SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 02-12-2015 12:59:42 ]![]()
Momenteel is de PDPA-Qualifier bezig.
Simon Whitlock (10) v PDPA Qualifier Winner
Gary Anderson (2) v PDPA Qualifier Runner-Up // Per Laursen
http://www.pdc.tv/news/ar(...)nship-pdpa-qualifier
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U ziet het goed: dit jaar ook darts op 26 december. De tweede ronde wordt op die dag in gang getrokken.![]()
Top.quote:Op maandag 30 november 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPT / 2016 PDC World Darts Championship #1 You ready? Je bent hier welkom Hafc
Peterson eruit mensen![]()
![]()
Als die KutMansell maar weg blijft. Mansellquote:Andy Smith v Mark Jones
Jamie Bain v
Andy Boulton 5-4 Devon Petersen
Mick Todd v
Stuart Kellett 5-3 Lee Evans
Luke Woodhouse v Darren Johnson
Mickey Mansell v Arron Monk
Robbie Green v Chris Aubrey
Connie Nagi v Robert Owen
Steve West v Nigel Birch
Prakash Jiwa 5-1 Alex Roy
William O’Connor v Michael Barnard
Ricky Evans 5-4 Jonny Clayton
Ross Smith 5-3 Jay Foreman
Wayne Jones v Dave Honey
James Wilson 5-2 Chris Dobey.
![]()
Ja.quote:Op maandag 30 november 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk Ricky Evans of James Wilson.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Of Kong.quote:Op maandag 30 november 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk Ricky Evans of James Wilson.![]()
Wayne Jones defeats J. Wilson 5-4 to claim his place in the quarters. Starting to take shape here at the Ricoh. Full list of QF's coming upquote:.
![]()
Ik was er al bang voor.quote:Op maandag 30 november 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wayne Jones defeats J. Wilson 5-4 to claim his place in the quarters. Starting to take shape here at the Ricoh. Full list of QF's coming up.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Second Round
Dave Honey 5-1 Dave Honey Jnr
Third Round
Dave Honey 5-4 Dave Honey
Die wil ik nog eens terugkijken.![]()
Jones versloeg Wilson.quote:Op maandag 30 november 2015 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricky Evans v Wayne Jones in de kwartfinale
Godverdomme.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zou typisch zijn als de laatste 2 konijnen die ik in de race heb worden verslagen door de persoon die ik helemaal onderaan mijn lijstje had staan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Fourth Round
Andy Smith v Gary Stone
Andy Boulton v Mick Todd
Stuart Kellett 5-3 Darren Johnson
Arron Monk v Robbie Green
Robert Owen v Steve West
Prakash Jiwa v Michael Barnard
Ricky Evans 5-2 Ross Smith
Wayne Jones 5-4 James Wilson
Quarter-Finals
v
Stuart Kellett v
v
Ricky Evans v Wayne Jones![]()
Oh ik dacht dat Robbie Green, Sugar Lee Hooper was.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het worden natuurlijk Kellett en Jones, ik voel het aan alles.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vrees voor Boulton en Barnard. Die Barnard is echt antigenot. Gooide ooit op het WK, volgens mij 2009 tegen Newton. Christus wat een lelijke houding.![]()
G Stone v A Boulton
S Kellett v R Green..
S West v M Barnard..
R Evans 5-2 W Jones
Aldus Warriner
[ Bericht 3% gewijzigd door Ajacied422 op 30-11-2015 17:33:43 ]![]()
Kan Wayne toch weer zijn buskaartje van betalen.quote:Quarter-Finals
Gary Stone v
Stuart Kellett v Robbie Green
Steve West v Michael Barnard
Ricky Evans 5-2 Wayne Jones
Losers £250Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee nee nee.quote:Op maandag 30 november 2015 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Stuart Kellett 5-2 Robbie Green
NEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
quote:Op maandag 30 november 2015 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Stuart Kellett 5-2 Robbie Green
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Mong.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sascha "Froome" Stein ga ik wel missen.quote:Op maandag 30 november 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ga jij maar juichen voor mister 75 gemiddeldReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ach, nu hebben we de gezellig dikke Rene Eidams namens Duitsland.quote:Op maandag 30 november 2015 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sascha "Froome" Stein ga ik wel missen.![]()
![]()
Dikke Rene, goede bijnaam alvast.quote:Op maandag 30 november 2015 17:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, nu hebben we de gezellig dikke Rene Eidams namens Duitsland.
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 30 november 2015 17:46 schreef polderturk het volgende:
Tvp uiteraard voor de mooiste show van het jaar.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Dus Rapid Rick kan nu beter verliezen in de finale?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Liever tegen Whitlock dan tegen Anderson me dunkt.quote:Op maandag 30 november 2015 18:31 schreef Mani89 het volgende:
Dus Rapid Rick kan nu beter verliezen in de finale?![]()
Ja dat dunkt mij ook.quote:Op maandag 30 november 2015 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever tegen Whitlock dan tegen Anderson me dunkt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaa Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, bijna
Zonder wrijving geen glans![]()
TOPSHOW<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
JAN DEKKER OP 23 DECEMBER IN ACTIE OP WK PDC!!
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Mark Webster v Sun/McGowan
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Jelle Klaasen v Joe Cullen![]()
Nederlanders spelen op..quote:Vrijdag 18 december
Middagsessie:
Avondsessie:
Michael van Gerwen v Thanawat Gaweenuntawong/Rene Eidams
Zaterdag 19 december
Middagsessie:
Kim Viljanen v Sven Groen (PRELIMINARY)
Kevin Painter v Kim Viljanen/Sven Groen
Avondsessie:
Zondag 20 december
Middagsessie:
Avondsessie:
Maandag 21 december
Michael Smith v Jeffrey de Zwaan
Woensdag 23 december
Jelle Klaasen v Joe Cullen![]()
Over de gehele 1e ronde doen ze dus 7 dagen. Dan 2 dagen rust en over de rest van het toernooi doen ze 8 dagen.
Bizar.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Lakeside duurde ook altijd 9 dagen met 32 deelnemers.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:01 schreef Madhouse11 het volgende:
Over de gehele 1e ronde doen ze dus 7 dagen. Dan 2 dagen rust en over de rest van het toernooi doen ze 8 dagen.
Bizar.![]()
Al die nare VBL'ers die het hele jaar roepen dat dartsen geen sport is en nu een beetje komen gloryhunten. #VBLGOHOMEquote:Op woensdag 2 december 2015 15:29 schreef hafcfan het volgende:
Ohja nu komen alle succes mensen ook weer. #Nadeel aan het WK.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zet 23 December met chocolade letters in mijn agenda, dat is het begin van de revolutie.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig weten wij wie er van de harde kern is. #NEVERSURRENDERquote:Op woensdag 2 december 2015 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die nare VBL'ers die het hele jaar roepen dat dartsen geen sport is en nu een beetje komen gloryhunten. #VBLGOHOME![]()
Cavaliers krijgt sowieso een topicverbod.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die wordt samen met Pascanus al bij de voordeur neergehoekt door de lange arm van onze topicdictatuur.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Cavaliers krijgt sowieso een topicverbod.![]()
Is er nog iemand die zich geroepen voelt een voorspeltopic/pool op te zetten en bij te houden? Of gaat iedereen ervan uit dat MvG wint?![]()
Klopt, maar dat is mijn punt niet. Dat is gelijkmatiger verdeeld.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Lakeside duurde ook altijd 9 dagen met 32 deelnemers.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Vorig jaar was dat leuk, maar de winnaar is nog steeds niet bekendquote:Op woensdag 2 december 2015 20:26 schreef tja77 het volgende:
Is er nog iemand die zich geroepen voelt een voorspeltopic/pool op te zetten en bij te houden? Of gaat iedereen ervan uit dat MvG wint?. Lastig bij te houden.
![]()
Is er al bekend wat RTL7 live uit gaat zenden of zenden ze alle sessies live uit?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Lijkt mij dat ze gewoon alle sessies uitzenden behalve op VI-momenten.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef rubbereend het volgende:
Is er al bekend wat RTL7 live uit gaat zenden of zenden ze alle sessies live uit?![]()
Raymond van Barneveld op Facebook.
'Toch mega schande aankomend wk wordt er gedart op 26 dec tweede kerstdag??? Leuk mag je de dag ervoor al afreizen meneer Christian Kist geloof je toch niet dit. Weg kerstdagen belachelijk'
Wat een gast![]()
![]()
Ja die kerstdagen zijn natuurlijk het perfecte moment om het maximaal op een vreten en zuipen te zetten. Dat is wel zuur als je dat moet missen, denkt Barn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij mist een #viesdik buffet bij de Chinees.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:49 schreef Ranph het volgende:
Raymond van Barneveld op Facebook.
'Toch mega schande aankomend wk wordt er gedart op 26 dec tweede kerstdag??? Leuk mag je de dag ervoor al afreizen meneer Christian Kist geloof je toch niet dit. Weg kerstdagen belachelijk'
Wat een gast![]()
All you can eat missen bij de Chinees.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij mist een #viesdik buffet bij de Chinees.![]()
![]()
Ik moet zowel eerste als tweede kerstdag werken, mij hoor je ook niet.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ja, lijkt me wel. Alleen zal wel weer RTL Z doorheen komenquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat RTL7 alles uitzenden overigens ? Dus ook de middagsessies?![]()
Hoe is het onder je steen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:42 schreef GwaiLow het volgende:
Alleen zal wel weer RTL Z doorheen komen![]()
Die hebben sinds september een eigen kanaal.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is RTL Z al gestopt? Ik kijk nooit smiddags naar RTL namelijk![]()
Heel goed! Maar dan zal er wel weer wat anders doorheen komenquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben sinds september een eigen kanaal.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heel goed! Maar dan zal er wel weer wat anders doorheen komen. Natuurlijk niet.
![]()
Darten is geen sport.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Cavaliers krijgt sowieso een topicverbod.![]()
Kijk zie je wel, een pure onruststoker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dacht je dat van Gerwen het succesvolste jaar ooit had...deed ene P. Taylor het ooit toch nog beter...baas boven baas.
Most tournaments won per year:
1. @PhilTaylor (24, 2008)
2. @PhilTaylor (23, 2009)
3. @MvG180 (18, 2015)
4. @MvG180 (13, 2013)![]()
Ja oke, maar wel wat minder weerstand. Maarja, daar kan hij niks aan doen, hij wint ze welquote:Op zondag 6 december 2015 13:53 schreef F.M.D. het volgende:
Dacht je dat van Gerwen het succesvolste jaar ooit had...deed ene P. Taylor het ooit toch nog beter...baas boven baas.
3. @MvG180 (18, 2015)
quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Battle tussen twee 2015 GIF'jes legendes..
Ryan de Vreede 17 Engelse ontbijt worstjes met
Ketchup Edwin Max Carlos Vrije![]()
Ik zal dit komende week wel even opzetten. Vind het niet erg om te doen en heb er de tijd wel voor.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:26 schreef tja77 het volgende:
Is er nog iemand die zich geroepen voelt een voorspeltopic/pool op te zetten en bij te houden? Of gaat iedereen ervan uit dat MvG wint?![]()
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 12:05:52Tip van mij ! Geen reclame ! Ik bel met de ZoemApp, jij ook? Download 'm via https://t.co/dZJBrfxoOg om 1 gratis belminuut te ontvangen. reageer retweet
![]()
Zou hij whatsapp kennen?quote:Op maandag 7 december 2015 21:03 schreef Max23 het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 12:05:52Tip van mij ! Geen reclame ! Ik bel met de ZoemApp, jij ook? Download 'm via https://t.co/dZJBrfxoOg om 1 gratis belminuut te ontvangen. reageer retweet
U MAD?![]()
In 2008 was er helemaal geen weerstand joh. Toen kon Co nog meespelen om de prijzenquote:Op zondag 6 december 2015 13:53 schreef F.M.D. het volgende:
3. @MvG180 (18, 2015)
Huldequote:Op maandag 7 december 2015 15:06 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik zal dit komende week wel even opzetten. Vind het niet erg om te doen en heb er de tijd wel voor.![]()
![]()
Durrant - Adams in de finale natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
paar weken voor BDO.
