Yes! Verdomd lekkere koffie en schandalig lekkere zelfgemaakte appeltaartquote:
Ik heb er tijdje geleden gelunched. Was ook zeker goed te doen! Daarom wist ik van het bordje af.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes! Verdomd lekkere koffie en schandalig lekkere zelfgemaakte appeltaart
Gaat dat proeven!!
Oh nicequote:Op zaterdag 28 november 2015 21:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb er tijdje geleden gelunched. Was ook zeker goed te doen! Daarom wist ik van het bordje af.
En zelfs de combi is mogelijkquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:22 schreef Maringo het volgende:
- Een gemeente helemaal volkrijgen (Zoals Nattekat, Tara en ik doen.)
- Een plaats zoveel mogelijk aandoen. (Deventer...)
Tja de ene zuipt het op in de kroeg de ander gaat voor de stok. Opzuipen in de kroeg vind ik ook zonde!quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Sowieso speciaal gaan rijden voor de stok is beetje vreemd in mijn ogen. Ik ga alleen als het maximaal 30 minuten extra totale reistijd oplevert.
Dat je 1.5 uur enkele reis al overweegd ook. Heb je een benzinepomp in je tuin ook of zo? Heb je weleens uitgerekend wat dat kost?
Precies, ieder zijn hobby.quote:Op zondag 29 november 2015 09:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja de ene zuipt het op in de kroeg de ander gaat voor de stok. Opzuipen in de kroeg vind ik ook zonde!
Afgeleid? Van wat dan?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid, maar hij is weer up-to-date!
quote:Op zondag 29 november 2015 11:40 schreef Fien1989 het volgende:
Ik zie dat nog niemand zich gemeld heeft om te gaan halen
Vanmiddag wil ik wel gaanAl ben ik pas net een beetje wakker, heb nog een beetje een slaapkopje
Dus het duurt nog wel even voordat ik vertrek, 1,5 - 2 uur of zo
Als iemand anders in de tussentijd wil gaan, laat het dan weten, zodat ik niet voor niks vertrek
Gaat je niks aan.quote:Op zondag 29 november 2015 12:13 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Afgeleid? Van wat dan?
Anyway, goed bezig!
Dank jequote:
Have fun!quote:Op zondag 29 november 2015 15:04 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb de stok net gepakt, toevallig meteen raak bij het eerste bord wat ik tegen kwam... op de Daandelendennen
quote:Op zondag 29 november 2015 15:04 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb de stok net gepakt, toevallig meteen raak bij het eerste bord wat ik tegen kwam... op de Daandelendennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |