Doe eens niet. Is je volgens mij al eens eerder gezegd. Je kent Oksel niet/nauwelijks en dit soort opmerkingen verpest je alleen de sfeer maar mee.quote:
Reageert die kale dan wel normaal?quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe eens niet. Is je volgens mij al eens eerder gezegd. Je kent Oksel niet/nauwelijks en dit soort opmerkingen verpest je alleen de sfeer maar mee.
Die kale? Kaasplankje? Die reageert zoals hij altijd reageert. Soms een beetje bot, soms een beetje lomp, maar (bijna) nooit beledigend. En als je raad nodig hebt over iets krijg je dat nagenoeg altijd van hem. Ook dan soms lomp, soms bot, maar zo is hij.quote:
Ok ok, laten we Oksel vergeten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die kale? Kaasplankje? Die reageert zoals hij altijd reageert. Soms een beetje bot, soms een beetje lomp, maar (bijna) nooit beledigend. En als je raad nodig hebt over iets krijg je dat nagenoeg altijd van hem. Ook dan soms lomp, soms bot, maar zo is hij.
Dat vind ik niet te vergelijken met Oksel (en dat is ook geen kwaaie vent als je hem kent) maar het is sowieso niet sjiek om dit soort opmerkingen te maken als je weet dat Oksel hier bijna nooit meer komt.
De spellingcontrole.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat functioneerd er slecht aan een garmin dan?
die is in winterslaap geloof ik, of aan zijn bierpens aan het werken voor hij in winterslaap gaatquote:
Hij had ambities om bij ahoy te gaan fietsen toch? Hoop dat het geen 'vervelende' reden is waarom hij al een tijdje niet meer actief is op strava.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:14 schreef dop het volgende:
[..]
die is in winterslaap geloof ik, of aan zijn bierpens aan het werken voor hij in winterslaap gaat
op strava geen fatsoenlijk ritje meer gezien van hem sinds oktober
* Garmin TomFanboy spotted..........quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
En hij zit niet op je stuurbocht maar op je stuurpen opa. Bij 90% van de gebruikers iig
Bij al die garmin toestellen moet je geloof ik een geheugenkaartje aanschaffen als je er wat fatsoenlijks op wil zetten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:35 schreef Flipmoehoe het volgende:
het geheugen van dat ding is ook wel belachelijk klein zeg.. OSM kaarten van NL kan je er niet op kwijt. Desondanks wel een leuke aanbieding
Mooi dingetje die Polarquote:Op dinsdag 1 december 2015 12:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
* Garmin TomFanboy spotted..........
Die 520 is echt niet zo groot, maar 225 eurieswaar ik de helft van de functionaliteit toch niet gebruik omdat ik niet met rondjes rond de kerk hoef te shinen. Doe het nog steeds met een Polar CS100 en kaartlezen kan ik zelf wel
alleen kunnen er geen geheugenkaartjes in de 520quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij al die garmin toestellen moet je geloof ik een geheugenkaartje aanschaffen als je er wat fatsoenlijks op wil zetten.
Nee, het is gewoon een ordinaire fietscomputer geworden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:51 schreef muzas het volgende:
Kan die 520 ook 'echt' navigeren op kaart dan? Ipv alleen zo'n nutteloos lijntje?
jup, alleen is je opslagcapaciteit erg klein (54MB) en niet uitbreidbaar zodat je niet eens heel NL (OSM is 350 mb) erop kan zettenquote:Op dinsdag 1 december 2015 12:51 schreef muzas het volgende:
Kan die 520 ook 'echt' navigeren op kaart dan? Ipv alleen zo'n nutteloos lijntje?
Van die specificaties op website Garmin word je ook niet echt wijzer maar kan dus blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:58 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
jup, alleen is je opslagcapaciteit erg klein (54MB) en niet uitbreidbaar zodat je niet eens heel NL (OSM is 350 mb) erop kan zetten
zie o.a. dit YT filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |