Niet Martin Adums nominerenquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:00 schreef polderturk het volgende:
Sjinkie Knegt, een shorttracker waar ik nog nooit van heb gehoord en die brons heeft gehaald tijdens de olympische spelen is sportman van het jaar geworden. Van Gerwen heeft het darten gedomineerd dit jaar en is niet eens genomineerd.
ook een veelvuldig Kitzbuhel-winnaar was niet blij dat hij niet genomineerd wasquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet Martin Adums nomineren
Als of je daar sowieso wint, foutquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:26 schreef luckass het volgende:
[..]
ook een veelvuldig Kitzbuhel-winnaar was niet blij dat hij niet genomineerd was
[ afbeelding ]
@wimderon begrijp het nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als of je daar sowieso wint, fout
de wereldkampioen bedoel jequote:Op dinsdag 15 december 2015 22:00 schreef polderturk het volgende:
Sjinkie Knegt, een shorttracker waar ik nog nooit van heb gehoord en die brons heeft gehaald tijdens de olympische spelen is sportman van het jaar geworden. Van Gerwen heeft het darten gedomineerd dit jaar en is niet eens genomineerd.
ZET DIE MUZIEK UIIIITT!!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:26 schreef luckass het volgende:
[..]
ook een veelvuldig Kitzbuhel-winnaar was niet blij dat hij niet genomineerd was
[ afbeelding ]
Juich je dus ook voor Keegan morgen?quote:Op woensdag 16 december 2015 17:14 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer darten cabaret wordt haak ik af hoor.
Hopen op een stunt van Keegan.quote:Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Laursen moet eerst maar twee sets winnen van Boulton!11!!1!!!11!!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Laursen - Anderson wordt een mooie pot.
Eens.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen op een Wright die wint en 100+ gooit met nieuw setje darts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |