Pleit ook meteen voor verplichte euthanasie bij ouderen, dan is de rechtse natte droom helemaal uitgekomen.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Laat ze alstjeblieft teruggaan. Dat scheelt ons al gauw uitkeringen.
Dat is beter dan 100 jaar worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pleit ook meteen voor verplichte euthanasie bij ouderen, dan is de rechtse natte droom helemaal uitgekomen.
Want da's te duur natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:01 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Dat is beter dan 100 jaar worden.
Zou ook best linkse 'danhoudenwezestil' propaganda kunnen zijn, inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:55 schreef Baas_bas het volgende:
Was het maar zo'n feest dat ze terug willen. Ik geloof er geen ene drol van
En dit.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef Bananenpap het volgende:
Vluchtelingen die zeuren zijn bij voorbaat al geen echte vluchtelingen.
Het toont aan dat de asielindustrie op leugens is gebaseerd.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:58 schreef Geelman het volgende:
Als vluchtelingen hier komen is het niet goed, als vluchtelingen weggaan is het ook niet goed. Wat wil je nou, Vogeltjesdans?
HET ZIJN OOK GEEN VLUCHTELINGENquote:Op donderdag 26 november 2015 18:02 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe kan een vluchteling terug willen? Dan is het toch geen vluchteling?
Rechts is anders maar wat blij met nog meer goedkope arbeidskrachten. Was ook meteen de reden dat ze zo voor open grenzen waren destijds.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zou ook best linkse 'danhoudenwezestil' propaganda kunnen zijn, inderdaad.
Ik ben voor!quote:Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pleit ook meteen voor verplichte euthanasie bij ouderen, dan is de rechtse natte droom helemaal uitgekomen.
Hilarisch.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:05 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Kappen met je 80ste prima idee!
Ik heb het al in mijn agenda staan leef ik dan nog dan neem ik een pilletje en
En waarom zou ik jou dan wel moeten geloven?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het toont aan dat de asielindustrie op leugens is gebaseerd.
Alsof die nucleaire astrofysici hier ooit gaan werken. Domoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rechts is anders maar wat blij met nog meer goedkope arbeidskrachten. Was ook meteen de reden dat ze zo voor open grenzen waren destijds.
Als je mij niet gelooft, dan lees je het artikel maar.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
En waarom zou ik jou dan wel moeten geloven?
Nee, precies, het zijn namelijk geen astrofysici... Allemachtig man, doe even een beetje beter je best.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof die nucleaire astrofysici hier ooit gaan werken. Domoor.
En wat je opmerking over verplichte euthanasie voor ouderen betreft: ik pleit nergens voor, ik stel vast.
En mijn oma is 95, dus wat wil je nou, meelzak?
Man wat lul je nou over werklozen? Daar gaat het topic helemaal niet over. Niet proberen de aandacht van het werkelijke feit af te halen graag.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, precies, het zijn namelijk geen astrofysici... Allemachtig man, doe even een beetje beter je best.
Rechts, met Hans 'werklozen zijn labbekakken' de Boer voorop, vindt het prachtig, nog meer open grenzen is nog meer goedkope arbeidskrachten, nog meer flexibilisering en geeft nog meer reden tot het pleiten voor nog meer erosie van zekerheden bij de werknemer.
Maar blijf vooral op 'links' afgeven, je gaat 'links' nog missen.
Je ziet het echt niet hè???quote:Op donderdag 26 november 2015 18:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Man wat lul je nou over werklozen? Daar gaat het topic helemaal niet over. Niet proberen de aandacht van het werkelijke feit af te halen graag.
En je bent devergeten. Volgende keer niet meer doen he!
Ik denk graag zelf na. En zoals altijd ligt de waarheid in het midden.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je mij niet gelooft, dan lees je het artikel maar.
Of nee wacht, wegkijken is makkelijker.
Denk dat het wel wat meer is dan een natte droom.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nieuwsbericht wel gelezen?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:58 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Zelfs die profiteurs vinden nl te min![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaan rutte en co![]()
![]()
![]()
![]()
Door het fantastische beleid wil geen hont meer hierheen verkassen![]()
![]()
![]()
![]()
De hele aarde is al verkloot. Voor wat, geld? Ik ben totaal apathisch geworden.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alleen al het feit dat het gros van de Nederlanders kennelijk niet eens meer weet waar politiek links en politiek rechts voor staan is nog wel het allerergste...
Vooral janken vgm.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:58 schreef Geelman het volgende:
Als vluchtelingen hier komen is het niet goed, als vluchtelingen weggaan is het ook niet goed. Wat wil je nou, Vogeltjesdans?
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De hele aarde is al verkloot. Voor wat, geld? Ik ben totaal apathisch geworden.
Kijk, zo ken ik hersengeamputeerd links weer.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet hè???
Je weet niet eens wat links en rechts is manquote:Op donderdag 26 november 2015 18:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk, zo ken ik hersengeamputeerd links weer.
Hij heeft vast een rijbewijs.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat links en rechts is man
Dat komt vooral omdat links noodzakelijkerwijs nogal wat punten van als rechts te boek staande partijen heeft overgenomen en doet of ze van henzelf zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alleen al het feit dat het gros van de Nederlanders kennelijk niet eens meer weet waar politiek links en politiek rechts voor staan is nog wel het allerergste...
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat links noodzakelijkerwijs nogal wat punten van als rechts te boek staande partijen heeft overgenomen en doet of ze van henzelf zijn.
Wat is er in het midden aan dat 96% geen vluchteling is en hier alleen naartoe komt om te profiteren?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk graag zelf na. En zoals altijd ligt de waarheid in het midden.
Heb je bronnen?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is er in het midden aan dat 96% geen vluchteling is en hier alleen naartoe komt om te profiteren?
Dat is de waarheid. Ook als jou dat niet aanstaat.
Ga toch rukken, zieltje.quote:
Straks.quote:
Het midden is hier niet percentages maar dus 50% gelukszoeker 50% echte vluchtelingen. Het gaat erom er zijn mensen die echt terecht weg moeten. Snowden kan ook niet naar Amerika bv.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is er in het midden aan dat 96% geen vluchteling is en hier alleen naartoe komt om te profiteren?
Dat is de waarheid. Ook als jou dat niet aanstaat.
De grafiek waaruit bleek dat slechts 21% Syriër is en 80% van alle 'vluchtelingen' alleengaande man bijvoorbeeld.quote:
Mag ik meedoen? Neem ik een mooi filmpje mee.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Straks.
Wil eerst wel eens jouw interpretatie van rechts en links horen... dat moet wel tot hilariteit leiden.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De grafiek waaruit bleek dat slechts 21% Syriër is en 80% van alle 'vluchtelingen' alleengaande man bijvoorbeeld.
Kijk, ik ben zeker geen voorstander van massa-immigratie. Maar volgens Vogeltjesdans is alles zwart of wit, en dat is natuurlijk ook niet zo.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt, dat je dit volhoudt... respect.
Ik ben ook geen voorstander daarvan... kun je nagaan hoe zwart-wit vogeltjesdans echt denkt.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kijk, ik ben zeker geen voorstander van massa-immigratie. Maar volgens Vogeltjesdans is alles zwart of wit, en dat is natuurlijk ook niet zo.
Er werd gevraagd naar een bron. Die gaf ik.quote:
Gast, je kan zo'n lastige kwestie toch niet met een bron duiden?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er werd gevraagd naar een bron. Die gaf ik.
Maar het geeft aan dat amper 4% echt vluchteling is, en de rest parasiterende meeprofiteur.
Beter dan die achterlijke kommaarbinnen sinterklaasgedachte die jij maar al te graag bezigt zonder een seconde na te denken.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen voorstander daarvan... kun je nagaan hoe zwart-wit vogeltjesdans echt denkt.
Maar waarom werd er dan gevraagd naar een bron?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gast, je kan zo'n lastige kwestie toch niet met een bron duiden?
Toe, citeer me even.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Beter dan die achterlijke kommaarbinnen sinterklaasgedachte die jij maar al te graag bezigt zonder een seconde na te denken.
Echte vluchtelingen prima, maar het overgrote deel aan profiteren de handophouders: opflikkeren.
Ik vroeg om bronnen. Dat is meervoud.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom werd er dan gevraagd naar een bron?
Geelman ik vind dat jij, iemand anders en ik in een multipla moeten rijden en een eigen partij moeten beginnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kijk, ik ben zeker geen voorstander van massa-immigratie. Maar volgens Vogeltjesdans is alles zwart of wit, en dat is natuurlijk ook niet zo.
Als Buma, Van der Staaij en Slob in een Multipla zouden zitten, wie zou de auto dan besturen?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geelman ik vind dat jij, iemand anders en ik in een multipla moeten rijden en een eigen partij moeten beginnen.
Moet ik hem echt inkoppen?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:40 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Wie betaalt die gezinsvereniging eigenlijk? De gelukszoekers zelf of betaalt de Nederlandse regering de vliegtickets?
De politie.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als Buma, Van der Staaij en Slob in een Multipla zouden zitten, wie zou de auto dan besturen?
Niks:quote:
Slob gaat stoppen of is gestopt, dus ik denk Van der Staaij hij heeft een relaxte stem. En kan dus prinsheerlijk rijden. Buma is ook wel baas maar die wil toch wat liever naar buiten kijken denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als Buma, Van der Staaij en Slob in een Multipla zouden zitten, wie zou de auto dan besturen?
Ongelooflijk hoe links zich altijd in allerlei bochten spartelt en om de pijnlijke feiten heen draait als ze voor de zoveelste keer met de waarheid om hun oren geslagen worden.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je daarin gezien wordt wil je toch meteen dood?
Jij wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oftewel, je kunt nergens hardmaken dat ik massa-immigratie toejuich?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe links zich altijd in allerlei bochten spartelt en om de pijnlijke feiten heen draait als ze voor de zoveelste keer met de waarheid om hun oren geslagen worden.
Je zou zoveel onnozele persistentie bijna gaan bewonderen als het niet precies de oorzaak van deze problemen was.
Dirkh reed erin.quote:
Oh shit...quote:Op donderdag 26 november 2015 18:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Fuck man Guus.... Fuck... Hoe krijg je dit uit je toetsenbord.
Dat is het punt van dit topic helemaal niet, en een slappe poging om het op een zijspoor te zetten door het over niet terzake doende randzaken te hebben.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oftewel, je kunt nergens hardmaken dat ik massa-immigratie toejuich?
GEELMAN!!!!! Ps zouden ze hem ook in roze hebben.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:58 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
They call me yellow mellow...
Eindelijk een gegeven waar ik het mee eens ben.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is het punt van dit topic helemaal niet, en een slappe poging om het op een zijspoor te zetten door het over niet terzake doende randzaken te hebben.
Feit is, en dat weet Nederland allang, dat het de zogenaamde vluchteling helemaal niet om veiligheid te doen is. Hij verwachtte gratis luxe. En toen hij dat niet meteen kreeg trok hij zijn asielkeutel gauw weer in.
Flikkerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEELMAN!!!!! Ps zouden ze hem ook in roze hebben.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is het punt van dit topic helemaal niet, en een slappe poging om het op een zijspoor te zetten door het over niet terzake doende randzaken te hebben.
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beter dan die achterlijke kommaarbinnen sinterklaasgedachte die jij maar al te graag bezigt
Omdat dat het topic is. Steeds maar weer wordt geroepen dat het om echte vluchtelingen gaat, dit artikel toont voor de zoveelste keer weer aan dat daar niets van waar is.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over?
Ah, knuffelmaroc in da house. Yo maddafakka, iedereen zijn moeder nog geneukt van je uitkering?quote:
Wel met een kunstzinnig roze achtergrond:quote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEELMAN!!!!! Ps zouden ze hem ook in roze hebben.
Zou jij daarin rijden met mij christenbroeder?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wel met een kunstzinnig roze achtergrond:
[ afbeelding ]
Sneu kereltje ben je ook hè.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, knuffelmaroc in da house. Yo maddafakka, iedereen zijn moeder nog geneukt van je uitkering?
Nee man, ik wil een varkentje op de achterkant:quote:Op donderdag 26 november 2015 19:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou jij daarin rijden met mij christenbroeder?
Als ik maar met je mee mag rijden man, misschien is dit de beste verdediging als de islam echt overneemt. Dan heb je geen visje op je bumper of wat dan ook maar een varken in je auto.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee man, ik wil een varkentje op de achterkant:
[ afbeelding ]
Makkelijk he, opde man spelen als je niets zinnigs toe te voegen hebt?quote:
Opsporing verzocht heeft er hard aan meegeholpen. En journalisten die niet weten hoe ze moeten berichten.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een beschamend racistisch en xenofoob land is Nederland toch geworden
Het varken is een gezellig dier:quote:Op donderdag 26 november 2015 19:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als ik maar met je mee mag rijden man, misschien is dit de beste verdediging als de islam echt overneemt. Dan heb je geen visje op je bumper of wat dan ook maar een varken in je auto.
Hoe oud was je ook al weer? Ergens in de 40 toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Makkelijk he, opde man spelen als je niets zinnigs toe te voegen hebt?
Ik denk ik ben je even voor. Hoeveel uitkering scoorde je deze maand?
Nee hoor, echte vluchtelingen prima. Maar geen economische profiteurs. Als je het daar niet mee eens bent zit er echt een steekje los bij je.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een beschamend racistisch en xenofoob land is Nederland toch geworden
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, echte vluchtelingen prima. Maar geen economische profiteurs. Als je het daar niet mee eens bent zit er echt een steekje los bij je.
80 man. Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook al weer? Ergens in de 40 toch?
Geelman zou jij er wat voor voelen samen een BBQ te doen als het warmer wordt?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het varken is een gezellig dier:
[ afbeelding ]
Misschien is het een idee om je eens een keer naar je leeftijd te gaan gedragen. Voor zover dat mogelijk is voor jou natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
80 man. Wat denk je zelf.
Nee man, dat is zielig voor de varkens.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geelman zou jij er wat voor voelen samen een BBQ te doen als het warmer wordt?
Waarom plaats je een foto van je moeder in plaats van serieus hier op in te gaan?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom plaats je een foto van je moeder in plaats van serieus hier op in te gaan?
Oh wacht, links. Die zijn de kunst van het argumenteren niet gegeven. Ach ja.
Gaapquote:Op donderdag 26 november 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om je eens een keer naar je leeftijd te gaan gedragen. Voor zover dat mogelijk is voor jou natuurlijk.
Insgelijks.quote:
quote:
Als je nou dat artikel even leest, hoef je mij die vraag niet te stellen.quote:
VUIGE SLINKSE POLICOR WEGKIJKER !!1quote:Op donderdag 26 november 2015 19:14 schreef Ludachrist het volgende:
Grootste stuk van dat artikel gaat over vluchtelingen die teruggaan omdat de asielprocedure zo lang duurt en ze het niet over hun hart kunnen verkrijgen om hun vrouw en kinderen nog langer in de opvangkampen in de regio te houden. Sportzalen worden niet genoemd, geld wordt niet genoemd, maar goed, dat negeren we voor het gemak maar even want het klaagt zo lekker weg.
Vogeltjesdans.
De chinees ook man, fuck man wat heb je tegen mij.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee man, dat is zielig voor de varkens.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je nou dat artikel even leest, hoef je mij die vraag niet te stellen.
"Als ik niets meer aan argumenten heb en niets zinnigs meer weet toe te voegen probeer ik de nieuwsbrenger belachelijk te maken, want dan telt het nieuws ook niet"quote:
Rustig dude, komt goed!quote:Op donderdag 26 november 2015 19:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De chinees ook man, fuck man wat heb je tegen mij.Dacht dat je een echte vriend was en nu heb ik een mes in mijn rug, en er is niet enkel bloed, maar ook een gele handafdruk.
quote:\ Op donderdag 26 november 2015 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Als ik niets meer aan argumenten heb en niets zinnigs meer weet toe te voegen probeer ik de nieuwsbrenger belachelijk te maken, want dan telt het nieuws ook niet"
Echt, peggold zou trots op je zijn.
Mooi dit. Klagen over mensen die de nieuwsbrenger belachelijk maken, maar vervolgens wel Peggold schrijven.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Als ik niets meer aan argumenten heb en niets zinnigs meer weet toe te voegen probeer ik de nieuwsbrenger belachelijk te maken, want dan telt het nieuws ook niet"
Echt, peggold zou trots op je zijn.
Ah, naar Bagdad.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je nou dat artikel even leest, hoef je mij die vraag niet te stellen.
Fuck man je doet me pijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Rustig dude, komt goed!
[ afbeelding ]
Wat ook echt belangrijk is als je hier naartoe kwam vanwege de veiligheidquote:Op donderdag 26 november 2015 19:14 schreef Ludachrist het volgende:
Grootste stuk van dat artikel gaat over vluchtelingen die teruggaan omdat de asielprocedure zo lang duurt en ze het niet over hun hart kunnen verkrijgen om hun vrouw en kinderen nog langer in de opvangkampen in de regio te houden. Sportzalen worden niet genoemd, geld wordt niet genoemd, maar goed, dat negeren we voor het gemak maar even want het klaagt zo lekker weg.
Vogeltjesdans.
Kom op man, vier de nacht!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom kwam je dan niet meteen met het vliegtuig??
Nee, wat een parasiet moet die vluchteling toch eigenlijk wel niet zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah, naar Bagdad.
Interessant.
Een leven in Bagdad is dus blijkbaar aangenamer dan het vooruitzicht van een leven van uit de Nederlandse staatsruif eten en in een hangmat in een soepsidiewoning luieren van een uitkering.
Wat een kutland moet Nederland dan toch eigenlijk wel niet zijn.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, wat een parasiet moet die vluchteling toch eigenlijk wel niet zijn.
Wat? Ik zeg alleen dat peggold trots op je zou zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mooi dit. Klagen over mensen die de nieuwsbrenger belachelijk maken, maar vervolgens wel Peggold schrijven.
Vogeltjesdans.
quote:
Hoezo, parasiet? Ik denk niet dat er in Bagdad veel te parasiteren valt.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, wat een parasiet moet die vluchteling toch eigenlijk wel niet zijn.
quote:
Omdat het lastig is om gezinnen te herenigen als het hele gezin daar nog zit.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ook echt belangrijk is als je hier naartoe kwam vanwege de veiligheid
Een zegt zelfs dat hij zijn gezin achter heeft gelaten vanwege de gevaarlijke en dure bootreis. Zijn gezin komt later met het vliegtuig.
Waarom kwam je dan niet meteen met het vliegtuig??
Zit je me uit te lachen?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha Sigaartje rijdt een multipla
Nou?? Waarom kan het hele gezin nu wel met het vliegtuig als het toen met een persoon niet kon?quote:
gezinshereniging...quote:Op donderdag 26 november 2015 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou?? Waarom kan het hele gezin nu wel met het vliegtuig als het toen met een persoon niet kon?
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou?? Waarom kan het hele gezin nu wel met het vliegtuig als het toen met een persoon niet kon?
Twee vragen. Als die bootreis zo gevaarlijk is, waarom kwam hij dan niet meteen met het vliegtuig?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat het lastig is om gezinnen te herenigen als het hele gezin daar nog zit.
Ik leg het uit voor je. De man komt hierheen, want kaartjes voor de bootreis zijn duur en het is vrij gevaarlijk (inb4: helemaal niet!!11!!). Aangezien je niet wilt dat je kinderen verdrinken laat je die achter in Jordanië of een ander land in de buurt, in een opvangkamp. De man gaat dan naar Nederland, Duitsland of Zweden, en als hij hier asiel krijgt kan hij zijn gezin legaal laten overvliegen.
Oh en waarom ging hij niet naar het eerste het beste veilige land maar ondernam hij die hele tocht door 7 of 8 veilige landen om zich hier te vestigen? En vervolgens dat ook voor je gezin in petto te hebben?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat het lastig is om gezinnen te herenigen als het hele gezin daar nog zit.
Ik leg het uit voor je. De man komt hierheen, want kaartjes voor de bootreis zijn duur en het is vrij gevaarlijk (inb4: helemaal niet!!11!!). Aangezien je niet wilt dat je kinderen verdrinken laat je die achter in Jordanië of een ander land in de buurt, in een opvangkamp. De man gaat dan naar Nederland, Duitsland of Zweden, en als hij hier asiel krijgt kan hij zijn gezin legaal laten overvliegen.
Eh, bijvoorbeeld omdat je niet het vliegtuig in komt als je geen geldige papieren voor de bestemming hebt, omdat de vliegmaatschappij geen zin heeft om gratis een geweigerd iemand weer terug te moeten vliegen?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Twee vragen. Als die bootreis zo gevaarlijk is, waarom kwam hij dan niet meteen met het vliegtuig?
Want het is heel voor de hand liggend dat iedereen ineens zijn papieren kwijt is.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Eh, bijvoorbeeld omdat je niet het vliegtuig in komt als je geen geldige papieren voor de bestemming hebt, omdat de vliegmaatschappij geen zin heeft om gratis een geweigerd iemand weer terug te moeten vliegen?
Om maar eens iets voor de hand liggends te noemen.
Vogeltjesdans hou op hoor, ik ga het je nog een keer uitleggen.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Twee vragen. Als die bootreis zo gevaarlijk is, waarom kwam hij dan niet meteen met het vliegtuig?
En waarom kwam het gezin niet meteen mee met het vliegtuig? Het is daar toch zo onveilig? Waarom laat je je vrouw en kind dan achter? En waarom had je wel super geld voor een dure bootreis, maar niet voor een vliegtuig?
Dat zijn meer vragen dan twee. Sorry als het te moeilijk wordt.
Ik ga het hele artikel niet citeren voor je, maar er staat in dat, als een vliegtuigmaatschappij iemand naar Nederland brengt die daar níet mag blijven, dan moeten ze ook de kosten voor zijn terugreis betalen. Maatschappijen zijn daar niet zo happig op en houden dus strenge controles. Daarom komen de mensen met de boot.quote:In order to combat illegal immigration effectively, it is essential that all the Member States introduce provisions laying down the obligations of carriers transporting foreign nationals into the territory of the Member States.
Omdat ze graag een toekomst willen opbouwen. Dat staat letterlijk in dat artikel, en aangezien jij mensen verwijt dat ze het niet gelezen hebben had je zelf ook wel even beter je best mogen doen. Ze verwachten niet dat de oorlog in Syrië snel opgelost is, dus gaan ze liever naar een land waar het goed toeven is dan naar een land waar ze continu het risico lopen door een stel racisten in elkaar getikt te worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh en waarom ging hij niet naar het eerste het beste veilige land maar ondernam hij die hele tocht door 7 of 8 veilige landen om zich hier te vestigen? En vervolgens dat ook voor je gezin in petto te hebben?
En hoezo 'gratis terug vliegen'? We hebben het over de vlucht van daar naar hier en het verhaal van gezinshereniging.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Eh, bijvoorbeeld omdat je niet het vliegtuig in komt als je geen geldige papieren voor de bestemming hebt, omdat de vliegmaatschappij geen zin heeft om gratis een geweigerd iemand weer terug te moeten vliegen?
Om maar eens iets voor de hand liggends te noemen.
Nee pipo, daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want het is heel voor de hand liggend dat iedereen ineens zijn papieren kwijt is.
En als er bijvoorbeeld geen vliegtuig van kon vertrekken vanwege een onveilige situatie, waarom kan dat nu dan ineens wel met dat gezin? Is de situatie dan ineens wel veilig? Waarom zou je dan nog met het vliegtuig vertrekken?
Ben je nou aan het trollen?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En hoezo 'gratis terug vliegen'? We hebben het over de vlucht van daar naar hier en het verhaal van gezinshereniging.
En hoezo 'geweigerd persoon'? Is hij geweigerd in zijn eigen land?
En dan zijn we waar we moeten zijn: bij het feit dat het geen vluchtelingen zijn, maar gewoon vanuit economisch perspectief hier naartoe komen. Bedankt voor het toegeven van mijn hele punt, en de reden waarom de overgrote meerderheid van Nederland die uitvreters hier niet moet.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat ze graag een toekomst willen opbouwen. Dat staat letterlijk in dat artikel, en aangezien jij mensen verwijt dat ze het niet gelezen hebben had je zelf ook wel even beter je best mogen doen. Ze verwachten niet dat de oorlog in Syrië snel opgelost is, dus gaan ze liever naar een land waar het goed toeven is dan naar een land waar ze continu het risico lopen door een stel racisten in elkaar getikt te worden.
Ik reageer op wat ld woordelijk zegt. Ik vraag hem om uitleg. Kennelijk weet hij allemaal zo goed wat een 'vluchteling' beweegt.quote:
Aha.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ld woordelijk zegt. Ik vraag hem om uitleg. Kennelijk weet hij allemaal zo goed wat een 'vluchteling' beweegt.
jij daarentegen staat natuurlijk bekend om je objectieve empathisch vermogen...quote:Op donderdag 26 november 2015 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ld woordelijk zegt. Ik vraag hem om uitleg. Kennelijk weet hij allemaal zo goed wat een 'vluchteling' beweegt.
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee pipo, daar gaat het niet om.
Ben je ooit wel eens internationaal met het vliegtuig geweest?
Bij het inchecken controleert de vliegmaatschappij of je een geldig *visum* hebt voor het land waar je naartoe wil vliegen. Bij online inchecken moet je zelf plechtig beloven dat je een visum hebt en voor de financiële gevolgen aansprakelijk bent als je het land van bestemming niet in komt en gelijk weer terug moet vliegen. Maar ik denk niet dat een vliegmaatschappij die vanuit Irak vliegt, zo veel vertrouwen in de klant zal hebben.
En wat denk jij - denk je dat een Irakees die wil vluchten zo-even een Schengen-toeristenvisum kan aanvragen? Kom op zeg.
Oke vogeltjesdansquote:Op donderdag 26 november 2015 19:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dan zijn we waar we moeten zijn: bij het feit dat het geen vluchtelingen zijn, maar gewoon vanuit economisch perspectief hier naartoe komen. Bedankt voor het toegeven van mijn hele punt, en de reden waarom de overgrote meerderheid van Nederland die uitvreters hier niet moet.
En dan mensen die niet van parasieten en profiteurs houden, is wel een heel erg zwaktebod.
En jij om inhoudelijk reageren.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij daarentegen staat natuurlijk bekend om je objectieve empathisch vermogen...
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie?
Veiligheid is het eerste, en als ik vluchteling was zou ik zo snel mogelijk terug willen zodra het weer veilig is.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oke vogeltjesdans. Ik weet dat jij, als het hier oorlog was en je zou vluchten, lachend jarenlang met je vrouw en kinderen in een of ander kamp zou blijven zitten (ben veilig toch! zo dankbaar!), maar veel mensen willen ook gewoon dat hun kinderen naar school kunnen en dat ze een beetje kunnen werken.
teeeeringquote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
(irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie?
inhoudelijk reageren op complete vol idioterij??quote:Op donderdag 26 november 2015 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij om inhoudelijk reageren.
Tevens reactie op de rest van je post nog!quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Let op, want ik ga mijzelf herhalen. Ze verwachten dus niet dat het binnenkort veilig is, maar dat dat nog wel een paar jaar kan duren, misschien vijf, misschien tien, misschien is het wel nooit meer veilig.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veiligheid is het eerste, en als ik vluchteling was zou ik zo snel mogelijk terug willen zodra het weer veilig is.
Dude serieus? Maak je nou een grapje of wat?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
(irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???)
Hij doet het zichzelf aan...quote:Op donderdag 26 november 2015 20:02 schreef deadprez het volgende:
Vogeltjesdans gaat zich hier niet meer vertonen denk ik.
Ze verdienen er zoveel aan.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het toont aan dat de asielindustrie op leugens is gebaseerd.
Jij bent een trol toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij om inhoudelijk reageren.
Hoezo is dat bahquote:Op vrijdag 27 november 2015 02:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ze verdienen er zoveel aan.
Een land krijgt per opgevangen vluchteling al 6000 euro per vluchteling van de eu...
Dan die van der Most nog die er een flink slaatje uitslaat... De COA die mega veel subsidies krijgt nu... bah
ik geloof ook dat 6000 euro de kosten niet geheel zullen dekkenquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Hoezo is dat bah![]()
Jij wil liever dat wij in ons eentje de kosten van opvang van vluchtelingen in Nederland op ons nemen?
Ik denk het ook niet. Hieraan proberen te verdienen is een beetje als kinderen nemen voor de kinderbijslag.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof ook dat 6000 euro de kosten niet geheel zullen dekken
Waar haal je deze onzin toch telkens vandaan. De levensverwachting van Nederlanders is nog nooit zo hoog geweest als nu, en is ook bijna nergens zo hoog als in Nederland. Als er al een probleem is dat is het dat Nederlandse ouderen schreeuwen om dood te mogen, maar dat er juist van overheidswege juridische belemmeringen zijn om deze ultieme wens van de oudere vervuld te krijgen. Dus het is helemaal andersom dan wat jij denkt.,,quote:Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pás eens ff goed op je woorden in mijn bijzijn. No matter what Peggold zegt, hij is en blijftquote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg alleen dat peggold trots op je zou zijn.
Kennelijk zoek jij daar wat anders achter
Eh dit wordt indirect betaald door ons!quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Hoezo is dat bah![]()
Jij wil liever dat wij in ons eentje de kosten van opvang van vluchtelingen in Nederland op ons nemen?
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet ook niet of het verstandig is om die mensen op te vangen in sportzalen.. want in hoeverre bestaat er bij hen de behoefte aan sport
Syrie zal echter de komende 20 jaar waarschijnlijk niet veilig worden. Zolang zou ik ook niet met mijn gezin in een tentje willen leven; hoe "veilig" dat ook is.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veiligheid is het eerste, en als ik vluchteling was zou ik zo snel mogelijk terug willen zodra het weer veilig is.
In de islam nietquote:Op donderdag 26 november 2015 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
www.pressreader.com/nethe(...)58527871846/TextView
Waarom gaan ze dan terug? Je eigen leven is toch veel belangrijker dan cultuur?
het mag van mij 3 maanden lang 10 graden vriezen als dat zandbakvolk dan oprotquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Komt door het weer. Als jij je hele leven in het midden-oosten hebt gewoond is de west-europese winter toch wel andere koek.
Natuurlijk wordt het indirect betaald door ons, maar wanneer het uit het Europese potje komt is onze bijdrage minder dan wanneer het uit het landelijke potje komt. Dat begreep jij dan weer blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 03:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eh dit wordt indirect betaald door ons!
Belastingpoet hé? Dat begreep je toch al wel?
Nu weet ik niet wat de temperatuur momenteel in Nederland is, maar in bijvoorbeeld Syrië vriest het ook gewoon in de winter.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Komt door het weer. Als jij je hele leven in het midden-oosten hebt gewoond is de west-europese winter toch wel andere koek.
Ook schaatsen enzo?quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:26 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt het indirect betaald door ons, maar wanneer het uit het Europese potje komt is onze bijdrage minder dan wanneer het uit het landelijke potje komt. Dat begreep jij dan weer blijkbaar niet.
[..]
Nu weet ik niet wat de temperatuur momenteel in Nederland is, maar in bijvoorbeeld Syrië vriest het ook gewoon in de winter.
ja, heel winters weer waar Noorwegen jaloers op is, met een gemiddelde temperatuur van 5 graden in dec-jan-feb.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:26 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Nu weet ik niet wat de temperatuur momenteel in Nederland is, maar in bijvoorbeeld Syrië vriest het ook gewoon in de winter.
Alles beter dan de O zo gevaarlijke thuisregio toch? Oh nee wacht, aangezien het eten niet goed is wil men terugkeren. Valt blijkbaar dus wel wat voor te zeggen, de sobere opvang ipv de rode loper uit te leggen zoals jij graag zou willen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:28 schreef Pulzzar het volgende:
Ach ja. Vluchtelingen moeten zo dankbaar zijn als ze in Nederland in koude sporthallen zonder privacy mogen verblijven en op gammele bedden moeten slapen. Ze hebben verder geen fuck te doen want ze mogen niet werken en kennen deze cultuur niet. Verder worden ze verwelkomd door de lokale bevolking met dooie varkenskoppen. Wat een ondankbaar tyfusvolk zijn die vluchtelingen ook!
De sobere opvangquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles beter dan de O zo gevaarlijke thuisregio toch? Oh nee wacht, aangezien het eten niet goed is wil men terugkeren. Valt blijkbaar dus wel wat voor te zeggen, de sobere opvang ipv de rode loper uit te leggen zoals jij graag zou willen.
Je hebt gelijk. Woningen annexeren, hotels afhuren, alles om deze mensen niet voor het hoofd te stotenquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De sobere opvang_____!11 Wat een teringmongool ben je dan als je jezelf op die manier moet laten gelden.
De beste man heeft gelijk..quote:"In Bagdad is het niet veilig, maar er is daar meer 'fun' te beleven dan in Nederland"
Oprecht? Dat wist ik niet. Lijkt me vooral dat het daar 's avonds koud is dan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:26 schreef FlyDutchMan het volgende:
Eh. Wat?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Woningen annexeren, hotels afhuren, alles om deze mensen niet voor het hoofd te stotenBuitendam stelt zijn huis en vriendin beschikbaar
held
Bedankt. Ik zocht nog een leuke quote voor in mijn sig.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Dat Europese potje was zoals ik dus al aangaf die 6000 euro per vluchteling...maar dat begreep jij ook weer niet dus...quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:26 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt het indirect betaald door ons, maar wanneer het uit het Europese potje komt is onze bijdrage minder dan wanneer het uit het landelijke potje komt. Dat begreep jij dan weer blijkbaar niet.
[..]
In een land waar geen schrijnend banentekort is zou je gelijkhebben. Nu cijfer je inheemse bevolkingen weg tegen syrisch uithoeringsloontjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, precies, het zijn namelijk geen astrofysici... Allemachtig man, doe even een beetje beter je best.
Rechts, met Hans 'werklozen zijn labbekakken' de Boer voorop, vindt het prachtig, nog meer open grenzen is nog meer goedkope arbeidskrachten, nog meer flexibilisering en geeft nog meer reden tot het pleiten voor nog meer erosie van zekerheden bij de werknemer.
Maar blijf vooral op 'links' afgeven, je gaat 'links' nog missen.
Nivellering dus, maar dan op internationale schaal. Waarom is links daar ineens zo op tegen?quote:Op zondag 29 november 2015 01:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
In een land waar geen schrijnend banentekort is zou je gelijkhebben. Nu cijfer je inheemse bevolkingen weg tegen syrisch uithoeringsloontjes.
Ook een lekker brandhaartje midden in de stad om jezelf warm te houdenquote:
Das ook zoquote:Op zondag 29 november 2015 09:39 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Ook een lekker brandhaartje midden in de stad om jezelf warm te houden
Nee inderdaad, die zullen wel schrikken van onze 3 graden gemiddeld in die periode.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, heel winters weer waar Noorwegen jaloers op is, met een gemiddelde temperatuur van 5 graden in dec-jan-feb.
Best veel landen die wij als warme landen zien doen qua winters niet veel onder voor Nederland. Het verschil wordt vaak gemaakt door de andere seizoenen en de vele regenval. Ik weet niet of het vooral in de avond koud is in Syrië.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Oprecht? Dat wist ik niet. Lijkt me vooral dat het daar 's avonds koud is dan.
O, ik dacht dat dat was waar ik op reageerde, toen ik zei dat het beter is dan wanneer wij alle lasten zelf dragen. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 29 november 2015 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat Europese potje was zoals ik dus al aangaf die 6000 euro per vluchteling...maar dat begreep jij ook weer niet dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |