgenochtend de eerste, om 8.00u! Lekker lang van m'n zondag genieten
Haha, succes zo! Hoe groot moet jouw follikel zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een hele strippenkaart vol van echo's. Dinsdag was het twijfelen, dus woensdag terug. Toch niet, dus hup donderdag weer. Maarja, beter een keer te veel dan te laat!
De pcm is binnen (al ben ik benieuwd of dat nou echt wat helpt, maargoed). Heb amper geslapen van de zenuwen, dus vanmiddag maar een goede middagdut trekken![]()
14 mm, dan begin ik met spuiten. Meestal drie dagen heb ik begrepen, ik heb ook precies voor drie dagen Cetrotide, twee keer gonal-f en een keer pregnyl.quote:Op zondag 13 december 2015 07:43 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Haha, succes zo! Hoe groot moet jouw follikel zijn?
Ik heb ook een hele strippenkaart vol van echo's. Dinsdag was het twijfelen, dus woensdag terug. Toch niet, dus hup donderdag weer. Maarja, beter een keer te veel dan te laat!
De pcm is binnen (al ben ik benieuwd of dat nou echt wat helpt, maargoed). Heb amper geslapen van de zenuwen, dus vanmiddag maar een goede middagdut trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindscore: voldoende zaadjes en 6 eicellen. Weet niet goed wat ik er van moet denken.. Er kan nog zo veel gebeuren de komende paar dagen... Gelukkig heb ik lange nagels, kan ik veel bijten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |