jeetje het zit niet mee op dit moment. Dikke knuf voor jou
 jeetje het zit niet mee op dit moment. Dikke knuf voor jou 

(wel ineens uit het niets bloedverlies voor de echo. Hartwip dus, maar goed.
 (wel ineens uit het niets bloedverlies voor de echo. Hartwip dus, maar goed.  )
  )

Jaaaaaa!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geloof dat ik afscheid moet gaat nemen hier. Net een mooi knippertje gezien(wel ineens uit het niets bloedverlies voor de echo. Hartwip dus, maar goed.
)

quote:Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geloof dat ik afscheid moet gaat nemen hier. Net een mooi knippertje gezien(wel ineens uit het niets bloedverlies voor de echo. Hartwip dus, maar goed.
)
 yeah! Gefeliciteerd!
 yeah! Gefeliciteerd!

Ja!!! Nog een knipper! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
)

'Mooi' dat je het herkent. Had je het bij elke injectie Cetrotide? En hield het lang aan? Ik heb direct flink gekoeld, na een uur was de jeuk wel weer dragelijk zonder koelen en nam de warmte af. De verpleegkundige was er vrij blasé over, ze horen dit heel vaak en het komt ook veel voor las ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:10 schreef Arja het volgende:
...
Mrs peel mooi dat je follikel goed gegroeid is. Die cetrotide is rotspul, ik reageerde daar ook erg op. Er schijnt ook een gelijkwaardig medicijn te zijn, die zou je de volgende keer kunnen proberen

Heerlijk!quote:Op donderdag 17 december 2015 16:35 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend Eresh! Samen op het wachtbankje, gezellig! Ik neem een dekentje en kruikje mee!

Dat kan ik me al niet meer herinneren, dus heb even terug gezocht op fok. De jeuk nam wel snel af, maar mijn buik werd bont en blauwer met de dag.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
'Mooi' dat je het herkent. Had je het bij elke injectie Cetrotide? En hield het lang aan? Ik heb direct flink gekoeld, na een uur was de jeuk wel weer dragelijk zonder koelen en nam de warmte af. De verpleegkundige was er vrij blasé over, ze horen dit heel vaak en het komt ook veel voor las ik.

Heerlijk vooruitzichtquote:Op donderdag 17 december 2015 18:52 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat kan ik me al niet meer herinneren, dus heb even terug gezocht op fok. De jeuk nam wel snel af, maar mijn buik werd bont en blauwer met de dag.
 Ik hoef gelukkig maar drie keer Cetrotide per cyclus te prikken, jij moest denk ik vaker? Fijn dat je het nu niet meer goed weet, onder andere natuurlijk omdat je nu zwanger bent. Ik lees eigenlijk niet mee in z&g, vind ik toch wat confronterend, hoe gaat het met je? En met VG?
 Ik hoef gelukkig maar drie keer Cetrotide per cyclus te prikken, jij moest denk ik vaker? Fijn dat je het nu niet meer goed weet, onder andere natuurlijk omdat je nu zwanger bent. Ik lees eigenlijk niet mee in z&g, vind ik toch wat confronterend, hoe gaat het met je? En met VG?

Ja hop gewoon erbij! We hebben plek zat!!! 😘quote:Op donderdag 17 december 2015 18:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan ga ik met mijn macarons alleen op een bankje zitten wachten op mijn ei
Veel plezier met jullie krabbels

Dat weet ik eigenlijk ook niet meer hoe vaak ik moest prikken. Sowieso maar 1 keer bij een cyclus, omdat daar 1 embryo en vele cryo's uitkwamen. Ik ben nu zwanger van de 4e terugplaatsing.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:24 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzichtIk hoef gelukkig maar drie keer Cetrotide per cyclus te prikken, jij moest denk ik vaker? Fijn dat je het nu niet meer goed weet, onder andere natuurlijk omdat je nu zwanger bent. Ik lees eigenlijk niet mee in z&g, vind ik toch wat confronterend, hoe gaat het met je? En met VG?

fijn dat het goed gaat 13 weken alweer!  Zelf een idee wat het gaat worden?
 fijn dat het goed gaat 13 weken alweer!  Zelf een idee wat het gaat worden?

Het gaat jou alleen maar om mijn macaronsquote:Op donderdag 17 december 2015 19:33 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Ja hop gewoon erbij! We hebben plek zat!!! 😘

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |