En als je denkt dat Olympiakos met gemak wint van Arsenal?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iemand die zoiets heeft beweerd zou eigenlijk net als DAM geweerd moeten worden uit VBL.
En Porto.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je denkt dat Olympiakos met gemak wint van Arsenal?
Minder dynamisch middenveld dan vorig seizoen heb ik ook gehoord. Juli.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pröpper heeft geen scorende vermogen.
- Tarado, 2015
Niveau Inter/Fiorentina/Villarreal/Valencia misschienquote:Op donderdag 10 december 2015 18:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar zou hij moeten spelen dan?
Inter is gewoon koploper van Italië, Fiorentina staat tweede.. Lijkt ook niet iemand die het ziet zitten om wekelijks tegen gasten als Koulibally, Murillo en Chiellini te spelen. Ik zie in de Jong geen speler die meekan in het snelle, technische Spaanse voetbal.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niveau Inter/Fiorentina/Villarreal/Valencia misschien
Tuurlijk maar elke voetballer heeft ook ambities. Grotere competitie, meer salaris, grotere club.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inter is gewoon koploper van Italië, Fiorentina staat tweede.. Lijkt ook niet iemand die het ziet zitten om wekelijks tegen gasten als Koulibally, Murillo en Chiellini te spelen. Ik zie in de Jong geen speler die meekan in het snelle, technische Spaanse voetbal.
Ik denk dat een Duitse subtopper zijn plafond is. Maar word je liever zesde met Schalke of speel je liever jaarlijks om de titel, met een elftal dat om jou heen is gebouwd?
Geen Tete? Wat kut.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat het met Van Rhijn in plaats van Tete heel erg huilen wordt.
T maakt toch geen reet uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:29 schreef Rabieluh het volgende:
Ergens zie ik wel weer gebeuren dat ze na 3 minuten een goal tegen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |