iRacing gaat verder wel goed? Ik lees veel negatieve dingen de laatste paar weken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze wonnen een paar races vorig jaar met hetzelfde systeem dus maak je maar geen zorgen.
Wat problemen met de website, ik heb verder nergens last vanquote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
iRacing gaat verder wel goed? Ik lees veel negatieve dingen de laatste paar weken.
Ik heb zelf al een tijd niet gespeeld (stuur/pedalen kapot).
Jammer van de bugs. Maar een 4e plaats klinkt toch niet gekquote:Op zondag 24 januari 2016 15:46 schreef Bluurgh het volgende:
Wij hebben eenmaal een bug gehad dat de sim een rijder niet meer toeliet (iets met verkeerde toewijzing van de dag en daarna een 'download additional content' knop die nergens voor nodig was. ofzo, zag iig op het forum dat er meer mensen last van hadden.) en hij herkende mijn knoppen op het stuur niet meer toen ik de laatste stint wilde rijden. Ze werkten prima in het menu en bij de opties enzo, maar ingame kon ik dus niet meer de pitlimiter eraf halen. Dat was dus een tow en een teamgenoot die het overnam.
5 rondjes verloren door die 2 dingen, en uiteindelijk 4e geworden op 7 ronden achterstand. In split 7 van 13.
http://www.imsa.com/camera/imsatvquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:00 schreef Jigzoz het volgende:
Wordt zeker nergens op tv uitgezonden hè? Ik kon in ieder geval niks vinden.
Maar goed, IMSA zal wel een livestream hebben. Staat me iets van bij dat dat voorgaande jaren ook zo was.
Als die Fords heel blijven, dan vernederen ze de rest.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
http://www.imsa.com/camera/imsatv
Werkt perfect, met commentaar van Radio Le Mans.
Ik ben vooral benieuwd wat de nieuwe Ford GT en Ferrari 488 kunnen doen.
Geen acestream?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmmm, firstrow heeft ook maar een crap stream op groot scherm en imsa.tv is nog niet gestart
(nog) niet gevonden....quote:
20.40quote:
Nee, de prototypes zijn gewoon langzaam gemaakt. Gelukkig is dat volgend jaar anders als de DPs eindelijk verdwijnen en de top klasse gewoon LMP2 is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoppa rechtstreekse m3u gevonden van Imsa.tv, zga hd op de tv![]()
Ik heb de Deltawing niet meer gevolgd na 't Le Mans debuut, maar heeft dat ding zo'n progressie gemaakt de afgelopen jaren dat ie zelfs mee kan voor podiums tussen de prototypess?
Maar nauwelijks veranderd sinds 2014.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
De Deltawing is wel degelijk doorontwikkeld en er ligt een andere motor in. Geen Nissan meer. Dus sterk verbeterd ten opzichte van een paar jaar terug.
Overigens ben ik alweer gestopt met kijken. Die cautions de hele tijd verpesten de racequote:I have been around racing for over 60 years but I never thought I would see the Daytona 24 hours being led by a girl driving a penis.
Deze had ik gemist, maar dat was ook vantevoren onzin. In de test vorige week waren ze al niet de snelste.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als die Fords heel blijven, dan vernederen ze de rest.
Mwah waarom? Iedereen kon er gewoon omheen. Deze dude negeerde de gele vlaggen gewoon. Eigen schuld.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:28 schreef Peterselieman het volgende:
imo hadden ze al voor de klap moeten besluiten tot een SC vanwege de positie van de gestrande auto
Waarom? Is een leuke auto en deed het goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah waarom? Iedereen kon er gewoon omheen. Deze dude negeerde de gele vlaggen gewoon. Eigen schuld.
Wel mooi dat de DeltaWing er nu uit is.
Gefaald prestige project van Nissan (de zoveelste) die alleen nog maar door Panoz wordt onderhouden om een middelvinger op te steken tegen diezelfde Nissan. Heel veel leuks is er niet aan.quote:
Alleen maar omdat hij maar bijna de helft hoeft te wegen van de andere Prototypes. Heeft alles met de BoP te maken en niets met het ding zelf.quote:en deed het goed.
Huh? Ik had ergens gelezen dat ze bij de kwalificatie alles en iedereen achter zich hadden gelaten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze had ik gemist, maar dat was ook vantevoren onzin. In de test vorige week waren ze al niet de snelste.
#TeamFir3fly in deze. Het is een gedrocht.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarom? Is een leuke auto en deed het goed.
En hij had blijkbaar niet gehoord dat er een auto midden op de weg stond.
Is ook een prima allround coureur. En een leuk joch ook nog. Pure liefhebber.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Jigzoz het volgende:
Dat commentaar over Bleekemolen is wel redelijk positief: "Women and children, move away from the fences. Jeroen Bleekemolen is driving. In his last stint he drove from 10 laps down to 6 laps down. An incredible performance."
(of zoiets)
want alle wagens moeten hetzelfde zijn en binnen een bepaald plaatje passen? Juist mooi dat er zo af en toe out-of-the-box concepten mee doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
#TeamFir3fly in deze. Het is een gedrocht.
Nou ja... 'Joch'... Die man is 35.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:18 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Is ook een prima allround coureur. En een leuk joch ook nog. Pure liefhebber.
Ik ben nog altijd verbaast dat hij nooit fabriekscoureur bij Porsche is geworden. Dus de periode dat hij dominant was in Supercup.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:18 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Is ook een prima allround coureur. En een leuk joch ook nog. Pure liefhebber.
Dat zou hij zeker verdiend hebben. In NL hebben we nogal eens de neiging neer te kijken op rijders die de F1 niet hebben gehaald maar dat is niet altijd terecht in mijn ogen. Bleekemolen is echt een geweldige coureur.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd verbaast dat hij nooit fabriekscoureur bij Porsche is geworden. Dus de periode dat hij dominant was in Supercup.
Naast Webber in de LMP1. Dat zou wel heel tof geweest zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd verbaast dat hij nooit fabriekscoureur bij Porsche is geworden. Dus de periode dat hij dominant was in Supercup.
LMP1 is pas sinds een paar jaar, ik bedoel fabriekscoureur voor GT2/GTE jaren terug.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Naast Webber in de LMP1. Dat zou wel heel tof geweest zijn.
Ja, snap ik. Maar als dat het geval was geweest, dan was een doorstroom naar LMP1 helemaal niet gek geweest.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
LMP1 is pas sinds een paar jaar, ik bedoel fabriekscoureur voor GT2/GTE jaren terug.
Dat was 1 van de meest spannende finishes die ik ooit heb gezien in de Racerij ,quote:Op zondag 31 januari 2016 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
Wat een finish in de GTLM klasse. 0.034 sec tussen nr 1 en 2 na 24 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |