Blijft toch een mooi ontwerp.quote:
Wat een ouwe zooi. Wat dat betreft zijn we er in Nederland wel op vooruit gegaan. Ik weet niet of ik me deze kap nog kan herinneren, maar i.i.g. wel dat de rest van de perronafkappingen nog van die ouwe troep waren en dat het bij de ingang naar de reizigerstunnel de regen gewoon door de overkapping heen drupte. Dat soort dingen zie je nu toch eigenlijk nooit meer.quote:
Jezus lekker handig van Treinreiziger.nlquote:Op maandag 30 november 2015 08:04 schreef _serial_ het volgende:
Foutje met BTM abonnementen :
NS stopt met goedkoop busabonnement
Datquote:Op maandag 30 november 2015 08:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Jezus lekker handig van Treinreiziger.nl
Slapende Honden wakker maken
Lekker beperkte informatie weer. Wát voor beperkingen? Zijn die bonbonbakkers nou alweer aan het staken, of wa?quote:Amsterdam-Parijs Thalys
Message maandag 30 november 2015, 08:36 :
Reason: Beperkingen in het buitenland
Vanwege beperkingen in het buitenland moeten Thalys reizigers rekening houden met vertraging en uitval van treinen.
Daardoor kan u reis langer duren dan gepland.
Wij weten niet hoe lang deze situatie zal duren.
Houdt u rekening met een langere reisduur.
bron: De Standaardquote:Geen hogesnelheidstreinen door kabeldiefstal
Als gevolg van een kabelbreuk rijden maandagochtend geen hogesnelheidstreinen tussen Brussel en Frankrijk, zo meldt infrastructuurbeheerder Infrabel. Er is momenteel geen Eurostar-, TGV- of Thalysverkeer mogelijk richting Rijsel, Parijs of Londen.
Het incident deed zich voor in de regio van Aat. Technici zijn onderweg om het probleem te verhelpen. De eerste indicaties geven aan dat het zou gaan om een kabeldiefstal.
Infrabel gaat uit van grote vertragingen voor een groot stuk van de voormiddag.
Tsja, ze hoeven maar net de juiste kabels te pakken... als de beschadigde kabel er eentje is die de TVM aanstuurt is het einde oefening.quote:
De de personen die gisterenavond de laatste Thalys hadden die niet ging zitten nu nog steeds niet in Parijs...quote:Op maandag 30 november 2015 09:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Tsja, ze hoeven maar net de juiste kabels te pakken... als de beschadigde kabel er eentje is die de TVM aanstuurt is het einde oefening.
Ik mag hopen dat die inmiddels onderweg zijn via Lille.quote:Op maandag 30 november 2015 09:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De de personen die gisterenavond de laatste Thalys hadden die niet ging zitten nu nog steeds niet in Parijs...
Maar daar is ook geen TGV verkeer mogelijk...quote:Op maandag 30 november 2015 09:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die inmiddels onderweg zijn via Lille.
Nou inderdaad zegquote:Op maandag 30 november 2015 08:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Jezus lekker handig van Treinreiziger.nl
Slapende Honden wakker maken
En voor de helft van dat geld private-lease je een Aygo. Hoe draaien we het OV de nek om? Zo dus.quote:Wie nu in de daluren onbeperkt wil treinen, aangevuld met een landelijk busabonnement is nu niet meer 153 euro per maand kwijt, maar 369 euro. Het aanschaffen van een dergelijk abonnement is niet aantrekkelijk, want voor 10 euro per maand extra koopt de reiziger een abonnement waarmee hij ook in de spits onbeperkt met de trein kan reizen.
Elders werden al vertragingen van drie uur verkondigd, 'houdt rekening met langere reisduur'.. De teringquote:Op maandag 30 november 2015 09:26 schreef James1988 het volgende:
NS.nl:
[..]
Lekker beperkte informatie weer. Wát voor beperkingen? Zijn die bonbonbakkers nou alweer aan het staken, of wa?
*20 seconden Googlen*
Oh...
[..]
bron: De Standaard
En dan zijn ze nog rechtshandig ook...quote:Op maandag 30 november 2015 10:06 schreef James1988 het volgende:
Hoerig trage kutpoortjes van NS, ga dood.
Nouja...daar komt nog petrol bij natuurlijk...quote:Op maandag 30 november 2015 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg
[..]
En voor de helft van dat geld private-lease je een Aygo. Hoe draaien we het OV de nek om? Zo dus.
Ja. En ik kom WEL overal, en vier keer zo snelquote:Op maandag 30 november 2015 11:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nouja...daar komt nog petrol bij natuurlijk...
Is er in Utrecht nog wat over van die 'historische overkapping' waarvan ik steeds dacht dat hij naar beneden zou komen als ik te hard m'n koffie neer zou zetten?quote:Op maandag 30 november 2015 08:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Blijft toch een mooi ontwerp.
[..]
Wat een ouwe zooi. Wat dat betreft zijn we er in Nederland wel op vooruit gegaan. Ik weet niet of ik me deze kap nog kan herinneren, maar i.i.g. wel dat de rest van de perronafkappingen nog van die ouwe troep waren en dat het bij de ingang naar de reizigerstunnel de regen gewoon door de overkapping heen drupte. Dat soort dingen zie je nu toch eigenlijk nooit meer.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |