Die is volgens mij uit Geldermalsen..Nvm, idd Utrechtquote:Op maandag 30 november 2015 13:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja.
Bovenop de landtunnel van de A2.
Dat is (een deel van) de grote kap die over de sporen ging.quote:Op maandag 30 november 2015 13:39 schreef Duvel het volgende:
Er schijnt ook nog een stuk van een andere kap bij de SGB te liggen.
Zou goed nieuws zijnquote:Op maandag 30 november 2015 14:22 schreef dennistd het volgende:
Volgens een reactie op de Facebookpagina van Op de Rails zou Plan V een half jaar langer in dienst blijven:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/OpdeRails/posts/730836030350367
160 is duur en eng.quote:Op maandag 30 november 2015 14:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom teh fuck is Utrecht-Woerden eigenlijk 130km/u en niet gelijk naar 160 gebracht?
en er liggen wissels. En overwegen. Huuu eng.quote:
Het is OVNL niet waar ze denken dat de koeien zure melk gaan geven.quote:
Die zijn toch allemaal weg op dat stuk sinds het viersporig is geworden? Of mis ik er nog een aantal?quote:Op maandag 30 november 2015 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en er liggen wissels. En overwegen. Huuu eng.
Vertel dat die hoge heren in Den Haag maar!!!1!!1!!!!quote:Op maandag 30 november 2015 14:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het is OVNL niet waar ze denken dat de koeien zure melk gaan geven.
Het is 140.quote:Op maandag 30 november 2015 14:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom teh fuck is Utrecht-Woerden eigenlijk 130km/u en niet gelijk naar 160 gebracht?
Dan klopt het kaartje op wikipedia niet meer. Ik zal de netverklaring er eens bijpakken.quote:
Misschien technisch gezien maar de netverklaring zegt 130.quote:
Mja, dan kan je ook wel 30km/u gaan rijden. Want dat is maar 10km/u verschil met 40. En dat is maar 10 verschil met 50. En dat maar....quote:Op maandag 30 november 2015 14:44 schreef Prins_Pils het volgende:
Naja, 130 of 140 maakt op die hooguit 10 kilometer ook niet zoveel uit eigenlijks
Even op youtube kijken wat er op de bordjes staat.quote:Op maandag 30 november 2015 14:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Misschien technisch gezien maar de netverklaring zegt 130.
Nee, hij rijdt er 140. Als je uit de richting Gouda komt, voel je de trein (als je een niet energiebewuste machinist hebt) extra aanzetten, en komende uit Utrecht gaat ie na Woerden in de ankers.quote:Op maandag 30 november 2015 14:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Misschien technisch gezien maar de netverklaring zegt 130.
Met staande start en finish is het verschil tussen 130 en 140 op 16 km verwaarloosbaar. En in de gegeven situatie is het maar helemaal de vraag of je de 140 sowieso aantikt, want voordat je vaart kunt maken ben je al een kilometer of 5 op weg.quote:Op maandag 30 november 2015 14:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Mja, dan kan je ook wel 30km/u gaan rijden. Want dat is maar 10km/u verschil met 40. En dat is maar 10 verschil met 50. En dat maar....
Misschien dat 160 rijden voor andere dienstregelingtechnische problemen zorgt en per saldo geen tijdswinst oplevert tov 140. In de tijd dat NS het nog zelf berekende etc.quote:Op maandag 30 november 2015 14:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom teh fuck is Utrecht-Woerden eigenlijk 130km/u en niet gelijk naar 160 gebracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |