Oke vogeltjesdansquote:Op donderdag 26 november 2015 19:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dan zijn we waar we moeten zijn: bij het feit dat het geen vluchtelingen zijn, maar gewoon vanuit economisch perspectief hier naartoe komen. Bedankt voor het toegeven van mijn hele punt, en de reden waarom de overgrote meerderheid van Nederland die uitvreters hier niet moet.
En dan mensen die niet van parasieten en profiteurs houden, is wel een heel erg zwaktebod.
En jij om inhoudelijk reageren.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij daarentegen staat natuurlijk bekend om je objectieve empathisch vermogen...
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie?
Veiligheid is het eerste, en als ik vluchteling was zou ik zo snel mogelijk terug willen zodra het weer veilig is.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oke vogeltjesdans. Ik weet dat jij, als het hier oorlog was en je zou vluchten, lachend jarenlang met je vrouw en kinderen in een of ander kamp zou blijven zitten (ben veilig toch! zo dankbaar!), maar veel mensen willen ook gewoon dat hun kinderen naar school kunnen en dat ze een beetje kunnen werken.
teeeeringquote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
(irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie?
inhoudelijk reageren op complete vol idioterij??quote:Op donderdag 26 november 2015 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij om inhoudelijk reageren.
Tevens reactie op de rest van je post nog!quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Let op, want ik ga mijzelf herhalen. Ze verwachten dus niet dat het binnenkort veilig is, maar dat dat nog wel een paar jaar kan duren, misschien vijf, misschien tien, misschien is het wel nooit meer veilig.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veiligheid is het eerste, en als ik vluchteling was zou ik zo snel mogelijk terug willen zodra het weer veilig is.
Dude serieus? Maak je nou een grapje of wat?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
(irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???)
Hij doet het zichzelf aan...quote:Op donderdag 26 november 2015 20:02 schreef deadprez het volgende:
Vogeltjesdans gaat zich hier niet meer vertonen denk ik.
Ze verdienen er zoveel aan.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het toont aan dat de asielindustrie op leugens is gebaseerd.
Jij bent een trol toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij om inhoudelijk reageren.
Hoezo is dat bahquote:Op vrijdag 27 november 2015 02:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ze verdienen er zoveel aan.
Een land krijgt per opgevangen vluchteling al 6000 euro per vluchteling van de eu...
Dan die van der Most nog die er een flink slaatje uitslaat... De COA die mega veel subsidies krijgt nu... bah
ik geloof ook dat 6000 euro de kosten niet geheel zullen dekkenquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Hoezo is dat bah![]()
Jij wil liever dat wij in ons eentje de kosten van opvang van vluchtelingen in Nederland op ons nemen?
Ik denk het ook niet. Hieraan proberen te verdienen is een beetje als kinderen nemen voor de kinderbijslag.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof ook dat 6000 euro de kosten niet geheel zullen dekken
Waar haal je deze onzin toch telkens vandaan. De levensverwachting van Nederlanders is nog nooit zo hoog geweest als nu, en is ook bijna nergens zo hoog als in Nederland. Als er al een probleem is dat is het dat Nederlandse ouderen schreeuwen om dood te mogen, maar dat er juist van overheidswege juridische belemmeringen zijn om deze ultieme wens van de oudere vervuld te krijgen. Dus het is helemaal andersom dan wat jij denkt.,,quote:Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pleit ook meteen voor verplichte euthanasie bij ouderen, dan is de rechtse natte droom helemaal uitgekomen.
Pás eens ff goed op je woorden in mijn bijzijn. No matter what Peggold zegt, hij is en blijftquote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg alleen dat peggold trots op je zou zijn.
Kennelijk zoek jij daar wat anders achter
Eh dit wordt indirect betaald door ons!quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Hoezo is dat bah![]()
Jij wil liever dat wij in ons eentje de kosten van opvang van vluchtelingen in Nederland op ons nemen?
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet ook niet of het verstandig is om die mensen op te vangen in sportzalen.. want in hoeverre bestaat er bij hen de behoefte aan sport
Syrie zal echter de komende 20 jaar waarschijnlijk niet veilig worden. Zolang zou ik ook niet met mijn gezin in een tentje willen leven; hoe "veilig" dat ook is.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veiligheid is het eerste, en als ik vluchteling was zou ik zo snel mogelijk terug willen zodra het weer veilig is.
In de islam nietquote:Op donderdag 26 november 2015 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
www.pressreader.com/nethe(...)58527871846/TextView
Waarom gaan ze dan terug? Je eigen leven is toch veel belangrijker dan cultuur?
het mag van mij 3 maanden lang 10 graden vriezen als dat zandbakvolk dan oprotquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Komt door het weer. Als jij je hele leven in het midden-oosten hebt gewoond is de west-europese winter toch wel andere koek.
Natuurlijk wordt het indirect betaald door ons, maar wanneer het uit het Europese potje komt is onze bijdrage minder dan wanneer het uit het landelijke potje komt. Dat begreep jij dan weer blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 03:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eh dit wordt indirect betaald door ons!
Belastingpoet hé? Dat begreep je toch al wel?
Nu weet ik niet wat de temperatuur momenteel in Nederland is, maar in bijvoorbeeld Syrië vriest het ook gewoon in de winter.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Komt door het weer. Als jij je hele leven in het midden-oosten hebt gewoond is de west-europese winter toch wel andere koek.
Ook schaatsen enzo?quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:26 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt het indirect betaald door ons, maar wanneer het uit het Europese potje komt is onze bijdrage minder dan wanneer het uit het landelijke potje komt. Dat begreep jij dan weer blijkbaar niet.
[..]
Nu weet ik niet wat de temperatuur momenteel in Nederland is, maar in bijvoorbeeld Syrië vriest het ook gewoon in de winter.
ja, heel winters weer waar Noorwegen jaloers op is, met een gemiddelde temperatuur van 5 graden in dec-jan-feb.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:26 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Nu weet ik niet wat de temperatuur momenteel in Nederland is, maar in bijvoorbeeld Syrië vriest het ook gewoon in de winter.
Alles beter dan de O zo gevaarlijke thuisregio toch? Oh nee wacht, aangezien het eten niet goed is wil men terugkeren. Valt blijkbaar dus wel wat voor te zeggen, de sobere opvang ipv de rode loper uit te leggen zoals jij graag zou willen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:28 schreef Pulzzar het volgende:
Ach ja. Vluchtelingen moeten zo dankbaar zijn als ze in Nederland in koude sporthallen zonder privacy mogen verblijven en op gammele bedden moeten slapen. Ze hebben verder geen fuck te doen want ze mogen niet werken en kennen deze cultuur niet. Verder worden ze verwelkomd door de lokale bevolking met dooie varkenskoppen. Wat een ondankbaar tyfusvolk zijn die vluchtelingen ook!
De sobere opvangquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles beter dan de O zo gevaarlijke thuisregio toch? Oh nee wacht, aangezien het eten niet goed is wil men terugkeren. Valt blijkbaar dus wel wat voor te zeggen, de sobere opvang ipv de rode loper uit te leggen zoals jij graag zou willen.
Je hebt gelijk. Woningen annexeren, hotels afhuren, alles om deze mensen niet voor het hoofd te stotenquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De sobere opvang_____!11 Wat een teringmongool ben je dan als je jezelf op die manier moet laten gelden.
De beste man heeft gelijk..quote:"In Bagdad is het niet veilig, maar er is daar meer 'fun' te beleven dan in Nederland"
Oprecht? Dat wist ik niet. Lijkt me vooral dat het daar 's avonds koud is dan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:26 schreef FlyDutchMan het volgende:
Eh. Wat?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Woningen annexeren, hotels afhuren, alles om deze mensen niet voor het hoofd te stotenBuitendam stelt zijn huis en vriendin beschikbaar
held
Bedankt. Ik zocht nog een leuke quote voor in mijn sig.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Dat Europese potje was zoals ik dus al aangaf die 6000 euro per vluchteling...maar dat begreep jij ook weer niet dus...quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:26 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt het indirect betaald door ons, maar wanneer het uit het Europese potje komt is onze bijdrage minder dan wanneer het uit het landelijke potje komt. Dat begreep jij dan weer blijkbaar niet.
[..]
In een land waar geen schrijnend banentekort is zou je gelijkhebben. Nu cijfer je inheemse bevolkingen weg tegen syrisch uithoeringsloontjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, precies, het zijn namelijk geen astrofysici... Allemachtig man, doe even een beetje beter je best.
Rechts, met Hans 'werklozen zijn labbekakken' de Boer voorop, vindt het prachtig, nog meer open grenzen is nog meer goedkope arbeidskrachten, nog meer flexibilisering en geeft nog meer reden tot het pleiten voor nog meer erosie van zekerheden bij de werknemer.
Maar blijf vooral op 'links' afgeven, je gaat 'links' nog missen.
Nivellering dus, maar dan op internationale schaal. Waarom is links daar ineens zo op tegen?quote:Op zondag 29 november 2015 01:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
In een land waar geen schrijnend banentekort is zou je gelijkhebben. Nu cijfer je inheemse bevolkingen weg tegen syrisch uithoeringsloontjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |