Klopt, ze moeten de trein halen.quote:
Rot op Hageneesquote:Op donderdag 26 november 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Plaag die jongen niet zo.
Ze hebben gescoord.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Celtic eigenlijk een schot op doel?
Hij heeft het er wel een beetje naar gemaakt natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Plaag die jongen niet zo.
Ik vergeef hem.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel een beetje naar gemaakt natuurlijk
Morgen zal ik clementie tonen bij Voetbal op vrijdagquote:
Dat is aardig van je.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen zal ik clementie tonen bij Voetbal op vrijdag
OverGod.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die is echt goed gescout door Ajax
Overmars heeft daar een neusje voor.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die is echt goed gescout door Ajax
Ajax uitgeschakeld?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dan win je, en dan heb je er geen kut aan
Dat verkleinwoord is niet nodigquote:Op donderdag 26 november 2015 22:55 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Overmars heeft daar een neusje voor.
Sterker, volgens het rapport Ling is er niet eens gescoutquote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Maar even serieus, hoe kan zo iemand door Ajax worden gescout? Sterker nog, waarom is hij überhaupt prof?
Nee dan was je een stuk knapper geweestquote:Op donderdag 26 november 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe niet zo tof! Ik had je pa kunnen wezen
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:55 schreef luckass het volgende:
heeft iemand het quoteje van Stijn jongens? heb m gemist.
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de 1-2 valt, kijk ik nooit meer voetbal.
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de 1-2 valt, kijk ik nooit meer voetbal.
Ik zie het somber in, maar de bal is rond.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fener moet niet winnen en Ajax wel.
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dan was je een stuk knapper geweest
Topkeepertje die Padttwitter:OptaJohan twitterde op donderdag 26-11-2015 om 22:59:1610 - Sergio Padt made ten saves against Marseille and is now the keeper with the joint-most saves this Europa League season. Swoop. reageer retweet
Hij is wel weg na de 1-2. Hoop geen zelfmoordquote:Op donderdag 26 november 2015 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
Goed nieuws voor Mani, nieuwe sig.
En nee.... Fener moet verliezen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fener moet niet winnen en Ajax wel.
Kan nog, wie weetquote:Op donderdag 26 november 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wel kut dit, ik had liever dat Ajax overwinterde..
Dit is een enorme opluchting.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
Goed nieuws voor Mani, nieuwe sig.
VBL / Neem hier afscheid van Stijnquote:Op donderdag 26 november 2015 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maak even een uitzwaai topic aan dan
Komt inderdaad uit Tsjechië, leert snel blijkbaarquote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef leolinedance het volgende:
Die Cerny, eindelijk weer eens een sympathieke Ajax speler![]()
Hoeze spreekt hij zo goed Nederlands trouwens? Komt toch uit Tsjechië?
Misschien is het een intelligente jongen.. Kan het al beter dan Depaai of Willemsquote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef leolinedance het volgende:
Die Cerny, eindelijk weer eens een sympathieke Ajax speler![]()
Hoeze spreekt hij zo goed Nederlands trouwens? Komt toch uit Tsjechië?
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Neem hier afscheid van Stijn
Dat zijn sowieso niet echt interviewtoppers neequote:Op donderdag 26 november 2015 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien is het een intelligente jongen.. Kan het al beter dan Depaai of Willems
Waarom? Ik denk dat hij hier voortaan nog vaker te vinden is. Hij kijkt immers niet meer, dus moet hij hier zijn info vandaan halen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Neem hier afscheid van Stijn
Dan verleiden we hem om te kijken, niet goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat hij hier voortaan nog vaker te vinden is. Hij kijkt immers niet meer, dus moet hij hier zijn info vandaan halen.
Gewoon terug naar de jaren 50, aan de radio gekluisterd.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan verleiden we hem om te kijken, niet goed.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit Geoquote:Op donderdag 26 november 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wel kut dit, ik had liever dat Ajax overwinterde..
hoi hansquote:
Ik begon ermee om consternatie te zaaien, eigenlijk. De rest is mij gevolgd.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is de gedachte achter de Heracles UI's?
Ze konden mij en Marko niet meer uit elkaar halen en toen begon Caveliers de hypequote:Op donderdag 26 november 2015 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is de gedachte achter de Heracles UI's?
Gewoon 3 wedstrijden om nietsquote:Op woensdag 9 december 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
19:00 Ajax - Molde FK
19:00 FC Groningen - Sporting Braga
21:05 Athletic Bilbao - AZ
Officieel speelt Ajax nog ergens om, maar de kans dat er iets in Istanbul gebeurt is 0,000000000001%.quote:
En als je denkt dat Olympiakos met gemak wint van Arsenal?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iemand die zoiets heeft beweerd zou eigenlijk net als DAM geweerd moeten worden uit VBL.
En Porto.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je denkt dat Olympiakos met gemak wint van Arsenal?
Minder dynamisch middenveld dan vorig seizoen heb ik ook gehoord. Juli.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pröpper heeft geen scorende vermogen.
- Tarado, 2015
Niveau Inter/Fiorentina/Villarreal/Valencia misschienquote:Op donderdag 10 december 2015 18:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar zou hij moeten spelen dan?
Inter is gewoon koploper van Italië, Fiorentina staat tweede.. Lijkt ook niet iemand die het ziet zitten om wekelijks tegen gasten als Koulibally, Murillo en Chiellini te spelen. Ik zie in de Jong geen speler die meekan in het snelle, technische Spaanse voetbal.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niveau Inter/Fiorentina/Villarreal/Valencia misschien
Tuurlijk maar elke voetballer heeft ook ambities. Grotere competitie, meer salaris, grotere club.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inter is gewoon koploper van Italië, Fiorentina staat tweede.. Lijkt ook niet iemand die het ziet zitten om wekelijks tegen gasten als Koulibally, Murillo en Chiellini te spelen. Ik zie in de Jong geen speler die meekan in het snelle, technische Spaanse voetbal.
Ik denk dat een Duitse subtopper zijn plafond is. Maar word je liever zesde met Schalke of speel je liever jaarlijks om de titel, met een elftal dat om jou heen is gebouwd?
Geen Tete? Wat kut.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat het met Van Rhijn in plaats van Tete heel erg huilen wordt.
T maakt toch geen reet uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:29 schreef Rabieluh het volgende:
Ergens zie ik wel weer gebeuren dat ze na 3 minuten een goal tegen krijgen.
Dirk Kuyt.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de algemene definitie van het begrip 'routinier'?
Ze laten weer zien gewoon 0 voetbalverstand te hebbenquote:Op donderdag 10 december 2015 18:40 schreef Johnny_Angel het volgende:
uhh Maicon is een totaal andere speler dan Tete.
Ik zie Tete geen bal vanaf de achterlijn erin schieten. Wim heeft weinig kijk op het spelletjequote:Op donderdag 10 december 2015 18:40 schreef Johnny_Angel het volgende:
uhh Maicon is een totaal andere speler dan Tete.
Ja, hij dacht waarschijnlijk van Tete is een goede rechtsback dus ik noem maar een andere goede rechtsback. Terwijl het twee totaal verschillende spelers zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zie Tete geen bal vanaf de achterlijn erin schieten. Wim heeft weinig kijk op het spelletje
Omdat ze niet zoveel zin hebben in Molde denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
Rijden er minder treinen vandaag? Sneeuwt het in Amsterdam? Of waarom is het niet uitverkocht?
Waarom niet? Jullie belangrijkste wedstrijd van het jaar!quote:Op donderdag 10 december 2015 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ze niet zoveel zin hebben in Molde denk ik.
Gouden tip.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Een is er Midtjiland - Brugge.
Ja maar Molde.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom niet? Jullie belangrijkste wedstrijd van het jaar!
Nee nee, dat is komend weekend.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom niet? Jullie belangrijkste wedstrijd van het jaar!
Paul is alleen actief in VBL als UTR-AJA nadert.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee nee, dat is komend weekend.
- Paul
Paul is nu aan het rukken op Gielquote:Op donderdag 10 december 2015 18:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee nee, dat is komend weekend.
- Paul
Vergeten uit te stappen.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
Rijden er minder treinen vandaag? Sneeuwt het in Amsterdam? Of waarom is het niet uitverkocht?
Des te leuker als hij gelijk krijgt.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul is alleen actief in VBL als UTR-AJA nadert.
Is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 10 december 2015 18:58 schreef Pascalus het volgende:
Het zit voller dan bij een willekeurige eredivisiewedstrijd van Ajax.
Gelukkig had ik een ban tijdens de 6-4.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Des te leuker als hij gelijk krijgt.
Triest.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:58 schreef Pascalus het volgende:
De trein naar Parijs ook na een bommelding.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:58 schreef Pascalus het volgende:
Misschien kunnen ze de speaker van Twente overnemen, die zit binnenkort toch zonder werk.quote:
Die spits van Molde kan je gerust 10 keer alleen naar de keeper laten lopen.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:01 schreef Tagliano het volgende:
Spelers van Molde hebben mij nu al teveel vrijheid
Ajax loert op de counter. Dat is gewoon verstandig tegen zo'n sterke tegenstander.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:01 schreef Tagliano het volgende:
Spelers van Molde hebben mij nu al teveel vrijheid
Die krijgen het stadion ook al niet meer vol. RIPquote:Op donderdag 10 december 2015 19:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de speaker van Twente overnemen, die zit binnenkort toch zonder werk.
Volgens mij is het mooier als je de stoeltjes gewoon rood en wit maakt hoor, dat zijn de kleuren van Ajax.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:02 schreef Sunri5e het volgende:
Wordt tijd dat Ajax een keer de kleur van de stoeltjes in de ArenA aan gaat passen. Ik raad ze aan om net zoiets te doen als FC Twente in het Arke stadion had. Door al die kleurtjes lijkt het stadion nog een beetje gevuld.
[ afbeelding ]
Dat scheelt inderdaad wel jaquote:Op donderdag 10 december 2015 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die spits van Molde kan je gerust 10 keer alleen naar de keeper laten lopen.
Dan zien we dat t leeg is!!quote:Op donderdag 10 december 2015 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het mooier als je de stoeltjes gewoon rood en wit maakt hoor, dat zijn de kleuren van Ajax.
Ajax mag dat helemaal niet zelf bepalen. Dat is de grote grap.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:02 schreef Sunri5e het volgende:
Wordt tijd dat Ajax een keer de kleur van de stoeltjes in de ArenA aan gaat passen. Ik raad ze aan om net zoiets te doen als FC Twente in het Arke stadion had. Door al die kleurtjes lijkt het stadion nog een beetje gevuld.
[ afbeelding ]
Dat heeft de Arena toch al? die regenboogkleurtjesquote:Op donderdag 10 december 2015 19:02 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
En PSV.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het mooier als je de stoeltjes gewoon rood en wit maakt hoor, dat zijn de kleuren van Ajax.
Maar de stoeltjes van de Arena hebben nu al allemaal verschillende kleurtjes, dus ik snap het idee van Dirk-Kuijt niet zo goed.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Feyenoord. En nog zo'n 800.000 clubs in de wereld.
Maar dan lijkt het zo leeg tijdens wedstrijden van Ajax. Als ze allemaal verschillende kleuren nemen valt dat niet zo op.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ok maar dan vormen die rode en witte stoeltjes zeg maar het logo van Ajax, snap je.quote:
Allemaal van Ajax nageaaptquote:Op donderdag 10 december 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Feyenoord. En nog zo'n 800.000 clubs in de wereld.
Ben jij anders kleurenblind.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar dan lijkt het zo leeg tijdens wedstrijden van Ajax. Als ze allemaal verschillende kleuren nemen valt dat niet zo op.
Ik begrijp steeds meer waarom Cavaliers zo'n hekel aan je heeft met je flauwe grappen!quote:Op donderdag 10 december 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk trouwens dat er vandaag zoveel mensen als stoeltje verkleed naar het stadion zijn gegaan. Best origineel.
Gudelj: ''Voetbal is meer dan alleen balbezit''quote:Op donderdag 10 december 2015 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekkere actie weer van de topaankoop
Zat veel gif in dat balverliesquote:Op donderdag 10 december 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj: ''Voetbal is meer dan alleen balbezit''
Gif wordt ook gebruikt in landbouw.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zat veel gif in dat balverlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |