Ik moet eerst nog maar eens kijken of ik het ergens kan volgen, maar ik zie deze topics weer met vreugde tegemoet.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juich je dus ook voor Keegan morgen?
Knegt is de wereldkampioen in een sport die veel mondialer is dan het darten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:00 schreef polderturk het volgende:
Sjinkie Knegt, een shorttracker waar ik nog nooit van heb gehoord en die brons heeft gehaald tijdens de olympische spelen is sportman van het jaar geworden. Van Gerwen heeft het darten gedomineerd dit jaar en is niet eens genomineerd.
Van Gerwen heeft in 2015 ruim 900.000 pond aan prijzengeld verdiend. Wat heeft Sjinkie verdiend aan prijzengeld? Dit laat zien door hoeveel mensen de sport bekekeb wordt.quote:Op donderdag 17 december 2015 06:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Knegt is de wereldkampioen in een sport die veel mondialer is dan het darten.
Goed verhaal man!
Koosgod verspreidt weer eens prachtige teksten.quote:Michael van Gerwen rijgt dit jaar de successen aaneen. Tijdens het WK darts van de profbond PDC is hij dan ook de gedoodverfde favoriet. “Maar het is geen gelopen koers”, voorspelt analyticus Co Stompé.
quote:Op maandag 14 december 2015 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [WK Darts 2016] Voorspellen
Done
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we wachten nog steeds op de uitslag van vorig jaar
Dan sla ik overquote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kijk ik straks alles na.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaquote:Op donderdag 17 december 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kijk ik straks alles na.
Dat vinden we allemaal enorm fijn natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2015 13:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi dat we je er bij hebben dit jaar
Ik volg hem op twitter en daar heeft hij hem nog niet gepost, dus zal wel later komen vandaag.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Is de dartspoule van Nieuwlaat al bekend?
Jacques Nieuwlaat @JJNieuwlaat 16 dec.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Is de dartspoule van Nieuwlaat al bekend?
Wat een lul. Tot de kerst ookquote:Op donderdag 17 december 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jacques Nieuwlaat @JJNieuwlaat 16 dec.
Veel vragen over het bracket, hij is bijna klaar. Invullen kan tot de Kerst dus geen haast, meer info volgt morgen
Met z'n viesdikke hoofd.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een lul. Tot de kerst ook
http://nos.nl/artikel/207(...)en-met-wk-titel.htmlquote:Kan Van Gerwen topjaar bekronen met WK-titel?
Met de start van het wereldkampioenschap darts krijgt Michael van Gerwen de kans om zijn topjaar te bekronen met een wereldtitel. Donderdag beginnen in Alexandra Palace in Londen de eerste wedstrijden van het toerooi van dartsbond PDC. Van Gerwen is volgens alle wedkantoren de grote favoriet.
'Mighty Mike' beleeft zijn beste jaar uit zijn nog prille carrière. De 26-jarige Brabander haalde in 2015 bij alle PDC-toernooien de finale. Zes keer sloot hij de eindstrijd af als winnaar, twee keer moest hij buigen. Alleen Gary Anderson (Premier League Darts) en Robert Thornton (World Grand Prix) wisten Van Gerwen te verslaan.
Mogelijk tien Nederlanders
Met een quotering van 5/4 wordt Van Gerwen getipt als de nieuwe wereldkampioen. Phil Taylor, de recordhouder met 16 wereldtitels, staat tweede. Voor elke twee euro die wordt ingelegd, krijg je er negen voor terug. De regerend wereldkampioen Gary Anderson wordt als derde genoemd (7/1).
Naast Van Gerwen doen er nog acht Nederlanders mee aan het WK. Raymond van Barneveld, Christian Kist, Vincent van der Voort, Jermaine Wattimena, Dirk van Duijvenbode, Jeffrey de Zwaan, Jelle Klaasen en Jan Dekker. Mogelijk komt er nog een tiende Nederlander bij. Sven Groen speelt nog in de kwalificatieronde.
Vrijdagavond speelt Van Gerwen, die in 2014 zijn enige wereldtitel won, zijn eerste wedstrijd. Thanawat Gaweenuntawong uit Thailand of de Duitser René Eidams is dan zijn tegenstander.
quote:Op donderdag 17 december 2015 18:38 schreef Zipportal het volgende:
Opstelling vanavond:
Koert
Febo Bar
VdV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |