Precies. Daarom schreef ik ook 'Ayaan achterna'. Een andere mogelijkheid zie ik voor hem niet.quote:Op zondag 29 november 2015 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die zal wel bij een neocon denktank kunnen werken, net als Ayaan.
Lijkt me inderdaad wel uitgesloten.quote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Daarom schreef ik ook 'Ayaan achterna'. Een andere mogelijkheid zie ik voor hem niet.
Ja, echt treurig.quote:Op zondag 29 november 2015 13:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wheheherkenbaar. Vooral die Enzo Knol malloot.
De beveiliging zal hij in ieder geval niet meer kunnen ophoesten als ie uit de politiek gaat.quote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Daarom schreef ik ook 'Ayaan achterna'. Een andere mogelijkheid zie ik voor hem niet.
Ik zie zo'n zwaarbewaakte man al bij een benzinestation werkenquote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel uitgesloten.
Dat weet ik eigenlijk niet. Als hij gevaar blijft lopen, stopt dan toch de beveiliging? Ik weet nog dat Ayaan boos was dat ze hem niet meer kreeg.quote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
De beveiliging zal hij in ieder geval niet meer kunnen ophoesten als ie uit de politiek gaat.
S-s-sssorry.quote:Op zondag 29 november 2015 13:40 schreef Kowloon het volgende:
Ik had een hele leuke topictitel over Wilders.
Nouja, de overheidssubsidie erop stopt. Als ie het zelf kan betalen stopt de beveiliging niet natuurlijk. Ik mag mezelf nu ook door tien beveiligers laten omringen, zolang het maar op eigen kosten is.quote:Op zondag 29 november 2015 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Als hij gevaar blijft lopen, stopt dan toch de beveiliging? Ik weet nog dat Ayaan boos was dat ze hem niet meer kreeg.
Dan is hij dus eigenlijk gedwongen voor altijd politicus te blijven, tenzij hij verkast naar Israël of de VS. En dat laatste zie ik hem nog wel doen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, de overheidssubsidie erop stopt. Als ie het zelf kan betalen stopt de beveiliging niet natuurlijk. Ik mag mezelf nu ook door tien beveiligers laten omringen, zolang het maar op eigen kosten is.
Ik snap niet dat hij zo populair is.quote:Op zondag 29 november 2015 13:42 schreef Kowloon het volgende:
Enzo Knol vind ik zorgwekkender dan Wilders.
Mijn zusje (en haar vriendinnen) praten tegenwoordig precies als Britt Dekker.quote:Op zondag 29 november 2015 13:42 schreef Kowloon het volgende:
Enzo Knol vind ik zorgwekkender dan Wilders.
Brrrr.quote:Op zondag 29 november 2015 13:46 schreef Euribob het volgende:
Minus het accent, maar dat hak-op-de-tak praten. God.
Valley Girl, Frank Zappa.quote:Op zondag 29 november 2015 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Brrrr.
Ook vervelend is deze manier van praten die je veel in de VS ziet:
"And then I was like... OMG! And then like... "
Tsja, dat soort mensen praat ook maar door, alsof er een kwartje in is gegooid. Op de een of andere manier vind ik dat wel vermakelijk.quote:Op zondag 29 november 2015 13:46 schreef Euribob het volgende:
Ik zou haar niet doen denk ik.quote:Op zondag 29 november 2015 13:46 schreef Euribob het volgende:
Kut, kan facebook niet meer in.quote:Je account is tijdelijk geblokkeerd
We hebben verdachte activiteiten opgemerkt in je Facebook-account en hebben uit voorzorg je account tijdelijk vergrendeld.
Waarschijnlijk is je account gehackt omdat je je wachtwoord hebt ingevoerd op een website die eruitzag als Facebook. Dit wordt phishing genoemd. Meer informatie hierover vind je in het Helpcentrum.
In de volgende stappen helpen we je bij een beveiligingscontrole om je account te beveiligen waarna je je weer kunt aanmelden.
Ernstig, nu kun je nu niet meer chatten met je Chiks.quote:
Njah, gebruikte hem ook voor mijn bedrijf.quote:Op zondag 29 november 2015 15:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ernstig, nu kun je nu niet meer chatten met je Chiks.
Ach, Turkije krijgt dan weer 3 miljard gratis geld om dichterbij de EU te komen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het EVRM. Met hetzelfde gemak, gooi je het in de afvalbak. Blijkbaar. In Frankrijk dan. In Turkije ook wel.
Treurig inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 15:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het EVRM. Met hetzelfde gemak, gooi je het in de afvalbak. Blijkbaar. In Frankrijk dan. In Turkije ook wel.
Ze gaan het niet helemaal weggooien, ze scheuren er gewoon een aantal pagina's uit om mensen onbeperkt vast te kunnen houden zonder bewijs en zonder verzoek van de rechter huizen te mogen doorzoeken.quote:Op zondag 29 november 2015 15:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sneu he?quote:Op zondag 29 november 2015 16:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik had nog nooit van die Enzo gehoord, maar nu wil ik de 20 seconden terug van het stukje kijken van een vlog van hem.
De tering.
