abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157838726
www.pressreader.com/nethe(...)58527871846/TextView

Vluchtelingen willen terug. Want de nederlandse taal is moeilijk, de cultuur verschilt van de arabische, en de sportzalen zijn niet naar verwachting. Daarom gaan ze terug.

Maar maar maar die vluchtelingen waren hier toch omdat het thuis niet veilig was? IS enzo? Levensgevaar? Waarom gaan ze dan terug? Je eigen leven is toch veel belangrijker dan taal, cultuur of je opvangplaats?

Of ging het toch niet om veiligheid maar wil je gewoon economisch meeprofiteren en valt dat toch tegen als je niet meteen een gratis huis, volledig ingericht, kosteloze voorzieningen en gratis geld krijgt toegeworpen?

Nee toch? NEE TOCH? Zeg me dat het niet zo is, Rutte! Spreek zalvende woorden zodat we die universitair opgeleide nucleaire hartvaatraket chirurgen voor onze maatschappij kunnen behouden.

Inb4 standaard :') reacties van mentaal gebrekkig links.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_157838755
Was het maar zo'n feest dat ze terug willen. Ik geloof er geen ene drol van
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_157838760
Niet gelezen.
pi_157838835
Zelfs die profiteurs vinden nl te min :D _O- _O- _O-

Goed gedaan rutte en co *O* *O* *O* *O*

Door het fantastische beleid wil geen hont meer hierheen verkassen _O_ _O_ _O_ _O_ *O*
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  donderdag 26 november 2015 @ 17:58:56 #5
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_157838845
Als vluchtelingen hier komen is het niet goed, als vluchtelingen weggaan is het ook niet goed. Wat wil je nou, Vogeltjesdans?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_157838854
Laat ze alstjeblieft teruggaan. Dat scheelt ons al gauw uitkeringen.
pi_157838873
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Laat ze alstjeblieft teruggaan. Dat scheelt ons al gauw uitkeringen.
Pleit ook meteen voor verplichte euthanasie bij ouderen, dan is de rechtse natte droom helemaal uitgekomen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_157838896
Vluchtelingen die zeuren zijn bij voorbaat al geen echte vluchtelingen.
pi_157838907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Pleit ook meteen voor verplichte euthanasie bij ouderen, dan is de rechtse natte droom helemaal uitgekomen.
Dat is beter dan 100 jaar worden.
pi_157838918
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:01 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

Dat is beter dan 100 jaar worden.
Want da's te duur natuurlijk.

Over barbarij gesproken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_157838941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:55 schreef Baas_bas het volgende:
Was het maar zo'n feest dat ze terug willen. Ik geloof er geen ene drol van
Zou ook best linkse 'danhoudenwezestil' propaganda kunnen zijn, inderdaad.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_157838943
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef Bananenpap het volgende:
Vluchtelingen die zeuren zijn bij voorbaat al geen echte vluchtelingen.
En dit.

Als je vluchteling bent is het laatste wat je doet zeuren dat je geen hoofddoekjes omwisseltent hebt of een halal maaltijd of een tv met arabische zenders of een weet ik veel wat.

Allemaal profiteurs. Geen echte vluchtelingen.

Maar ja, ik ben bozer op alle linkse kuthippies die deze mensen toelaten. Je kan het deze vluchtelingen ook niet kwalijk nemen als het zo makkelijk is. Ze lachen ons keihard uit
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_157838954
Hoe kan een vluchteling terug willen? Dan is het toch geen vluchteling?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_157838958
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:58 schreef Geelman het volgende:
Als vluchtelingen hier komen is het niet goed, als vluchtelingen weggaan is het ook niet goed. Wat wil je nou, Vogeltjesdans?
Het toont aan dat de asielindustrie op leugens is gebaseerd.
pi_157838964
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:02 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe kan een vluchteling terug willen? Dan is het toch geen vluchteling?
HET ZIJN OOK GEEN VLUCHTELINGEN
pi_157838983
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zou ook best linkse 'danhoudenwezestil' propaganda kunnen zijn, inderdaad.
Rechts is anders maar wat blij met nog meer goedkope arbeidskrachten. Was ook meteen de reden dat ze zo voor open grenzen waren destijds.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_157839005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik ben voor!

Kappen met je 80ste prima idee!

Ik heb het al in mijn agenda staan leef ik dan nog dan neem ik een pilletje en :W
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_157839033
quote:
7s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:05 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Ik ben voor!

Kappen met je 80ste prima idee!

Ik heb het al in mijn agenda staan leef ik dan nog dan neem ik een pilletje en :W
Hilarisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 november 2015 @ 18:07:14 #19
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_157839047
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het toont aan dat de asielindustrie op leugens is gebaseerd.
En waarom zou ik jou dan wel moeten geloven?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_157839059
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Rechts is anders maar wat blij met nog meer goedkope arbeidskrachten. Was ook meteen de reden dat ze zo voor open grenzen waren destijds.
Alsof die nucleaire astrofysici hier ooit gaan werken. Domoor.

En wat je opmerking over verplichte euthanasie voor ouderen betreft: ik pleit nergens voor, ik stel vast.

En mijn oma is 95, dus wat wil je nou, meelzak?
pi_157839084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef Geelman het volgende:

[..]

En waarom zou ik jou dan wel moeten geloven?
Als je mij niet gelooft, dan lees je het artikel maar.

Of nee wacht, wegkijken is makkelijker.
pi_157839101
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Alsof die nucleaire astrofysici hier ooit gaan werken.
Domoor.

En wat je opmerking over verplichte euthanasie voor ouderen betreft: ik pleit nergens voor, ik stel vast.

En mijn oma is 95, dus wat wil je nou, meelzak?
Nee, precies, het zijn namelijk geen astrofysici... Allemachtig man, doe even een beetje beter je best.

Rechts, met Hans 'werklozen zijn labbekakken' de Boer voorop, vindt het prachtig, nog meer open grenzen is nog meer goedkope arbeidskrachten, nog meer flexibilisering en geeft nog meer reden tot het pleiten voor nog meer erosie van zekerheden bij de werknemer.

Maar blijf vooral op 'links' afgeven, je gaat 'links' nog missen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_157839134
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, precies, het zijn namelijk geen astrofysici... Allemachtig man, doe even een beetje beter je best.

Rechts, met Hans 'werklozen zijn labbekakken' de Boer voorop, vindt het prachtig, nog meer open grenzen is nog meer goedkope arbeidskrachten, nog meer flexibilisering en geeft nog meer reden tot het pleiten voor nog meer erosie van zekerheden bij de werknemer.

Maar blijf vooral op 'links' afgeven, je gaat 'links' nog missen.
Man wat lul je nou over werklozen? Daar gaat het topic helemaal niet over. Niet proberen de aandacht van het werkelijke feit af te halen graag.

En je bent de :') vergeten. Volgende keer niet meer doen he!
pi_157839147
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Man wat lul je nou over werklozen? Daar gaat het topic helemaal niet over. Niet proberen de aandacht van het werkelijke feit af te halen graag.

En je bent de :') vergeten. Volgende keer niet meer doen he!
Je ziet het echt niet hè???

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 november 2015 @ 18:12:39 #25
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_157839153
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als je mij niet gelooft, dan lees je het artikel maar.

Of nee wacht, wegkijken is makkelijker.
Ik denk graag zelf na. En zoals altijd ligt de waarheid in het midden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')