PDC is ook wel leuk ja.![]()
Butler.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durrant - Adams in de finale natuurlijk.![]()
Tegen Sajwani, jouw grote held.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nu de Final 8 toernooien in de K-1 er niet meer zijn misschien wel ja.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:58 schreef polderturk het volgende:
Het mooiste toernooi van het jaar.![]()
Wim en ik zijn het met je eens. Ik hoop ook op de terugkeer van Albert Mantingh.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:38 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
hopelijk meer Niels in de commentaarbox dit jaar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De Mant.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wim en ik zijn het met je eens. Ik hoop ook op de terugkeer van Albert Mantingh.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Sportex het niet lukt, wil ik best het voorspeldinges in elkaar draaienZeg het maar jongens.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Over incest gesproken (PowerLoungen vindt dit leuk)
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nze-liefde-een-vloek![]()
Opgeschoonde t 50 na het WK
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50Michael van Gerwen Netherlands £1,041,750
2 Gary Anderson Scotland £611,250
3 Phil Taylor England £456,250
4 Adrian Lewis England £343,750
5 Robert Thornton Scotland £330,500
6 Peter Wright Scotland £318,250
7 James Wade England £317,500
8 Michael Smith England £264,250
9 Ian White England £223,500
10 Terry Jenkins England £219,250
11 Dave Chisnall England £216,000
12 Kim Huybrechts Belgium £214,250
13 Stephen Bunting England £205,250
14 Vincent van der Voort Netherlands £200,500
15 Mervyn King England £197,250
16 Raymond van Barneveld Netherlands £191,000
17 Simon Whitlock Australia £178,000
18 Brendan Dolan Northern Ireland £176,500
19 Jelle Klaasen Netherlands £158,000
20 Justin Pipe England £151,250
21 Mensur Suljovic Austria £144,750
22 Benito van de Pas Netherlands £120,000
23 Jamie Caven England £114,500
24 Steve Beaton England £112,250
25 Andrew Gilding England £107,500
26 Andy Hamilton England £104,250
27 Mark Webster Wales £99,500
28 Dean Winstanley England £97,500
29 Wes Newton England £90,250
30 Jamie Lewis Wales £88,750
31 Gerwyn Price Wales £82,750
32 Kevin Painter England £81,750
33 John Henderson Scotland £75,750
34 Keegan Brown England £72,500
35 Daryl Gurney Northern Ireland £68,750
36 Darren Webster England £64,000
37 Ronnie Baxter England £61,750
38 Christian Kist Netherlands £61,250
39 Andy Smith England £58,750
40 Rowby John Rodriguez Austria £52,000
41 Ronny Huybrechts Belgium £51,500
42 Kyle Anderson Australia £49,500
43 Max Hopp Germany £44,250
44 Paul Nicholson Australia £43,750
45 Cristo Reyes Spain £43,000
46 Dave Pallett England £42,500
47 Wayne Jones England £41,500
48 Alan Norris England £41,250
49 Michael Mansell Northern Ireland £40,500
50 Joe Murnan England £36,500![]()
Waarom niet het brekket van Sjak gebruiken?quote:Op maandag 14 december 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Sportex het niet lukt, wil ik best het voorspeldinges in elkaar draaientwitter:JJNieuwlaat twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:34:21Het bracket voor het WK komt er aan, vanaf donderdag is het in te vullen op de site van @rtl7darts Nog even geduld allemaal! #rtl7darts reageer retweet
![]()
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 14-12-2015 om 12:31:42For the upcoming WC I have a spot left on my shirt for a sponsor. If you are interested you can send an email to ben@bengi.nl reageer retweet
![]()
Wie kopt em in?quote:Op maandag 14 december 2015 17:52 schreef IbanMayo het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 14-12-2015 om 12:31:42For the upcoming WC I have a spot left on my shirt for a sponsor. If you are interested you can send an email to ben@bengi.nl reageer retweet
![]()
Sjaks brekket heeft geen extra features.quote:Op maandag 14 december 2015 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom niet het brekket van Sjak gebruiken?twitter:JJNieuwlaat twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:34:21Het bracket voor het WK komt er aan, vanaf donderdag is het in te vullen op de site van @rtl7darts Nog even geduld allemaal! #rtl7darts reageer retweet
![]()
Waar ging het vorig jaar mis?quote:Op maandag 14 december 2015 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjaks brekket heeft geen extra features.
Ik wil best meehelpen met scores bijhouden.![]()
Ik ben soms een luie jongen.quote:Op maandag 14 december 2015 17:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar ging het vorig jaar mis?
Ik wil best meehelpen met scores bijhouden.
Ik zal het toppik wel maken.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [WK Darts 2016] Voorspellen
Done![]()
Vroeger keek ik alles. Maar moet eerlijk toegeven dat ik het tegenwoordig gewoon teveel vind al die toernooien. Heb daar trouwens ook geen tijd meer voor om alles te kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vuile glory hunter jij. Hele jaar nergens te bekennen en nu ons topic verpestenZonder wrijving geen glans![]()
Nee die dochter van jou is schuldigquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger keek ik alles. Maar moet eerlijk toegeven dat ik het tegenwoordig gewoon teveel vind al die toernooien. Heb daar trouwens ook geen tijd meer voor om alles te kijken.![]()
![]()
Die slaapt over het algemeen vroeg 's avonds dus dat is alleen maar heerlijk als je wilt genieten van darten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee die dochter van jou is schuldig
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er naast het topic nog mooie sites waar je kan poulen voor nop ?twitter:JJNieuwlaat twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:34:21Het bracket voor het WK komt er aan, vanaf donderdag is het in te vullen op de site van @rtl7darts Nog even geduld allemaal! #rtl7darts reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:JJNieuwlaat twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:34:21Het bracket voor het WK komt er aan, vanaf donderdag is het in te vullen op de site van @rtl7darts Nog even geduld allemaal! #rtl7darts reageer retweet
Het brekket.
![]()
TOPTRIO.;twitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 18:02:57Bij de aftrap van het WK aanstaande donderdag om 20.00 uur zijn @Raybar180 en @VvdV180 de gasten aan tafel bij @KoertWesterman #rtl7darts reageer retweet
![]()
Co in plaats van De Kroket en Dekker er nog bij zou het ultieme zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
TOPTRIO.;twitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 18:02:57Bij de aftrap van het WK aanstaande donderdag om 20.00 uur zijn @Raybar180 en @VvdV180 de gasten aan tafel bij @KoertWesterman #rtl7darts reageer retweet
![]()
Vorig jaar hadden ze dat draaibord waarop darters drie pijlen moesten gooien en leuke vraagjes mochten beantwoorden
Nu moeten allerlei darters zoveel mogelijk punten scoren in een minuut, oh genot.
Verder heeft Zjak allerlei legendes bezocht die volgens de kijkers bij polls vorig jaar het meest gemist werden. Zjak is nog langs de dartfabriek gegaan.
En gasten in de studio krijgen 'dilemma's' voorgelegd.
Kortom: schijtlol![]()
:-)quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:JJNieuwlaat twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:34:21Het bracket voor het WK komt er aan, vanaf donderdag is het in te vullen op de site van @rtl7darts Nog even geduld allemaal! #rtl7darts reageer retweet
Is de site wat Barney 'mijn poultje' noemde in 1996 ook nog actueel?
U MAD?![]()
Is Sjak ook nog bij deze legends langs geweest? Tony Eccles & Richie Burnett.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar hadden ze dat draaibord waarop darters drie pijlen moesten gooien en leuke vraagjes mochten beantwoorden
Nu moeten allerlei darters zoveel mogelijk punten scoren in een minuut, oh genot.
Verder heeft Zjak allerlei legendes bezocht die volgens de kijkers bij polls vorig jaar het meest gemist werden. Zjak is nog langs de dartfabriek gegaan.
En gasten in de studio krijgen 'dilemma's' voorgelegd.