Had die schoonmaker maar filmpjes van zijn werk op YouTube moeten zetten.quote:Op zondag 29 november 2015 16:14 schreef robin007bond het volgende:
Kapitalisme:
Enzo Knol: Hartstikke rijk met het maken van slechte filmpjes
Schoonmaker: minimumloon
Hartstikke rijk zal hij niet zijn. Wellicht boven modaal inkomen. Er kijken dagelijkse duizenden mensen met plezier naar hem, in filmpjes waar hij tijd en moeite in stopt. Waarom zou dat niet beloond mogen worden?quote:Op zondag 29 november 2015 16:14 schreef robin007bond het volgende:
Kapitalisme:
Enzo Knol: Hartstikke rijk met het maken van slechte filmpjes
Schoonmaker: minimumloon
Dat is waar. Heel veel mensen hebben wel plezier aan zijn filmpjes.quote:Op zondag 29 november 2015 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hartstikke rijk zal hij niet zijn. Wellicht boven modaal inkomen. Er kijken dagelijkse duizenden mensen met plezier naar hem, in filmpjes waar hij tijd en moeite in stopt. Waarom zou dat niet beloond mogen worden?
Heeft weinig met kapitalisme te maken.quote:Op zondag 29 november 2015 16:21 schreef robin007bond het volgende:
Beter voorbeeld is misschien de rijkdom van Paris Hilton.
Volgens een aantal berekeningen die ik net heb gevonden komt hij uit op 350k.quote:Op zondag 29 november 2015 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hartstikke rijk zal hij niet zijn. Wellicht boven modaal inkomen. Er kijken dagelijkse duizenden mensen met plezier naar hem, in filmpjes waar hij tijd en moeite in stopt. Waarom zou dat niet beloond mogen worden?
Dat is toch juist kapitalisme?quote:Op zondag 29 november 2015 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft weinig met kapitalisme te maken.Die heeft gewoon geluk gehad met uit welke doos zij geboren was.
Toch aardig voor voor zo'n geestelijk beperkt mannetje.quote:Op zondag 29 november 2015 16:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens een aantal berekeningen die ik net heb gevonden komt hij uit op 350k.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)utube-kijkers-146260
Holy shit.quote:Op zondag 29 november 2015 16:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doet hij niet verkeerd. Tijd om een gamekanaal te beginnen.quote:Op zondag 29 november 2015 16:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar blijft het FOK!-gamekanaal?quote:Op zondag 29 november 2015 16:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doet hij niet verkeerd. Tijd om een gamekanaal te beginnen.
Iets erven?quote:
Komt woensdag goed uit?quote:
Gamekanalen doen het meestal best goed. Tenminste, als je het netjes bijhoudt en geluk hebt om een beetje bekend te worden. De mensen die er echt lekker aan verdienen is alleen wel vrij beperkt. Denk een stuk of 50 max. Op een gegeven moment raakt de markt daarvoor natuurlijk een beetje verzadigd en kom je er alleen door als je wat extra's doet en op z'n minst een beetje grappig bent.quote:Op zondag 29 november 2015 16:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doet hij niet verkeerd. Tijd om een gamekanaal te beginnen.
Naja, het lijkt me wel iets voor FOK! eerlijk gezegd. Talloze gamers heb je hier, zou je toch als publiekstrekker kunnen gebruiken.quote:
Zelf zie ik daar weinig kapitalistisch in, je (klein)kinderen geld nalaten.quote:
Als FOK! het zou doen zou het zich denk ik moeten onderscheiden van het jolige grappige wat de meeste game-YouTubers hebben. Volgens mij hebben veel FOK!kers ook wel een hekel aan pewdiepie en dergelijke.quote:Op zondag 29 november 2015 16:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naja, het lijkt me wel iets voor FOK! eerlijk gezegd. Talloze gamers heb je hier, zou je toch als publiekstrekker kunnen gebruiken.
Ik vind het altijd pijnlijk om te zien / horen dat soort 'vloggers'.quote:Op zondag 29 november 2015 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gamekanalen doen het meestal best goed. Tenminste, als je het netjes bijhoudt en geluk hebt om een beetje bekend te worden. De mensen die er echt lekker aan verdienen is alleen wel vrij beperkt. Denk een stuk of 50 max. Op een gegeven moment raakt de markt daarvoor natuurlijk een beetje verzadigd en kom je er alleen door als je wat extra's doet en op z'n minst een beetje grappig bent.
Misschien klink ik zo als een zure bejaarde, maar wat ik zo vreselijk vind is dat het haast puur om het imago van de persoon draait en niet om de inhoud. Vaak zijn ze ook heel druk, proberen ze hun filmpjes echt te maken voor mensen met de attentiespanne van een cashewnoot en is de inhoud gewoon waardeloos.quote:Op zondag 29 november 2015 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het altijd pijnlijk om te zien / horen dat soort 'vloggers'.
Dat overdreven geschreeuw.quote:Op zondag 29 november 2015 16:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als FOK! het zou doen zou het zich denk ik moeten onderscheiden van het jolige grappige wat de meeste game-YouTubers hebben. Volgens mij hebben veel FOK!kers ook wel een hekel aan pewdiepie en dergelijke.
Vaak marginale figuren die desondanks hopen iets te bereiken, inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met veel verschillende fokkers heb je ook veel verschillende content, voor elk wat wils.quote:Op zondag 29 november 2015 16:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als FOK! het zou doen zou het zich denk ik moeten onderscheiden van het jolige grappige wat de meeste game-YouTubers hebben. Volgens mij hebben veel FOK!kers ook wel een hekel aan pewdiepie en dergelijke.
Zeker als ze elke 2 seconden jump cuts doen.quote:Op zondag 29 november 2015 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat doet Pewdiepie volgens mij wel, maar dat vind ik niet prijzenswaardig. Dat kan hij makkelijk missen.quote:Op zondag 29 november 2015 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat overdreven geschreeuw.
Volgens mij doet pewdiepie wel veel aan goede doelen.
Vind het eigenlijk erger wanneer ze dan ook nog eens daadwerkelijk wat bereiken. Toch een beetje mijn vertrouwen in de mensheid kwijt bij elk succesverhaal.quote:Op zondag 29 november 2015 16:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Vaak marginale figuren die desondanks hopen iets te bereiken, inderdaad.
Aanrader.quote:
Geen idee wat dat is, maar die lui zijn gewoon niet grappig of interessant.quote:Op zondag 29 november 2015 16:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker als ze elke 2 seconden jump cuts doen.
Als ik nou betere genen had had ik mij ook als een mongool op t internet kunnen gedragen en er geld mee kunnen verdienenquote:Op zondag 29 november 2015 16:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat doet Pewdiepie volgens mij wel, maar dat vind ik niet prijzenswaardig. Dat kan hij makkelijk missen.
Ik lees dat hij 7,4 miljoen dollar per jaar verdient ongeveer.
Wat ik nog veel sneuer vind is dat veel mensen denken dat dit de toekomst wordt en de TV gaat vervangen. Zeg maar dag tegen VPRO documentaires...quote:Op zondag 29 november 2015 16:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar die lui zijn gewoon niet grappig of interessant.
Meer chromosomen, bedoel je?quote:Op zondag 29 november 2015 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik nou betere genen had had ik mij ook als een mongool op t internet kunnen gedragen en er geld mee kunnen verdienen
Dan zou ik er niet als een 10/10 uitzien. Minder views.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 16:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar die lui zijn gewoon niet grappig of interessant.
Herkenbaar, met koptelefoon op (ook al luister ik niet naar muziek oid) heb ik er nauwelijks last van. Met slapen weinig problemen, misschien heb je een steviger kussen nodig.quote:Op zondag 29 november 2015 16:40 schreef robin007bond het volgende:
Laatste tijd trouwens best last van tinnitus als het compleet stil is. Vooral als ik probeer in slaap te vallen. Meerdere mensen die dat hier hebben? Een hele vervelende piep in m'n oren.
Komt door de FLAC wat je luistert.:Pquote:Op zondag 29 november 2015 16:40 schreef robin007bond het volgende:
Laatste tijd trouwens best last van tinnitus als het compleet stil is. Vooral als ik probeer in slaap te vallen. Meerdere mensen die dat hier hebben? Een hele vervelende piep in m'n oren.
Misschien zal ik eens oortjes indoen om te kijken of het helpt dan.quote:Op zondag 29 november 2015 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar, met koptelefoon op (ook al luister ik niet naar muziek oid) heb ik er nauwelijks last van. Met slapen weinig problemen, misschien heb je een steviger kussen nodig.
Amerikkkanenquote:
Rare mensen, daar aan de andere kant van de oceaan.quote:Op zondag 29 november 2015 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Canadees, maar van hetzelfde kaliber.![]()
Wel een held. Zie ook:quote:Op zondag 29 november 2015 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Canadees, maar van hetzelfde kaliber.![]()
Zo'n vroege 2-0 voorsprong hebben ze wel vaker verspeeld dit seizoen.quote:
Die ken ik niet. Eens kijken.quote:
Dit. Het moet hem alleen wel pijn doen dat hij niet de rijkste is van de vijf.quote:
Hoe wil je dat tegengaan? De staat vordert het familievermogen op het moment dat pa en ma komen te overlijden? Alle hotels worden eigendom van de overheid?quote:
De economie democratiseren.quote:Op zondag 29 november 2015 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe wil je dat tegengaan? De staat vordert het familievermogen op het moment dat pa en ma komen te overlijden? Alle hotels worden eigendom van de overheid?
En nu graag even concreet.quote:
... om vervolgens een paar maanden later te klagen dat het bedrijf failliet is en ze op straat staan.quote:Op zondag 29 november 2015 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Democratische arbeidersraden die de beloningen bepalen en waar de winst naartoe gaat?
Dat voorkomt niet dat Paris Hilton een enorme lading geld erft van haar vader.quote:Op zondag 29 november 2015 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Democratische arbeidersraden die de beloningen bepalen en waar de winst naartoe gaat?
Waarom zouden ze dat doen? Dat gaat tegen hun eigen belang in.quote:Op zondag 29 november 2015 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
... om vervolgens een paar maanden later te klagen dat het bedrijf failliet is en ze op straat staan.
Lekker met z'n allen stemmen voor een maximale winstuitkering. Hoppa!quote:Op zondag 29 november 2015 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
... om vervolgens een paar maanden later te klagen dat het bedrijf failliet is en ze op straat staan.
Oké, een concrete maatregel dan. Erfbelasting boven de 50.000 op 100% wereldwijd?quote:Op zondag 29 november 2015 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat voorkomt niet dat Paris Hilton een enorme lading geld erft van haar vader.
Dit soort argumenten werden ook altijd gebruikt tegen democratie in de politiek, omdat het volk te dom zou zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen stemmen voor een maximale winstuitkering. Hoppa!
Ik dacht al dat het zoiets zou worden. Nee, dank je.quote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, een concrete maatregel dan. Erfbelasting boven de 50.000 op 100% wereldwijd?
100% belasting op iets waar al belasting over betaald is. Geweldig idee.quote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, een concrete maatregel dan. Erfbelasting boven de 50.000 op 100% wereldwijd?
Gelukkig onderhoudt Robin hen tijdens hun werkloosheid.quote:Op zondag 29 november 2015 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet persee dom, maar vooral eigenbelang.quote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit soort argumenten werden ook altijd gebruikt tegen democratie in de politiek, omdat het volk te dom zou zijn.
De gemiddelde werknemer heeft helemaal geen behoefte aan een democratisch bedrijfsmodel. Vinden ze tijdverspilling.quote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit soort argumenten werden ook altijd gebruikt tegen democratie in de politiek, omdat het volk te dom zou zijn.
Zeker, met zijn droom om zo min mogelijk te werken.quote:Op zondag 29 november 2015 17:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig onderhoudt Robin hen tijdens hun werkloosheid.
Krijg je wel een vergoeding voor zitting nemen?quote:Op zondag 29 november 2015 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De gemiddelde werknemer heeft helemaal geen behoefte aan een democratisch bedrijfsmodel. Vinden ze tijdverspilling.
Je bemoeien met de bedrijfsvoering is namelijk een tijdrovende bezigheid. Ik zit nu een jaartje in de OR en ik kan je verzekeren dat daar best wat tijd in gaat zitten. Daarom lopen de meeste collega's ook niet warm voor de OR.
Eens, je bezighouden met bedrijfsvoering is bovenal zeer vermoeiend.quote:Op zondag 29 november 2015 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De gemiddelde werknemer heeft helemaal geen behoefte aan een democratisch bedrijfsmodel. Vinden ze tijdverspilling.
Je bemoeien met de bedrijfsvoering is namelijk een tijdrovende bezigheid. Ik zit nu een jaartje in de OR en ik kan je verzekeren dat daar best wat tijd in gaat zitten. Daarom lopen de meeste collega's ook niet warm voor de OR.
Nope.quote:Op zondag 29 november 2015 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Krijg je wel een vergoeding voor zitting nemen?
Ok. Ik kreeg wel een vergoeding toen ik ooit in een OR zat, maar dan alleen als het buiten de reguliere werktijd was.quote:Op zondag 29 november 2015 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nope.
Maar je maakt een goede sier bij de leidinggevenden en je leert het bedrijf goed kennen.
Snelste manier om bij ons hogerop te komen is lid worden van de OR.
Aardig problematisch als je iets anders erft dan cash.quote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt joh? Hoeveel kreeg je dan?quote:Op zondag 29 november 2015 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ok. Ik kreeg wel een vergoeding toen ik ooit in een OR zat, maar dan alleen als het buiten de reguliere werktijd was.
De slagerij om de hoek is binnenkort van de overheid, als het aan Robin ligt.quote:Op zondag 29 november 2015 17:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aardig problematisch als je iets anders erft dan cash.
Dan mag je de garage van het ouderlijk huis houden.quote:Op zondag 29 november 2015 17:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moest net door het vondelpark trappen.quote:
Waaide uw toupet ook nog weg?quote:Op zondag 29 november 2015 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moest net door het vondelpark trappen.
Kwam het heuveltje nauwelijks op.
2x mijn normale uurloon, wat toen niet bijster veel was.quote:Op zondag 29 november 2015 17:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt joh? Hoeveel kreeg je dan?
Wereldwijd, dus het geld gaat naar het land waar het op het moment van overlijden verblijft, of terug naar het land waar de overledene is?quote:Op zondag 29 november 2015 17:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had een Senz-paraplu, dus het viel niet op.quote:
Hm, dat zou best aantikken.quote:Op zondag 29 november 2015 17:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
2x mijn normale uurloon, wat toen niet bijster veel was.
Misdadig. Erfenis zou juist belastingvrij moeten zijn vind ik.quote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is vooral een praatclubje zonder enige daadwerkelijke macht.quote:Op zondag 29 november 2015 17:56 schreef GSbrder het volgende:
De OR, da's een soort interne vakbond toch?
Allemaal figuren die bijdehand lopen te doen, inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 17:56 schreef GSbrder het volgende:
De OR, da's een soort interne vakbond toch?
Beetje interessant doen over de pensioenregelingen of ouwelullendagen.quote:Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Allemaal figuren die bijdehand lopen te doen, inderdaad.
Vooral vijftigplussers zijn erin geïnteresseerd, inderdaad. En Koos, die identificeert zich met die groep.quote:Op zondag 29 november 2015 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beetje interessant doen over de pensioenregelingen of ouwelullendagen.
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van bedrijfsvoering van de bodem af. Niet dat lagere werknemers nou zulke verschrikkelijk innovatieve ideeën hebben (ook het hogere management niet, maar dat is een andere discussie), maar vooral dat ze me prima in staat lijken om te zien waar het fout gaat binnen het productieproces. Ik denk dat er bij veel bedrijven nog zogenaamd laaghangend fruit te plukken valt als er actief naar de werknemers geluisterd zou worden.quote:Op zondag 29 november 2015 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we samen grasduinen welke quick wins we op een lean wijze kunnen laten aanlanden door kruisbestuiving te realiseren tussen het management en de vloer .quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van bedrijfsvoering van de bodem af. Niet dat lagere werknemers nou zulke verschrikkelijk innovatieve ideeën hebben (ook het hogere management niet, maar dat is een andere discussie), maar vooral dat ze me prima in staat lijken om te zien waar het fout gaat binnen het productieproces. Ik denk dat er bij veel bedrijven nog zogenaamd laaghangend fruit te plukken valt als er actief naar de werknemers geluisterd zou worden.
Een bedrijf als Semco vind ik hier een goed voorbeeld van.
quote:
Misschien zit Koos er in als token-dertiger.quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Vooral vijftigplussers zijn erin geïnteresseerd, inderdaad. En Koos, die identificeert zich met die groep.
Huuh, dat taalgebruik.quote:Op zondag 29 november 2015 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we samen grasduinen welke quick wins we op een lean wijze kunnen laten aanlanden door kruisbestuiving te realiseren tussen het management en de vloer .
Ik denk dat Euribob later "Change Coach" gaat worden.quote:
Niets voor jou? Je ziet er wel uit als een 50-plusser.quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Vooral vijftigplussers zijn erin geïnteresseerd, inderdaad. En Koos, die identificeert zich met die groep.
quote:Op zondag 29 november 2015 17:38 schreef Friek_ het volgende:
http://speld.nl/2015/05/2(...)voor-thierry-baudet/
Het idee klinkt inderdaad mooi; de uitvoering is vaak erg problematisch, daarentegen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van bedrijfsvoering van de bodem af. Niet dat lagere werknemers nou zulke verschrikkelijk innovatieve ideeën hebben (ook het hogere management niet, maar dat is een andere discussie), maar vooral dat ze me prima in staat lijken om te zien waar het fout gaat binnen het productieproces. Ik denk dat er bij veel bedrijven nog zogenaamd laaghangend fruit te plukken valt als er actief naar de werknemers geluisterd zou worden.
Een bedrijf als Semco vind ik hier een goed voorbeeld van.
quote:
In onze OR zitten alleen maar dertigers.quote:Op zondag 29 november 2015 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien zit Koos er in als token-dertiger.
"Heus, de OR is hip, kijk, de jongste medewerker zit ook in de club."
Ik heb al te veel onzinnige vergaderingen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niets voor jou? Je ziet er wel uit als een 50-plusser.
Ik heb het hier over grondige, risicovolle bedrijfshervormingen. Niet het standaard managementgelul wat voor de vorm ook eens iets gaat doen aan het feit dat het topmanagement totaal geen idee heeft wat er zich in het bedrijf afspeelt.quote:Op zondag 29 november 2015 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we samen grasduinen welke quick wins we op een lean wijze kunnen laten aanlanden door kruisbestuiving tussen management en de vloer te realiseren.
Zozo. Zal wel vanwege de gratis drank zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 18:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In onze OR zitten alleen maar dertigers.
Lekker cultuurswijzigingen promoten.quote:Op zondag 29 november 2015 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat Euribob later "Change Coach" gaat worden.
Met een Six Sigma Black Belt.
Het is vooral mooi als persoonlijke vetes worden uitgevochten via de vergadering.quote:Op zondag 29 november 2015 18:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb al te veel onzinnige vergaderingen.
Altijd blij met dit soort doorgewinterde inzichten van ervaren bedrijfsdokters.quote:Op zondag 29 november 2015 18:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb het hier over grondige, risicovolle bedrijfshervormingen. Niet het standaard managementgelul wat voor de vorm ook eens iets gaat doen aan het feit dat het topmanagement totaal geen idee heeft wat er zich in het bedrijf afspeelt.
Van die zogenaamde betrokken ijverige typetjes.quote:Op zondag 29 november 2015 18:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In onze OR zitten alleen maar dertigers.
Of lieden die elke keer weer met hun persoonlijke stokpaardje op de proppen komen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is vooral mooi als persoonlijke vetes worden uitgevochten via de vergadering.
Doorgewinterde inzichten?quote:Op zondag 29 november 2015 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd blij met dit soort doorgewinterde inzichten van ervaren bedrijfsdokters.
Hehe.quote:Op zondag 29 november 2015 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd blij met dit soort doorgewinterde inzichten van ervaren bedrijfsdokters.
Zo zijn die inzichten.quote:
Doorgewintert is onjuist.quote:
Hoi.quote:Op zondag 29 november 2015 18:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van die zogenaamde betrokken ijverige typetjes.
Bah.
Liefst van die 50- tot 60-plussers, die dan heel gewichtig lopen doen over nauwelijks noemenswaardige zaken.quote:Op zondag 29 november 2015 18:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Of lieden die elke keer weer met hun persoonlijke stokpaardje op de proppen komen.
Je kunt ook gewoon representatief mensen kiezen. Zolang ze maar ook afgezet kunnen worden vind ik dat ook niet zo'n probleem.quote:Op zondag 29 november 2015 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het digitaliseren van alle fysieke archiefstukken, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 november 2015 18:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Liefst van die 50- tot 60-plussers, die dan heel gewichtig lopen doen over nauwelijks noemenswaardige zaken.
Dat jij er dan uitgerekend zit is dan weer onbegrijpelijk.quote:
Aldus Winston Churchill, amirait?quote:Op zondag 29 november 2015 18:11 schreef Ryon het volgende:
Ik denk dat een gesprekje van 5 minuten met de gemiddelde Nederlandse werknemer voldoende is om ervan overtuigd te raken dat bottum up bedrijfsvoering een erg slecht idee is.
Die kom je vooral tegen in de mail.quote:Op zondag 29 november 2015 18:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Of lieden die elke keer weer met hun persoonlijke stokpaardje op de proppen komen.
Door de aandeelhouders, of alleen door hun collega's?quote:Op zondag 29 november 2015 18:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon representatief mensen kiezen. Zolang ze maar ook afgezet kunnen worden vind ik dat ook niet zo'n probleem.
Hans had laatst wel opgemerkt dat als je de hele dag achter zo'n bureau zit, je toch ook een goede stoel nodig had. En daar had de directie 'weer eens niet aan gedacht'.quote:Op zondag 29 november 2015 18:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het digitaliseren van alle fysieke archiefstukken, bijvoorbeeld.
Nouja, betrokkenheid bij het bedrijf is wel degelijk goed voor de motivatie.quote:Op zondag 29 november 2015 18:12 schreef Reya het volgende:
Verder moeten uitvoerenden natuurlijk gewoon hun ding doen en zich niet te veel bemoeien met bedrijfsvoering.
De "Reply All"-terroristen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kom je vooral tegen in de mail.
Ben ik met je eens, lastige werknemers moet je kunnen afzetten en de mond snoeren.quote:Op zondag 29 november 2015 18:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon representatief mensen kiezen. Zolang ze maar ook afgezet kunnen worden vind ik dat ook niet zo'n probleem.
Daarom lekker je ding doen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, betrokkenheid bij het bedrijf is wel degelijk goed voor de motivatie.
Ik zou zelfs zeggen dat het alles verklaart.quote:Op zondag 29 november 2015 18:13 schreef Ryon het volgende:
Die Ron Meyer heeft trouwens fiscaal recht gestudeerd. Dit verklaart meteen een boel.
Aandeelhouders is wie betaalt bepaalt, dus nee. Dat is niet democratisch.quote:Op zondag 29 november 2015 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Door de aandeelhouders, of alleen door hun collega's?
Maar wel eerlijk.quote:Op zondag 29 november 2015 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aandeelhouders is wie betaalt bepaalt, dus nee. Dat is niet democratisch.
Henk gaf aan dat zijn empirisch onderzoek naar de cup-a-soup rotonde uitwees dat de Chinese Tomatensoep het meest populair was, terwijl de Champignonsoep nauwelijks werd gegeten. Of de Hoge Heren misschien wat minder Champignonsoep willen bestellen. Het hele bedrijf is Henk erkentelijk voor deze messcherpe boodschap op de nieuwjaarsborrel, tijdens het vragenuurtje na de speech van de directeur.quote:Op zondag 29 november 2015 18:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hans had laatst wel opgemerkt dat als je de hele dag achter zo'n bureau zit, je toch ook een goede stoel nodig had. En dat de directie daar 'weer eens niet aan gedacht heeft'.
Bedankt, Hans.
Deden we allemaal maar gewoon lekker ons ding.quote:
Snelste manier om hogerop te komen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij er dan uitgerekend zit is dan weer onbegrijpelijk.
Wie betaalt, die mag niet bepalen?quote:Op zondag 29 november 2015 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aandeelhouders is wie betaalt bepaalt, dus nee. Dat is niet democratisch.
Au contraire.quote:Op zondag 29 november 2015 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snelste manier om hogerop te komen.
Ik zou graag zien dat je dit SMART maakt.quote:Op zondag 29 november 2015 18:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deden we allemaal maar gewoon lekker ons ding.
Slagerijen hebben überhaupt geen bestaansrecht hè.quote:Op zondag 29 november 2015 17:51 schreef Reya het volgende:
[..]
De slagerij om de hoek is binnenkort van de overheid, als het aan Robin ligt.
Gewoon, net als vrouwelijke golddiggers, als jonge drop-out in dienst gaan bij een keursslager van 70-plus.quote:Op zondag 29 november 2015 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slagerijen hebben überhaupt geen bestaansrecht hè.
Maar zelfs dan, de zaak zou moeten omgevormd worden tot arbeidercoöperaties bij overlijden.
Dat ja.quote:Op zondag 29 november 2015 18:17 schreef Friek_ het volgende:
De OR - dat is toch de plek waar je je ongelofelijk impopulair kan maken bij het management door irritante vragen te stellen en goed dwars te liggen?
En tegelijkertijd niet ontslagen kan worden.quote:Op zondag 29 november 2015 18:17 schreef Friek_ het volgende:
De OR - dat is toch de plek waar je je ongelofelijk impopulair kan maken bij het management door irritante vragen te stellen en goed dwars te liggen?
In de meeste organisaties wel, omdat het toont dat je affiniteit hebt met bredere vraagstukken aangaande het bedrijf. Ligt er verder natuurlijk ook wel aan hoe je je opstelt in de OR.quote:Op zondag 29 november 2015 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire.
OR lidmaatschap is vaak niet zo bevorderlijk voor je reputatie bij het hoger management. Althans, "bij ons" niet.
Het OR lidmaatschap is doorgaans een tip die een minder gemotiveerde collega krijgt als hij wat te vaak loopt te mopperen over z'n karige salaris en de vervelende werksfeer.quote:Op zondag 29 november 2015 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire.
OR lidmaatschap is vaak niet zo bevorderlijk voor je reputatie bij het hoger management. Althans, "bij ons" niet.
Oh?quote:Op zondag 29 november 2015 18:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
En tegelijkertijd niet ontslagen kan worden.
Hoe kan dat? Je zit toch niet op de universiteit?quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ondernemingsraad_%28Nederland%29quote:
Kan wel bij een reorganisatie, maar wie doet dat nou voor 1 werknemer.quote:Leden van een OR hebben tijdens en tot twee jaar na beëindiging van hun OR-lidmaatschap een zekere mate van ontslagbescherming. Gedurende het OR-lidmaatschap mag de werkgever de arbeidsovereenkomst met het OR-lid niet opzeggen.
Not sure if trolling...quote:Op zondag 29 november 2015 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slagerijen hebben überhaupt geen bestaansrecht hè.
Maar zelfs dan, de zaak zou moeten omgevormd worden tot arbeidercoöperaties bij overlijden.
Zullen we er maar niet meer op ingaan?quote:
Aha, dus daarom doet onze Koos het!quote:Op zondag 29 november 2015 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ondernemingsraad_%28Nederland%29
[..]
Kan wel bij een reorganisatie, maar wie doet dat nou voor 1 werknemer.
Bij ons wel.quote:Op zondag 29 november 2015 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire.
Of aankaarten dat er een vleesloze vrijdag moet komen omdat iemand vegetarisch is.quote:Op zondag 29 november 2015 18:19 schreef Friek_ het volgende:
In mijn studententijd zat ik ook in een raad van de universiteit. Direct gevraagd waarom er zulke slechte snacks in de automaten te vinden zijn.
Interessant bedrijf.quote:Op zondag 29 november 2015 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bij ons wel.
Vrijwel alle leidinggevende posities worden ingevuld door voormalige OR-leden.
Zie de post van Reya.quote:
Ik zie verdomd veel uitzonderingen, en de "bescherming" houdt in dat het langs een rechter moet ter goedkeuring.quote:Op zondag 29 november 2015 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ondernemingsraad_%28Nederland%29
[..]
Kan wel bij een reorganisatie, maar wie doet dat nou voor 1 werknemer.
Als medewerker bij een plek waar om de twee jaar de helft het veld moet ruimen grijp je alles aan.quote:Op zondag 29 november 2015 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie verdomd veel uitzonderingen, en de "bescherming" houdt in dat het langs een rechter moet ter goedkeuring.
Zoveel zekerheid geeft dat niet.
Bij ons is dat allemaal geregeld via externe audits en richtlijnen. De OR zit er enkel als een verkapte mini FNV.quote:Op zondag 29 november 2015 18:18 schreef Reya het volgende:
[..]
In de meeste organisaties wel, omdat het toont dat je affiniteit hebt met bredere vraagstukken aangaande het bedrijf. Ligt er verder natuurlijk ook wel aan hoe je je opstelt in de OR.
In jullie sector werken dan ook louter vervelende teringlijers.quote:Op zondag 29 november 2015 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij ons is dat allemaal geregeld via externe audits en richtlijnen. De OR zit er enkel als een verkapte mini FNV.
Niet zo bevorderlijk.
Maar zal wel aan de sector liggen dan.
Schijnzekerheid, maar ach je moet wat he.quote:Op zondag 29 november 2015 18:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als medewerker bij een plek waar om de twee jaar de helft het veld moet ruimen grijp je alles aan.
Daarom zijn we ook nergens lid van.quote:Op zondag 29 november 2015 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In jullie sector werken dan ook louter vervelende teringlijers.
Een sector waar ze hele week uitkijken naar casual friday.quote:Op zondag 29 november 2015 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, altijd beter dan types zoals Weesie en Castricum hebben als concullega's.quote:Op zondag 29 november 2015 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, en de loempiakraam op woensdag.quote:Op zondag 29 november 2015 18:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een sector waar ze hele week uitkijken naar casual friday.
Casual Friday? In het bankwezen?quote:Op zondag 29 november 2015 18:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Shhhh.quote:
PHP over de vloer. Dan zit het wel goed.quote:
Ja is altijd mooi man.quote:
Touché.quote:Op zondag 29 november 2015 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, altijd beter dan types zoals Weesie en Castricum hebben als concullega's.
Hehe.quote:Op zondag 29 november 2015 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Roze polo en een Tommy Hilfiger spijkerbroek.quote:Op zondag 29 november 2015 18:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou en?quote:
Wat doen die lui überhaupt?quote:Op zondag 29 november 2015 18:31 schreef eriksd het volgende:
Laatst ook met BCG in contact gekomen. Prachtige tent.
Nee dat is meer Erik's ding.quote:Op zondag 29 november 2015 18:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Roze polo en een Tommy Hilfiger spijkerbroek.
Licht-beige chino, bruin-suede desert boots, een wit overhemd en een donkere cardigan.quote:Op zondag 29 november 2015 18:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Roze polo en een Tommy Hilfiger spijkerbroek.
Geen idee. PPT's maken. Met -dt fouten.quote:
Maken ze hun powerpoint zelf?quote:Op zondag 29 november 2015 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. PPT's maken. Met -dt fouten.
En echt totaal geen humor. Prachtig.
Beetje a la Klaverblad reclames.quote:Op zondag 29 november 2015 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vooral interne bedrijfsstrategieën die ergens moeilijk liggen witwassen, volgensmij.quote:Op zondag 29 november 2015 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Evalueert u nu dagelijks de kleding van uw collega's?quote:Op zondag 29 november 2015 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Licht-beige chino, bruin-suede desert boots, een wit overhemd en een donkere cardigan.
Goede methode om dat te doen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Vooral interne bedrijfsstrategieën die ergens moeilijk liggen witwassen, volgensmij.
Hoe heten die sportschoenen met zo'n Italiaans embleem?quote:Op zondag 29 november 2015 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Licht-beige chino, bruin-suede desert boots, een wit overhemd en een donkere cardigan.
Iedereen heeft z'n rol.quote:Op zondag 29 november 2015 18:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Evalueert u nu dagelijks de kleding van uw collega's?
Pantofolo nog iets.quote:Op zondag 29 november 2015 18:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe heten die sportschoenen met zo'n Italiaans embleem?
Wel knap hoe die lui markt weten te maken, gegeven dat ze niets substantieels toevoegen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goede methode om dat te doen.
Lekker gezamenlijk mopperen op de veel te dure adviseur, die je zelf hebt ingehuurd.
Pantofolo D'Oroquote:Op zondag 29 november 2015 18:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pantofolo nog iets.
Verbieden die handel. Net als Cruyffs.
Het lijkt me een vrij substantiele bijdrage, dat externaliseren van een gebrek aan intern respect.quote:Op zondag 29 november 2015 18:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel knap hoe die lui markt weten te maken, gegeven dat ze niets substantieels toevoegen.
Haha.quote:Op zondag 29 november 2015 18:41 schreef GSbrder het volgende:
Goede kop van de Telegraaf, dit:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ze heeft als basisemotie ook telkens dezelfde verongelijktheid.quote:
Nope, die komt voor de taartjesquote:Op zondag 29 november 2015 18:41 schreef GSbrder het volgende:
Goede kop van de Telegraaf, dit:
[ afbeelding ]
Oudere zus van Robin.quote:Op zondag 29 november 2015 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft als basisemotie ook telkens dezelfde verongelijktheid.
Dat ik dat niet zag.quote:Op zondag 29 november 2015 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, die komt voor de taartjes
Hehe.quote:
Dat hebben wij hier ook.quote:Op zondag 29 november 2015 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Je zit toch niet op de universiteit?
Ja godver, ik had een keertje nieuwe pata's nodig en deze waren niet zo duurquote:
Rijden de treinen nog wel met die wind?quote:Op zondag 29 november 2015 18:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet 5x overstappen, zoo geen zin in deze rit.
Omdat de FP zo kut is.quote:Op zondag 29 november 2015 18:59 schreef eriksd het volgende:
Wanneer zou fok! stoppen jongens? Schijnt weer bal te zijn.
Bron?quote:Op zondag 29 november 2015 18:59 schreef eriksd het volgende:
Wanneer zou fok! stoppen jongens? Schijnt weer bal te zijn.
Die statistiekjes in fp.quote:
Nou, dat verandert de zaak.quote:Op zondag 29 november 2015 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
Mijnes hebben wel andere, betere kleuren trouwens
Wat ben je hard zeg.quote:
Beter van wel.quote:Op zondag 29 november 2015 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rijden de treinen nog wel met die wind?
quote:
Inderdaad, behalve wat uitschieters als het over PVV/Wilders/allochtonen gaat.quote:Op zondag 29 november 2015 19:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die statistiekjes in fp.
Maakt over de hele linie ook een behoorlijk dode indruk.
Maar waag het niet een andere mening te hebben dan die van het boosvolk. Tenzij je zin hebt om uitgescholden te worden natuurlijk.quote:Op zondag 29 november 2015 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Inderdaad, behalve wat uitschieters als het over PVV/Wilders/allochtonen gaat.
Wordt meestal wel op gemodereerd.quote:Op zondag 29 november 2015 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar waag het niet een andere mening te hebben dan die van het boosvolk. Tenzij je zin hebt om uitgescholden te worden natuurlijk.
Het constante gezeik over 'policors dit en Gutmenschen dat' is ook verre van leuk meer tegenwoordig.
Als het kan, vermijden, stormt behoorlijk.quote:Op zondag 29 november 2015 18:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet 5x overstappen, zoo geen zin in deze rit.
Je post doet me een beetje denken aan christenen die klagen over atheisten, niet verwonderlijk, want politiek correct denken is ook meer een eng soort religie dan wat andersquote:Op zondag 29 november 2015 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
.
Het constante gezeik over 'policors dit en Gutmenschen dat' is ook verre van leuk meer tegenwoordig.
Ok.quote:Op zondag 29 november 2015 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je post doet me een beetje denken aan christenen die klagen over atheisten, niet verwonderlijk, want politiek correct denken is ook meer een eng soort religie dan wat anders
Ah, nu weet ik wat ik fout doequote:Op zondag 29 november 2015 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je post doet me een beetje denken aan christenen die klagen over atheisten, niet verwonderlijk, want politiek correct denken is ook meer een eng soort religie dan wat anders
Kan niet.quote:Op zondag 29 november 2015 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als het kan, vermijden, stormt behoorlijk.
Verfrissend, niet? Gewoon eens kijken naar wat het nu eigenlijk echt is.quote:
Politiek correcten zijn ook zo verschrikkelijk vermoeiend. Wil je alle moslims en pedo's in een kamp stoppen krijg je te horen dat dat niet "menselijk" is. Zo kan je toch geen beleid maken?quote:Op zondag 29 november 2015 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van je ouders onderweg naar je kamer?quote:Op zondag 29 november 2015 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan niet.Maar heb de eerste overstap er al op zitten.
Van m'n twinkie.quote:Op zondag 29 november 2015 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van je ouders onderweg naar je kamer?
Ja, anders ben je straks zo'n vieze wegkijker.quote:Op zondag 29 november 2015 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verfrissend, niet? Gewoon eens kijken naar wat het nu eigenlijk echt is.
Om eens geheel niet Policor te zijn, is dat geen pleonasme?quote:
Als het al een stijlfiguur is is het een tautologie.quote:Op zondag 29 november 2015 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om eens geheel niet Policor te zijn, is dat geen pleonasme?
Die werd aangekondigd als een tearjerker (je houdt het niet droog), maar hij doet me niets.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent zelf een twinkie met je slappe polsjes.
Nee.quote:Op zondag 29 november 2015 19:55 schreef Tem het volgende:
Allemaal klaar voor het kerstdiner van de zaak?
Hebben we niet. Nieuwjaarsfeest.quote:Op zondag 29 november 2015 19:55 schreef Tem het volgende:
Allemaal klaar voor het kerstdiner van de zaak?
Laffe hap.quote:Op zondag 29 november 2015 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hebben we niet. Nieuwjaarsfeest.
Wel een hoop borrels deze maand.
Vind ik ook.quote:
Mij ook niet. Vind 't vooral een nogal morbide reclame.quote:Op zondag 29 november 2015 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Die werd aangekondigd als een tearjerker (je houdt het niet droog), maar hij doet me niets.
Je wordt toch woest als iemand zo met je gevoelens speelt?quote:Op zondag 29 november 2015 20:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mij ook niet. Vind 't vooral een nogal morbide reclame.
Ik vond deze leuker:quote:
Goede teksten ook altijd, die nummers van Scooter.quote:
Dat Maria I Like it Loud is toch wel een goed klassiekertje van onze generatie.quote:Op zondag 29 november 2015 20:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goede teksten ook altijd, die nummers van Scooter.
Jawel. Maar ik ben er niet klaar voor.quote:
Die is wel aardig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |