abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 29 november 2015 @ 20:01:46 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157907534

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deelnemende teams:





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 29 november 2015 @ 20:36:41 #2
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157908497
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:00 schreef MutedFaith het volgende:
Ja.

Aan de Amsterdamwatchers: Ik stap nu t ijs op.
Haha ref met mobiel op het ijs. Spiekbriefje voor de spelregels? ;)
Heb je toevallig nog een tussenstand, want de informatievoorziening vanuit België is weer eens een drama. Geen live sheet, geen online berichten...niks.
  zondag 29 november 2015 @ 20:40:43 #3
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157908648
1 - 2 na de eerste periode.

Doelpunten van Oosterveld en Mackie-Kwist.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 29 november 2015 @ 20:58:52 #4
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157909155
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:40 schreef MutedFaith het volgende:
1 - 2 na de eerste periode.

Doelpunten van Oosterveld en Mackie-Kwist.
Thanks, ik hoor straks wel meer. Valt me wel een beetje tegen die 1-2, maar wie weet wat de andere periodes nog brengen.
  zondag 29 november 2015 @ 21:26:37 #5
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157909979
1 - 4 na 2 periodes. Van Musscher 2x
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator zondag 29 november 2015 @ 21:41:48 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_157910461
Tx voor de update ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 29 november 2015 @ 21:57:38 #7
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157910852
Volgens Facebook inmiddels 1-7 en nog bezig...wie er gescoord heeft staat er niet.
Herentals trouwens 13-0 voor tegen Dordrecht. Daar mag Amsterdam over 2 weken ook twee dagen achter elkaar tegen spelen. Ik reken op 6 punten ;)
  zondag 29 november 2015 @ 22:19:17 #8
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157911428
Amsterdam wint met 2-9 in Turnhout. We horen wel van MF wie er allemaal gescoord hebben.

Herentals blijft een kutploeg...zijn weer lekker bezig. Sta je 13-0 voor, kom je nog uit op 139 strafminuten, waarvan een aantal game penalty's.
  zondag 29 november 2015 @ 22:23:08 #9
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157911552
2 - 9 inderdaad.

Versteeg, Oosterveld 2x, Van Hoorn. De 5e kijk ik zo ff na als ik de sheet afteken.

Edit:

Het was 2 keer Oosterveld, niet 2 keer Versteeg. En de missende was Calvin Pohlman.

[ Bericht 35% gewijzigd door MutedFaith op 29-11-2015 22:40:46 ]
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 29 november 2015 @ 22:24:41 #10
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157911601
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:23 schreef MutedFaith het volgende:
2 - 9 inderdaad.

Versteeg 2x, Oosterveld, Van Hoorn. De 5e kijk ik zo ff na als ik de sheet afteken.
Okee dank je. Op het laatst werd men wakker in Turnhout en werd de score doorgegeven op Facebook.
  Moderator zondag 29 november 2015 @ 22:25:12 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157911619
vond je ze vorige week tegen Amsterdam zo vervelend dan (behalve dat ze winnen)?

ik had zelfs wat meer pit verwacht _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 29 november 2015 @ 22:31:51 #12
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157911829
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
vond je ze vorige week tegen Amsterdam zo vervelend dan (behalve dat ze winnen)?

ik had zelfs wat meer pit verwacht _O-
Ik vond ze bloedirritant. Alsmaar zeuren bij de scheidsrechter, vieze overtredingen maken en het viel me mee dat er maar 1 echt opstootje was. Daar hebben ze normaal gesproken ook een handje van, zoals vandaag ook weer. Het is echt een team waar ik een hekel aan heb. Het is dat het nu een BeNe-league is, maar van mij hoeven ze er niet bij te blijven. Ga lekker in België de ijsbanen onveilig maken. En inderdaad, het feit dat ze ook nog eens de betere spelers in de competitie hebben haalt bij mij helemaal de irritatie boven. Als je met een team speelt wat de afgelopen jaren gewoon meedeed in de Eredivisie heb je als club niet begrepen wat de insteek is van de BeNe-league.
  Moderator zondag 29 november 2015 @ 23:07:13 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157912909
dat gezeur was wel vervelend maar verder .... het is ook geen veldhockey natuurlijk en er vielen nauwelijks straffen

ze moeten alleen niet iedere keer met zijn allen gaan knokken

en Amsterdam G's en Amstel Tijgers zijn toch ook nagenoeg hetzelfde team?
alleen Kars mist nog
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 29 november 2015 @ 23:07:44 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157912925
gelukkig wel zonder dezelfde naam _O-

Prudden in zijn eerste wedstrijd voor Cool Mokum (tweede divisie) 1 goal in zijn eerste wedstrijd, ben reuze benieuwd of hij Jozef Hutar nog in kan halen op de topscorerslijst, die scoort er 2 per wedstrijd gemiddeld (3,5 points per game)

beetje mazzel komen ze er beiden bij volgend seizoen (als de regels niet veranderen is Prudden statusspeler en Mackie Nederlander)

[ Bericht 29% gewijzigd door sp3c op 29-11-2015 23:15:09 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157913293
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:31 schreef 020man het volgende:

[..]

Ik vond ze bloedirritant. Alsmaar zeuren bij de scheidsrechter, vieze overtredingen maken en het viel me mee dat er maar 1 echt opstootje was. Daar hebben ze normaal gesproken ook een handje van, zoals vandaag ook weer. Het is echt een team waar ik een hekel aan heb. Het is dat het nu een BeNe-league is, maar van mij hoeven ze er niet bij te blijven. Ga lekker in België de ijsbanen onveilig maken. En inderdaad, het feit dat ze ook nog eens de betere spelers in de competitie hebben haalt bij mij helemaal de irritatie boven. Als je met een team speelt wat de afgelopen jaren gewoon meedeed in de Eredivisie heb je als club niet begrepen wat de insteek is van de BeNe-league.
Waar moeten die Belgen uit Herentals dan gaan spelen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 29 november 2015 @ 23:34:13 #16
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157913502
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar moeten die Belgen uit Herentals dan gaan spelen?
Als alle Belgische clubs gewoon weer alleen in België zouden spelen zou ik zeggen aldaar. Maar met de huidige selectie zouden ze ook wel meekunnen in de Oberliga waar Tilburg nu zit. Als ik daar de uitslagen soms zie zouden ze misschien al in de middenmoot meekunnen. Met nog wat versterkingen zelfs subtop.
  Moderator zondag 29 november 2015 @ 23:35:38 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157913525
in de Oberliga hebben ze constant meer man in de strafbank dan in de spelersbank ... die fluiten een stuk strenger dan hier

trouwens, misschien hadden ze een mindere dag maar zoveel beter dan Amsterdam waren ze echt niet, die wonnen ze puur omdat de Amsterdammers met geen mogelijkheid de puck in het goal wisten te krijgen, dat was echt heel duur puntverlies

Amsterdamse powerplay is ook kut en ze geven de tegenstander steeds alle rumte om de puck van onder de goalie het goal in te tikken

#shitmoetbeter

[ Bericht 23% gewijzigd door sp3c op 30-11-2015 00:18:05 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 00:01:09 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157913929
blijft slecht te volgen hoor die wedstrijden in Belgie, in het verleden kregen teams een boete als de livesheet niet werkte maar ik denk dat dat niet meer is want daar zouden sommige Belgische teams failliet van gaan _O-

hoop echt dat we nog mee gaan maken dat streams gewoon verplicht zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157914127
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 23:34 schreef 020man het volgende:

[..]

Als alle Belgische clubs gewoon weer alleen in België zouden spelen zou ik zeggen aldaar. Maar met de huidige selectie zouden ze ook wel meekunnen in de Oberliga waar Tilburg nu zit. Als ik daar de uitslagen soms zie zouden ze misschien al in de middenmoot meekunnen. Met nog wat versterkingen zelfs subtop.
Met de tent de oberliga in?

En speciaal voor jou, van de 20 spelers die tegen Amsterdam speelden waren er slechts 2 geen Belg.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 30 november 2015 @ 01:57:29 #20
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157914873
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 00:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met de tent de oberliga in?

En speciaal voor jou, van de 20 spelers die tegen Amsterdam speelden waren er slechts 2 geen Belg.

Ja, Hunt en Melancon zijn geen Belgen. Maar wat heeft dat er mee te maken? Ze spelen al jaren op Eredivisie niveau. Wat was bijvoorbeeld de noodzaak voor Herentals om Melancon bijvoorbeeld nog te halen vlak voor de competitie. Hij was vrij en met het team wat er al stond was hij niet echt nodig om er alsnog bovenuit te steken. En de broers Morgan spelen dan wel voor België, maar zijn dat natuurlijk maar voor de helft. Dus met Melancon, Hunt en de twee Morgans heb je al een aardig Noord-Amerikaans groepje. Dan nog het halve nationale team van België in de selectie. Dan weet je voor het seizoen al hoe het gaat lopen. Ik hoop nu eigenlijk nóg meer dat ze uiteindelijk géén kampioen worden.
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 04:32:40 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157915144
de Morgans zijn gewoon producten van de eigen jeugdopleiding
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157916023
Eaters toch wel verassend onderuit tegen Leuven gisteravond. Heb de wedstrijd niet gezien maar ik begreep dat Geleen wel het betere van het spel had, maar goed, als je niet scoort win je ook niet.
Flesje bier
pi_157920268
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 01:57 schreef 020man het volgende:

[..]

Ja, Hunt en Melancon zijn geen Belgen. Maar wat heeft dat er mee te maken? Ze spelen al jaren op Eredivisie niveau. Wat was bijvoorbeeld de noodzaak voor Herentals om Melancon bijvoorbeeld nog te halen vlak voor de competitie. Hij was vrij en met het team wat er al stond was hij niet echt nodig om er alsnog bovenuit te steken. En de broers Morgan spelen dan wel voor België, maar zijn dat natuurlijk maar voor de helft. Dus met Melancon, Hunt en de twee Morgans heb je al een aardig Noord-Amerikaans groepje. Dan nog het halve nationale team van België in de selectie. Dan weet je voor het seizoen al hoe het gaat lopen. Ik hoop nu eigenlijk nóg meer dat ze uiteindelijk géén kampioen worden.
Ze mogen 2 imports halen en halen er dus 2 en in hun ogen de beste 2.

Ga nu maar weer terug naar je hoekje om te huilen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157920296
Geldt voor Heerenveen, Eindhoven en Geleen ook dat ze al jarenlang op eredivisie niveau spelen, ga je bij hun nu ook huilen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 14:09:24 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_157920906
Ondertussen ..... leuk nieuws voor Daniel Sprong

Daniel Sprong genomineerd voor Young Talent 2015
Daniel Strong is door NOC*NSF genomineerd voor de titel 'Young Talent 2015'. De andere genomineerden zijn zwemster Marrit Steenbergen en judoka Frank de Wit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of de NIJB dit artikel zelf heeft geschreven, maar de typfout in zijn naam in de eerste alinea is wel een beetje :')___ Dan nog hadden ze het kunnen verbeteren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 30 november 2015 @ 15:14:50 #26
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157922260
"puur op wilskracht" ook.

Alsof die jongen niet overloopt van 't talent :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 30 november 2015 @ 15:44:23 #27
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157922883
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geldt voor Heerenveen, Eindhoven en Geleen ook dat ze al jarenlang op eredivisie niveau spelen, ga je bij hun nu ook huilen?
Voor Heerenveen en iets mindere mate Geleen vind ik ook dat ze niet helemaal de lijn van de BeNe-league (lees nivelleren, dus mindere spelers) volgen. Heerenveen bijvoorbeeld, wou zo graag naar Duitsland, maar haakt op het laatst af en blijft wel spelen met spelers als Wurm, Demelinne en Postma en haalt ook nog een Limnell en twee imports. Playoffs gegarandeerd. Eindhoven is iets anders, was vorig jaar al niet veel in de Eredivisie en heeft nog meer kwaliteit verloren. Die halen nu twee heel goede imports om nog enigzins mee te kunnen doen. Als die twee er niet bij zouden zijn zou het team net zoals Heist onderaan bungelen. Dat wil je ook niet. Het uitgangspunt van de BeNe-league was dan ook gelijkwaardige teams. Nu steken Herentals en Heerenveen en normaal gesproken Geleen er bovenuit. Dat maakt het er niet leuker op. Als je nu alweer uitslagen ziet met meer dan 10 goals. Maar dat is mijn mening. Amsterdam heeft ook spelers met ervaring in de Eredivisie, maar waren destijds niet goed genoeg. Laatste 2 jaren in de Eredivisie bijvoorbeeld als laatste geëindigd. Nu doen ze het beter, maar dat komt ook omdat er nóg mindere teams zijn. Eén zo'n team is Dordrecht en zoals je kon zien werden die gisteren met 13-0 geslacht door Herentals, waarvan ik dus vind dat de selectie té goed is voor een leuke competitie. Want ze kunnen de beker eigenlijk al daar naartoe brengen. Ik weet dat het in Nederland onmogelijk is, maar het beste zou een draft zijn. Dat betere spelers verdeeld worden over de teams, net als in de NHL. En niet alleen de 'rijke' teams de betere spelers krijgen. Zo vind ik het ook nog belachelijk wat Zoetermeer bij Turnhout geflikt heeft. Drie spelers die daar zouden gaan spelen een beter aanbod doen en ze vlak voor de competitie wegtrekken. In Turnhout heb je nu een modaal teampje staan, terwijl Zoetermeer die spelers niet eens nodig had om sowieso al beter te zijn. Ik heb het gevoel dat sommige clubs spelers halen om het halen. Teams met soms 26 spelers, terwijl er clubs zijn met slechts 18 of 20 spelers. Als er dan wat wegvalt kom je al gauw in de problemen.
  maandag 30 november 2015 @ 16:02:17 #28
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157923228
Ik ben het niet niet met je eens, maar er is geen passende oplossing.

En daarnaast, is het een probleem dat er wedstrijden zijn waarbij je vantevoren weet wie gaat winnen? Kijk naar de grotere sporten, zoals voetbal: Als Ajax of Feyenoord tegen een kleinere ploeg in de Eredivisie voetbalt kun je ook al voorspellen dat de topploeg het niet moeilijk gaat krijgen (op een enkele verrassing na). Alleen daar valt 't wellicht minder op doordat er sowieso minder gescoord wordt. Nu de regels bij ijshockey de afgelopen jaren alleen nog maar meer richting het creëren van zoveel mogelijk kans op doelpunten zijn geschoven zullen de topploegen altijd vaker tot scoren komen en zullen wedstrijden met grotere verschillen ontstaan. Neem gisterenavond: De eerste anderhalve periode was Turnhout zeker niet kansloos. Pas vanaf de derde periode nam Amsterdam echt afstand, met name vanwege de betere conditie, betere teamspel en meer diepte in de selectie. En dan heeft Turnhout ook nog twee belangrijke geblesseerden (van Hulten en Verschuren). Speelt een Verschuren gewoon mee, dan maken ze misschien in die eerste anderhalve periode nog een doelpuntje of 2 extra en heb je meteen een andere wedstrijd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 30 november 2015 @ 16:27:17 #29
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157923727
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:02 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben het niet niet met je eens, maar er is geen passende oplossing.

En daarnaast, is het een probleem dat er wedstrijden zijn waarbij je vantevoren weet wie gaat winnen? Kijk naar de grotere sporten, zoals voetbal: Als Ajax of Feyenoord tegen een kleinere ploeg in de Eredivisie voetbalt kun je ook al voorspellen dat de topploeg het niet moeilijk gaat krijgen (op een enkele verrassing na). Alleen daar valt 't wellicht minder op doordat er sowieso minder gescoord wordt. Nu de regels bij ijshockey de afgelopen jaren alleen nog maar meer richting het creëren van zoveel mogelijk kans op doelpunten zijn geschoven zullen de topploegen altijd vaker tot scoren komen en zullen wedstrijden met grotere verschillen ontstaan. Neem gisterenavond: De eerste anderhalve periode was Turnhout zeker niet kansloos. Pas vanaf de derde periode nam Amsterdam echt afstand, met name vanwege de betere conditie, betere teamspel en meer diepte in de selectie. En dan heeft Turnhout ook nog twee belangrijke geblesseerden (van Hulten en Verschuren). Speelt een Verschuren gewoon mee, dan maken ze misschien in die eerste anderhalve periode nog een doelpuntje of 2 extra en heb je meteen een andere wedstrijd.
Wedstrijden waarvan je vooraf al weet wie er gaat winnen heb ik minder problemen mee dan een heel kampioenschap. Ik ging er bijvoorbeeld vorige week al vanuit dat Amsterdam zou verliezen van Herentals. Niet dat ik dat zo leuk vond uiteraard, maar wel realistisch. En het zal me ook niet verbazen als die Belgen de titel pakken ook.
Daarnaast moeten we ijshockey niet met voetbal vergelijken denk ik. Daar zijn de financiële verschillen groter, dus het is ook logischer dat er meer verschil in kwaliteit zit. Bij ijshockey liggen de verschillen veel dichter op elkaar en daarom vind ik het ook zo jammer dat er alsnog zo'n groot verschil in de teams zit. Het is inderdaad jammer dat er geen oplossing voor te vinden lijkt. Hoewel Melancon bij bijvoorbeeld Heist wel leuk zou zijn. Of een Wurm bij Dordrecht ofzo ;)
  maandag 30 november 2015 @ 16:35:17 #30
437818 020man
uit Amsterdam
pi_157923876
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:02 schreef MutedFaith het volgende:
En dan heeft Turnhout ook nog twee belangrijke geblesseerden (van Hulten en Verschuren). Speelt een Verschuren gewoon mee, dan maken ze misschien in die eerste anderhalve periode nog een doelpuntje of 2 extra en heb je meteen een andere wedstrijd.
Hee ref, Verschuren stond wel op de sheet hoor! ;)

http://www.rbihf.be/game/5078#game-home
pi_157924620
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:02 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben het niet niet met je eens, maar er is geen passende oplossing.

En daarnaast, is het een probleem dat er wedstrijden zijn waarbij je vantevoren weet wie gaat winnen? Kijk naar de grotere sporten, zoals voetbal: Als Ajax of Feyenoord tegen een kleinere ploeg in de Eredivisie voetbalt kun je ook al voorspellen dat de topploeg het niet moeilijk gaat krijgen (op een enkele verrassing na). Alleen daar valt 't wellicht minder op doordat er sowieso minder gescoord wordt. Nu de regels bij ijshockey de afgelopen jaren alleen nog maar meer richting het creëren van zoveel mogelijk kans op doelpunten zijn geschoven zullen de topploegen altijd vaker tot scoren komen en zullen wedstrijden met grotere verschillen ontstaan. Neem gisterenavond: De eerste anderhalve periode was Turnhout zeker niet kansloos. Pas vanaf de derde periode nam Amsterdam echt afstand, met name vanwege de betere conditie, betere teamspel en meer diepte in de selectie. En dan heeft Turnhout ook nog twee belangrijke geblesseerden (van Hulten en Verschuren). Speelt een Verschuren gewoon mee, dan maken ze misschien in die eerste anderhalve periode nog een doelpuntje of 2 extra en heb je meteen een andere wedstrijd.
Punt 1, verschillen zijn tussen de nummer 1 en nummer 18 wel veel kleiner, beste maatstaven zijn punten en doelsaldo per wedstrijd

Huidige stand:

1 UNIS Flyers Heerenveen 10 - 29 57 - 20
2 REPLAY HYC Herentals 10 - 27 79 - 15
3 Hijs Hokij Den Haag 10 - 24 61 - 32
4 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 - 22 51 - 38
5 Hotwings Panters Zoetermeer 11 - 21 64 - 39
6 IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 9 - 17 52 - 44
7 Laco Eaters Limburg 8 -15 44 - 21
8 Dolphin Kemphanen 10 - 13 46 - 59
9 Liege / Luik 9 - 12 34 - 44
10 IHCL Leuven 10 - 12 37 - 44
11 AHOUD Devils Nijmegen 10 -10 24 - 43
12 Phantoms Deurne 10 - 10 39 - 64
13 Red Eagles 's-Hertogenbosch 9 - 7 28 - 39
14 ProClass Dordrecht Lions 9 - 5 15 - 59
15 Turnhout Tigers 9 - 5 23 - 47
16 Olympia Heist op den Berg 11 - 3 36 - 82

Lijkt me duidelijk wat er moet gebeuren

Onderste 2/4 ploegen gaan terug naar de eerste divisie. Geen idee welke teams er nog zijn in Belgie die geen BeNe liga spelen, maar desnoods kan je ook een volwaardige beker competie spelen, wat in realiteit dan de Belgische competitie is.

44 wedstrijden(eventueel 33) en een volwaardige beker competitie waar alle Nederlandse ploegen aan mee moeten doen.

Zou wel een stand willen zien zonder de onderste 4, denk dat die een stuk beter in elkaar zit. En bovendien zou je als je daadwerkelijk 2 of 4 degradanten zou hebben(eventueel met play-down principe) dan krijg je ook een competitie. Dordt - Nijmegen zit nu al niemand meer op te wachten.

Bovendien krijg met bijvoorbeeld een promovendus uit de eerste divisie een systeem waar je alleen kunt promoveren met prestaties en niet omdat er toevallig een sponsor is gevonden waardoor je 40 wedstrijden wel kan spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157924651
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 15:44 schreef 020man het volgende:

[..]

Voor Heerenveen en iets mindere mate Geleen vind ik ook dat ze niet helemaal de lijn van de BeNe-league (lees nivelleren, dus mindere spelers) volgen. Heerenveen bijvoorbeeld, wou zo graag naar Duitsland, maar haakt op het laatst af en blijft wel spelen met spelers als Wurm, Demelinne en Postma en haalt ook nog een Limnell en twee imports. Playoffs gegarandeerd. Eindhoven is iets anders, was vorig jaar al niet veel in de Eredivisie en heeft nog meer kwaliteit verloren. Die halen nu twee heel goede imports om nog enigzins mee te kunnen doen. Als die twee er niet bij zouden zijn zou het team net zoals Heist onderaan bungelen. Dat wil je ook niet. Het uitgangspunt van de BeNe-league was dan ook gelijkwaardige teams. Nu steken Herentals en Heerenveen en normaal gesproken Geleen er bovenuit. Dat maakt het er niet leuker op. Als je nu alweer uitslagen ziet met meer dan 10 goals. Maar dat is mijn mening. Amsterdam heeft ook spelers met ervaring in de Eredivisie, maar waren destijds niet goed genoeg. Laatste 2 jaren in de Eredivisie bijvoorbeeld als laatste geëindigd. Nu doen ze het beter, maar dat komt ook omdat er nóg mindere teams zijn. Eén zo'n team is Dordrecht en zoals je kon zien werden die gisteren met 13-0 geslacht door Herentals, waarvan ik dus vind dat de selectie té goed is voor een leuke competitie. Want ze kunnen de beker eigenlijk al daar naartoe brengen. Ik weet dat het in Nederland onmogelijk is, maar het beste zou een draft zijn. Dat betere spelers verdeeld worden over de teams, net als in de NHL. En niet alleen de 'rijke' teams de betere spelers krijgen. Zo vind ik het ook nog belachelijk wat Zoetermeer bij Turnhout geflikt heeft. Drie spelers die daar zouden gaan spelen een beter aanbod doen en ze vlak voor de competitie wegtrekken. In Turnhout heb je nu een modaal teampje staan, terwijl Zoetermeer die spelers niet eens nodig had om sowieso al beter te zijn. Ik heb het gevoel dat sommige clubs spelers halen om het halen. Teams met soms 26 spelers, terwijl er clubs zijn met slechts 18 of 20 spelers. Als er dan wat wegvalt kom je al gauw in de problemen.
Waar moeten die spelers naartoe van Heerenveen die 'te goed' zijn volgens jou?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157924766
Hopelijk kan de IIHF ook een constructie maken waar de kampioen en bekerwinnaar van ieder land 'verplicht' mee moet doen aan bijvoorbeeld de Contiental cup
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 30 november 2015 @ 17:31:36 #34
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157924970
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:35 schreef 020man het volgende:

[..]

Hee ref, Verschuren stond wel op de sheet hoor! ;)

http://www.rbihf.be/game/5078#game-home
Hij is na de warming up niet meer terug op t ijs geweest.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 30 november 2015 @ 17:34:15 #35
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157925019
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk kan de IIHF ook een constructie maken waar de kampioen en bekerwinnaar van ieder land 'verplicht' mee moet doen aan bijvoorbeeld de Contiental cup
Financieel onhaalbaar. Ze moeten juist clubs die t niveau niet hebben uit de CC weren. Kijk maar naar de uitslagen van Partizan Belgrado in groep B of C.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157925388
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 17:34 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Financieel onhaalbaar. Ze moeten juist clubs die t niveau niet hebben uit de CC weren. Kijk maar naar de uitslagen van Partizan Belgrado in groep B of C.
Geen idee wat het kost, maar wellicht kan je ook regionale voorronde houden

Bijvoorbeeld Nederlandse kampioen, Belgische kampioen en de Franse kampioen van de 2e league samen voor een plaats in de volgende ronde.

De BeNe-liga zit ook wel bij de top 10 landen die in aanmerking komen voor de CC. Als je 4 regionale voorrondes houdt zou je al veel van je redenen om het niet te doen wegvallen

Verder zou je ook zelf een toernooi kunnen organiseren, in Heerenveen komen er best wel mensen kijken bij een toernooi waar Heerenveen aan mee doet

[ Bericht 9% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 30-11-2015 17:55:09 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157925681
Sofia speelt Heerenveen echt niet van de mat en Coventry en GKS zullen wel winnen maar dan heb je in elk geval wel 2 internationale weekenden gehad. Zeker nu Tilburg weg is heb je als Nederlandse en Belgische ploegen juist behoefte aan internationale competities en het zou de competitie interessanter maken, net zoals degradatie dat ook maakt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 30 november 2015 @ 18:51:33 #38
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157926576
Sportief gezien valt er in de eerste ronde CC zeker wel wat te halen voor Nederlandse en Belgsche ploegen. En in de 2e ronde ga je vast niet kansloos naar huis. Maar je praat qua kosten toch al snel over een paar duizend euro. Vervoer, hotel, materiaal. En je verdient er echt niks aan (ook niet als je t organiseert, want dan mag je opdraaien voor de kosten van de organisatie, scheidsrechters, etc.)

Als je een sponsor kan vinden die t voor je wil betalen zou ik zeker meedoen. Maar om clubs te dwingen om deel te nemen aan de huidige opzet, daar maak je die clubs alleen maar mee kapot. Je idee voor regionale voorrondes vind ik dan weer wel een goed idee.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157926944
Nagtzaam heeft overigens getekend in Slovenie bij de laagst geklasseerde ploeg, dat wordt zeker een WK voor hem

Leuk team wel zo

Mason - NLB
Schaafsma - ECHL
Bison - WHL
Dalhuisen - Denemarken
Bruijsten - Frankrijk
Nagtzaam - EBEL
Van Lijden - Oberliga
Joly - Oberliga

Dat wordt een leuk team in februari en het is te hopen dat ze er allemaal bij zijn in april, zeker als TT nog in de play-offs speelt.

Er zullen zo wel weinig spelers uit de NeBe - liga spelen in feb, misschien Dax, Kars en De Jong en dan houdt het een heel eind op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157927093
IIHF geeft geen hulp? En over wat voor bedragen heb je het? Toernooi kan je regelen met 2 hotelovernachtingen dus dat lijken me ook geen al te hoge kosten te zijn

Nederland 1
Belgie 1
Frankrijk 2
Engeland 2
Spanje 1
Oostenrijk 2
Zwitserland 2
Engeland 2
Zwitserland 2

Zoiets en dan zullen er vast een aantal geplaatste ploegen te zijn maar bijvoorbeeld een eerste ronde in pak hem beet Nancy of Frankfurt is voor Nederlandse en Belgische ploegen vast geen onoverkomelijk probleem.

Denk dat de IIHF ook graag een wat betere spreiding wil, regionale toernooien lijken me daar uiterst geschikt voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 30 november 2015 @ 19:35:16 #41
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157927816
2?

Je moet op donderdag daar zijn voor de passport meeting. Dus minimaal 3, en dan moet je zondagavond laat nog vliegen (of aanrijden, als t dichterbij is). Prijsuitreiking is immers na de laatste wedstrijd, die normaal om 8 uur aanvangt.

En de IIHF geeft wel hulp, maar voor zover ik begrepen heb niet financieel. Al coveren ze bijvoorbeeld wel de helft van de vergoeding en de vliegreis voor de referees. Maar bijvoorbeeld de kosten voor ons hotel, en eten en drinken in t hotel en op en rond de ijsbaan kwam voor rekening van de organiserende club.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 20:11:06 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_157928846
Dat van een toernooi vind ik een prima idee :Y Kunnen Nederlandse fans ook eens wat buitenlandse spelers/clubs bekijken.

Wel een beetje centraal dan en goed bereikbaar anders komt er geen hond.

Leuk hoor, ik zou gaan kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_157929456
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:35 schreef MutedFaith het volgende:
2?

Je moet op donderdag daar zijn voor de passport meeting. Dus minimaal 3, en dan moet je zondagavond laat nog vliegen (of aanrijden, als t dichterbij is). Prijsuitreiking is immers na de laatste wedstrijd, die normaal om 8 uur aanvangt.

En de IIHF geeft wel hulp, maar voor zover ik begrepen heb niet financieel. Al coveren ze bijvoorbeeld wel de helft van de vergoeding en de vliegreis voor de referees. Maar bijvoorbeeld de kosten voor ons hotel, en eten en drinken in t hotel en op en rond de ijsbaan kwam voor rekening van de organiserende club.
3 nachten lijkt me ook niet echt onoverkomelijk, maar goed clubs als Heerenveen, Geleen en eventueel Eindhoven, Den Haag of Amsterdam moeten het ook wel kunnen organiseren en mensen kunnen trekken.

De vorige keren dat Nederlandse ploegen meededen waren er volgens mij vooral positieve geluiden en met een regionale indeling moet het alleen maar makkelijker worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157929535
1 WURM, Ronald 6G269 A UNIS Flyers Heerenveen 10 18 13 31 6
9 METE, Onur 5X835 A Tilburg Trappers Toekomstteam 11 8 16 24 26
10 POSTMA, Marco 2Y174 A UNIS Flyers Heerenveen 10 5 19 24 22
11 DEMELINNE, Tony 3G256 A UNIS Flyers Heerenveen 8 8 13 21 2
13 MELISSANT, Jeffrey 8A243 A Hotwings Panters Zoetermeer 10 5 16 21 16
14 BROEK, Jeroen van den 1J602 A Tilburg Trappers Toekomstteam 11 9 11 20 6
16 BENTEM, Alan van 8V195 A Hijs Hokij Den Haag 9 10 9 19 10
17 HULTEN, Ritchie van 1F041 A Hotwings Panters Zoetermeer 10 8 11 19 24
19 LIMNELL FINOCCHIARO, Pippo 5K311 V UNIS Flyers Heerenveen 10 7 11 18 14
21 VERSTEEG, John 5Z733 A IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 8 7 9 16 2
22 TURPIJN, Joy 5D464 V Hotwings Panters Zoetermeer 9 7 9 16 12
23 URLINGS, Elia 8X190 A Tilburg Trappers Toekomstteam 11 6 10 16 10
24 KARS, Marcel 4R548 A Hijs Hokij Den Haag 9 2 14 16 12
25 JANSSEN, Brent 5N739 A UNIS Flyers Heerenveen 10 2 13 15 2

Onur scoring machine _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 20:52:16 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157930119
Onur Mete _O_

die epische imports waar Flyers deze competitie stukspeelt staan op #32 en #98 :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157938383
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:52 schreef sp3c het volgende:
Onur Mete _O_

die epische imports waar Flyers deze competitie stukspeelt staan op #32 en #98 :P
Als je appels met appels gaat vergelijken en niet met peren, dan haal je de aanvallers er tussenuit en dan krijg je al een heel ander beeld bij Turcotte en Pippo.

Matheson 20 punten in 14 wedstrijden, is een beetje zoals verwacht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 04:42:40 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157938394
pippo limnell doet het wel goed ja :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157946974
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 04:42 schreef sp3c het volgende:
pippo limnell doet het wel goed ja :Y
Yan Turcotte ook, en je zal wat moeten als je maar 2 Nederlandse verdedigers hebt met ervaring en er 2 vertrekken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157958323
Eaters blameerde zich vanavond bijna maar wist vijf seconden voor tijd de punten ternauwernood in het zuiden te houden. Die #88 Mark Schra van Den Bosch speelde fantastisch trouwens. Fysiek sterk (beer van een vent) en hij kan nog scoren ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gezicht op 01-12-2015 23:21:31 ]
Flesje bier
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 23:22:25 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157958559
Mark Schra, leuke speler
#16 Justin Evers vind ik ook altijd tof om te zien, klein ventje maar hij kan er echt wat van ... als hij niet een irritante bui heeft tenminste

bijna 500 toeschouwers op de dinsdag, netjes hoor :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157958673
Debbie floot prima trouwens, alleen jammer dat je dan alsnog van die dwazen hebt die dan kuthoer dit en dat moeten roepen. :N

Sterkens liet zich overigens weer heerlijk uit de tent lokken door het Geleense publiek ondanks dat 'ie naar mijn idee vrij goed stond te keepen.
Flesje bier
pi_157966441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:22 schreef sp3c het volgende:
Mark Schra, leuke speler
#16 Justin Evers vind ik ook altijd tof om te zien, klein ventje maar hij kan er echt wat van ... als hij niet een irritante bui heeft tenminste

bijna 500 toeschouwers op de dinsdag, netjes hoor :Y
Wat is er in Geleen dan te doen op een dinsdag?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 16:11:30 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157966546
ik zou het ff aan 1 van de Limburgers vragen, die weten dat vast wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 16:14:07 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157966594
Groningen in hun laatste thuiswedstrijd toch nog 400 man op de bankjes, Hup en Kersthold 42 punten uit 9 wedstrijden _O-

9 spelers met minimaal een punt per wedstrijd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157966898
Leuke competitie, volgend jaar de slechtste 2 of 3 Nederlandse ploegen erbij en de beide competities zijn veel leuker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157967004
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat is er in Geleen dan te doen op een dinsdag?
Niet veel
Flesje bier
  woensdag 2 december 2015 @ 17:21:52 #57
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_157967802
Trappers vooralsnog tweede in de Oberliga *O*
kijk maar
pi_157967944
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:21 schreef newguy3000 het volgende:
Trappers vooralsnog tweede in de Oberliga *O*
http://www.pointstreak.co(...)d=653&seasonid=14731

Jammer dat Van Leeuwestein maar een derde van de tijd speelt.

Die 42 schoten zal wel niet kloppen, want dat is maar 7 schoten per wedstrijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157967979
Ze staan nu 8 punten(en een wedstrijd meer) voor op de nummer 9, das wel een behoorlijk aantal punten na 40% van de competitie gespeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157969713
Doen ze erg netjes. Ik had eerlijk gezegd niet bar veel verwacht van de Trappers in de Oberliga. Weet ook niet of ik ze het zo gegund had, maar dit lijkt me wel dik verdiend :@
Flesje bier
pi_157990560
http://stats.iihf.com/Hydra/543/IHM543000_32E_5_0_NED.pdf

Entry list bekend voor onder 20

Leeuwestein - Oberliga
Bison - WHL
Van Edel - Amerikaans jeugdniveau
Hermens - Zweeds jeugdniveau
Maier - Oostenrijk jeugdniveau
Nordemann - Fins Jeugdniveau
Muller - DNL
Van Nes - Amerikaans jeugdniveau

Ben met name benieuwd naar de buitenlandse spelers en of ze er allemaal bij zijn. Wel jammer dat Van Nes, Van Edel(en VD schuit) niet meer naar een college kunnen.

Geen idee overigens hoe Maier voor Nederland kan uitkomen, hij moet 2 jaar in Nederland hebben gewoond, anders kan het niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157990595
Dale 'Gretzky' Weise overigens al 9 goals(2e bij de Habs, 30e in de NHL) dit jaar. Die gaat als hij fit blijft volgend jaar een miljoen of 4 verdienen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157993978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dale 'Gretzky' Weise overigens al 9 goals(2e bij de Habs, 30e in de NHL) dit jaar. Die gaat als hij fit blijft volgend jaar een miljoen of 4 verdienen
Da's even andere koek dan voor een appel en een peer in Tilburg spelen :D
Flesje bier
pi_157996709
Zelf verdient, goede keuze ook gemaakt om op een lager niveau te gaan spelen in de lock-out
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 3 december 2015 @ 22:27:55 #65
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_157997879
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:05 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Da's even andere koek dan voor een appel en een peer in Tilburg spelen :D
Appel en ei. :D
Tics van je petten.
pi_158012770
Weet iemand waarom de volgende spelers niet mee gaan naar de onder 20?

Metting van Rijn
Bindels
Weijen
Victor Nordemann
Neijenhuis
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:23:07 #67
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158013286
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:05 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Da's even andere koek dan voor een appel en een peer in Tilburg spelen :D
Spelers kregen gewoon hun NHL salaris doorbetaald tijdens de lockout. De clubs waar ze gingen speelden hoefden enkel onkosten te dekken en een verzekering af te sluiten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158014518
Nee dat kregen ze niet, het heet niet voor niks lock-out.

Verzekering wel maar in het geval van Weise zal het niet veel meer zijn geweest dan verzekering, huis, ticket, sticks etc en auto

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 04-12-2015 18:41:29 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:16:35 #69
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158015378
Je hebt gelijk.

Maar ze kregen wel 10k per maand van de NHLPA en een groot deel van het geld dat in escrow geplaatst was.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158015577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:16 schreef MutedFaith het volgende:
Je hebt gelijk.

Maar ze kregen wel 10k per maand van de NHLPA en een groot deel van het geld dat in escrow geplaatst was.
Sigaar uit eigen doos maar goed diegene die in pak hem beet SHL, KHL, NLA, DEL gingen spelen deden dat meestal niet voor een paar pilsjes achteraf.

De meeste andere leagues wel, en zeker de Nederlandse die ergens onderaan stond
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158017061
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand waarom de volgende spelers niet mee gaan naar de onder 20?

Metting van Rijn
Bindels
Weijen
Victor Nordemann
Neijenhuis
Bindels als in Jordy Bindels? Die zal inmiddels de 20 gepasseerd zijn, heb ik nog bij in de klas gezeten :D
Flesje bier
pi_158019843
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:23 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Bindels als in Jordy Bindels? Die zal inmiddels de 20 gepasseerd zijn, heb ik nog bij in de klas gezeten :D
Nee als in Broertje Bindels(Denk ik) die in Duitsland speelt

Denk dat hij graag net als Hofland versneld Duitser wil worden om zodoende als Duitser te kunnen spelen want een DNL speler van 17 met al 50 wedstrijden hoort er wel in thuis volgens mij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158019923
Heerenveen weer makkelijk Geleen aan de kant gezet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:42:19 #74
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_158020068
Eh, de wedstrijd is nog bezig hoor.
Tics van je petten.
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:42:44 #75
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_158020083
Heutmekers flink geblesseerd bij zeer ongelukkige val
Tics van je petten.
pi_158020092
Zag het ja, was 4-0 toen ik de laatste keer keek maar nu 5-3
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:02:48 #77
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_158020962
8-3 inmiddels, wordt voor de spelers een lange zit naar huis
Tics van je petten.
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:14:30 #78
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158021397
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee als in Broertje Bindels(Denk ik) die in Duitsland speelt

Denk dat hij graag net als Hofland versneld Duitser wil worden om zodoende als Duitser te kunnen spelen want een DNL speler van 17 met al 50 wedstrijden hoort er wel in thuis volgens mij
Dani Bindels idd
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:15:56 #79
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158021467
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:42 schreef nattermann het volgende:
Heutmekers flink geblesseerd bij zeer ongelukkige val
Poortje ging open toen hij er tegenaan gechecked werd hoorde ik?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158021815
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:15 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Poortje ging open toen hij er tegenaan gechecked werd hoorde ik?
Ja, bij de eigen bank nota bene dus Stef zat waarschijnlijk niet goed op te letten. Is op de stream terug te zien vanaf 1:48:30.
Flesje bier
pi_158025716
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:14 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Dani Bindels idd
Onder 18 heeft ie ook niet gespeeld, dus ik denk dat hij graag versneld Duitser wil worden om over 1 a 2 jaar in de oberliga/DEL te spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158030588
Big Onur 17 wedstrijden, 35 punten _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 13:48:44 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158055294
warrige wedstrijd gister in Amsterdam, genoeg vrijwilligers om de boel te runnen ('gelukkig' niet zoveel toeschouwers), problemen met de verlichting en een scheidsrechter die de weg een beetje kwijt leek af en toe

Tyler Holske op goal bij Zoetermeer, Jacob van Duin bij Amsterdam en verder speelde beide teams eigenlijk een heel erg slechte wedstrijd die vooral heel erg lang leek te duren

puntjes bijschrijven en snel vergeten deze
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 6 december 2015 @ 14:18:05 #84
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158055897
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:48 schreef sp3c het volgende:
warrige wedstrijd gister in Amsterdam, genoeg vrijwilligers om de boel te runnen ('gelukkig' niet zoveel toeschouwers), problemen met de verlichting en een scheidsrechter die de weg een beetje kwijt leek af en toe

Tyler Holske op goal bij Zoetermeer, Jacob van Duin bij Amsterdam en verder speelde beide teams eigenlijk een heel erg slechte wedstrijd die vooral heel erg lang leek te duren

puntjes bijschrijven en snel vergeten deze
Vooral Zoetermeer viel me erg tegen. Ik vond ze een beetje gelaten spelen. Ook raar dat ze met 4-2 achter de goalie op het ijs lieten op het laatst. En ook de overdreven reactie van de speler op de strafbank dat ze de 4-2 maakten. Ik had het idee dat ze wisten dat er niet meer te halen viel en tevreden waren met een 4-2 nederlaag, zodat ze het onderlinge voordeel zouden hebben bij een gelijke stand in punten. Hoe lekker was het dan ook dat die 5-2 viel een paar seconden voor tijd. Nu heeft Amsterdam het onderlinge voordeel. 7-4 uit verloren, 5-2 thuis gewonnen. Is 9-9 in totaal, maar Amsterdam scoorde vaker in de uitwedstrijd. Aangezien dit boven het doelsaldo geldt in de stand, maakt het dus niet uit dat Zoetermeer clubs als Heist of Antwerpen met meer dan 10 goals verslaat. Momenteel is het nog niet aan de orde, omdat Zoetermeer met de huidige stand 5 verliespunten meer heeft dan Amsterdam. Dus al met al was voor Amsterdam deze uitslag dubbel goed. En met volgend weekend tweemaal Dordrecht en de laatste wedstrijd thuis tegen Nijmegen verwacht ik het jaar af te sluiten met 9 punten. O ja, nog 1 ding over de scheidsen. Dat er niet wordt gezien dat Oosterveld een vuist op zijn neus krijgt, zelfs met bloed is echt een schande. Vooral de linesman stond er op een meter vanaf ofzo. En als Oosterveld daarop reageert mag hij meteen zitten. Was weer een De Wilde show gisteren. Gelukkig had Oosterveld ook de actie van de wedstrijd bij zijn SH goal. Ten eerste al knap dat Amsterdam de situatie met vier man op de strafbank overleefde, maar als je dan ook nog scoort zoals Oosterveld deed is dat grote klasse.
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 15:43:53 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158058166
Oosterveld moet ophouden met dat soort acties direct te vergelden want dat ziet de scheidsrechter sowieso

hij en Dax brengen niet echt wat ze moeten brengen als ze steeds met zijn tweetjes op de strafbank zitten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 6 december 2015 @ 16:27:10 #86
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158059597
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:43 schreef sp3c het volgende:
Oosterveld moet ophouden met dat soort acties direct te vergelden want dat ziet de scheidsrechter sowieso

hij en Dax brengen niet echt wat ze moeten brengen als ze steeds met zijn tweetjes op de strafbank zitten
Het hoeft niet altijd inderdaad. Tegenstanders weten ook dat zij twee van de betere spelers zijn van Amsterdam, dus zullen ze vaker gezocht worden. Als ze gaan lopen schelden, zoals ook gisteren, en je staat voor, laat dan maar lekker gaan. Maar als je fysiek wordt verwond moet je je wel laten gelden vind ik. Je hoeft je niet te laten piepelen, zeker als de scheidsrechter er niks aan doet. Zijn reactie vond ik nog meevallen trouwens. Als iemand mij een pofferd op mijn neus zou geven kreeg ie een meteen een rechtse directe terug.
pi_158060898
Reactie ziet de scheids ALTIJD

Gewoon wachten op je kans een paar shifts later
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 17:42:55 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158061491
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:27 schreef 020man het volgende:

[..]

Het hoeft niet altijd inderdaad. Tegenstanders weten ook dat zij twee van de betere spelers zijn van Amsterdam, dus zullen ze vaker gezocht worden. Als ze gaan lopen schelden, zoals ook gisteren, en je staat voor, laat dan maar lekker gaan. Maar als je fysiek wordt verwond moet je je wel laten gelden vind ik. Je hoeft je niet te laten piepelen, zeker als de scheidsrechter er niks aan doet. Zijn reactie vond ik nog meevallen trouwens. Als iemand mij een pofferd op mijn neus zou geven kreeg ie een meteen een rechtse directe terug.
als er een straf aankomt moet je nooit een rechtse directe teruggeven

ofwel je bent je powerplay kwijt ofwel je staat 5 tegen 3 zoals bij amstel tijgers iedere keer

heb je nog je twee sterspelers in de strafbank ook -O-

laat Jaspers of Lam dat later in de wedstrijd ff doen ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 6 december 2015 @ 19:12:25 #89
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158063336
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 17:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

als er een straf aankomt moet je nooit een rechtse directe teruggeven

ofwel je bent je powerplay kwijt ofwel je staat 5 tegen 3 zoals bij amstel tijgers iedere keer

heb je nog je twee sterspelers in de strafbank ook -O-

laat Jaspers of Lam dat later in de wedstrijd ff doen ofzo
Haha lijkt me wel weer eens epic om Jaspers in een gevecht te zien. Is lang geleden. Sneaky later iemand terugpakken is trouwens ook wel goed ja. Ben trouwens benieuwd hoe Dordrecht gaat spelen tegen Amsterdam. Die hebben ook een paar opgewonden standjes.
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 19:59:19 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_158064652
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:48 schreef sp3c het volgende:
warrige wedstrijd gister in Amsterdam, genoeg vrijwilligers om de boel te runnen ('gelukkig' niet zoveel toeschouwers), problemen met de verlichting en een scheidsrechter die de weg een beetje kwijt leek af en toe

En ook nog een keer kapot glas.

Gelukkig voor Amserdam kon Panters tijdens deze epische strafbank niet profiteren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 6 december 2015 @ 20:21:58 #91
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158065245
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Reactie ziet de scheids ALTIJD

Gewoon wachten op je kans een paar shifts later
Dit.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158066740
Teddy Bear Toss wedstrijd in Geleen op 20 december wordt live uitgezonden door SBC.
Flesje bier
pi_158067130
55:32: PEN UNIS Flyers Heerenveen: 55: Yan TURCOTTE 2 min Roughing
55:32: PEN Tilburg Trappers Toekomstteam: 4: Reinier STAATS 2 min Holding
58:03: PEN Tilburg Trappers Toekomstteam: 6: Thijs VOORN 2 min Boarding
58:32: PEN UNIS Flyers Heerenveen: 3: Pippo LIMNELL FINOCCHIARO 5 min Roughing
58:32: PEN UNIS Flyers Heerenveen: 3: Pippo LIMNELL FINOCCHIARO 20 min Roughing
58:32: PEN Tilburg Trappers Toekomstteam: 20: Onur METE 20 min Roughing
58:32: PEN Tilburg Trappers Toekomstteam: 20: Onur METE 5 min Roughing
58:32: PEN Tilburg Trappers Toekomstteam: 20: Onur METE 2 min Slashing

Onur gaat nu ook aan het knokken _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158067211
Nog 1 - 1 bij Herentals tegen Leuven na twee periodes trouwens, belooft een spannende derde te worden.

Flesje bier
pi_158068177
Jammer dat die resultaten nauwelijks zijn te vinden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 december 2015 @ 22:31:39 #96
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158068689
Er staat gewoon een live sheet op de belgische site.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158071511
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:31 schreef MutedFaith het volgende:
Er staat gewoon een live sheet op de belgische site.
Ik kan anders nergens de sheets vinden en alleen de 10 meest scorende spelers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158071577
Belgische teams:

REPLAY HYC Herentals 10 9 0 0 1 27 79 - 15
Liege / Luik 9 4 0 0 5 12 34 - 44
IHCL Leuven 10 4 0 0 6 12 37 - 44
Phantoms Deurne 10 2 2 0 6 10 39 - 64
Turnhout Tigers 9 2 0 1 6 5 23 - 47
Olympia Heist op den Berg 11 0 1 1 9 3 36 - 82

Beker

1 Herentals
2 Luik
3 Leuven
4 Deurne
5 Heist
6 Turnhout

Eigenlijk vrijwel de zelfde stand

UNIS Flyers Heerenveen 10 9 1 0 0 29 57 - 20
Hijs Hokij Den Haag 11 8 1 1 1 27 64 - 34
Tilburg Trappers Toekomstteam 11 7 0 1 3 22 51 - 38
Hotwings Panters Zoetermeer 12 6 1 1 4 21 66 - 44
IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 10 6 1 0 3 20 57 - 46
Laco Eaters Limburg 9 6 0 0 3 18 50 - 26
Dolphin Kemphanen 11 4 0 4 3 16 53 - 62
AHOUD Devils Nijmegen 10 2 2 0 6 10 24 - 43
Red Eagles 's-Hertogenbosch 11 1 1 2 7 7 36 - 52
ProClass Dordrecht Lions 10 1 1 0 8 5 17 - 62

Beker

1 UNIS Flyers Heerenveen 6 5 0 0 1 15 39 - 13
2 Laco Eaters Limburg 6 5 0 0 1 15 34 - 20
3 Tilburg Trappers Toekomstteam 7 4 0 0 3 12 25 - 28
4 AHOUD Devils Nijmegen 7 2 0 0 5 6 16 - 31
5 ProClass Dordrecht Lions 6 0 0 0 6 0 16 - 38

De verschillen worden in Nederland wel heel duidelijk, met Nijmegen dat er beetje tussen door fietst

Nijmegen dat 2 keer van Dort wint, anders was het gelijk geweest in de beker

Volgend jaar weer 16 ploegen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 december 2015 @ 10:23:56 #99
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158073906
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik kan anders nergens de sheets vinden en alleen de 10 meest scorende spelers
http://www.rbihf.be/league/bene#games-past

Klik op het wedstrijdnummer voor de info. Daar is een timeline, overzicht en de e-sheet te vinden. Wel alleen van de wedstrijden in België. Van Nederlandse wedstrijden is enkel de stand overgenomen.

Stats zijn er nog niet (althans, niet op t openbare deel van de website), maar is wel iets wat opgepakt gaat worden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158079731
Daar is dus geen importbeperking en kan Darge wel spelen en scoren. Jammer voor hem en Australie dat hij nauwelijks gespeeld heeft maar hij heeft in elk geval ook nog in Australie gespeeld.

Zitten er in de 2e divisie nog wat goede spelers?

[ Bericht 35% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 07-12-2015 14:34:25 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 december 2015 @ 14:34:24 #101
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158079893
In de Beker van België gelden dezelfde beperkingen als in de Beneleague. En Darge speelt sowieso, Steeger is bij Leuven buiten de selectie gevallen (en nu assistent-coach).

De National League is non-checking. De spelers die daar al spelen en mee zouden kunnen op hoger niveau zijn vaak bewust NAL gaan spelen vanwege hun werk of studie (geen tijd om te trainen dan, voornamelijk). Spelers van bijvoorbeeld Hasselt (dat afhaakte voor de Beneleague en BvB) zijn vertrokken naar andere clubs (Heist op den Berg, bijvoorbeeld) of spelen nu recreatie-niveau.

De bedoeling is dat in de slipstream van de Beneleague de NAL langzaam naar een '1e divisie' doorontwikkeld wordt. Het is dit jaar non-checking gehouden om clubs geen redelijk alternatief te bieden voor de Beneleague, en dus het niet meedoen aan de Beneleague te ontmoedigen (zodat een scenario als met Groningen voorkomen zou worden).
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 12:20:19 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158102453
volgend jaar weer 16 teams is wmb prima, sterker nog ik zou graag Utrecht en Groningen er nog bij zien :D

zolang het in de basis een amateurcompetitie is zie ik het het liefst zo breed mogelijk, als ik wat moest aanpassen dan zou ik alleen de eerste twee per poule automatisch naar de playoffs laten gaan en de rest van de plekken aan de hand van het aantal punten

en ik denk maximaal 3 lijnen (16 man en twee goalies) zoals in sommige
Amerikaanse competities

[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 08-12-2015 15:20:19 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:08:45 #103
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158103441
Zo breed mogelijk heeft ook mijn voorkeur. Met een paar seizoenen zijn de onderlinge verschillen dan wel weer genivelleerd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 19:07:44 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158111618
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158114083
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef MutedFaith het volgende:
Zo breed mogelijk heeft ook mijn voorkeur. Met een paar seizoenen zijn de onderlinge verschillen dan wel weer genivelleerd.
Vooral omdat de spelers die boven de middelmaat uitkomen stoppen. In Nederland althans, in Belgie weet ik niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158114128
Als je perse met 16 teams en 2 poules wil spelen graag zo

1-3-5-7-9-11-13-15 en 2-4-6-8-10-12-14-16
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158114272
Flesje bier
pi_158156397
Wat denken we van de onder 20 selectie? jammer dat Bison en Hermens er niet bij zijn, lijkt me dat je meer leert bij de onder 20 dan bij hun ploeg maar goed das hun keuze

3 spelers in de oberliga en 4 op een jeugdniveau in het buitenland en de rest vrijwel allemaal in de BeNe-Liga
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158159168
Basketballwedstrijd tussen Groningen en Den Bosch wordt nu fantastisch live in beeld gebracht door Ziggo Sport trouwens. Waarom kan zoiets nu nooit eens bij ijshockey? -O-

Zitten daar meer mensen op de tribune dan ik zou verwachten trouwens. Zo op het eerste oog 1500-2000 man.
Flesje bier
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 23:16:05 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158163324
omdat we in het ijshockey nog steeds bang zijn dat livebeelden toeschouwers kosten, bij het Basketball streamen ze hun wedstrijden al langer (niet gratis) en daar is Ziggo Sport heel slim ingesprongen

Groningen is trouwens ook wel het Tilburg Trappers van het basketball hoor, zit lang niet overal zo vol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 23:21:57 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158163499
over toeschouwers gesproken, BeNeLiga trok tot dusver 33.161 toeschouwers in 65 wedstrijden, gemiddeld 410 per wedstrijd

3.490 in 21 wedstrijden (166 gemiddeld) voor de Belgen en 29.671 in 44 wedstrijden (674 gemiddeld) voor de Nederlanders

maar niet bij alle wedstrijden (met name Turnhout en Nijmegen) staat het aantal toeschouwers aangegeven dus het zal iets hoger liggen, HIJS doet het het beste met 10.749 toeschouwers in 6 wedstrijden en een gemiddelde van 1.791 per wedstrijd

not bad :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 09:52:17 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158167506
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158167588
Dat zou wel heel vet zijn zeg, maar ben benieuwd hoe ze dat op poten willen gaan zetten. Lijkt me een dure grap.
Flesje bier
  Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 10:25:42 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_158167882
Oe leuk hoor.
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:01 schreef Gezicht het volgende:
Lijkt me een dure grap.
Misschien is er nog een Chinees te vinden met een zak geld :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158173711
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:01 schreef Gezicht het volgende:
Dat zou wel heel vet zijn zeg, maar ben benieuwd hoe ze dat op poten willen gaan zetten. Lijkt me een dure grap.
Zo duur is een stadion huren nu ook weer niet en je kan redelijk makkelijk een mobiele ijsbaan neerleggen.

Verder kan je ook denken aan bijvoorbeeld NK kunstschaatsen/shorttrack en bijvoorbeeld holliday on ice, kerstmis schaatsbaan etc.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158173730
Nardo heeft overigens zijn eerste goal gemaakt in 2 wedstrijden.

Zijn team staat dik onderaan en over een maand is het seizoen al ten einde, al neem ik aan dat er dan nog een relegation play-offs komt of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158180459
Goeie dag uitgekozen om een wedstrijdje oberliga te kijken.
Lekker knokken, een wedstrijd is het nooit geweest, Essen is echt niks. Lijkt net of ze drie dagen in de bus hebben gezeten ipv een paar uur
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_158180531
Ik zal nog eens wat zeggen, 2 Duitse goals in 5 sec :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_158180904
Paar minuten schiettent op het Duitse doel, zowat alles tussen de palen ging erin, keeper wisselt zichzelf en zit straks in zijn eentje voorin de bus :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_158182069
Won de Trappers met het knokken?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158184165
op punten, helaas geen KO's :P

Scheids was een drama vandaag zeg, ik geef hem 4 assists op de Essense PP goals.
Iedere keer als er een Duitser een misslag met zijn schaats maakte deelde ie al straf uit...
Met als absoluut dieptepunt de matchpenalty voor Hagemeijer.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_158193190
Het was er wel een, alleen niet voor Hagemeijer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 12 december 2015 @ 23:08:37 #123
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158204534
Zoetermeer bezorgd Heerenveen de eerste nederlaag in de competitie helaas. Opnieuw 3 punten voor de Panters die ik niet had verwacht/gehoopt (na de reglementaire winst op Herentals). Slecht nieuws voor Amsterdam, die zelf ook nog thuis tegen Heerenveen moeten. Ook nog lastige uitwedstrijden bij Geleen, Tilburg, Herentals en Den Haag. Zoetermeer heeft zelf nog drie lastige wedstrijden. Dus playoffs voor Amsterdam wordt nog een hels karwei.
  Moderator zondag 13 december 2015 @ 00:12:56 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158206045
wat is er eigelijk met jason forward aan de hand?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 13 december 2015 @ 00:25:16 #125
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158206380
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 00:12 schreef sp3c het volgende:
wat is er eigelijk met jason forward aan de hand?
Geen idee, vorige week en vandaag werd hij vervangen door jeugdspeler Kalle Pirinen. Ik zal het morgen eens vragen.
  Moderator zondag 13 december 2015 @ 00:55:31 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158207176
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 13 december 2015 @ 10:49:23 #127
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158210792
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef sp3c het volgende:
kunnen ze beter deze man sturen
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=323332
Scoorde wel 4x voor het toekomstteam afgelopen vrijdag. Is een nieuwe speler en misschien nog niet helemaal materiaal voor het eerste. Maar wel eentje om in de gaten te houden inderdaad. Viel me al eerder op. Wellicht ook een keertje mee met het eerste. Vorig seizoen speelde Donny Pohlman ook een aantal keer mee. Hoop eigenlijk ook dat er een paar goede jeugd verdedigers aan zit te komen. Zijn er wel een paar met potentie.
  Moderator zondag 13 december 2015 @ 12:18:17 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158211929
12 goals, 10 assists en slechts 2 strafminuten in 10 wedstrijden tot nu toe
nu heb ik het eerste divisieteam nog niet zien spelen natuurlijk maar als we er een beetje scorebordjournalistiek op loslaten dan zijn er toch een aantal geschiktere spelers als Kalle Pirinnen te vinden om Forward te vervangen ... anders Roell Gallee of Justus Bos ofzo maar de coach zal het beter weten dan mij ;)
ff op #24 letten dan maar in het vervolg

wat de defensie betreft misschien eens kijken of Jochen Gross zin heeft om weer naar Amsterdam te komen :D
das een flink stuk ervaring in de verdediging die broodnodig is en hij heeft een geschiedenis in Amsterdam, zou zelfs als statusspeler gelden!!
speelde vorig jaar slecht een handvol wedstrijden in een regionalliga

[ Bericht 79% gewijzigd door sp3c op 13-12-2015 12:41:29 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158212224
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:08 schreef 020man het volgende:
Zoetermeer bezorgd Heerenveen de eerste nederlaag in de competitie helaas. Opnieuw 3 punten voor de Panters die ik niet had verwacht/gehoopt (na de reglementaire winst op Herentals). Slecht nieuws voor Amsterdam, die zelf ook nog thuis tegen Heerenveen moeten. Ook nog lastige uitwedstrijden bij Geleen, Tilburg, Herentals en Den Haag. Zoetermeer heeft zelf nog drie lastige wedstrijden. Dus playoffs voor Amsterdam wordt nog een hels karwei.
Houdt het wel spannend he, dat is juist wat we willen met de hele BeNe-liga ;)
Flesje bier
pi_158218933
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 12:18 schreef sp3c het volgende:
12 goals, 10 assists en slechts 2 strafminuten in 10 wedstrijden tot nu toe
nu heb ik het eerste divisieteam nog niet zien spelen natuurlijk maar als we er een beetje scorebordjournalistiek op loslaten dan zijn er toch een aantal geschiktere spelers als Kalle Pirinnen te vinden om Forward te vervangen ... anders Roell Gallee of Justus Bos ofzo maar de coach zal het beter weten dan mij ;)
ff op #24 letten dan maar in het vervolg

wat de defensie betreft misschien eens kijken of Jochen Gross zin heeft om weer naar Amsterdam te komen :D
das een flink stuk ervaring in de verdediging die broodnodig is en hij heeft een geschiedenis in Amsterdam, zou zelfs als statusspeler gelden!!
speelde vorig jaar slecht een handvol wedstrijden in een regionalliga
Regionalliga is lager dan BeNe - liga, maar ligt er maar net aan waar hij werkt en woont
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158218957
Nederland onder 20 helaas verloren, die zijn dus meteen uitgeschakeld waarschijnlijk.

Blijft wel jammer dat Bison en Hermens er niet bij zijn, dat zouden toch de spelers moeten zijn die het verschil kunnen maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158226936
Eindhoven met slechts 13 spelers (incl. 2 goalies) naar Geleen afgereisd vanavond. -O- Desondanks was het een vermakelijke pot.
Flesje bier
  zondag 13 december 2015 @ 23:00:53 #133
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158227721
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 00:12 schreef sp3c het volgende:
wat is er eigelijk met jason forward aan de hand?
Ik heb het even nagevraagd. Forward zit vanwege privé-omstandigheden momenteel in Canada. Ook meteen gevraagd waar Quincy Merk is gebleven. Die schijnt gestopt te zijn omdat hij de motivatie mist. De leiding heeft hem nog geprobeerd over te halen, maar hij wilde niet meer. Toch raar als je eerst toezegt terug te komen. Olivier Leenders was licht geblesseerd vanavond en was er daarom niet bij. Werd niet echt gemist overigens. Zonder hem, en op het laatst ook zonder Dax, werd de eerste shutout behaald dit seizoen. Ik kon amper geloven dat dit team Amsterdam een dag eerder op 3-4 kon houden. Wat was dat Dordrecht slecht zeg. Amsterdam weer een legio kansen gemist, anders had er echt een monsterscore op het bord kunnen staan. Maar goed, de punten zijn binnen en nu het jaar goed afsluiten volgende week tegen Nijmegen. Daar hebben we ook nog een appeltje mee te schillen.
  Moderator zondag 13 december 2015 @ 23:07:38 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_158227934
Joey moet even normaal doen en niet met jongetjes van 14 gaan vechten. Idioot.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 13 december 2015 @ 23:08:46 #135
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_158227976
quote:
99s.gif Op zondag 13 december 2015 23:07 schreef Karina het volgende:
Joey moet even normaal doen en niet met jongetjes van 14 gaan vechten. Idioot.
Welke Joey?
Tics van je petten.
  zondag 13 december 2015 @ 23:09:27 #136
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158228007
Oosterveld, gok ik.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 13 december 2015 @ 23:10:11 #137
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158228026
Leuven - Luik was ook een puike, en vooral spannende, pot.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 13 december 2015 @ 23:27:32 #138
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158228451
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:10 schreef MutedFaith het volgende:
Leuven - Luik was ook een puike, en vooral spannende, pot.
Even een vraagje. Hoe kan het dat de sheet van Turnhout - Amsterdam, die jij floot, nog niet online staat? Je had hem toen wel afgetekend zei je. Die statistieken missen nu. Ben benieuwd wat er is gebeurt.
  zondag 13 december 2015 @ 23:40:06 #139
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158228759
Er was die avond een probleem met de e-sheet. Daardoor issie op papier ingevuld. Dus die zal nog online overgenomen moeten worden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 14 december 2015 @ 00:01:06 #140
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158229167
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:40 schreef MutedFaith het volgende:
Er was die avond een probleem met de e-sheet. Daardoor issie op papier ingevuld. Dus die zal nog online overgenomen moeten worden.
Okee thanks. Hopelijk issie niet kwijtgeraakt daar ;)
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 01:03:29 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_158229977
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:09 schreef MutedFaith het volgende:
Oosterveld, gok ik.
Die inderdaad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 01:24:34 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158230096
ja was wel genant, probeert met een manneke dat twee koppen kleiner is dan hem te knokken terwijl het spel gewoon doorgaat ... manneke komt nog aan de puck ook met een boze oosterveld achter zich aan ook _O-

scoort wel weer vier keer dus ik snap echt niet waarom hij zo frustie rondschaatst iedere week
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 01:27:12 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158230107
vond het wel een vermakelijke wedstrijd verder tot de derde periode eigenlijk

twee wedstrijden in twee dagen is wel duidelijk teveel voor dordt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 14 december 2015 @ 11:31:58 #144
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158233475
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 01:24 schreef sp3c het volgende:
ja was wel genant, probeert met een manneke dat twee koppen kleiner is dan hem te knokken terwijl het spel gewoon doorgaat ... manneke komt nog aan de puck ook met een boze oosterveld achter zich aan ook _O-
Dat ene moment met Dax was ook epic. Drie man die op hem afkomen, eentje rijdt een paar keer tegen hem op en Dax blijft gewoon staan. Verder nog een lekker knokpartijtje van Dax, mocht lang doorgaan van de scheids. Ik was sowieso te spreken over de scheidsrechter gisteren. Volgende week komt die de Wilde weer, hou mijn hart vast. Ik had het er nog over met de strafopnemer. Die vroeg zich ook al af of hij het deurtje niet al vast open zou zetten.
Tot slot nog een grappig dingetje van gisteravond. Op een gegeven moment werd er een puck geblokt, schiet omhoog en verdwijnt zo in het plafond. Zie je ook niet vaak :P
pi_158234597
First period
03:48 2 min NED 10. de BONTH Jonne Hooking
01:29 0 - 1 EQ NED 18. SMIT Jord
(5. VOGELAAR Giovanni)
(23. BOER Leef)
00:00 GK in NED 20. van GORP Bart
00:00 GK in HUN 1. KISS Bence

_O_

Van Gorp die start en niet van Leeuwestein, maar wel 2 wedstrijden binnen 30 uur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158234644
First period
11:03 0 - 2 EQ NED 24. van NES Guus
(14. VERKIEL Jordy)
03:48 2 min NED 10. de BONTH Jonne Hooking
01:29 0 - 1 EQ NED 18. SMIT Jord
(5. VOGELAAR Giovanni)
(23. BOER Leef)
00:00 GK in NED 20. van GORP Bart

Met deze stand is het weer open want Hongarije won zijn eerste wedstrijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 12:36:22 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_158235035
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 11:31 schreef 020man het volgende:
Tot slot nog een grappig dingetje van gisteravond.
Wat ik leuk vond de linesman die op een gegeven moment begon te 'dansen' toen er een of ander nummer met 'jump' erin werd gespeeld. De referee had daarvoor ook al zoiets gedaan blijkbaar maar dat had ik gemist.

En de goal van Dax (de lob) was gewoon geweldig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 14 december 2015 @ 12:46:37 #148
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158235272
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 12:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat ik leuk vond de linesman die op een gegeven moment begon te 'dansen' toen er een of ander nummer met 'jump' erin werd gespeeld. De referee had daarvoor ook al zoiets gedaan blijkbaar maar dat had ik gemist.

En de goal van Dax (de lob) was gewoon geweldig.
Klopt was ook leuk ja. Calvin Pohlman stond ook al te dansen bij de warming up.
En inderdaad die lob was ook mooi. De eerste seconde zat iedereen zo te kijken van huh, wat gebeurt er. En toen juichen :P
  maandag 14 december 2015 @ 12:47:11 #149
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158235285
Ik zing altijd alleen maar mee. :D
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158238075
5-7 helaas, nu een van de 3 winnen om in elk geval niet te degraderen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158262716
1. Raphaël Kuonen (F) 26 15 14 29 4 7 |
2. Antonio Rizzello (F) 26 13 15 28 39 7 |
3. Jared Aulin (F) 26 8 18 26 12 1 |
4. Michael Hügli (F) 25 9 13 22 12 9 |
5. Roman Schlagenhauf (F) 26 8 14 22 22 6 |
6. Andrew Clark (F) 20 7 14 21 16 -1 |
8. Ryan McGregor (F) 25 7 8 15 18 8 |
11. Steve Mason (F) 10 3 5 8 4 4

Steve al 8e aanvaller que punten en 6e als Zwitser _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 05:02:18 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158276513

quote:
Clubs enthousiast over BENE-League.

Alle deelnemende clubs aan de BENE-league troffen elkaar afgelopen week in Eindhoven voor een tussentijdse evaluatie. Binnen de deelnemende clubs is er een overduidelijke positieve klank te horen mbt de nieuwe league. Zowel de Belgische als de Nederlandse teams ervaren de nieuwe competitie als een verademing.

Sportief gezien overtreft de league de stoutste verwachtingen. Onze Belgische teams kwamen aanvankelijk sterk uit de hoek waardoor regelmatig onverwachte cijfers het scorebord haalde. Halfweg de reguliere competitie zit HYC Herenveen op de hielen voor de eerste plaats in pool A en weten zowel Phantoms als Turnhout Dordrecht achter zich te houden. In pool B houden Luik en Leuven nog wat opties open en sluit voorlopig Olympia de deur.

Maar ook naast het ijs laten de resultaten niet op zich wachten, wij stellen een geleidelijke toename in het aantal toeschouwers vast alsook een nieuwe interesse van sponsoren.

De BENE-League voorzitter Pascal Nuchelmans is erg blij met het tot hier behaalde resultaat en wil deze trend verder zetten, nu al tonen meer clubs interesse in de BENE-League wat de league alleen maar sterker zal maken. Maar nieuwe schoenen lopen moeilijk en hier en daar heeft de administratieve organisatie nog wat aanpassingen nodig. Deze oefening zal verder uitgewerkt worden om tot een optimale organisatie te komen.

Al bij al een bijzonder goed tussentijds rapport.
https://www.rbihf.be/node/4524
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158355272
Morgen de jaarlijkse teddy bear toss in Geleen, men hoopt op meer dan 10.000 knuffels. *O*
Flesje bier
pi_158356409
Trappers weer gewonnen _O_

PO komt zo wel steeds dichterbij

Nederland onder 20 volgens mij safe zolang ze maar niet met meer dan 5 doelpunten verliezen, wel jammer dat ze wederom niet in de buurt zijn gekomen bij promotie en ben ben benieuwd of dat met Bison en die speler in Zweden anders was geweest, schat van niet.

Verder ook 9 van de 22 spelers die er volgend jaar niet meer bij zijn, hopelijk komen er bij de onder 18 goede spelers door
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158358762
Blijft wel jammer dat Guus van Nes al in eredivisie gespeeld heeft, zelfs als hij slim genoeg is kan hij nu niet meer naar een Amerikaanse universiteit toe om te gaan spelen.

Volgend jaar dus weer terug in de Be-Ne liga denk ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158359324
Sprong terug naar Charlottetown
Flesje bier
pi_158360904
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:34 schreef Gezicht het volgende:
Sprong terug naar Charlottetown
Nu kan hij dus alleen voor Nederland uitkomen als hij een Canadese pas heeft en niet opgeroepen wordt voor Canada

Allebei zal wel niet gebeuren voor februari helaas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 10:21:07 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158374600
amsterdam vs nijmegen was een leuke wedstrijd gister ^O^
Nijmegen heeft een leuk team maar ook weer veel jeugdspelers waarvan de piepkleine Wessel Copier de meeste indruk maakte en een superdikke Hendriks maar die zat vooral steeds op Versteeg in te hakken zonder reden

scheids liet ook weer lekker doorspelen al vond ik hem niet zo sterk op de momenten dat hij wel floot

maar verder gewoon weer een topavond :)

Tobias Kathan terecht motm, bij Nijmegen zou ik Copier kiezen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 20 december 2015 @ 11:59:49 #159
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158375948
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 10:21 schreef sp3c het volgende:
scheids liet ook weer lekker doorspelen al vond ik hem niet zo sterk op de momenten dat hij wel floot
Floot ie maar wat meer. Was weer zijn eigen wedstrijd aan het leiden. Die vent moeten ze verbannen in Amsterdam. Hele tribune liep zich te ergeren aan hem. Geef mij maar die De Brabander van vorige week. Die floot pas top.

Ook de door jou genoemde Jake Hendriks was lekker bezig trouwens. Beetje stoer lopen doen op het strafbankje en vervolgens het publiek bespuiten met z'n waterfles. Het was dan ook zijn eigen schuld dat hij op het laatst bekogeld werd met een vol glas bier, een blikje, propjes en zelfs een oliebol :P
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 12:17:35 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158376237
was bij HIJS ook een keer, toen kregen ze van als sanctie dat ze de strafbank dicht moesten bouwen

hopelijk stapt meneer Hendriks niet naar de NIJB want ik geloof niet dat de Amstel Tijgers organisatie dat op dit moment kan betalen, zou toch kut zijn als het team uit de competitie werd genomen vanwege dit soort idioterie van het publiek ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 20 december 2015 @ 13:34:29 #161
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158377800
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:17 schreef sp3c het volgende:
was bij HIJS ook een keer, toen kregen ze van als sanctie dat ze de strafbank dicht moesten bouwen

hopelijk stapt meneer Hendriks niet naar de NIJB want ik geloof niet dat de Amstel Tijgers organisatie dat op dit moment kan betalen, zou toch kut zijn als het team uit de competitie werd genomen vanwege dit soort idioterie van het publiek ...
In Herentals vloog vorig jaar een kliko op het ijs en werd de scheidsrechter met volle flesjes en blikjes bekogeld. Was zelfs op de livestream te zien. Dat was allemaal op het ijs. Daar is ook niks mee gedaan, dus dan zal dit ook wel loslopen. Ik weet niet welk deel van de hal jij altijd zit, maar als je hoort en ziet wat er af en toe allemaal gebeurt bij het strafbankje dan snap ik het publiek wel. Actie reactie is het dan. Net zoals bij De Wilde die gisteren het publiek toesprak dat het wel minder kon. Kreeg meteen de tribune nog meer over zich heen.
pi_158378963
Ach, een reactie van het publiek af en toe hoort bij het spelletje. Al moet het natuurlijk niet te bont worden.
Flesje bier
  zondag 20 december 2015 @ 15:06:42 #163
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158380109
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:29 schreef Gezicht het volgende:
Ach, een reactie van het publiek af en toe hoort bij het spelletje. Al moet het natuurlijk niet te bont worden.
Je hebt gelijk, publiek is nou eenmaal een onderdeel van het spel als er een sportwedstrijd wordt gespeeld. En een beetje provoceren moet ook kunnen vind ik. Het is aan de speler zelf wat hij daar mee doet. Laat je je er door beïnvloeden of denk je bij jezelf 'het zal wel'.
Het viel gisteren uiteindelijk allemaal wel mee. Volgens mij wist die Jake Hendriks heel goed wat hij deed en was de reactie op hem te verwachten. Dan moet hij achteraf ook niet gaan piepen. Hij ging er op het moment zelf nog heel 'luchtig' mee om door te zeggen dat hij wel trek in een biertje had. Daarom denk ik dat er verder niks zal gebeuren.
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 15:56:33 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158381409
het publiek moet geen fucking oliebollen naar de spelers gaan gooien :')
wat dat betreft is het jammer dat er geen fatsoenlijke stewards zijn die er wat aan hadden kunnen doen ... die uitsmijters kun je ook beter niks vragen geloof ik _O-

zou sportief zijn van meneer Hendriks als hij er luchtig mee omgaat en het gewoon laat gaan maar ik zou er eigenlijk wel begrip voor hebben als hij erover zou gaan klagen want eigenlijk slaat dit natuurlijk helemaal nergens op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 20 december 2015 @ 16:30:59 #165
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158382655
Nobody likes us, but we don't care.
pi_158383821
Hoorde ik nu net de commentator op Ziggo Sport zeggen vanaf volgend jaar live de BeNe-league? :o
Flesje bier
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 17:16:57 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158384012
zou wel cool zijn!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158385123
Kan ook zijn dat 'ie Premier League zei. :{ Zometeen maar eens richting Geleen, hopen op een volle bak. *O*
Flesje bier
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 19:26:40 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_158387662
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 17:11 schreef Gezicht het volgende:
Hoorde ik nu net de commentator op Ziggo Sport zeggen vanaf volgend jaar live de BeNe-league? :o
Dat zou wel tof zijn ja.

Deze beren trouwens _O_ ze blijven aan de gang.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 20:11:07 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158388796
deniz mete er ook weer bij *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158393231
12.000 beren op het ijs in Glanerbrook vanavond *O*
Flesje bier
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 22:27:00 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158393861
en 1100+ toeschouwers _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 20 december 2015 @ 23:32:37 #173
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_158396748
Volle bak ja. Mooie pot ijshockey ook.
Tics van je petten.
  zondag 20 december 2015 @ 23:47:06 #174
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158397307
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef sp3c het volgende:
het publiek moet geen fucking oliebollen naar de spelers gaan gooien :')
wat dat betreft is het jammer dat er geen fatsoenlijke stewards zijn die er wat aan hadden kunnen doen ... die uitsmijters kun je ook beter niks vragen geloof ik _O-

zou sportief zijn van meneer Hendriks als hij er luchtig mee omgaat en het gewoon laat gaan maar ik zou er eigenlijk wel begrip voor hebben als hij erover zou gaan klagen want eigenlijk slaat dit natuurlijk helemaal nergens op
+1
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 00:23:17 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_158398507
Die beren hebben ze snel geteld zeg.

In aansluiting op wat sp3c post: ik weet niet hoe het bij ijshockey zit, maar bij voetbal kan een club een boete verwachten als het publiek zich misdraagt (denk aan vuurwerk op het veld gooien of aanstekers naar spelers smijten). Dus als fan zou ik me een beetje inhouden, denk dat een club als bijv. Amstel Tijgers niet op een boete zit te wachten. Die zullen niet in geld zwemmen.

Verder is het denk ik ook niet de bedoeling dat de man van de 'strafdeur' (of hoe dat heet) gezellig naast de speler op de strafbank gaat zitten om een praatje met hem te maken wat ook regelmatig bij Amstel Tijgers gebeurt :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 21 december 2015 @ 01:37:36 #176
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158399942
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 00:23 schreef Karina het volgende:
bij voetbal kan een club een boete verwachten als het publiek zich misdraagt (denk aan vuurwerk op het veld gooien of aanstekers naar spelers smijten). Dus als fan zou ik me een beetje inhouden

Verder is het denk ik ook niet de bedoeling dat de man van de 'strafdeur' (of hoe dat heet) gezellig naast de speler op de strafbank gaat zitten om een praatje met hem te maken wat ook regelmatig bij Amstel Tijgers gebeurt :')
Dat laatste werd ook niet gewaardeerd door het publiek gisteren. Bij een eerdere straf van Jake Hendriks hoorde ik termen als 'heulen met de vijand' langskomen. Dat kwam overigens uit dezelfde hoek als waarvandaan later werd gegooid. Het bekogelen van spelers hoeft ook niet altijd, maar hangt er ook vanaf wat er gebeurt. De speler op de strafbank blijkt, naast het sproeien met water, ook expres met de blade van de stick vlak langs een mevrouw te zijn gegaan die bij de mensen hoort die dingen gegooid hebben. Vooral één jongen (was het zijn moeder?) reageerde daar erg furieus op, wat begrijpelijk is. Daar begon het gooien ook mee, daarna kwam er nog meer van elders op de tribune. Er was natuurlijk ook al irritatie over de scheidsrechter. Je kunt je nou eenmaal niet altijd inhouden als fan. Zelf ben ik ook wel eens expres met water besproeid en toen gooide ik ook bier terug.

En ik kan me ook nog wat herinneren van een paar jaar geleden. Calvin Pohlman had zijn neus gebroken. In een wedstrijd daarna wist de tegenstander daarvan en begon Calvin toen te beuken. Hij moest naar de strafbank en opeens kwam er iemand aangerend vanaf de tribune en wou die speler te lijf gaan. Hij kon nog net worden tegengehouden. Wie was die man? Dat was Arthur Pohlman, vader van Calvin, die opkwam voor zijn zoon. En vorig seizoen was diezelfde man nog coach van Amsterdam. Ik bedoel maar.

Tegenstanders zijn soms bloedirritant en het wordt alleen maar erger als de scheidsrechters er niks aan doen. Er werd gisteren ook geroepen dat het aan de scheidsrechter lag dat het uit de hand liep. De sfeer op de tribune was, op het gedeelte waar wij zaten, vrij vijandig. Eindelijk zou ik bijna willen zeggen, want ik vind het in Amsterdam vaak maar gezapig. Alleen een beetje juichen of klappen bij een doelpunt of als ze gewonnen hebben. Ik neem aan dat men naar de hal komt om het team te zien winnen. Daarom moet men ten alle tijden als één man achter het team staan en zorgen dat de tegenstander al achter staat voor de wedstrijd begint. De Edenhal moet een onneembare vesting worden. En ja, een beetje provoceren en irriteren hoort daar ook bij. Dat vind de voorzitter ook, want dat heeft hij zelf tegen mij gezegd vorige week.

Nogmaals, zoals gister met gooien van spullen had misschien niet gehoeven, maar het was gezien de situatie wel begrijpelijk. En het gebeurt nu een keer, maar hoe vaak komt dat voor. Er is door de mensen van de organisatie ook niks van gezegd, terwijl ze het wel gezien hebben. Kortom, zand erover (de punten zijn binnen) en op naar volgend jaar. Amsterdam begint met drie pittige uitwedstrijden (Tilburg, Geleen, Den Haag) en krijgt vervolgens Luik thuis. Hopelijk weer met vuur in het team en tribune!
pi_158400465
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 00:23 schreef Karina het volgende:
Die beren hebben ze snel geteld zeg.

In aansluiting op wat sp3c post: ik weet niet hoe het bij ijshockey zit, maar bij voetbal kan een club een boete verwachten als het publiek zich misdraagt (denk aan vuurwerk op het veld gooien of aanstekers naar spelers smijten). Dus als fan zou ik me een beetje inhouden, denk dat een club als bijv. Amstel Tijgers niet op een boete zit te wachten. Die zullen niet in geld zwemmen.

Verder is het denk ik ook niet de bedoeling dat de man van de 'strafdeur' (of hoe dat heet) gezellig naast de speler op de strafbank gaat zitten om een praatje met hem te maken wat ook regelmatig bij Amstel Tijgers gebeurt :')
Gewoon aangifte doen en niet meer binnen laten komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158400479
volgens mij kan je ook gewoon een game krijgen bij agressie tegen het publiek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158400524
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:29 schreef Gezicht het volgende:
Ach, een reactie van het publiek af en toe hoort bij het spelletje. Al moet het natuurlijk niet te bont worden.
Gewoon afblijven van de spelers en andersom en een beetje schelden en dergelijke mag gewoon en wat mij betreft voor beide kanten

En na de wedstrijd gewoon een pilsje drinken _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158401773
Het akkefietje in Geleen met de familie Sterkens afgelopen seizoen heeft overigens buiten twee stadionverboden en een boete van 100 euro ( :') ) voor de club geen gevolgen gehad. En hoe vaak is het in Geleen niet gebeurd dat er met een stick over de boarding werd uitgehaald, vooral Tim Knudsen was daar niet vies van :D
Nogmaals, zolang het niet te gek wordt (wat toen bij de fam. Sterkens wel het geval was) hoort het m.i. erbij. Zorgt voor wat meer spanning en beleving op de tribunes. :Y
Flesje bier
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 08:18:26 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158401807
is ook niet uit de hand gelopen ofzo, ikhad er uberhaupt niets van gemerkt maar je moet gewoon geen shit naar de spelers gooien ... nooit

was gewoon een leuke fysieke en sportieve wedstrijd

was 1 matig vechtpartijtje die de refs over het hoofd zagen en 1 van de kleinere devils probeerde mickie mackie te slaan maar hij kon er niet bij _O-

gek genoeg kreeg mackie er 2 minuten voor en de kleine (ik denk copier) niet :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 08:19:27 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158401816
wie was trouwens die speler die de bierblikjes gewoon net zo hard tlde tribune weer opsmeet?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 21 december 2015 @ 09:11:51 #183
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158402387
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 02:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
volgens mij kan je ook gewoon een game krijgen bij agressie tegen het publiek
Als er fysiek contact is: altijd een matchpenalty.

Verbaal geweld tegen supporters begint bij een minor penalty en kan opgeschaald worden naar een misconduct of game misconduct.

Obcene gebaren naar een toeschouwer kunnen worden bestraft met een match penalty.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 21 december 2015 @ 09:13:03 #184
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158402402
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 00:23 schreef Karina het volgende:


Verder is het denk ik ook niet de bedoeling dat de man van de 'strafdeur' (of hoe dat heet) gezellig naast de speler op de strafbank gaat zitten om een praatje met hem te maken wat ook regelmatig bij Amstel Tijgers gebeurt :')
Wat is daar dan mis mee? Er zijn plaatsen daar voeren ze de spelers die in de strafbank komen zitten snoepjes en alles. Als zo'n speler 't waardeert is er toch geen probleem?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 21 december 2015 @ 09:20:40 #185
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158402503
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 01:37 schreef 020man het volgende:

[..]

Dat laatste werd ook niet gewaardeerd door het publiek gisteren. Bij een eerdere straf van Jake Hendriks hoorde ik termen als 'heulen met de vijand' langskomen. Dat kwam overigens uit dezelfde hoek als waarvandaan later werd gegooid. Het bekogelen van spelers hoeft ook niet altijd, maar hangt er ook vanaf wat er gebeurt. De speler op de strafbank blijkt, naast het sproeien met water, ook expres met de blade van de stick vlak langs een mevrouw te zijn gegaan die bij de mensen hoort die dingen gegooid hebben. Vooral één jongen (was het zijn moeder?) reageerde daar erg furieus op, wat begrijpelijk is. Daar begon het gooien ook mee, daarna kwam er nog meer van elders op de tribune. Er was natuurlijk ook al irritatie over de scheidsrechter. Je kunt je nou eenmaal niet altijd inhouden als fan. Zelf ben ik ook wel eens expres met water besproeid en toen gooide ik ook bier terug.
'Bekogelen van spelers hoeft niet altijd'? Ik kan me werkelijk niet voorstellen wanneer dat WEL een gewenste situatie oplevert. Als ik sta te fluiten en ik zie iemand iets naar een speler gooien laat ik 'm t stadion uit flikkeren. Je zit/staat op die tribune om je team aan te moedigen, niet om een wedstrijd om zeep te helpen (dat kunnen we best zelf).

quote:
En ik kan me ook nog wat herinneren van een paar jaar geleden. Calvin Pohlman had zijn neus gebroken. In een wedstrijd daarna wist de tegenstander daarvan en begon Calvin toen te beuken. Hij moest naar de strafbank en opeens kwam er iemand aangerend vanaf de tribune en wou die speler te lijf gaan. Hij kon nog net worden tegengehouden. Wie was die man? Dat was Arthur Pohlman, vader van Calvin, die opkwam voor zijn zoon. En vorig seizoen was diezelfde man nog coach van Amsterdam. Ik bedoel maar.
Da's t risico van spelen zonder full face mask. Daar moet je dan niet om gaan lopen mauwen, ook niet als vader.

quote:
Tegenstanders zijn soms bloedirritant en het wordt alleen maar erger als de scheidsrechters er niks aan doen. Er werd gisteren ook geroepen dat het aan de scheidsrechter lag dat het uit de hand liep. De sfeer op de tribune was, op het gedeelte waar wij zaten, vrij vijandig. Eindelijk zou ik bijna willen zeggen, want ik vind het in Amsterdam vaak maar gezapig. Alleen een beetje juichen of klappen bij een doelpunt of als ze gewonnen hebben. Ik neem aan dat men naar de hal komt om het team te zien winnen. Daarom moet men ten alle tijden als één man achter het team staan en zorgen dat de tegenstander al achter staat voor de wedstrijd begint. De Edenhal moet een onneembare vesting worden. En ja, een beetje provoceren en irriteren hoort daar ook bij. Dat vind de voorzitter ook, want dat heeft hij zelf tegen mij gezegd vorige week.
Het ligt altijd aan de scheidsrechter. Da's algemeen bekend.

Als supporter kom je als t goed is naar de ijsbaan om je eigen team aan te moedigen, niet om je frustraties van die week te botvieren op tegenstander/scheidsrechter. Met een beetje provoceren is niks mis, maar met dingen gooien, tegenstanders en scheidsrechters aan willen vallen of constante verbale agressie tegen tegenstanders/scheidsrechters horen niet bij een fatsoenlijke supporter.

quote:
Nogmaals, zoals gister met gooien van spullen had misschien niet gehoeven, maar het was gezien de situatie wel begrijpelijk. En het gebeurt nu een keer, maar hoe vaak komt dat voor. Er is door de mensen van de organisatie ook niks van gezegd, terwijl ze het wel gezien hebben. Kortom, zand erover (de punten zijn binnen) en op naar volgend jaar. Amsterdam begint met drie pittige uitwedstrijden (Tilburg, Geleen, Den Haag) en krijgt vervolgens Luik thuis. Hopelijk weer met vuur in het team en tribune!
Met dingen gooien is helemaal niet begrijpelijk. En dat de organisatie er niks van gezegd heeft is eerder een kwalijke zaak dan dat het een reden zou zijn waarom het wel begrijpelijk was.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 21 december 2015 @ 09:22:49 #186
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158402518
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 02:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gewoon afblijven van de spelers en andersom en een beetje schelden en dergelijke mag gewoon en wat mij betreft voor beide kanten

En na de wedstrijd gewoon een pilsje drinken _O_
En dat. Wat tijdens de wedstrijd gebeurd moet daar blijven. Ik hou van ijsbanen waar ik na mijn wedstrijd nog gewoon even rustig in de kantine kan zitten met een pilsje, zonder nog steeds van alle kanten belaagd en uitgescholden te worden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 09:34:48 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_158402665
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 09:13 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Wat is daar dan mis mee? Er zijn plaatsen daar voeren ze de spelers die in de strafbank komen zitten snoepjes en alles. Als zo'n speler 't waardeert is er toch geen probleem?
Nou ja hij heeft straf, ik vind dat dat geen theekransje moet zijn. Natuurlijk vindt die speler dat leuk als iemand dan een praatje maakt.

En shit naar spelers gooien kan natuurlijk nooit. Bij geen enkele sport.

Behalve als het teddyberen zijn :D
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 02:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gewoon afblijven van de spelers en andersom en een beetje schelden en dergelijke mag gewoon en wat mij betreft voor beide kanten

En na de wedstrijd gewoon een pilsje drinken _O_
Dit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 21 december 2015 @ 11:46:42 #188
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158405392
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 09:22 schreef MutedFaith het volgende:

Wat tijdens de wedstrijd gebeurd moet daar blijven. Ik hou van ijsbanen waar ik na mijn wedstrijd nog gewoon even rustig in de kantine kan zitten met een pilsje, zonder nog steeds van alle kanten belaagd en uitgescholden te worden.
Dat zal ongetwijfeld wel kunnen, maar mij zul je daar niet zien. Voor mij hoeft het niet gezellig met supporters van de tegenstander of de scheidsrechter na afloop. Sommige supporters van andere clubs vinden de Edenhal zo gezellig, maar ik heb liever dat ze met een nederlaag naar huis worden gestuurd. Ik zie tegenstanders als iets wat verslagen moet worden door het team wat in aanhang. En helpt de scheidsrechter daarin mee, prima. Werkt hij daarin tegen zal hij het horen. Ik heb een hekel aan verliezen. Iemand zei ook zaterdag 'fuck fair play als de scheidsrechter daar zelf niet aan mee doet'. Kon ik me toen ook wel in vinden.
En ik zal wel weer als een arrogante Amsterdammer worden gezien, maar daar heb ik lak aan. Ijshockey kijken voor mij is: je team succes zien hebben, af en toe een vechtpartij en als het kan met mooi spel waarbij de tegenstander gek wordt getikt. Met tegenstanders heb ik niks, dus zal ik het ze op mijn manier zo lastig mogelijk maken. Tijdens een powerplay proberen uit de concentratie te halen enzo. Gezelligheid heb ik wel met mensen met wie ik naar de wedstrijd ga.
  maandag 21 december 2015 @ 12:03:31 #189
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158405774
Even wat anders btw. Het schijnt dat men bij de Amstel Tijgers aan het kijken is voor een nieuwe ijsbaan. De wedstrijden zouden dan wellicht daar worden gespeeld en de trainingen blijven in de Edenhal. Als mogelijke locatie wordt Amsterdam Noord of Nieuw-West genoemd. Staat ook wat over op de site.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 14:11:41 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158409292
wat op de Amstel Tijgers site staat lijkt me meer een lobbyclubje om te gaan kijken naar een nieuwe ijsbaan maar het zou me niet verbazen als er al wel naar gekeken wordt/is want de hal begint wel wat ouderdomskwaaltjes te vertonen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158409586
Is het technisch al goed mogelijk om er bijvoorbeeld ook basketbal/volleybal of handbal wedstrijden te laten spelen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 14:22:43 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158409601
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 09:22 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

En dat. Wat tijdens de wedstrijd gebeurd moet daar blijven. Ik hou van ijsbanen waar ik na mijn wedstrijd nog gewoon even rustig in de kantine kan zitten met een pilsje, zonder nog steeds van alle kanten belaagd en uitgescholden te worden.
ik ook dus als je een keer in Amsterdam moet fluiten moet je maar ff roepen :)

wil ik het biertje ook nog wel voor je bestellen in de tweede pauze want anders heb je het rond 12 uur pas afgerekend en in je handjes in die kantine _O-

en mij gaat het vooral om een gezellig avondje ijshockey, leuk als Amsterdam wint maar zolang ze er niet met de pet naar gooien kan het me ook niet superveel schelen als ze verliezen

dat puntje dat ze lieten liggen tegen Kemphanen vond ik stukken vervelender dan de 3 punten die Herentals mee naar huis nam bv :D
als ik wil winnen bind ik de schaatsjes wel weer onder _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 14:28:22 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158409750
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het technisch al goed mogelijk om er bijvoorbeeld ook basketbal/volleybal of handbal wedstrijden te laten spelen?
met een moderne vloer wel, denk niet of dat nu kan in Jaap Eden
renoveren zou ik wel graag zien maar het grote probleem is de parkeergelegenheid en dat los je er niet mee op

dit is het stukje in kwestie
http://www.amsteltijgers.(...)20-nov15-website.pdf

en de basketballers hebben de Apollohal ingepikt, die zullen wel niet naar Jaap Eden willen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 14:38:29 #194
9859 crew  Karina
Woman
pi_158409967
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:22 schreef sp3c het volgende:
wil ik het biertje ook nog wel voor je bestellen in de tweede pauze want anders heb je het rond 12 uur pas afgerekend en in je handjes in die kantine
Hallo als hij fluit geen biertjes he! De broodjes worst zou ik ook afraden trouwens :')

Maar verder is het wel gezellig. Beetje meer reclame, wat zeg ik, gewoon reclame, en het zou stukken voller zitten, wat ook weer meer sfeer geeft. De tegenstander afzeiken of uitschelden ben ik niet zo een fan van. Overigens ook niet, zeker niet, het schelden naar spelers van je eigen team... wat ik ook af en toe om me heen hoor en niet begrijp (maar dat kan mijn 'noobheid' zijn :P ).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 14:39:45 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158410003
als je het in de tweede pauze bestelt heb je nog tijd om de derde periode te doen en je op je gemakje om te kleden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 14:41:57 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_158410061
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:39 schreef sp3c het volgende:
als je het in de tweede pauze bestelt heb je nog tijd om de derde periode te doen en je op je gemakje om te kleden
Ah op die fiets, ja dan kun je gewoon langzaam aan doen :')

Overigens is het parkeren bij de Jaap Edenbaan wel het grootste probleem en dat is niet van de laatste tijd. Toen ik jaren terug weleens ging schaatsen daar, was het ook al. Er is toen betaald parkeren ingevoerd maar dat heeft niet geholpen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158410136
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

met een moderne vloer wel, denk niet of dat nu kan in Jaap Eden
renoveren zou ik wel graag zien maar het grote probleem is de parkeergelegenheid en dat los je er niet mee op

dit is het stukje in kwestie
http://www.amsteltijgers.(...)20-nov15-website.pdf

en de basketballers hebben de Apollohal ingepikt, die zullen wel niet naar Jaap Eden willen
[ afbeelding ]
Geen idee hoe de apollo hal er uit ziet maar als je het wil opsplitsen in trainingsijs(en rest van de club) en een ijsbaan voor het eerste dan kan je prima een ijsbaan delen met een basketbal team als dat technisch kan. Iedereen een eigen weekend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 14:46:24 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_158410186
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geen idee hoe de apollo hal er uit ziet maar als je het wil opsplitsen in trainingsijs(en rest van de club) en een ijsbaan voor het eerste dan kan je prima een ijsbaan delen met een basketbal team als dat technisch kan. Iedereen een eigen weekend
Ik woon redelijk in de buurt van de Apollo Hal maar ook daar is het lastig parkeren, misschien zelfs nog lastiger. Vroeger werd daar trouwens wel ijshockey gespeeld en geijsdanst.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158410303
Als het in de buurt is kan je ook gewoon gaan lopen of met de fiets
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 december 2015 @ 14:52:19 #200
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158410364
Mocht ik een keer in Amsterdam moeten fluiten dan laat ik 't zeker weten, met al die Amsterdam fans hier :D
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 14:53:29 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_158410401
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het in de buurt is kan je ook gewoon gaan lopen of met de fiets
Tuurlijk maar je hebt ook uittoeschouwers natuurlijk ;) Edenbaan is met het OV trouwens wel prima te bereiken, zelfs met de trein, die stopt zowat voor de deur.
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:52 schreef MutedFaith het volgende:
Mocht ik een keer in Amsterdam moeten fluiten dan laat ik 't zeker weten, met al die Amsterdam fans hier :D
Lijkt me leuk :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 21 december 2015 @ 17:14:02 #202
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158413940
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 14:41 schreef Karina het volgende:

[..]
Overigens is het parkeren bij de Jaap Edenbaan wel het grootste probleem en dat is niet van de laatste tijd. Toen ik jaren terug weleens ging schaatsen daar, was het ook al. Er is toen betaald parkeren ingevoerd maar dat heeft niet geholpen.
Klopt, is ook een drama. Voorheen stonden wij ook daar, als er plaats was tenminste. Maar vaak niet en wij hebben ervoor gekozen de auto dan maar wat verder weg te zetten, en een stukje te lopen. Op die plek zijn altijd wel vrije plaatsen en het is gratis ook nog. En nee, het is niet op de begraafplaats ;)
pi_158418487
Leuk, beetje terug kijken op oude hallen...
In de Pellikaan hal is ooit een oldtime beurs gehouden, zo vertelt Google me...


En ook in de Pellikaan werden wel eens bekertjes (dan wel glazen) bier en wat andere dingen richting de strafbank van de bezoekers geslingerd, met name als Utrecht of Nijmegen op bezoek was.
De bond vond het toen ook uiteindelijk welletjes en moest er iets komen ter bescherming tijdens de play-offs. Plexiglas was geen optie, dus gewoon een plaat multiplex. In die oude hal was dat niet eens zo heel erg "out-of place" :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 20:31:03 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158419585
waren ook wel andere tijden hoor

maar die oude hallen zijn wel beter dan nieuwbouw vaak, banen als Zoetermeer en Dordrecht zien er vooral goed uit op de foto
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 21:13:14 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_158421384
naar aanleiding van het gepraat over oude hallen e.d. was ik even gaan zoeken en wie schetst mijn verbazing, er was al eerder ijshockey in Amsterdam, behalve bij Jaap Eden.


http://www.geheugenvanoost.nl/60061/nl/15-november-1934
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158421797
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:31 schreef sp3c het volgende:
waren ook wel andere tijden hoor

maar die oude hallen zijn wel beter dan nieuwbouw vaak, banen als Zoetermeer en Dordrecht zien er vooral goed uit op de foto
Zeker andere tijden, maar wel mooie tijden. Hing een echt authentiek sfeertje in Pellikaan, en geregeld 4.500 man op de tribune. Fantastisch
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_158428127
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:22 schreef Guard het volgende:

[..]

Zeker andere tijden, maar wel mooie tijden. Hing een echt authentiek sfeertje in Pellikaan, en geregeld 4.500 man op de tribune. Fantastisch
Alleen jammer dat je auto radio weg was als je terug kwam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158432627
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen jammer dat je auto radio weg was als je terug kwam
Geen last van, ik kon met de benenwagen :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 22 december 2015 @ 08:59:34 #209
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158433185
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen jammer dat je auto radio weg was als je terug kwam
Kan nooit zo erg geweest zijn als de oude baan in Luik. Daar stond de auto van de ouders van een van mijn teamgenoten een keer op 4 betonblokken na een vriendschappelijke wedstrijd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158435272
Luik wil je dan ook niet dood gevonden worden, pauperstad.
Flesje bier
pi_158443262
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:59 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Kan nooit zo erg geweest zijn als de oude baan in Luik. Daar stond de auto van de ouders van een van mijn teamgenoten een keer op 4 betonblokken na een vriendschappelijke wedstrijd.
In Rotterdam moest de auto in de parkeergarage als je hem heelhuids terug wilde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 23 december 2015 @ 08:21:43 #212
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158461219
Gaat er 3 januari iemand in Tilburg kijken?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158461454
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:21 schreef MutedFaith het volgende:
Gaat er 3 januari iemand in Tilburg kijken?
Wat is dan, Oberliga pot? Ik ben wel van plan naar de tweede game in de halve finale voor de beker in Tilburg te gaan, Eaters naar Eindhoven schreeuwen *O*
Flesje bier
  woensdag 23 december 2015 @ 08:57:35 #214
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158461603
Nee, Tilburg - Amsterdam. Maar ik moet er wel heen. :D
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158467469
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:57 schreef MutedFaith het volgende:
Nee, Tilburg - Amsterdam. Maar ik moet er wel heen. :D
Ah, de zebra uithangen zeker? Je fluit nu dus ook buiten België? Leuk :)
Flesje bier
  woensdag 23 december 2015 @ 14:04:35 #216
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158467656
Jep. Eerste wedstrijd in Nederland.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:16:31 #217
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158467913
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:57 schreef MutedFaith het volgende:
Nee, Tilburg - Amsterdam. Maar ik moet er wel heen. :D
Goed nieuws, Amsterdam is nog ongeslagen onder jouw leiding ;)
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 14:33:59 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_158468355
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:21 schreef MutedFaith het volgende:
Gaat er 3 januari iemand in Tilburg kijken?
helaas zondag 19:00 uur in Tilburg is net even te ver /te laat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 14:35:06 #219
9859 crew  Karina
Woman
pi_158468387
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef MutedFaith het volgende:
Jep. Eerste wedstrijd in Nederland.
Leuk ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158472806
Bekerplayoffs deels doordeweeks in een van de drukste weken van het jaar voor mij -O-
Flesje bier
pi_158472956
Beetje jammer al komen bij Geleen en Tilburg ook doordeweeks wel mensen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158473148
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:21 schreef MutedFaith het volgende:
Gaat er 3 januari iemand in Tilburg kijken?
je zou denken dat ze niet willen dat je naar het "toekomstteam" komt kijken, kan nergens iets vinden hoe veel een kaartje kost.
Om 15.00 is er een OL wedstrijd, zal eens kijken of ik nog ergens een seizoenskaart kan ritselen van iemand die 15:00 wel naar de OL game gaat maar 's avonds niet...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_158474450
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:56 schreef Guard het volgende:

[..]

je zou denken dat ze niet willen dat je naar het "toekomstteam" komt kijken, kan nergens iets vinden hoe veel een kaartje kost.
Om 15.00 is er een OL wedstrijd, zal eens kijken of ik nog ergens een seizoenskaart kan ritselen van iemand die 15:00 wel naar de OL game gaat maar 's avonds niet...
Ik meen laatst ergens te hebben gelezen dat kaartjes voor de BeNeliga in Tilburg 8 - 10 euro zijn.
Flesje bier
pi_158524556
METE, Onur 5X835 A 20 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 8 16 24 26
BROEK, Jeroen van den 1J602 A 11 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 9 11 20 6
URLINGS, Elia 8X190 A 24 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 6 10 16 10
NICHOLS, Donald 9B094 V 44 Tilburg Trappers Toekomstteam 10 8 6 14 8
STAATS, Reinier 9B512 V 4 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 4 5 9 8
DONDERS, Mark 1E424 A 23 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 3 2 5 14
UDEN, Bram van 8V483 V 87 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 2 3 5 10
LEMANS, Niels 7X552 A 3 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 2 2 4 27
METE, Deniz 7V205 A 8 Tilburg Trappers Toekomstteam 4 1 3 4 16
BONTH, Jonne de 3M424 A 9 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 1 1 2 6
HORVERS, Sander 3S374 A 88 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 1 1 2 8
MOLS, Danny 4Z910 V 15 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 1 1 2 4
VOORN, Thijs 6A493 V 6 Tilburg Trappers Toekomstteam 7 0 2 2 8
ZANDE, Gijs van de 7U182 V 22 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 0 2 2 0
DONDERS, Tim 4J007 V 2 Tilburg Trappers Toekomstteam 11 1 0 1 35
HONDT, Reno de 9S801 A 7 Tilburg Trappers Toekomstteam 1 0 1 1 2
PEEK, Lars 5P638 V 19 Tilburg Trappers Toekomstteam 6 0 1 1 2
SCHULTS, Chico 8S904 A 28 Tilburg Trappers Toekomstteam 1 0 0 0 0
RIEDIJK, Kevin 9X874 G 31 Tilburg Trappers Toekomstteam 2 0 0 0 0
GUDDEN, Jim 6Z259 A 10 Tilburg Trappers Toekomstteam 3 0 0 0 2
LOON, Mickey van 4E246 A 92 Tilburg Trappers Toekomstteam 5 0 0 0 2

Echt mogelijke versterkingen voor het eerste zitten er toch niet echt bij? Staats en Voorn misschien als verdediger 6-7 en Don als hij eindelijk Nederlander zou willen/kunnen worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158524604
En dan is Bruijsten er nog niet eens bij. Als er niemand stopt of vertrekt, komt er denk ik ook weinig doorstroming.

Hopelijk kunnen ze volgend jaar wel promoveren al hebben ze nu denk ik maar een handvol spelers die daadwerkelijk op del2 niveau kunnen spelen maar Nederlanders zoals Van Lijden, Michael en Rafael Joly, Schaafsma, Bruijsten, Dalhuisen, Mason, Koudys, Nagtzaam, Bison kunnen dat wel en verder zijn er elders ook nog wel NC's te vinden

[ Bericht 4% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 25-12-2015 19:49:25 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158560145
Trappers dikke 5-1 nederlaag, blijft wel spannend met maar weinig verschil tussen de eerste 8
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158589835
In een goed gevuld Glanerbrook wist Geleen vanavond de eerste game in de best of 3 te winnen. Tilburg hield goed stand maar was na de verzilverde penalty shot van Lars Engwegen in de 49e minuut het spoor bijster. 5 januari op bezoek bij de Trappers voor game 2. *O*
Flesje bier
pi_158623798
Ray Gallagher nieuwe coach Dordrecht.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 08:32:39 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158626565
die kunnen ze op het ijs ook nog wel gebruiken!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158629868
Volgens de geruchten is Lamonte Polet ook weer in training
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:10:43 #231
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158632321
Anders kunnen ze nog altijd Steve Kruize bellen!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 3 januari 2016 @ 00:05:26 #232
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158777942
Slechte avond voor Amsterdam.
Zoetermeer won eerder al van thuis van titelkandidaat Heerenveen en nu ook uit bij een andere, Geleen. Amsterdam weet wat het te doen staat in dezelfde wedstrijden.
Zoetermeer staat nog maar 2 punten achter. En met de al genoemde lastige wedstrijden en wetende dat je ook nog naar Herentals en Den Haag moet is het handig als er inderdaad gedaan wordt wat Zoetermeer al deed. Eerst morgen een andere lastige uitwedstrijd in Tilburg. Die móét gewonnen worden na het resultaat van vandaag.
Dan is volgende week Geleen uit al. Amsterdam weet na vandaag wel dat het mogelijk is om daar te winnen. Hopelijk zijn de Eaters ook wat vermoeid, omdat ze dinsdag ook nog spelen.
En toch hou ik mijn hart vast voor de playoffs als Zoetermeer zo blijft presteren. Die krijgen nog Dordrecht thuis, 2x Turnhout en Antwerpen uit. Dat zijn toch al 12 punten erbij normaal gesproken.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 00:52:18 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158779456
amsterdam moet gewoon blijven winnen en zich op plek 3 richten

simpel zat :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 3 januari 2016 @ 01:07:53 #234
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158779799
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:52 schreef sp3c het volgende:
amsterdam moet gewoon blijven winnen en zich op plek 3 richten

simpel zat :)
Als je blijft winnen, dus ook Heerenveen thuis, kun je zelfs nog tweede worden. Maar met het huidige team zie ik dat niet gebeuren. Uit bij Tilburg, Geleen, Den Haag en Herentals en thuis tegen Heerenveen en Luik is echt pittig. Amsterdam kan heel goed spelen, maar is vaak zo slordig en defensief onzeker. In topvorm zou Herentals uit de enige nederlaag kunnen zijn. Ze wonnen bijvoorbeeld ook al 1-6 in Den Haag voorafgaand aan het seizoen. Maar hoe vaak haalt Amsterdam de topvorm? Ik hoop het wel natuurlijk. Maar meteen al verlies morgen zou rampzalig zijn. Wat ik heb gehoord ontbreken er ook een aantal aanvallers, dus gewoon eens een topper van onderuit doorschuiven, liefst Prudden als die nog wil. Cool Mokum speelt toch niet dit weekend. Connor Barette was ook weer goed vandaag, wel nog jong.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 01:15:44 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158779950
ik vind het vooral aanvallend slordig dit jaar, degensief nog niet superveel flopshows maar de aanvallers heben zoveel kanaen nodig

en ze pakken teveel lompe straffen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 01:22:17 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158780050
prudden vind zichzelf trouwens gepensioneerd, die komt er niet bij

barette kun je proberen maar hij is wel een import en ik denk niet beter dan forward alstie nog terugkomt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 3 januari 2016 @ 01:33:56 #237
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158780238
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 01:15 schreef sp3c het volgende:
ik vind het vooral aanvallend slordig dit jaar, degensief nog niet superveel flopshows maar de aanvallers heben zoveel kanaen nodig

en ze pakken teveel lompe straffen
De aanvallers missen inderdaad veel. Een topscorer van de afgelopen jaren, Pohlman, heeft het dit seizoen bijvoorbeeld nog niet zo. Versteeg is ook wat minder lijkt het, maar pakt wel veel assists. Gelukkig schiet Oosterveld ze er wel aardig in. En ook al missen ze veel, je weet dat ze er toch eigenlijk altijd wel een aantal per wedstrijd in knallen, wie dan ook.

Verdedigend is het niet zo dat er veel blunders worden gemaakt, maar er wel makkelijk goals weg worden gegeven wat niet hoeft. Daardoor komt het over alsof het nooit echt makkelijk gaat, ook al zijn ze beter. Amsterdam heeft bijvoorbeeld evenveel tegengoals als de nummer één na laatst, Turnhout, terwijl ze daar met 2-9 van wonnen.

Straffen kan af en toe ook minder inderdaad, maar ligt niet altijd aan de spelers. Maar daar is het hier al eerder over gegaan.

Al met al hoop ik dat Amsterdam een aantal van die lastige wedstrijden goed doorkomt en Zoetermeer juist eens onverwacht wat laat liggen. Die hebben nu al 9 punten behaald die ik ze voor het seizoen niet gegeven zou hebben. En dat terwijl ze zo matig waren in de wedstrijd hier in Amsterdam.
  zondag 3 januari 2016 @ 01:39:26 #238
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158780326
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 01:22 schreef sp3c het volgende:
prudden vind zichzelf trouwens gepensioneerd, die komt er niet bij

barette kun je proberen maar hij is wel een import en ik denk niet beter dan forward alstie nog terugkomt
Klopt van Prudden. Die wil eigenlijk geen professioneel meer spelen, maar misschien wel een keertje meedoen als het uitkomt.

Forward zal wel terugkomen denk ik. Ik begreep dat zijn vader ziek is/was en daarom de afgelopen weken in Canada zat. Weet momenteel de status daar niet van.

Barette is misschien nog geen echte topper, want jong, maar kan wel beter worden dan Forward, wat ik ook niet echt een topper vind btw. Zag hem laatst spelen tegen Heerenveen 2 en was wel één van de beste spelers van Amsterdam 2.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 01:52:00 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158780523
zegt niet heel veel, leon pieper doet het ook heel goed in het tweede van kemphanen maar in de bemeliga breekt hij niet zoveel potten en/of pannen om er maar een te noemen

plus van barette is dat hij vaak unassisted scoort, ik zpu hem vergelijken met sebastiaan snijder van grun

nuttig maar (nog?) niet super
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 3 januari 2016 @ 12:46:02 #240
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_158784700
Geleen liet gisteren te veel kansen liggen en er werden te veel individuele fouten gemaakt waardoor Zoetermeer de drie punten mee naar huis kon nemen. Turpijn absolute topper bij Zoetermeer, net als enkele andere oud-Trappers. Sterk op de powerplay ook.
Flesje bier
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 15:23:24 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158788392
Trappers vs Ice Fighters

http://kanaal13.nl/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 16:00:37 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158789548
2:4 trouwens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 17:33:34 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158792146
5:4 geworden :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:05:40 #244
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_158793024
Heb stukjes gekeken en de derde periode en OT helemaal. Aantrekkelijke wedstrijd in een bomvol Stappegoor, pure reclame voor de sport. ^O^
Flesje bier
  zondag 3 januari 2016 @ 19:01:57 #245
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158794661
Livestream Tilburg Trappers Toekomstteam - Amstel Tijgers:

  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 19:32:29 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_158795867
Jammer dat het tilburgse publiek niet even is bijven zitten. Wat een troosteloze bedoening nu.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 3 januari 2016 @ 21:16:13 #247
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_158800842
Zal een spannende pot zijn geweest in Tilburg voor toch nog 400 man volgens de sheet. Overigens slechts 60 toeschouwers in Dordrecht :N
Flesje bier
pi_158802403
Kunnen ze in de Stappegoor nog meer plaatsen creëren? Lijkt me niet makkelijk en jammer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158802467
als ze de helft van de 18 wedstrijden winnen zitten ze in de PO _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 21:48:02 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_158802486
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Zal een spannende pot zijn geweest in Tilburg voor toch nog 400 man volgens de sheet. Overigens slechts 60 toeschouwers in Dordrecht :N
Kan me niet voorstellen dat er echt 400 man zat als ik dat zo zag op de stream, eerder 100? 60 man is wel erg sneu ja :{

Jammer dat Amsterdam in ot won, konden ze die goal net 1 minuut eerder maken :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 3 januari 2016 @ 22:07:20 #251
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_158803610
quote:
99s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat er echt 400 man zat als ik dat zo zag op de stream, eerder 100? 60 man is wel erg sneu ja :{

Jammer dat Amsterdam in ot won, konden ze die goal net 1 minuut eerder maken :')
Ik heb zelf niet gekeken maar meestal zit de tribune onder de camera wel aardig vol.
Flesje bier
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 22:13:04 #252
9859 crew  Karina
Woman
pi_158803882
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:07 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik heb zelf niet gekeken maar meestal zit de tribune onder de camera wel aardig vol.
Ah die kun je inderdaad niet zien op de stream, alleen een paar mensen helemaal vooraan. Er was wel aardig wat geschreeuw te horen op een gegeven moment, maar vooral in het begin was het zo stil dat je de spelers en referees kon horen praten/schreeuwen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 3 januari 2016 @ 22:54:04 #253
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158805617
Er zat inderdaad wel wat publiek aan de kant van de camera. Maar geen 400 man denkik. Misschien hebben ze de inhoud van de kantine meegeteld.

Spannende wedstrijd. Altijd fijn.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158806381
De verschillen worden nu wel duidelijk, moet er volgend jaar met een kleinere BeNe -liga worden gespeeld met 2 keer een uit en thuiswedstrijd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 23:39:31 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158806992
lekker zo laten, dikke vette topshow

alleen een oplossing zoeken voor de beker want dit slaat eigenlijk nergens op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158807165
Meest scorende aanvallers

WURM, Ronald 6G269 A UNIS Flyers Heerenveen 13 23 15 38 8
RAMOUL, Akim 2P311 A Laco Eaters Limburg 13 20 14 34 45
SLOUN, Lars van 7A728 A Laco Eaters Limburg 13 5 27 32 6
VERSTEEG, John 5Z733 A IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 13 9 22 31 2
POSTMA, Marco 2Y174 A UNIS Flyers Heerenveen 13 7 22 29 26
METE, Onur 5X835 A Tilburg Trappers Toekomstteam 12 9 16 25 28
MELISSANT, Jeffrey 8A243 A Hotwings Panters Zoetermeer 13 6 19 25 26
BENTEM, Alan van 8V195 A Hijs Hokij Den Haag 13 13 11 24 28
DEMELINNE, Tony 3G256 A UNIS Flyers Heerenveen 11 8 16 24 2
OOSTERVELD, Joey 3H992 A IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 13 15 7 22 34
HULTEN, Ritchie van 1F041 A Hotwings Panters Zoetermeer 13 10 12 22 32
BROEK, Jeroen van den 1J602 A Tilburg Trappers Toekomstteam 12 9 13 22 8
KARS, Marcel 4R548 A Hijs Hokij Den Haag 13 4 17 21 14
VERREIJEN, Joey 3L328 A Hijs Hokij Den Haag 13 10 10 20 16
JANSSEN, Brent 5N739 A UNIS Flyers Heerenveen 13 2 18 20 4
DONDERS, Marc 2B042 A Red Eagles 's-Hertogenbosch 13 8 11 19 26
SALOMONSON, Andri 1E799 A Hijs Hokij Den Haag 13 5 14 19 14
EVERS, Justin 4U568 A Red Eagles 's-Hertogenbosch 13 4 14 18 33
MARX, Tom 2A098 A Laco Eaters Limburg 13 4 14 18 2
URLINGS, Elia 8X190 A Tilburg Trappers Toekomstteam 12 6 10 16 10
VERSCHUREN, Nick 5D617 A Turnhout Tigers 7 8 7 15 4
SCHRA, Mark 8R846 A Red Eagles 's-Hertogenbosch 11 8 7 15 6
GIELEN, Kay 5V370 A Laco Eaters Limburg 13 5 10 15 33
KICK, Jasper 9Z287 A Hijs Hokij Den Haag 11 7 7 14 16
ENGWEGEN, Lars 2L249 A Laco Eaters Limburg 13 5 9 14 6
ZOEST, Kayo van 8S431 A Dolphin Kemphanen 14 5 9 14 60
BENTEM, Stace van 2A868 A Hijs Hokij Den Haag 11 7 6 13 18
BEULEN, Ivo 1U396 A Red Eagles 's-Hertogenbosch 13 6 7 13 24
RURUP, Ben 3K115 A Hijs Hokij Den Haag 13 6 7 13 6
POHLMAN, Calvin 3G188 A IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 13 3 10 13 14
VELDE, Pascal van de 5H439 A Hotwings Panters Zoetermeer 13 4 8 12 12
KWIST, Michael Mackie 4Y652 A IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 11 5 6 11 20
HENDRIKS, Jake 9U375 A AHOUD Devils Nijmegen 11 4 7 11 24
BOMMEZIJN, Marco 3V297 A Hijs Hokij Den Haag 13 4 7 11 8
VERSCHUREN, Mike 3F195 A Dolphin Kemphanen 8 5 5 10 38
VERMEULEN, Sef 13553 A Olympia Heist op den Berg 10 6 3 9 4
RONDIA, Gaetan 13201 A Liege / Luik 12 5 4 9 4
BORGMAN, Thomas 3F416 A Hotwings Panters Zoetermeer 13 5 4 9 32
NIJLAND, Kevin 1G002 A UNIS Flyers Heerenveen 13 5 4 9 0
WINTER, Kevin de 12184 A Olympia Heist op den Berg 10 2 7 9 26
BEEREN, Joey 8M962 Totaal 11 2 7 9 2
BOUTRSGIRGIS, Phillipe 5U656 A ProClass Dordrecht Lions 14 1 9 33
SCHUT, Willy 6W154 A AHOUD Devils Nijmegen 9 6 2 8 6
BAKKER, Koen 19380 A Turnhout Tigers 9 5 3 8 4
HEUTMEKERS, Luca 5J209 A Laco Eaters Limburg 9 5 3 8 2
LEEUWEN, Marko van 7B856 A Hotwings Panters Zoetermeer 10 5 3 8 4
NIJLAND, Marc 8P602 A UNIS Flyers Heerenveen 13 5 3 8 10
WRIGHT, Teris 1F802 A Hotwings Panters Zoetermeer 13 5 3 8 12
STAPS, Cas 3X483 A Hotwings Panters Zoetermeer 5 4 4 8 12
BENTEM, Mitchel van 3X386 A Hijs Hokij Den Haag 10 4 4 8 10
BAKKER, Chajim 2P913 A Red Eagles 's-Hertogenbosch 12 4 4 8 6

Meest scorende verdedigers

TURPIJN, Joy 5D464 V Hotwings Panters Zoetermeer 12 10 10 20 14
LIMNELL FINOCCHIARO, Pippo 5K311 V UNIS Flyers Heerenveen 13 7 13 20 14
SMID, Jurryt 8L067 V Hotwings Panters Zoetermeer 13 8 11 19 6
VELDEN, Dax van de 1A663 V IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 13 8 8 16 46
TUMMERS, Erik 3J953 V Laco Eaters Limburg 13 3 13 16 6
MULLER VON CZERNICKI, Perry 7K025 V Dolphin Kemphanen 12 5 9 14 62
HOOGENRAAD, Bryan 7K339 V IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 13 5 6 11 8
SUURHOFF, Evo 7F141 V Red Eagles 's-Hertogenbosch 13 4 6 10 45
BRITSTRA, Bas 6U964 V Hijs Hokij Den Haag 12 2 8 10 24
JONG, Nick de 7K665 V AHOUD Devils Nijmegen 8 4 5 9 6
STAATS, Reinier 9B512 V Tilburg Trappers Toekomstteam 12 4 5 9 10
BAKX, Glenn 9Z035 V Laco Eaters Limburg 13 2 7 9 12

Voor dit oranje team in de BeNe - Liga zou ik gaan

Wurm - Postma - Demelinne
Verreijen - Kars - Van Bentem
Van Sloun - Marx - Ramoul
Van Hulten - Mete - Mellisant

Dax - Smid
Tummers - De Jong
Staats - Turpijn

Mollen
Delil

Zou dit team promoveren? Wie zou je kiezen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158807179
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:39 schreef sp3c het volgende:
lekker zo laten, dikke vette topshow

alleen een oplossing zoeken voor de beker want dit slaat eigenlijk nergens op
Dat gaan de betere spelers van rond de 25 niet nog een jaar trekken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 23:50:08 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158807288


snel ff een screenshot gemaakt want de uitslag van herentals is nog niet verwerkt natuurlijk *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158807666
Nederlanders in het buitenland

Mason NLB 16-5-3-8
Nagtzaam EBEL 12-2-1-3 (8 van de 12 wedstrijden verloren)
Schaafsma ECHL 27-4-5-9
Bison - WHL 28-3-10-13
Sprong - QMJHL - 4 -6-1-7
Joly - Oberliga 26-23-20-43
Van Lijden - Oberliga 27-13-16-29
Dalhuisen - Denemarken - 29-6-6-12
Bruijsten - Frankrijk - 14-4-10-14

Ze doen het allemaal prima, als ze allemaal mee kunnen en willen doen gaat Nederland best een goede kans hebben op de 2e ronde _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 00:06:03 #260
9859 crew  Karina
Woman
pi_158807719
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:50 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]

snel ff een screenshot gemaakt want de uitslag van herentals is nog niet verwerkt natuurlijk *O*
Bijgewerkte versie van TT:


Amstel Tijgers derde :P Wel een wedstrijd meer gespeeld natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 21:23:30 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158858518
nieuwjaarsdipje bij Eaters?

staan nu met 3-1 achter in Tilburg!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:32:42 #262
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158858839
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef sp3c het volgende:
nieuwjaarsdipje bij Eaters?

Hopelijk zet zich dat zaterdag dan voort ;)
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 22:18:45 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158860118
Amsterdam moet die figuren gewoon pakken, dipje of niet :P

dus minder domme straffen maken en niet zo kloten tijdens de powerplay ... dan moet het goedkomen volgens deze topcoach _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:20:36 #264
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_158860165
Slechtste wedstrijd van Geleen dit seizoen in een sfeerloos Stappegoor :(

[ Bericht 9% gewijzigd door Gezicht op 05-01-2016 22:30:45 ]
Flesje bier
  Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 11:01:59 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158867783
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158868633
Flyers - Nijmegen naar vrijdag verplaatst ivm. de weersomstandigheden in het noorden.
Flesje bier
pi_158878329
quote:
Haha heerlijk dat Haags :D Leuke reportage. ^O^
Flesje bier
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:36:21 #268
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158882281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:21 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Haha heerlijk dat Haags :D Leuke reportage. ^O^
Heerlijk? Hadden ze het niet kunnen ondertitelen? Ik moet altijd lachen als ik hem hoor praten, net als die voetballer Tommie 'rustaaahg' Beugelsdijk.
pi_158882323
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:36 schreef 020man het volgende:

[..]

Heerlijk? Hadden ze het niet kunnen ondertitelen? Ik moet altijd lachen als ik hem hoor praten, net als die voetballer Tommie 'rustaaahg' Beugelsdijk.
Ik vind het wel grappig om zo te horen, maar ik zou er voor geen goud tussen willen wonen. :D
Flesje bier
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:41:16 #270
437818 020man
uit Amsterdam
pi_158882498
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig om zo te horen, maar ik zou er voor geen goud tussen willen wonen. :D
Eens!
pi_158890625
Wel knap van de Trappers om eigenlijk gewoon met een 2e team goed mee te doen in de competitie en op een wedstrijd van de beker finale te zijn.

Trappers 1 hebben eigenlijk maar een stuk of 5 spelers van elders gehaald en dan zijn Smid, Mellisant, Van Hulten en Staps ook nog eens vertrokken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 00:46:36 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158890909
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig om zo te horen, maar ik zou er voor geen goud tussen willen wonen. :D
prima te doen hoor, shit went vanzelf gok ik zomaar :P

al snap ik dat het voor eimers wel ff wennen was in de kleedkamer _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 07-01-2016 11:55:40 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 15:05:02 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158900614
mitch bruijsten doet vrijdag eindelijk mee met de Trappers in de oberliga *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158901661
Goede zaak, ben benieuwd hoe hij het gaat doen, schat minimaal een punt per wedstrijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:50:06 #275
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158901943
Wat ik dan weer niet snap is dat er speciaal voor dit soort gevallen een mogelijkheid is om 2 spelers per wedstrijd mee te laten doen met het TT Toekomstteam, en Mitch blijkbaar vanuit zijn lange blessure in 1 keer weer de Oberliga in kan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158902007
Misschien dat hij vrijdag en zaterdag speelt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158903418
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=49038

Toch jammer dat hij niet in Amsterdam speelt of in de oberliga
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_158903539
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=67936

Is hij weg?

Geeft wel goed weer hoe het niveau van de FHL is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:01:17 #279
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158904064
Even van de site van de Brewster Bulldogs:

12/30/15 Darge, Wehebe (F) acquired in trade from Danville for Nathan Judd-Warren
12/30/15 Holliday, Grant (F) placed on team suspension for indefinite games
12/30/15 Darge, Wehebe (F) placed on team suspension for indefinite games
12/30/15 Judd-Warren, Nathan (D) traded to Danville for Grant Holliday and Wehebe Darge
12/30/15 Holliday, Grant (F) acquired in trade from Danville for Nathan Judd-Warren

Dus volgens mij zijn de rechten op Darge getrade, maar blijft ie gewoon in Leuven voorlopig.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 17:22:47 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158904759
hij staat al heel het seizoen op het rooster bij danville
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 17:42:11 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_158905428
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:36 schreef 020man het volgende:

[..]

Heerlijk? Hadden ze het niet kunnen ondertitelen? Ik moet altijd lachen als ik hem hoor praten, net als die voetballer Tommie 'rustaaahg' Beugelsdijk.
Leuke gozer toch joh, dat accent is tof.

Overigons word ik ook weleens uitgelachen vanwege mijn accent :o
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 00:06:34 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158947161
devils maakte het flyers nog lastig om in de bekerfinale te komen

1:2 geworden, 670 toeschouwers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158960376
Devils hebben wel echt gepiekt in de beker, in de competitie is het niet veel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 01:00:32 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158975065
amsterdam wint van eaters *O*

ik heb luik vs leuven gekeken op de stream, was een leuke pot om te zien, 1000 luidruchtige toeschouwers (al leek het volle bak)

goed in beeld gebracht en met commentaar (frans helaas) _O_

leuven wint 2:5
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 10 januari 2016 @ 01:19:43 #285
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_158975397
Gaat weer lekker ja hier in Geleen.

Coach is ook pleite :')
Tics van je petten.
  zondag 10 januari 2016 @ 09:14:39 #286
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158978215
Die coach doen ze precies t verkeerde mee. Er zijn nog nooit zoveel kinderen geweest die wlke dag met tegenzin naar de trainjng komen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 10 januari 2016 @ 09:15:45 #287
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158978221
Vandaag game 2 in Herentals. Gisteren ook al game 1 gehad. Zonder verrassingen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 10 januari 2016 @ 12:40:27 #288
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_158981000
Geleen is het spoor bijster. Kunnen die bekerfinale vergeten. :(
Flesje bier
  zondag 10 januari 2016 @ 13:06:59 #289
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_158981589
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 09:14 schreef MutedFaith het volgende:
Die coach doen ze precies t verkeerde mee. Er zijn nog nooit zoveel kinderen geweest die wlke dag met tegenzin naar de trainjng komen.
Hier spreek je jezelf toch tegen, of interpreteer ik het verkeerd?
Tics van je petten.
pi_158987049
quote:
11s.gif Op zondag 10 januari 2016 13:06 schreef nattermann het volgende:

[..]

Hier spreek je jezelf toch tegen, of interpreteer ik het verkeerd?
Jeugdcoach ontslaan, coach voor het eerste houden

Maar wat een onzin verhaal, resultaten zijn goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 10 januari 2016 @ 16:44:52 #291
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158987528
quote:
11s.gif Op zondag 10 januari 2016 13:06 schreef nattermann het volgende:

[..]

Hier spreek je jezelf toch tegen, of interpreteer ik het verkeerd?
Wat DAM zegt. Voor t eerste was ie prima, bij de jeugd kunnen ze wel wat beters vinden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 10 januari 2016 @ 16:45:36 #292
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_158987551
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jeugdcoach ontslaan, coach voor het eerste houden

Maar wat een onzin verhaal, resultaten zijn goed
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:44 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Wat DAM zegt. Voor t eerste was ie prima, bij de jeugd kunnen ze wel wat beters vinden.
Ah juist, helder. Mee eens.
Tics van je petten.
pi_158989013
Team van vorig jaar

Adam Hartley (F) 24 23 16 39 26 | 4 2 2 4 6 2.
Jeffrey Mens (F) 24 12 25 37 63 | 4 2 1 3 0 3.
Pippo Limnell Finocchiaro (D) 24 6 21 27 79 | 4 2 0 2 10
Mario Mjelleli (F) 24 13 9 22 6 | 4 0 3 3 2
Lars van Sloun (F) 24 10 9 19 10 | 4 0 2 2 12
Dave van Mol (F) 24 4 4 8 70 |

Glenn Bakx (D) 24 1 4 5 46 | 4 0 0 0 4
Ilan Cumberbirch (D) 24 2 2 4 110 | 4 0 0 0 2
Dean Moors (F) 24 0 0 0 2 | 4 0 0 0 0
Kay Gielen (F) 23 0 3 3 40 | 4 0 0 0 16 .
Tom Marx (F) 22 6 21 27 0 | 4 1 2 3 4
Rick van Haren (D) 22 0 9 9 18 | 4 0 1 1 0
Jord Smit (F) 22 0 1 1 32 | 4 0 0 0 18
Erik Tummers (D) 20 1 10 11 8 | 4 0 2 2 4
Joey Geurts (F) 20 0 0 0 0 | 3 0 0 0 0
Bryan Mens (D) 20 0 0 0 74 | 4 0 0 0 2
Akim Ramoul (F) 19 12 21 33 10 | 4 0 1 1 10
Lars Engwegen (F) 19 2 2 4 72 | 4 0 0 0 2

Team van dit seizoen

1. Akim Ramoul (F) 13 20 14 34 45 |
2. Lars van Sloun (F) 13 5 27 32 6 |
3. Tom Marx (F) 13 4 14 18 2 |
4. Erik Tummers (D) 13 3 13 16 6 |
5. Kay Gielen (F) 13 5 10 15 33 |
6. Don Geerts (F) 13 11 3 14 12 |
7. Lars Engwegen (F) 13 5 9 14 6 |
8. David Arvay (D) 13 5 8 13 37 |
9. Glenn Bakx (D) 13 2 7 9 12 |
10. Jeffrey van Iersel (D) 13 2 5 7 0 | .
11. Mordy Munichman (D) 13 1 1 2 6 |
12. Bob de Pont (F) 12 0 3 3 8 |
13. Kai Willems (F) 11 2 3 5 6 |
14. Joey Geurts (F) 11 1 0 1 0 |
15. Brad Westerman (F) 10 5 1 6 0 |
16. Sander van Leeuwen (D) 10 0 0 0 4 |
17. Luca Heutmekers (F) 9 5 3 8 2 |
18. Renzo Meulenbeek (F) 9 0 2 2 0 |
19. Jord Smit (F) 8 1 4 5 6 |
20. Trevor Pepermans (D) 7 0 0 0 0

En dan denken dat het beter gaat, qua resultaten haalt hij er gewoon het maximale uit.

Ben blij dat je op de rand van de bekerfinale staat er redelijk wat jonge spelers voor het eerst in het eerste spelen en waarschijnlijk de play-offs gaat halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 10 januari 2016 @ 22:02:51 #294
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_158997324
Ik ben het ook niet eens met het besluit van het bestuur om Dreberg te ontslaan omdat de laatste 4 a 5 wedstrijden minder goed wordt gepresteerd. Te hoge verwachtingen van het bestuur denk ik.
Flesje bier
pi_159002614
quote:
13s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:02 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben het ook niet eens met het besluit van het bestuur om Dreberg te ontslaan omdat de laatste 4 a 5 wedstrijden minder goed wordt gepresteerd. Te hoge verwachtingen van het bestuur denk ik.
En waar zijn die verwachtingen op gebaseerd? Op lucht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_159002806
1. Ronald Wurm (F) 13 23 15 38 8 |
2. Marco Postma (F) 13 7 22 29 26 |
4. Brent Janssen (F) 13 2 18 20 4 |
6. Kevin Nijland (F) 13 5 4 9 0 |
9. Valentijn Bouten (F) 13 1 3 4 4 |
10. Aldo van Aalderen (F) 13 0 0 0 4 | .
12. Dennis Sikma (F) 12 0 0 0 0 |
13. Tony Demelinne (F) 11 8 16 24 2 |
18. Geert Bruinsma (F) 9 0 0 0 6 |
19. Jari Hiemstra (F) 4 0 0 0 0 |

7. Marc Nijland (D) 13 5 3 8 10 |
8. Mark Hoekstra (D) 13 1 5 6 14 |
20. Brend de Jong (D) 2 0 0 0 0 |
16. Kenny Welles (D) 11 0 1 1 8 |
17. Niek van der Meulen (D) 11 0 0 0 0 |
15. Niels van der Vossen (D) 11 0 2 2 4 |
11. Tobias Meijer (D) 13 0 0 0 4 |
3. Pippo Limnell Finocchiaro (D) 13 7 13 20 14 |

Zet hier Oosterwijk, Kars, Smid, Dax, Brown en 2 imports bij en je hebt toch gewoon een ploeg die gewoon mee kan doen voor de play-offs in de oberliga?

De jonge spelers kunnen mooi om om blijven spelen in het 2e
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 00:56:12 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159003218
met Oosterwijk, Kars, Smid, Dax, Brown en 2 imports doet Groningen mee voor de playoffs in de oberliga ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_159004115
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:56 schreef sp3c het volgende:
met Oosterwijk, Kars, Smid, Dax, Brown en 2 imports doet Groningen mee voor de playoffs in de oberliga ...
Dat weet ik zeker van niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_159004252
Trappers is nog 7 keer winnen af van de PO _O_

Lijkt me een zekerheidje dat ze volgend jaar wel kunnen promoveren

Als ze nu minimaal 2 van de volgende gaan halen komt het zeker goed

Dan Koudys
Patrick Koudys
Joey Koudys
Alexei Loginov
Nardo Nagtzaam
Jamie Schaafsma
Michael Joly
Rafael Joly
Julian van Lijden
Lester Brown

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 11-01-2016 13:41:38 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 13:58:38 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159012401
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:44 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

lokref


boarding of geen boarding?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:14:23 #301
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159012816
Ik gaf een minor voor boarding, omdat Staats zelf de check inzet, maar er geen rekening mee houdt dat Rocco een sterkere schaatser is en op snelheid.. Rocco geeft 'm wel nog een duw mee die 'm de boarding in lanceert, daarom imho wel een straf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')