Kortom: schijtlol![]()
Nee, wel bij o.a Priestley, George, Fordham & Manleyquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is Sjak ook nog bij deze legends langs geweest? Tony Eccles & Richie Burnett.![]()
George , kon zelfs het BDO kampioenschap niet winnen toen iedereen weg wasquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, wel bij o.a Priestley, George, Fordham & Manley
RED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer. Tony gooit allemaal 9-darters in de gevangenis.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, wel bij o.a Priestley, George, Fordham & Manley![]()
Sjinkie Knegt, een shorttracker waar ik nog nooit van heb gehoord en die brons heeft gehaald tijdens de olympische spelen is sportman van het jaar geworden. Van Gerwen heeft het darten gedomineerd dit jaar en is niet eens genomineerd.![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:00 schreef polderturk het volgende:
Sjinkie Knegt, een shorttracker waar ik nog nooit van heb gehoord en die brons heeft gehaald tijdens de olympische spelen is sportman van het jaar geworden. Van Gerwen heeft het darten gedomineerd dit jaar en is niet eens genomineerd.![]()
![]()
Niet Martin Adums nominerenquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:00 schreef polderturk het volgende:
Sjinkie Knegt, een shorttracker waar ik nog nooit van heb gehoord en die brons heeft gehaald tijdens de olympische spelen is sportman van het jaar geworden. Van Gerwen heeft het darten gedomineerd dit jaar en is niet eens genomineerd.
U MAD?![]()
ook een veelvuldig Kitzbuhel-winnaar was niet blij dat hij niet genomineerd wasquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet Martin Adums nomineren![]()
![]()
Als of je daar sowieso wint, foutquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:26 schreef luckass het volgende:
[..]
ook een veelvuldig Kitzbuhel-winnaar was niet blij dat hij niet genomineerd was
[ afbeelding ]![]()
@wimderon begrijp het nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als of je daar sowieso wint, fout![]()
de wereldkampioen bedoel jequote:Op dinsdag 15 december 2015 22:00 schreef polderturk het volgende:
Sjinkie Knegt, een shorttracker waar ik nog nooit van heb gehoord en die brons heeft gehaald tijdens de olympische spelen is sportman van het jaar geworden. Van Gerwen heeft het darten gedomineerd dit jaar en is niet eens genomineerd.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Morgen is het alweer zover, heerlijk!<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ZET DIE MUZIEK UIIIITT!!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:26 schreef luckass het volgende:
[..]
ook een veelvuldig Kitzbuhel-winnaar was niet blij dat hij niet genomineerd was
[ afbeelding ]![]()
Juich je dus ook voor Keegan morgen?quote:Op woensdag 16 december 2015 17:14 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer darten cabaret wordt haak ik af hoor.![]()
Hopen op een stunt van Keegan.quote:Andy Boulton v Per Laursen (P)
Gary Anderson v Boulton/Laursen![]()
Laursen - Anderson wordt een mooie pot.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Laursen moet eerst maar twee sets winnen van Boulton!11!!1!!!11!!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Laursen - Anderson wordt een mooie pot.![]()
Eens.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen op een Wright die wint en 100+ gooit met nieuw setje darts![]()
Ik moet eerst nog maar eens kijken of ik het ergens kan volgen, maar ik zie deze topics weer met vreugde tegemoet.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juich je dus ook voor Keegan morgen?
Jack does it in real time...![]()
Knegt is de wereldkampioen in een sport die veel mondialer is dan het darten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:00 schreef polderturk het volgende:
Sjinkie Knegt, een shorttracker waar ik nog nooit van heb gehoord en die brons heeft gehaald tijdens de olympische spelen is sportman van het jaar geworden. Van Gerwen heeft het darten gedomineerd dit jaar en is niet eens genomineerd.
Goed verhaal man!![]()
Van Gerwen heeft in 2015 ruim 900.000 pond aan prijzengeld verdiend. Wat heeft Sjinkie verdiend aan prijzengeld? Dit laat zien door hoeveel mensen de sport bekekeb wordt.quote:Op donderdag 17 december 2015 06:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Knegt is de wereldkampioen in een sport die veel mondialer is dan het darten.
Goed verhaal man!![]()
Koosgod verspreidt weer eens prachtige teksten.quote:Michael van Gerwen rijgt dit jaar de successen aaneen. Tijdens het WK darts van de profbond PDC is hij dan ook de gedoodverfde favoriet. “Maar het is geen gelopen koers”, voorspelt analyticus Co Stompé.![]()
Nog even ter herinnering, en koekjes voor de winnaar wat de winnaar toch niet krijgt.quote:Op maandag 14 december 2015 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [WK Darts 2016] Voorspellen
Done![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we wachten nog steeds op de uitslag van vorig jaar![]()
Dan sla ik overquote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kijk ik straks alles na.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaquote:Op donderdag 17 december 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kijk ik straks alles na.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Noem mij een landverrader, maar als MVG wereldkampioen wordt verlies ik 120 euro. Als hij echter geen wereldkampioen wordt krijg ik mijn 120 terug, plus 100 euro winst erbovenop.
Ik zie het onderweg ergens fout gaan namelijk.
[ Bericht 3% gewijzigd door Salt_Seafood op 17-12-2015 14:53:33 (ik ga toch wat anders doen) ]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Dat vinden we allemaal enorm fijn natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2015 13:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi dat we je er bij hebben dit jaar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja wat fijn dat jullie er allemaal weer zijn zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wayne says: "The likeliest outcome is Van Gerwen, that's what will probably happen. But he hasn't won a set-format tournament in over two years, and that was the World Darts Championship.
"I don't think a set format suits him. He could easily go and win this - but I think Van Gerwen is a better legs player than a sets player.
James Wade has been in great form heading into the Worlds, says Mardle
"I'll back Wright (should he get through his testing first round tie with Brown), Wade and Taylor. We could be discussing Taylor as the reigning world champion had he hit a few more doubles in last year's final.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Helaas mis ik vanavond al, en met kerst werk ik dus kan ik ook al niet kijken. Fuuuuu.
Ik ga trouwens mn bet van hierboven terugdraaien en iets anders doen. Iets met wat meer diversiteit
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik volg hem op twitter en daar heeft hij hem nog niet gepost, dus zal wel later komen vandaag.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Is de dartspoule van Nieuwlaat al bekend?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Jacques Nieuwlaat @JJNieuwlaat 16 dec.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Is de dartspoule van Nieuwlaat al bekend?
Veel vragen over het bracket, hij is bijna klaar. Invullen kan tot de Kerst dus geen haast, meer info volgt morgen
![]()
![]()
Mijn WK bets staan vast trouwens:
Alle bets op www.williamhill.com/ afgesloten.
Voor het gemak maar even een linkje in mijn sig geplaatst
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wat een lul. Tot de kerst ookquote:Op donderdag 17 december 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jacques Nieuwlaat @JJNieuwlaat 16 dec.
Veel vragen over het bracket, hij is bijna klaar. Invullen kan tot de Kerst dus geen haast, meer info volgt morgen
U MAD?![]()
Met z'n viesdikke hoofd.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een lul. Tot de kerst ook![]()
http://nos.nl/artikel/207(...)en-met-wk-titel.htmlquote:Kan Van Gerwen topjaar bekronen met WK-titel?
Met de start van het wereldkampioenschap darts krijgt Michael van Gerwen de kans om zijn topjaar te bekronen met een wereldtitel. Donderdag beginnen in Alexandra Palace in Londen de eerste wedstrijden van het toerooi van dartsbond PDC. Van Gerwen is volgens alle wedkantoren de grote favoriet.
'Mighty Mike' beleeft zijn beste jaar uit zijn nog prille carrière. De 26-jarige Brabander haalde in 2015 bij alle PDC-toernooien de finale. Zes keer sloot hij de eindstrijd af als winnaar, twee keer moest hij buigen. Alleen Gary Anderson (Premier League Darts) en Robert Thornton (World Grand Prix) wisten Van Gerwen te verslaan.
Mogelijk tien Nederlanders
Met een quotering van 5/4 wordt Van Gerwen getipt als de nieuwe wereldkampioen. Phil Taylor, de recordhouder met 16 wereldtitels, staat tweede. Voor elke twee euro die wordt ingelegd, krijg je er negen voor terug. De regerend wereldkampioen Gary Anderson wordt als derde genoemd (7/1).
Naast Van Gerwen doen er nog acht Nederlanders mee aan het WK. Raymond van Barneveld, Christian Kist, Vincent van der Voort, Jermaine Wattimena, Dirk van Duijvenbode, Jeffrey de Zwaan, Jelle Klaasen en Jan Dekker. Mogelijk komt er nog een tiende Nederlander bij. Sven Groen speelt nog in de kwalificatieronde.
Vrijdagavond speelt Van Gerwen, die in 2014 zijn enige wereldtitel won, zijn eerste wedstrijd. Thanawat Gaweenuntawong uit Thailand of de Duitser René Eidams is dan zijn tegenstander.![]()
#TeamFEBO heeft geoefend. Dennis de Valk lijkt er niet zoveel van te kunnen
http://www.dartsforwindow(...)?matchid=74696361RAY![]()
Ik begin al sinterklaas-spanning te voelen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 18:38 schreef Zipportal het volgende:
Opstelling vanavond:
Koert
Febo Bar
VdV![]()
![]()
Niks mis met VdV.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Godver die van Gerwen ziet er slecht uit zeg.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:11 schreef Nober het volgende:
Nog 2 uur!
Het komt nu wel erg dichtbij.
Lijkt wel of hij een blauw oog heeft. Heeft z'n vriendin hem weer op z'n bakkes getimmert?U MAD?![]()
Lewis vs. Coat onderschattenquote:Op donderdag 17 december 2015 17:03 schreef GwaiLow het volgende:
Brown vs Wright van vanavond is gelijk de mooiste pot op papier in de 1e ronde of niet?
U MAD?![]()
En van Duyvenbode heeft iets te bewijzen.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:32 schreef DeeBee het volgende:
Coat walk-on wordt natuurlijk fenomenaal.U MAD?![]()
Is het al bevestigd dat hij commentaar geeft?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk morgenmiddag Ad van Gameren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik weet niet eens meer waarom hij zo irritant wasquote:Op donderdag 17 december 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk morgenmiddag Ad van Gameren.![]()
Hopelijk morgenmiddag Ad van Gameren!quote:Op donderdag 17 december 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk morgenmiddag Ad van Gameren.
Hopelijk morgenmiddag Ad van Gameren!
Hopelijk morgenmiddag Ad van Gameren!![]()
Ik denk die biljartcommentator.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk morgenmiddag Ad van Gameren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
(Darter staat op 181)quote:Op donderdag 17 december 2015 20:08 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waarom hij zo irritant was
"Zal hij nog een keer 180 gooien?"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ojaquote:Op donderdag 17 december 2015 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
(Darter staat op 181)
"Zal hij nog een keer 180 gooien?"![]()
![]()
Ad van Gameren....die snapte er helemaal niks van
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Dat maakt hem een godquote:Op donderdag 17 december 2015 20:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ad van Gameren....die snapte er helemaal niks vanRED ONS HENNIEGOD![]()
Oh ja, ik hoop dat ie weer een middagsessie mag doenquote:And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
In het begin kijk ik nog met aandacht naar dit soort voorronde potjes. Over een paar dagen wss met wat minder aandacht, maar lijkt me super gaat als je dit WK mag openen![]()
genieten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
even 10 minuutjes kijken, voetbal en ER zijn wel boeiender dan zo'n preliminary.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zo'n voorrondje partijtje mag van mij wel in dat oude legformat worden afgeraffeld.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee leuk man. Beter dan die floplegs.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met dit niveau welquote:Op donderdag 17 december 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n voorrondje partijtje mag van mij wel in dat oude legformat worden afgeraffeld.![]()
Morgenmiddag lekker een kutpot tussen McGowan en Sun. Genot.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n voorrondje partijtje mag van mij wel in dat oude legformat worden afgeraffeld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: