Die is volgens mij uit Geldermalsen..Nvm, idd Utrechtquote:Op maandag 30 november 2015 13:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja.
Bovenop de landtunnel van de A2.
Dat is (een deel van) de grote kap die over de sporen ging.quote:Op maandag 30 november 2015 13:39 schreef Duvel het volgende:
Er schijnt ook nog een stuk van een andere kap bij de SGB te liggen.
Zou goed nieuws zijnquote:Op maandag 30 november 2015 14:22 schreef dennistd het volgende:
Volgens een reactie op de Facebookpagina van Op de Rails zou Plan V een half jaar langer in dienst blijven:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/OpdeRails/posts/730836030350367
160 is duur en eng.quote:Op maandag 30 november 2015 14:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom teh fuck is Utrecht-Woerden eigenlijk 130km/u en niet gelijk naar 160 gebracht?
en er liggen wissels. En overwegen. Huuu eng.quote:
Het is OVNL niet waar ze denken dat de koeien zure melk gaan geven.quote:
Die zijn toch allemaal weg op dat stuk sinds het viersporig is geworden? Of mis ik er nog een aantal?quote:Op maandag 30 november 2015 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en er liggen wissels. En overwegen. Huuu eng.
Vertel dat die hoge heren in Den Haag maar!!!1!!1!!!!quote:Op maandag 30 november 2015 14:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het is OVNL niet waar ze denken dat de koeien zure melk gaan geven.
Het is 140.quote:Op maandag 30 november 2015 14:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom teh fuck is Utrecht-Woerden eigenlijk 130km/u en niet gelijk naar 160 gebracht?
Dan klopt het kaartje op wikipedia niet meer. Ik zal de netverklaring er eens bijpakken.quote:
Misschien technisch gezien maar de netverklaring zegt 130.quote:
Mja, dan kan je ook wel 30km/u gaan rijden. Want dat is maar 10km/u verschil met 40. En dat is maar 10 verschil met 50. En dat maar....quote:Op maandag 30 november 2015 14:44 schreef Prins_Pils het volgende:
Naja, 130 of 140 maakt op die hooguit 10 kilometer ook niet zoveel uit eigenlijks
Even op youtube kijken wat er op de bordjes staat.quote:Op maandag 30 november 2015 14:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Misschien technisch gezien maar de netverklaring zegt 130.
Nee, hij rijdt er 140. Als je uit de richting Gouda komt, voel je de trein (als je een niet energiebewuste machinist hebt) extra aanzetten, en komende uit Utrecht gaat ie na Woerden in de ankers.quote:Op maandag 30 november 2015 14:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Misschien technisch gezien maar de netverklaring zegt 130.
Met staande start en finish is het verschil tussen 130 en 140 op 16 km verwaarloosbaar. En in de gegeven situatie is het maar helemaal de vraag of je de 140 sowieso aantikt, want voordat je vaart kunt maken ben je al een kilometer of 5 op weg.quote:Op maandag 30 november 2015 14:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Mja, dan kan je ook wel 30km/u gaan rijden. Want dat is maar 10km/u verschil met 40. En dat is maar 10 verschil met 50. En dat maar....
Misschien dat 160 rijden voor andere dienstregelingtechnische problemen zorgt en per saldo geen tijdswinst oplevert tov 140. In de tijd dat NS het nog zelf berekende etc.quote:Op maandag 30 november 2015 14:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom teh fuck is Utrecht-Woerden eigenlijk 130km/u en niet gelijk naar 160 gebracht?
Ik zie het. Na de 9 net na de fly-over klinkt er trouwens geen bel en na de 13 ook niet.quote:Op maandag 30 november 2015 14:53 schreef Prins_Pils het volgende:
Op de bordjes staat komende uit Utrecht 130 van Cartesuisweg - brug A-R-Kanaal, daarna 140.
Bij 90 krijg je toch al de code voor 130?quote:Op maandag 30 november 2015 14:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik zie het. Na de 9 net na de fly-over klinkt er trouwens geen bel en na de 13 ook niet.
Ja, maar dan zou je de bel wel verwachten bij 9 dat je naar 130 kan?quote:Op maandag 30 november 2015 15:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij 90 krijg je toch al de code voor 130?
Als je daarvoor 80 of lager mocht wel volgens mij.quote:Op maandag 30 november 2015 15:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou je de bel wel verwachten bij 9 dat je naar 130 kan?
Ja, en ik hoor hem bij 80 wel, dan bij overgang naar 90 niet (waarbij je stiekem dus 130 zou moeten kunnen gaan rijden).quote:Op maandag 30 november 2015 15:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je daarvoor 80 of lager mocht wel volgens mij.
Heb je even een trein gekaapt om te testen of is Train Simulator al zo geavanceerd?quote:Op maandag 30 november 2015 15:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, en ik hoor hem bij 80 wel, dan bij overgang naar 90 niet (waarbij je stiekem dus 130 zou moeten kunnen gaan rijden).
Ik heb de vraag maar op Twitter gegooid.
Als ik fucking veel tijd over had gehad, had ik dit geīmplementeerd. Nu niet.quote:Op maandag 30 november 2015 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je even een trein gekaapt om te testen of is Train Simulator al zo geavanceerd?
Welke heb jij gekeken? Ik hoor hem bij het naar 130 gaan twee keer vrij kort na elkaar. Komt misschien ook door het gele sein ervoor. Ik keek .quote:Op maandag 30 november 2015 15:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, en ik hoor hem bij 80 wel, dan bij overgang naar 90 niet (waarbij je stiekem dus 130 zou moeten kunnen gaan rijden).
Ik heb de vraag maar op Twitter gegooid.
Ja, bijvoorbeeld. Het moet het bruisend middelpunt zijn van het 'gezellige tweede stadshart van Utrecht'.quote:Op maandag 30 november 2015 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat staat het daar te doen eigenlijk? Gaan ze er oosterse markten onder houden of zo?
Ah, werd er absynth geschonken op die Sinterklaasborrel ja?quote:Op maandag 30 november 2015 16:08 schreef ReisT het volgende:
De gemeente denkt dat het er zo druk gaat worden dat het stationnetje ernaast in de toekomst een IC-status krijgt.
Ze hebben een stedenband met een dorp in het noordoosten van het land.quote:Op maandag 30 november 2015 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, werd er absynth geschonken op die Sinterklaasborrel ja?
Met een ATBNG baken.quote:Op maandag 30 november 2015 18:12 schreef Prins_Pils het volgende:
Was dat niet voor de Thalys toen die nog op de oude lijn reed?
Er zijn op de HSL na, vier baanvakken waar >140 gereden mag worden: Lelystad Opstel Aansluiting->Hattembronx Aansluiting, Amsterdam Bijlmer->Utrecht, Hoofddorp-Den Haag Mariahoeve en ergens vanaf Helmond tot ergens voor Venlo. Op de eerste twee plekken kan dat met ERTMS, op de derde onder ATBM+ vanwege de aanwezigheid van ATB-NG bakens (alleen middensporen) en de laatste bij code Buiten Dienst (75 ofzo?).quote:Op maandag 30 november 2015 18:12 schreef Prins_Pils het volgende:
Was dat niet voor de Thalys toen die nog op de oude lijn reed?
Code 96, niet code 140. En bij code 75 kan je dus in principe zo hard als je wil.quote:Op maandag 30 november 2015 18:24 schreef Salatrel het volgende:
ATB EG kent geen hogere code dan 140. Thalys heeft, van toren ze nog via leiden reden, ATB+ die code 140 vertaald naar 160.
Hmm. Vaag. Benieuwd waarom.quote:Verder krijg je bij 90 inderdaad al 130 te zien en als dan later 130 is toegestaan volgt geen code wisseling meer.
Het komt overigens wel eens voor dat de code verspringt maar het belletje achterwege blijft
ja leuk maar code 140 is voor mij gewoon de code behorende bij 140kmhquote:Op maandag 30 november 2015 18:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Code 96, niet code 140. En bij code 75 kan je dus in principe zo hard als je wil.
Ik kruip wel even in deadlock zijn hoofdjequote:Op maandag 30 november 2015 18:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
willekeur. Het komt nou eenmaal voor. Lekker boeiend waarom. Ik mis het persoonlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |