Kan nog, wie weetquote:Op donderdag 26 november 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wel kut dit, ik had liever dat Ajax overwinterde..
Dit is een enorme opluchting.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
Goed nieuws voor Mani, nieuwe sig.
VBL / Neem hier afscheid van Stijnquote:Op donderdag 26 november 2015 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maak even een uitzwaai topic aan dan
Komt inderdaad uit Tsjechië, leert snel blijkbaarquote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef leolinedance het volgende:
Die Cerny, eindelijk weer eens een sympathieke Ajax speler![]()
Hoeze spreekt hij zo goed Nederlands trouwens? Komt toch uit Tsjechië?
Misschien is het een intelligente jongen.. Kan het al beter dan Depaai of Willemsquote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef leolinedance het volgende:
Die Cerny, eindelijk weer eens een sympathieke Ajax speler![]()
Hoeze spreekt hij zo goed Nederlands trouwens? Komt toch uit Tsjechië?
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Neem hier afscheid van Stijn
Dat zijn sowieso niet echt interviewtoppers neequote:Op donderdag 26 november 2015 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien is het een intelligente jongen.. Kan het al beter dan Depaai of Willems
Waarom? Ik denk dat hij hier voortaan nog vaker te vinden is. Hij kijkt immers niet meer, dus moet hij hier zijn info vandaan halen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Neem hier afscheid van Stijn
Dan verleiden we hem om te kijken, niet goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat hij hier voortaan nog vaker te vinden is. Hij kijkt immers niet meer, dus moet hij hier zijn info vandaan halen.
Gewoon terug naar de jaren 50, aan de radio gekluisterd.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan verleiden we hem om te kijken, niet goed.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit Geoquote:Op donderdag 26 november 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wel kut dit, ik had liever dat Ajax overwinterde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |