abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158177070
Gisteren eerste echo van eerste ronde ivf mnc op dag tien rechts follikel van 12- mm, morgen tweede echo. Ik ben vergeten te vragen of ik de medicatie morgen mee moet nemen naar de afspraak! Wat denken jullie?
pi_158177314
Welke medicatie bedoel je voor de eisprong? Zou het gewoon in je tas stoppen je weet maar nooit...kweet niet of je daarna gewoon naar huis gaat anders zou ik het gewoon rustig thuis doen...maakt op een uur-2 uur geen verschil toch?

Mooie follikel al zeg zo vroeg in je cyclus!!! Ben benieuwd morgen
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_158178865
Ik denk het niet mrs. Als je follikel groot genoeg is krijg je een heel tijdschema mee met wanneer je moet spuiten en wanneer dan de punctie is. Bovendien moet je de medicijnen waarschijnlijk gekoeld bewaren?

Dat gaat al wel de goede kant op eresh en mrs met de follikels. Succes
  vrijdag 11 december 2015 @ 22:39:14 #79
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_158183538
Mijn duimen draaien voor jullie, eresh en mrs!
Als je medicijnen hebt voor de eisprong, dan werken die toch pas een tijdje daarna?

Hier zonet de laatste spuit gezet O+ Zondag de punctie!
pi_158183678
Wat goed stroop en spannend! Hoeveel follikels kunnen er geoogst worden?
pi_158185458
Beetje late reactie (spelletjesavond met Cacao, Frank's Zoo en Toffe Peren!).

Ik begin pas met prikken wanneer ik 1 dominante follikel heb van 14 mm. Ik moet dacht ik altijd 's ochtends prikken tussen 7.00-9.00u (Cetrotide en / of Gonal-f), de gonal-f moet gekoeld bewaard worden. Maar nu zag ik op de doos van de gonal dat die buiten de koelkast maximaal 3 maanden houdbaar is. Per pen zitten twee doses, daar kan ik dus maar twee dagen mee prikken?!? Dus dan zou ik hem straffeloos mee kunnen nemen, en zelfs eigenlijk niet in de koelkast hoeven bewaren. Ik vind het wel een beetje verwarrend 8)7

Maar misschien doe ik het allemaal voor niets: mijn man is ziek, verhoging met maximaal gedoseerde paracetamol :{ Ik hoop dat het de zaadkwaliteit niet al te ernstig nadelig beïnvloedt...

Stroop, zondag al je eerste punctie, spannend! Hoeveel follikels zijn er aan het groeien? Heb je nog last gehad van je migraine?
pi_158185589
Mrs anders bel je morgen toch eerst even?

De griep is pas over 2-3 maanden van invloed op het zaad.
pi_158186790
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:46 schreef Arja het volgende:
Mrs anders bel je morgen toch eerst even?

De griep is pas over 2-3 maanden van invloed op het zaad.
Nee!!! Koorts kan de hele voorraad zaadcellen vernietigen omdat de lichaamstemperatuur te hoog is. Pas drie maanden na de koorts is er weer een nieuwe voorraad.
ruimte gereserveerd voor signature...
  zaterdag 12 december 2015 @ 05:17:25 #84
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_158188827
Wat GVman zegt. Wij moesten bellen als man koorts had in de weken dat we met ivf bezig waren (dus spuiten aanloop naar punctie) Dat is bij ons niet gebeurt maar volgens mij deden ze dan extra zaad onderzoek.
Be happy with the little things in life
pi_158189062
;(

Ik zal het straks bespreken. Een begonnen poging telt ook al mee, dus ik denk dat we gewoon doorgaan en dan zien we het wel.

Shit, mijn man is bijna nooit ziek. Prachtige timing :')
pi_158189130
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:54 schreef Mrs.Peel het volgende:

Een begonnen poging telt ook al mee
Bedoel je voor je zorgverzekering? Dan telt het pas als een poging na een succesvolle punctie.
pi_158189144
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:12 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Bedoel je voor je zorgverzekering? Dan telt het pas als een poging na een succesvolle punctie.
Niet bij een traject in eigen cyclus. Daarvan zijn 6 cycli gelijkgesteld aan 1 gestimuleerde poging (van de 3), en zodra je begonnen bent, telt het mee.
pi_158189155
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:17 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Niet bij een traject in eigen cyclus. Daarvan zijn 6 cycli gelijkgesteld aan 1 gestimuleerde poging (van de 3), en zodra je begonnen bent, telt het mee.
Oh da's waar, jij doet eigen cyclus. (Chaoot, sorry :@ ) Dat is wel knap zuur -O-
pi_158189278
Je kan niet alles onthouden, geeft niet hoor!
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:25:51 #90
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_158189326
Oh balen zeg, mrs peel! Inderdaad een schitterende timing }:| kun je dan eventueel wel drie maanden pauzeren of moet je de zes cycli meteen achter elkaar doen?

De laatste meting (donderdag) waren er in totaal 8 groter dan 15 mm. Maar ze zeiden dat ze ook 10-15 mm aanprikken, want "je weet maar nooit". En ik had er donderdag in totaal 11 >10 mm, en ondertussen dus nog wat meer gegroeid...
Maar er waren er ook al twee 22/23 mm, dus die zijn misschien te groot en kunnen ze niets meer mee.
Met andere woorden: ergens tussen 1 en 15 ofzo :')

Geen last meer gehad van migraine trouwens. Wel van de vermoeidheid en de laatste paar dagen slaap ik ook slecht. Oh en mijn kleren zitten erg strak. Ik vertel mezelf dat het komt door alle follikels, maar misschien is het ook de grote hoeveelheid chocolade (en kruidnoten en überhaupt eten) van de afgelopen twee weken... O-)
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:51:26 #91
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_158189453
Mrs dat is wel balen zeg dat je dan een poging minder hebt :* Dat wist ik niet, kun je tussendoor wel een pauze inlassen, of moet je meteen door?

Stroop, spannend!! Ik had wel altijd een opgeblazen buik tegen het einde, dat er echt naar mijn buik gestaard werd en men misschien wel dacht dat ik zwanger zou zijn echt zo'n mini bol zeg maar, terwijl ik al een buikje van mezelf heb, maar dan strak en gespannen en bollerhttps. Dus kan best dat het daar van komt hoor :*
pi_158189506
We mogen gelukkig wel een pauze inlassen! Dat zou anders ook wel al te gek zijn natuurlijk. Ik zit nu in de wachtkamer, ik hoor het zo meteen.

Stroop, dat kan dus nog alle kanten op! Ik ben benieuwd. Over gezwollen zijn: als ik bijna ongesteld moet worden, heb ik ook altijd een wat vollere buik, dat is dan denk ik vocht vasthouden en iets opgeblazen darmen door de hormonen. Op de eerste of tweede dag van de menstruatie is het weer weg. Behalve wanneer het komt door de chocoladeletters,dan blijft het :D Fijn dat de migraine niet is teruggekomen *O*
pi_158201444
Follikel rechts maar een beetje gegroeid, was nu 13- mm. Ik had de keus: morgen terug of maandag. Dus ik ga morgen weer voor een echo, hopelijk wel iets meer groei dan. Ik had verwacht dat de follikel wel iets groter zou zijn, maar de arts was helemaal niet verbaasd. Het lichaam is soms onvoorspelbaar, vandaar dat je zo vaak terug moet komen. Dat stelde mij wel gerust.

We hebben het ook gehad over de poging voortijdig staken, maar we hebben samen besloten toch door te gaan en kijken wat de uitkomsten zijn.

Eén positief ding: ik ben morgenochtend de eerste, om 8.00u! Lekker lang van m'n zondag genieten *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158204257
Toi toi toi, stroop!

Eresh, ik hoop dat jouw follikel ook goed gegroeid is!
  zondag 13 december 2015 @ 07:43:29 #95
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_158209971
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
Follikel rechts maar een beetje gegroeid, was nu 13- mm. Ik had de keus: morgen terug of maandag. Dus ik ga morgen weer voor een echo, hopelijk wel iets meer groei dan. Ik had verwacht dat de follikel wel iets groter zou zijn, maar de arts was helemaal niet verbaasd. Het lichaam is soms onvoorspelbaar, vandaar dat je zo vaak terug moet komen. Dat stelde mij wel gerust.

We hebben het ook gehad over de poging voortijdig staken, maar we hebben samen besloten toch door te gaan en kijken wat de uitkomsten zijn.

Eén positief ding: ik ben morgenochtend de eerste, om 8.00u! Lekker lang van m'n zondag genieten *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, succes zo! Hoe groot moet jouw follikel zijn?
Ik heb ook een hele strippenkaart vol van echo's. Dinsdag was het twijfelen, dus woensdag terug. Toch niet, dus hup donderdag weer. Maarja, beter een keer te veel dan te laat!

De pcm is binnen (al ben ik benieuwd of dat nou echt wat helpt, maargoed). Heb amper geslapen van de zenuwen, dus vanmiddag maar een goede middagdut trekken :z
pi_158210005
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 07:43 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Haha, succes zo! Hoe groot moet jouw follikel zijn?
Ik heb ook een hele strippenkaart vol van echo's. Dinsdag was het twijfelen, dus woensdag terug. Toch niet, dus hup donderdag weer. Maarja, beter een keer te veel dan te laat!

De pcm is binnen (al ben ik benieuwd of dat nou echt wat helpt, maargoed). Heb amper geslapen van de zenuwen, dus vanmiddag maar een goede middagdut trekken :z
14 mm, dan begin ik met spuiten. Meestal drie dagen heb ik begrepen, ik heb ook precies voor drie dagen Cetrotide, twee keer gonal-f en een keer pregnyl.

Succes zo! Ik kan me héél goed voorstellen dat je nauwelijks hebt geslapen, ik vind het zelfs plaatsvervangend spannend :D
  zondag 13 december 2015 @ 08:17:25 #97
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_158210042
Stroop :* spannend!! Ik duim voor een mooie opbrengst.

Mrs ook bij jou spannend.. Ik duim voor een mooie echo :*
pi_158210184
Bedankt voor het duimen, het heeft helaas niet veel geholpen. Follikel onveranderd, baarmoederslijmvlies wel goed gegroeid. Ik heb dinsdag weer een echo, als tenminste het estradiol niet te hoog is. Dan moet ik morgen weer terug.
  zondag 13 december 2015 @ 21:40:30 #99
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_158225097
Succes morgen met de echo Eresh!

En bedankt voor het duimen :*
SPOILER
Eindscore: voldoende zaadjes en 6 eicellen. Weet niet goed wat ik er van moet denken.. Er kan nog zo veel gebeuren de komende paar dagen... Gelukkig heb ik lange nagels, kan ik veel bijten! :%
pi_158225311
Oh stroop, het is ook zo spannend allemaal. Zo veel spannende momenten.

Ik ga duimen voor 6 bevruchtingen!

En laat je lekker vertroetelen vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')