abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 januari 2016 @ 23:08:30 #101
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_159558119
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef sasquatsch het volgende:
Angelelli, de nummer 2 overall, is na de race opgenomen in het ziekenhuis na het inademen van uitlaatgassen.
Weer een diesel natuurlijk ;(
Wie dit leest is gek
pi_159562940
Zijn teamgenoot was eerder al misselijk/ziek afgehaakt vanwege dezelfde reden.
pi_159646859
Kobayashi vervangt Wurz bij Toyota, die de nieuwe livery gepresenteerd heeft. De nieuwe auto is pas te zien op 24 maart op Paul Ricard.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159656020
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:57 schreef sasquatsch het volgende:
Kobayashi vervangt Wurz bij Toyota, die de nieuwe livery gepresenteerd heeft. De nieuwe auto is pas te zien op 24 maart op Paul Ricard.

[ afbeelding ]
Doet me denken aan de livery die Audi in het verleden gebruikt heeft:

  donderdag 4 februari 2016 @ 17:56:27 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159656491


De TS050. Kans is groot dat we dus wel wat meer spyshots te zien krijgen.

En Porsche is ook aan het testen:
https://www.instagram.com/p/BBRhTaImtI_/

Is het niet heerlijk om geen domme restricties op testen te hebben :)?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159663331
Uh nee.
pi_159682261
Inschrijflijst voor Le Mans, inclusief reserves:



[ Bericht 7% gewijzigd door Ferry_76 op 05-02-2016 17:18:49 ]
pi_159682314
En de auto van Giedo:

pi_159682382
quote:
Ook de voormalige Manor F1-bazen John Booth en Graeme Lowdon hebben een inschrijving voor Le Mans gekregen.
Zij gaan deze Oreca-Nissan 05 runnen.
pi_159682405
En ook nog even de ELMS series inschrijflijst:

pi_159682826
Ook de inschrijvingslijst voor de 24 uur van Le Mans is bekend.

http://www.motorsport.com(...)s-entry-list-671807/

Twee Nederlanders doen mee: Giedo van der Garde en Ho-Pin Tung. Jeroen Bleekemolen staat ergens onder op de reservelijst. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 februari 2016 @ 17:42:28 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159682881
9xLMP1 dus. Valt nog mee eigenlijk, had erger verwacht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_159682997
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Inschrijflijst voor Le Mans, inclusief reserves:

[ afbeelding ]
Jan Magnussen uit Amerika?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 17:55:04 #114
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_159683137
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]

De TS050. Kans is groot dat we dus wel wat meer spyshots te zien krijgen.

En Porsche is ook aan het testen:
https://www.instagram.com/p/BBRhTaImtI_/

Is het niet heerlijk om geen domme restricties op testen te hebben :)?
in volle glorie.

http://www.autosport.be/i(...)22d7f4fe7c60470c.jpg
Edit: Sasq had 'm al geplaatst :@ dan maar een link...

Kobayashi trouwens bevestigd als vervanger van Wurz.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 5 februari 2016 @ 18:26:37 #115
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159683611
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:55 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

in volle glorie.

http://www.autosport.be/i(...)22d7f4fe7c60470c.jpg
Edit: Sasq had 'm al geplaatst :@ dan maar een link...

Kobayashi trouwens bevestigd als vervanger van Wurz.
Dat is de livery. Niet de nieuwe auto.

Die zal een 2.7L V6 turbo hebben volgens de laatste berichten trouwens.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 februari 2016 @ 18:29:14 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159683650
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef JimmyManna het volgende:
Uh nee.
Absoluut wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 februari 2016 @ 18:29:59 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159683659
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Inschrijflijst voor Le Mans, inclusief reserves:

[ afbeelding ]
4x Ford GT :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159684193
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 18:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Absoluut wel.
Ok. Persoonlijk raak ik niet opgewonden van talloze testkilometers die ik toch niet zien kan, maar ieder zijn ding.
pi_159684315
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 18:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

4x Ford GT :9.
Hopelijk doen ze het beter dan tijdens de 24 uur van Daytona. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:05:15 #120
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159684323
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 18:57 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Ok. Persoonlijk raak ik niet opgewonden van talloze testkilometers die ik toch niet zien kan, maar ieder zijn ding.
Het gaat ook niet om jou. Die testkilometers zorgen er juist voor dat er competitie is. En geven teams de kans om dingen uit te proberen. Daarom ziet de nieuwe Audi er radicaal anders uit dit jaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:06:02 #121
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159684336
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hopelijk doen ze het beter dan tijdens de 24 uur van Daytona. :)
Qua snelheid zat het wel goed, de snelste tijd neergezet in de klasse geloof ik. Betrouwbaarheid valt aan te sleutelen natuurlijk. Maar het lijkt me beter een snelle auto meer betrouwbaar te maken dan andersom.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:06:16 #122
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159684338
De inschrijvingslijst voor WEC 2016:

quote:
LMP1 (9 Entries)
1 – Porsche Team – Porsche 919 Hybrid – Timo Bernhard
2 – Porsche Team – Porsche 919 Hybrid – Romain Dumas
5 – Toyota Gazoo Racing – Toyota TS050 Hybrid – Anthony Davidson
6 – Toyota Gazoo Racing – Toyota TS050 Hybrid – Stephane Sarrazin
7 – Audi Sport Team Joest – Audi R18 – Marcel Fassler
8 – Audi Sport Team Joest – Audi R18 – Lucas di Grassi

4 – Team ByKolles – CLM P1/01 AER – Simon Trummer
12 – Rebellion Racing – Rebellion R-One AER – Nico Prost
13 – Rebellion Racing – Rebellion R-One AER – Matheo Tuscher

LMP2 (10 Entries)
26 – G-Drive Racing – Oreca 05 Nissan – Roman Rusinov
27 – SMP Racing – BR Engineering BR01 Nissan – Nicolas Minassian
30 – Extreme Speed Motorsports – Ligier JS P2 Nissan – Scott Sharp
31 – Extreme Speed Motorsports – Ligier JS P2 Nissan –
Ryan Dalziel
35 – 
Baxi DC Racing Alpine –
 Alpine A460 Nissan – 
David Cheng
36 – Signatech-Alpine – Alpine A460 Nissan – Gustavo Menezes
37 – SMP Racing – BR Engineering BR01 Nissan – Vitaly Petrov
42 – Strakka Racing – Gibson 015S Nissan – Nick Leventis
43 – RGR Sport by Morand – Ligier JS P2 Nissan – Ricardo Gonzalez
44 –
 Manor – Oreca 05 Nissan – Tor Graves

GTE-Pro (7 Entries)
51 – AF Corse – Ferrari 488 GTE – Gianmaria Bruni
66 – Ford Chip Ganassi Racing Team UK – Ford GT – Marino Franchitti
67 – Ford Chip Ganassi Racing Team UK – Ford GT – Olivier Pla
71 – AF Corse – Ferrari 488 GTE – Davide Rigon
77 – Dempsey Proton Racing – Porsche 911 RSR – Richard Lietz
95 – Aston Martin Racing – Aston Martin Vantage – Nicki Thiim
97 – Aston Martin Racing – Aston Martin Vantage – Richie Stanaway

GTE-Am (6 Entries)
50 – Larbre Competition – Corvette C7.R – Yutaka Yamagishi
78 – KCMG – Porsche 911 RSR – Christian Ried
83 – AF Corse – Ferrari F458 Italia – Francois Perrodo
86 – Gulf Racing UK – Porsche 911 RSR – Michael Wainwright
88 – Abu Dhabi Proton Racing – Porsche 911 RSR – Khaled Al Qubaisi
98 – Aston Martin Racing – Aston Martin Vantage – Paul Dalla Lana
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:07:50 #123
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159684361
Hierna volgen wat foto's van de Audi aan het testen:
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:08:02 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159684363
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:08:20 #125
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159684365
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:08:38 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159684371
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159684409
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om jou. Die testkilometers zorgen er juist voor dat er competitie is. En geven teams de kans om dingen uit te proberen. Daarom ziet de nieuwe Audi er radicaal anders uit dit jaar.
Alleen kunnen rijke teams meer testen waardoor het verschil tussen de rijke teams en de minder rijke teams nog groter wordt. De beperking zorgt er juist voor dat de kosten niet te hoog oplopen waardoor de minder rijke teams redelijk competitief blijven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:16:23 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159684492
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:11 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen kunnen rijke teams meer testen waardoor het verschil tussen de rijke teams en de minder rijke teams nog groter wordt. De beperking zorgt er juist voor dat de kosten niet te hoog oplopen waardoor de minder rijke teams redelijk competitief blijven.
Leuk geprobeerd maar duidelijk onzin. Toyota heeft veeeeeel minder budget dan Audi en Porsche en de enige reden dat ze überhaupt mee kunnen doen is omdat ze kunnen testen. Nu en tijdens het seizoen.

Testen is het goedkoopste dat je kunt doen en geeft ruimte voor innovatie. Dat zien we hier duidelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159685047
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd maar duidelijk onzin. Toyota heeft veeeeeel minder budget dan Audi en Porsche en de enige reden dat ze überhaupt mee kunnen doen is omdat ze kunnen testen. Nu en tijdens het seizoen.

Testen is het goedkoopste dat je kunt doen en geeft ruimte voor innovatie. Dat zien we hier duidelijk.
Is absoluut geen onzin wat sasquatsch zegt. Hij heeft gelijk en dat is ook bewezen. Het onbeperkte testen van Ferrari in de MS jaren was een groot deel van hun succes. De minder gefortuneerde teams konden daar niet in mee en hadden geen eigen testcircuit.

Testen is ook helemaal niet zo relatief goedkoop zoals jij lijkt te beweren, ongelimiteerd testen is ultraduur omdat er dan door de teams veel en veel meer bedacht wordt, om maar even te testen, en als het niks is pleuren we het weer weg. Zonder ongelimiteerde tests gebeurt dat vele malen minder want de weinige testtijd gebruik je voor andere zaken.

De kijker heeft verder ook helemaal niks aan al dat getest. Als je ergens makkelijk op kunt bezuinigen is het dus op dat.
pi_159685492
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd maar duidelijk onzin. Toyota heeft veeeeeel minder budget dan Audi en Porsche en de enige reden dat ze überhaupt mee kunnen doen is omdat ze kunnen testen. Nu en tijdens het seizoen.

Testen is het goedkoopste dat je kunt doen en geeft ruimte voor innovatie. Dat zien we hier duidelijk.
Hierover verschillen we dus van mening.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:05:32 #131
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159685606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:42 schreef JimmyManna het volgende:
Testen is ook helemaal niet zo relatief goedkoop zoals jij lijkt te beweren, ongelimiteerd testen is ultraduur omdat er dan door de teams veel en veel meer bedacht wordt, om maar even te testen, en als het niks is pleuren we het weer weg. Zonder ongelimiteerde tests gebeurt dat vele malen minder want de weinige testtijd gebruik je voor andere zaken.
Natuurlijk is testen goedkoop. Dan weet je of iets werkt of niet voordat je er geld aan spendeert. Veel goedkoper dan duizenden uren computersimulaties. En veeeeel bruikbaarder. En het zorgt dus voor veel meer innovatie. Niet testen maakt iedereen aartsconservatief en dat is geen bal aan. Bij een verbod wordt het geld dat anders aan testen zou worden uitgegeven in plaats daarvan uitgegeven aan andere zaken die kleinere constructeurs al helemaal niet kunnen betalen.

quote:
De kijker heeft verder ook helemaal niks aan al dat getest.
De kijker heeft er alles aan. Daardoor staan er verschillende auto's aan de start die er anders uitzien en verschillende sterktes en zwaktes hebben. Daardoor ontstaat racen. En innovatie.

Dus ja, je zit er volledig naast. En dat weten ze in F1 ook waar testen terugkomt en domme limieten eindelijk opgeheven worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:06:34 #132
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159685633
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hierover verschillen we dus van mening.
De feiten spreken voor zich. Het is geen kwestie van een mening.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159686751
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Natuurlijk is testen goedkoop. Dan weet je of iets werkt of niet voordat je er geld aan spendeert. Veel goedkoper dan duizenden uren computersimulaties. En veeeeel bruikbaarder. En het zorgt dus voor veel meer innovatie. Niet testen maakt iedereen aartsconservatief en dat is geen bal aan. Bij een verbod wordt het geld dat anders aan testen zou worden uitgegeven in plaats daarvan uitgegeven aan andere zaken die kleinere constructeurs al helemaal niet kunnen betalen.

[..]

De kijker heeft er alles aan. Daardoor staan er verschillende auto's aan de start die er anders uitzien en verschillende sterktes en zwaktes hebben. Daardoor ontstaat racen. En innovatie.

Dus ja, je zit er volledig naast. En dat weten ze in F1 ook waar testen terugkomt en domme limieten eindelijk opgeheven worden.
Nee, ik zit er niet naast. Ongelimiteerd testen zorgt voor grotere verschillen. Niet-testen is goedkoper dan wel-testen. Het is heel gek om anders te beweren. Dat is niet alleen zelf te bedenken, het is bewezen. Maar goed, jij mag je eigen mening er op na houden, ook als die niet strookt met de feiten.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 21:03:55 #134
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159687188
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:49 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Nee, ik zit er niet naast. Ongelimiteerd testen zorgt voor grotere verschillen.
Fout. WEC bewijst het.
quote:
Niet-testen is goedkoper dan wel-testen.
Alweer fout. WEC is vele malen goedkoper dan F1 waar niet getest mag worden. Ondanks het testverbod zijn alle kleine teams in F1 in de problemen en de grote teams hebben een enorme voorsprong op de rest. Juist dankzij het testverbod en allerlei andere verboden.

Het is niet mijn mening, het gaat hier gewoon om de feiten. Dat jij die niet onder ogen wilt zien, prima. Voor F1-fanboys zijn er genoeg F1-topics hier.

Dus doei :W.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159687438
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Fout. WEC bewijst het.

[..]

Alweer fout. WEC is vele malen goedkoper dan F1 waar niet getest mag worden. Ondanks het testverbod zijn alle kleine teams in F1 in de problemen en de grote teams hebben een enorme voorsprong op de rest. Juist dankzij het testverbod en allerlei andere verboden.

Het is niet mijn mening, het gaat hier gewoon om de feiten. Dat jij die niet onder ogen wilt zien, prima. Voor F1-fanboys zijn er genoeg F1-topics hier.

Dus doei :W.
Zeker doei. Als jij zo praat, praat ik niet meer terug. Alles wat je zegt valt te weerleggen maar ik zit hier om normaal te discussiëren, niet om dit.

[ Bericht 1% gewijzigd door JimmyManna op 05-02-2016 21:20:16 ]
pi_159689249

Dit weekend 12 uren van Bathurst.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 12:41:54 #137
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_159700581
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 22:18 schreef TargaFlorio het volgende:

Dit weekend 12 uren van Bathurst.
Die van 2014 was legendárisch.
Wie dit leest is gek
pi_159701166
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:41 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Die van 2014 was legendárisch.
Bathurst 1000 != Bathurst 12 Hours
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:16:17 #139
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159988255
Wat foto's van de 2L V4 van Porsche:

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:16:36 #140
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159988260
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:45:09 #141
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159990115
Nieuw filmpje van Toyota:


De TS050 wordt uit de doeken gedaan op 24 maart. Speculatie alom :9. Laatste nieuws is dat Adrian Sutil vorige week getest heeft en dat ze nu al bezig zijn lange runs op de nieuwe motor (2.5 - 3L V6T) te doen.

Spanning *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:33:44 #142
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159991130
Porsche in Abu Dahbi:

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:55:34 #143
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_159991548
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:45 schreef Fir3fly het volgende:Laatste nieuws is dat Adrian Sutil vorige week getest heeft en dat ze nu al bezig zijn lange runs op de nieuwe motor (2.5 - 3L V6T) te doen.


Sutil bij Toyota? Hoe is die daar terecht gekomen?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:03:14 #144
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159991711
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Sutil bij Toyota? Hoe is die daar terecht gekomen?
Heeft in 2015 ook al getest. Verder geen idee, hij moet toch wat te doen hebben?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159995889
Naja prima rijder verder.
  woensdag 17 februari 2016 @ 21:06:38 #146
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160002103
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuw filmpje van Toyota:


De TS050 wordt uit de doeken gedaan op 24 maart. Speculatie alom :9. Laatste nieuws is dat Adrian Sutil vorige week getest heeft en dat ze nu al bezig zijn lange runs op de nieuwe motor (2.5 - 3L V6T) te doen.

Spanning *O*.
Toyota _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_160005026
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Heeft in 2015 ook al getest. Verder geen idee, hij moet toch wat te doen hebben?
Wordt hij straks door Sauber aangeklaagd wegens contractbreuk. :P
pi_160005491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:23 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Wordt hij straks door Sauber aangeklaagd wegens contractbreuk. :P
Dat contract was voor een jaar, niet voor twee jaar ;-).
pi_160023899
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Porsche in Abu Dahbi:

[ afbeelding ]


_O_
pi_160028699
Bruut.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 februari 2016 @ 22:18:04 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_160029157
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:35 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_
Is het al 17 april? :~
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:28:36 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160041430
De nieuwe Aston Martin:
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160046079
fraaie livery
  vrijdag 19 februari 2016 @ 19:07:52 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_160047839
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:46 schreef JimmyManna het volgende:
fraaie livery
idd14.gif mooi gebruik gemaakt van de diverse openingslijnen aan de voorkant.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_160183032
Positieve financiële resultaten van PSA Peugeot Citroën zorgen her en der tot geruchten over mogelijke terugkeer Peugeot in lmp1 vanaf seizoen 2018. Yes please :)
pi_160183997
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:39 schreef M90 het volgende:
Positieve financiële resultaten van PSA Peugeot Citroën zorgen her en der tot geruchten over mogelijke terugkeer Peugeot in lmp1 vanaf seizoen 2018. Yes please :)
Komend jaar Dakar winnen en dan in 2018 weer naar Le Mans. Zeg ik geen nee tegen.
  woensdag 24 februari 2016 @ 20:33:13 #157
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160184678
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:39 schreef M90 het volgende:
Positieve financiële resultaten van PSA Peugeot Citroën zorgen her en der tot geruchten over mogelijke terugkeer Peugeot in lmp1 vanaf seizoen 2018. Yes please :)
De revival van de 908, zou erg mooi zijn ^O^
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_160186062
Maar moet het eerst zien dan geloven.
  woensdag 24 februari 2016 @ 21:21:53 #159
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160186660
Het gaat vooral om wat de regels voor 2018 gaan worden. De ACO is erg huiverig om heel veel te veranderen omdat het nu goed werkt maar wil ook graag zorgen dat de kosten niet al te hoog gaan oplopen. Ze gaan er dus goed over nadenken. In tegenstelling tot andere raceklasses op het moment...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160243527
Audi semi-fabrieks team WRT:

Blancpain Endurance Cup:
Laurens Vanthoor/Dries Vanthoor/Frédéric Vervisch
Pierre Kaffer/Peter Kox/Adrien De Leener
Sergio Jiminez/Rodrigo Baptista/Filipe Albuquerque
Stuart Leonard/Michael Meadows/Robin Frijns

Blancpain Sprint Series:
Laurens Vanthoor/Frédéric Vervisch
Robin Frijns/Dries Vanthoor
Enzo Ide/Christopher Mies
Sergio Jiminez/Rodrigo Baptista
Stuart Leonard/Michael Meadows

Kox op z'n "oude" dag nog even rijden bij WRT. :)
Frijns gelukkig niet alleen in F-E maar ook nog in GT racerij.

Ik had Laurens Vanthoor onderhand wel in DTM verwacht. In toekomst verwacht ik hem wel in de LMP1.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 09:08:38 #161
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_160252785
Hmm, Frijns gekoppelt aan een 17 jarige rookie met maar 1 jaar race ervaring. Ik zou kunnen klagen dat het op niets gaat uitdraaien, maar afgelopen jaar is er ergens in een redelijk bekende single seater klasse het tegendeel bewezen :+
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_160256455
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmm, Frijns gekoppelt aan een 17 jarige rookie met maar 1 jaar race ervaring. Ik zou kunnen klagen dat het op niets gaat uitdraaien, maar afgelopen jaar is er ergens in een redelijk bekende single seater klasse het tegendeel bewezen :+
Z'n oudere broer Laurens is één van de beste GT rijders ter wereld dus zou Dries niet afschrijven.

En verder is het misschien ook gewoon wie betaalt die bepaald. Frijns zal geen geld meebrengen maar wss zelf betaald krijgen. Frijns en Kox moeten blij zijn met deze kans.
  woensdag 2 maart 2016 @ 00:11:50 #163
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160357741
quote:
As announced on 13th November 2015, a support race for LM P3s in the ACO Series and GT3s in the Michelin GT3 Le Mans Cup will take place at the 84th Le Mans 24 Hours on 18-19 June 2016. The first running of this race called Road to Le Mans organised by the Automobile Club de l’Ouest with the collaboration of Le Mans Endurance Management (promoter of the Michelin GT3 Le Mans Cup Series), will be held in the late morning of Saturday 18th June on the legendary 13,629-km Sarthe circuit. Here are the details.

Road to Le Mans, the second round of the Michelin GT3 Le Mans Cup reserved for cars from the GT3 category, will be part of five of the six rounds of the 2016 European Le Mans Series, and a curtain-raiser to the Le Mans 24 Hours.

For the LM P3s, prototypes that enable teams and drivers to access the first step of the endurance pyramid created by the ACO, it is a single event and won’t count for any championship. Only prototypes racing in the ACO Series (ELMS and Asian Le Mans) will be allowed to start.

The ACO reserves itself the right to invite other GT3s and LM P3s to compete in this new supporting race to the Le Mans 24 Hours.

Entries for the Road to Le Mans will open on Monday 18th March and close on Friday 15th April. A selection committee will meet after entries have closed to draw up the list of cars allowed to start Road to Le Mans.

Full season entrants competing in the Michelin GT3 Le Mans Cup will be given automatic entries. For the others (LM P3s and invitations) the entry fee will be 12 000 euros (+ tax if applicable). The number of cars allowed to start will be confirmed on 25th March.

The start of this race (50 to 60 minutes maximum, confirmation on 25th March) will be given on Saturday 18th June at 11h10. Beforehand, scrutineering and administrative checks will take place on Tuesday 14th June from 4 p.m to 6 p.m and Wednesday 15th June from 9 a.m to midday. Two 1-hour free practice sessions will be held on Wednesday 15th June from 8.30 p.m to 9.30 p.m, and Thursday 16th June from 2.30 p.m to 3.30 p.m followed by a 30-minute qualifying session on Thursday from 6 p.m to 6.30 p.m.

The format of the race foreseen for one or two drivers* will impose a minimum driving time of 20mn per driver, and a pit stop (minimum time fixed by the regulations) within a given time window.

For safety reasons slow zones will be used, but the system will be different to that of the Le Mans 24 Hours. Eight to ten zones will be in place with signalisation and control of the average speeds.

For this new event Shell will be the official fuel supplier, and in compliance with the regulations refuelling will be forbidden during the practice sessions and the race.

There will be no limit on tyres. A single slick specification will be available for each category and Michelin will be the sole supplier.

The whole field will have a paddock and a dedicated hospitality unit on the Maison Blanche circuit.

Road to Le Mans reinforces the determination of the ACO to consolidate the development of the endurance nursery and to highlight the promotional categories in this branch of the sport.

Reminder: the support race programme for the Le Mans 24 Hours will be completed by the Ferrari Challenge.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:18:34 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160419627
Nieuwe informatie over de Toyota TS050:
quote:
WEC - Pascal Vasselon (Toyota): “The right technology at the right time”

Last week, Toyota tested the 2016 package of the all-new TS050 Hybrid at the Motorland Aragon circuit in Spain. Major changes have been introduced compared with the 2014 World Endurance Championship-winning TS040, especially a turbo engine and Li-ion batteries to store the energy recovered by the hybrid system. A revolution more than an evolution, as Pascal Vasselon, Toyota Technical Director, explained.

When faced with new technical regulations for the LM P1 class in 2014, Audi, Toyota and Porsche opted for radically different strategies. While the conservative approach adopted by Audi paid off at the 24 Hours of Le Mans, Porsche’s strikingly innovative solution was beset with reliability problems. Toyota’s middle lane was the one that led to the World Endurance Manufacturers’ Championship title.

Fast-forward 12 months. Although the manufacturers had continued with the same technological concepts in 2015, the outcome was somewhat different – Porsche took the season by storm. Audi managed to compete in terms of performance but fell short on reliability, while Toyota had the opposite problem: a dependable car that lacked pure speed. An obsolete concept? “No,” retorted Pascal Vasselon, Technical Director of Toyota Gazoo Racing, “but times change. We had decided to use supercapacitors to store braking energy because, in our view, they were the best solution. We were proved right because, at the end of the day, we took the 2014 title. However, we knew from the outset that we’d have to switch to lithium-ion batteries as their development is progressing at a faster rate.”

Unlike road vehicles, for which storage capacity is the predominant criterion to cover the greatest possible distance, racing cars need high power density – the ability to deliver a lot of power very quickly – because energy is stored over a very short span of time, between two parts of a circuit where regulations allow the stored energy to be used.

Supercapacitors are electrochemical devices that hold one notable advantage over batteries: they release the stored energy more quickly. Unfortunately, as their industrial applications are relatively limited compared to batteries, research in this field is not moving as fast. “The hybrid culture is deeply rooted at Toyota,” Vasselon continued. “The department in charge of designing hybrid systems for production vehicles is also behind the development of the hybrid system for the endurance prototype. This means we can closely monitor progress in research and maintain strong ties with the manufacturers of all energy-related products. We have reached a point where batteries seem to be the most pertinent choice.”

While the supercapacitors are giving way to batteries, the Japanese constructor is persisting with its dual-axle braking energy recovery systems. “Although we are switching to a turbo engine, we do not feel that exhaust energy recovery is the best option,” Vasselon insisted. “Well, not for the time being at least.”

The TS050 Hybrid will be powered by a V6 turbo engine in place of the naturally aspirated V8 engine used since the early days of the project. “The naturally aspirated V8 engine served its purpose and, being reliable, it did not weigh too heavily on the development budget,” the former F1 Director at Michelin confided. “We could have gone down the V4 road, like Porsche, but we feel that the V6 offers the best compromise between reliability and performance. With the turbo, optimum output can be achieved anywhere, regardless of circumstances (altitude, temperature, and so on), whereas the naturally aspirated engine had a smaller performance window.”

While Audi have made few changes to their R18 (the flywheel technology has been axed, also in favour of Li-ion batteries) and are sticking with the same engine type, the TS050 Hybrid is radically different to its predecessor: “you have to choose the right technology at the right time,” Vasselon concluded. Will the TS050 Hybrid bring Toyota a long-coveted victory in the 24 Hours of Le Mans? We shall find out by 3pm on Sunday 19 June!
Interessant dus. In plaats van een MGU op de uitlaat doet Toyota het met twee keer MGU-K op de voor en achteras. In tegenstelling tot Audi en Porsche die allebei wel een MGU op de turbo hebben. Wat betreft Porsche, die hebben waarschijnlijk de turbo en de MGU-H van elkaar gescheiden. Met een variabel controlesysteem dat regelt welke uitlaatgassen naar welk systeem gaan, de turbo of de MGU-H.

Al dit klinkt ingewikkeld maar het belangrijkste is eigenlijk dat geen van dit alles mogelijk is in F1. Daar zijn er geen opties. Dus als er nog eens een keer een artikel komt over hoe geavanceerd de F1 turbomotoren zijn, neem het met een korrel zout. Het is peanuts vergeleken met wat er in WEC P1 gebeurt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:54:46 #165
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160592550
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160594980
Hm. Toch best wel kut dat de financiën het dit jaar niet toelaten om weer naar Spa te gaan voor het WEC. Voor iedereen die het wel overweegt: echt doen. Heel, heel veel race voor heel, heel weinig geld. Vergeleken met de F1 zijn de kaartjes en belachelijk goedkoop, je mag overal komen (inclusief pitwalk!) en deze hybrides klinken, in tegenstelling tot de F1, wél echt fantastisch.

Maar ja, reis, hotel en eten erbij en we zitten al snel op dik 500 euro. Woon je dichterbij en kun je gewoon thuis slapen, dan scheelt dat een paar honderd euro. De hotels in Spa rekenen namelijk wel echt de hoofdprijs.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 17:57:22 #167
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160595513
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:35 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Toch best wel kut dat de financiën het dit jaar niet toelaten om weer naar Spa te gaan voor het WEC. Voor iedereen die het wel overweegt: echt doen. Heel, heel veel race voor heel, heel weinig geld. Vergeleken met de F1 zijn de kaartjes en belachelijk goedkoop, je mag overal komen (inclusief pitwalk!) en deze hybrides klinken, in tegenstelling tot de F1, wél echt fantastisch.

Maar ja, reis, hotel en eten erbij en we zitten al snel op dik 500 euro. Woon je dichterbij en kun je gewoon thuis slapen, dan scheelt dat een paar honderd euro. De hotels in Spa rekenen namelijk wel echt de hoofdprijs.
Dat is jammer inderdaad. Is een camping een optie?

Ik ga hopelijk met m'n pa naar de Nurburgring *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160597539
Lijkt mij ook nog altijd wel erg gaaf om daar eens heen te gaan. Helaas dit jaar tussen de tentamens. Heb pas dinsdag tentamen, dus misschien is het wel mogelijk. Al kan ik waarschijnlijk toch niemand mee krijgen. Helaas leeft wec toch nog niet echt onder de mensen die ik ken.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:06:15 #169
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160602196
https://www.instagram.com/p/BC0jIusGhSF/

En Toyota rijdt maar door en door.... een volledige 24 uurs test met de nieuwe auto. Heerlijk O+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160602255
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
https://www.instagram.com/p/BC0jIusGhSF/

En Toyota rijdt maar door en door.... een volledige 24 uurs test met de nieuwe auto. Heerlijk O+.
Ik heb wel vertrouwen in Toyota voor dit seizoen. :)
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:12:50 #171
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160602404
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:08 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik heb wel vertrouwen in Toyota voor dit seizoen. :)
Ik ook. Bovendien vind ik hun aanpak verfrissend. Ze zeiden vorig jaar heel eerlijk: we zijn achterop geraakt. Daarop hebben ze besloten de nieuwe auto een jaar eerder te debuteren, meer geld vrij te maken en in minder dan een jaar tijd een compleet nieuwe auto te bouwen. Die zeer waarschijnlijk (Toyota kennende) gewoon met de Duitsers mee kan doen. En: geen moment gezeur over regels of wat dan ook.

Wie doet dat ze na :)?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 maart 2016 @ 23:05:55 #172
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160651139
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160652044
Beestachtige livery's weer. Maar dit terzijde.
pi_160709804
Jeroen Bleekemolen doet toch mee aan de 24 uur van Le Mans.. Dit keer niet met de Dodge Viper (die ergens onderaan de reservelijst staat), maar met een LMP2 wagen van Murphy Prototypes. Teamgenoten zijn dezelfde als in de Viper, namelijk Ben Keating en Marc Goossens.

Hiermee komt het aantal Nederlanders in de 24 uur op 4, allemaal in de LMP2. Naast Jeroen Bleekemolen zijn dit Nick de Bruijn (Eurasia), Giedo van der Garde (Jota Sports) en Ho-Pin Tung. (DC Racing).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160714968
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:31 schreef sasquatsch het volgende:
Jeroen Bleekemolen doet toch mee aan de 24 uur van Le Mans.. Dit keer niet met de Dodge Viper (die ergens onderaan de reservelijst staat), maar met een LMP2 wagen van Murphy Prototypes. Teamgenoten zijn dezelfde als in de Viper, namelijk Ben Keating en Marc Goossens.

Hiermee komt het aantal Nederlanders in de 24 uur op 4, allemaal in de LMP2. Naast Jeroen Bleekemolen zijn dit Nick de Bruijn (Eurasia), Giedo van der Garde (Jota Sports) en Ho-Pin Tung. (DC Racing).
^O^ ^O^ Wel onbegrijpelijk dat die Viper niet mee mag doen.
  donderdag 17 maart 2016 @ 21:31:55 #176
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160748536
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 17 maart 2016 @ 23:41:56 #177
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160752625
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 21 maart 2016 @ 18:15:50 #178
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160838815
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:50:14 #179
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160887754
En de nieuwe TS050:



Helaas nog geen verdere informatie over de motor.

http://imgur.com/a/Fav3w
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:52:01 #180
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160887788
En de nieuwe Porsche 919:

http://imgur.com/a/Jl5An

2015 vs 2016: http://i.imgur.com/SHI2X9S.png
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:52:43 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160887806
En de Audi die we al hadden gezien:


https://www.audi-mediacen(...)he-new-audi-r18-5809

Toch iets anders dan wat we in december zagen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160936069
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
En de nieuwe TS050:

[ afbeelding ]

Helaas nog geen verdere informatie over de motor.

http://imgur.com/a/Fav3w
2,4 liter V6 twinturbo in de 8 megajoule klasse.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 25 maart 2016 @ 16:52:40 #183
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160936127
quote:
Bedankt, ik wilde het gisteren posten.

Ze zijn ook aan het praten over het regelement voor 2018. Veel gaat er waarschijnlijk niet veranderen behalve verdere reductie in brandstofverbruik. Stabiliteit is belangrijk, en daarom is er nog een autofabrikant in gesprek om vanaf 2018 ook mee te doen. Peugeot/Citroën lijkt het meest aannemelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:41:33 #184
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_160941836
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..] Peugeot/Citroën lijkt het meest aannemelijk.
_O_

enter 908 HDI Fap plz :9~

2 benzine en 2 diesel deelnemers zou ik persoonlijk wel mooi vinden.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:47:51 #185
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160944956
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:41 schreef Sinister-D- het volgende:

enter 908 HDI Fap plz :9~

Enter Mazda, remake van de 787B :D _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:33:07 #186
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160958718
Ik kan zo gauw even geen tijden vinden maar ik lees overal dat de wagens nu al weer sneller zijn dan bij de test vorig jaar. En dat terwijl ze ongeveer 10% minder brandstof mogen gebruiken :o!

Porsche, Toyota en Audi zitten heel dicht bij elkaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160958781
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan zo gauw even geen tijden vinden maar ik lees overal dat de wagens nu al weer sneller zijn dan bij de test vorig jaar. En dat terwijl ze ongeveer 10% minder brandstof mogen gebruiken :o!

Porsche, Toyota en Audi zitten heel dicht bij elkaar.
Tijden van gisteren:
http://www.dailysportscar(...)16-Prologue-PM-1.pdf
http://www.dailysportscar(...)6-Prologue-Night.pdf
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:38:25 #188
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160958818
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160963587
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:12:19 #190
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160963700
Belangrijk om nog even op te merken dat de topsnelheid van de Toyota een flink stuk hoger is dan die van Porsche, wat het aannemelijk maakt dat Toyota al in de Le Mans configuratie rijdt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:34:19 #191
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160964332
Wat videos:


(vooral het interview met Mark Webber is de moeite waard)

Toyota eerder deze week op Aragon: https://vimeo.com/160217159

Mooi shot:
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161029152
quote:
For the first time, the Group C grid will be one of the highlights of the 8th Le Mans Classic from 8-10 July with a race that has already attracted 40 cars as a curtain-raiser to one of the largest historic race meetings in the world..
...
Porsche supplies the highest number of cars out of the 16 makes on the entry list with 10 962Cs. Its main rivals of that era are also down to appear in the Sarthe including two Lancia LC2s, two Jaguars, an XJR-12 and an XJR 16, a Mercedes C11 and a Nissan R90 CK – the most powerful car seen in the Sarthe with a power output of 1128 bhp!
...
Jean-Marc MERLIN SPICE SE90C 1990
Eric de DONCKER SPICE SE90C 1990
Frédéric DA ROCHA SPICE SE88C 1988
Andrew HADDON JAGUAR XJR-12 1990
Shaun LYNN MERCEDES-BENZ C11 1990
Henrik LINDBERG PORSCHE 962 1989
Peter GARROD LOLA T92/10 1992
Zak BROWN/Richard DEAN PORSCHE 962 1986
Michel LECOURT/Raymond NARAC PORSCHE 962C 1987
Romain BELLETESTE ALBA AR2 1983
Christophe GADAIS/Mathieu GADAIS STHEMO SM 1984
Jean-Marie BELLETESTE MARCH 84G 1984
Jonathan FAY TIGA GC287 1986
Tim SUMMERS LANCIA LC2 1984
Aaron SCOTT SPICE SE86 1986
Tommy DREELAN PORSCHE 962
Katsu KUBOTA NISSAN R90 CK 1990
Richard HOPE EMKA C83/1 1983
George NAKAS PORSCHE 962 1987
Steve TANDY SPICE SE90 GTP 1990
Douglas TITFORD/Trevor REEVES EMKA C84/1 1985
Christian PERRIER MARCH 85G 1985
Eric RICKENBACHER CHEETAH G606 1989
Ivan VERCOUTERE/Ralf KELLENERS PORSCHE 962C 1990
Manuel MONTEIRO PORSCHE 962 1990
Michel LECOURT/Raymond NARAC PORSCHE 962C 1990
Peter SCHLEIFER MARCH 84G 1984
Pierre-François ROUSSELOT SPICE SE89C 1990
Nicolas DOQUIN/Marc JULLY TIGA GC286/289 1986
Dominique GUENAT PEUGEOT 905 EV1 Bis 1993
Richard EYRE JAGUAR XJR-16 1991
MR JOHN OF B LANCIA LC2 1985
MR JOHN OF B RONDEAU M382 1982
Mischa STRIJDER PORSCHE 962C 1991
Frank LYONS/Michael LYONS ALD C289 1989
Michael LYONS GEBHARDT C91 1992
Pierre-Alain FRANCE PORSCHE 962C 1990
http://www.dailysportscar(...)le-mans-classic.html

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
  donderdag 31 maart 2016 @ 00:39:01 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161065657
quote:
Inderdaad zeg :9! Komt het ook op TV?

En geweldig, Porsche is alweer aan het testen, nu op Spa _O_.

http://sportscar-info.de/(...)/?rwgimg=4#gallery-2
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161069555
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2016 00:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Inderdaad zeg :9! Komt het ook op TV?

En geweldig, Porsche is alweer aan het testen, nu op Spa _O_.

http://sportscar-info.de/(...)/?rwgimg=4#gallery-2
Volgens mij heeft Motors TV afgelopen jaren wel wat uitgezonden, maar kan ook zijn dat ik met een ander evenement in de war ben.
pi_161229677
Komend weekend ronde 1 van de Blancpain Sprint Series op het Italiaanse Misano.

Met een indrukwekkende entrylist van maar liefst 40 wagens. Wat betreft Nederlanders staan Robin Frijns, Jeroen Bleekemolen, Jules Szymkowiak, Stef Dusseldorp, Nick Catsburg, Max van Splunteren en Jeroen Mul aan de start.

Live te volgend via Youtube.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:47:53 #196
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_161312306
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_161312821
quote:
Wel erg veel Audi's vooraan.
  zaterdag 9 april 2016 @ 21:07:57 #198
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_161313164
Frijns heeft het moeilijk....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_161313238
Jep, wel mooi gevecht tussen McLaren, Audi en Ferrari voor plek 2.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 april 2016 @ 21:11:48 #200
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_161313315
Als dit de kwali race pas is, hoe lang duurt de hoofdrace dan? Dat is toch geen "Sprint" meer? :P

En is dit nou de hoofdklasse van de Blancpain Series of zijn er nog meer?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')