Pleit ook meteen voor verplichte euthanasie bij ouderen, dan is de rechtse natte droom helemaal uitgekomen.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Laat ze alstjeblieft teruggaan. Dat scheelt ons al gauw uitkeringen.
Dat is beter dan 100 jaar worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pleit ook meteen voor verplichte euthanasie bij ouderen, dan is de rechtse natte droom helemaal uitgekomen.
Want da's te duur natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:01 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Dat is beter dan 100 jaar worden.
Zou ook best linkse 'danhoudenwezestil' propaganda kunnen zijn, inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:55 schreef Baas_bas het volgende:
Was het maar zo'n feest dat ze terug willen. Ik geloof er geen ene drol van
En dit.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef Bananenpap het volgende:
Vluchtelingen die zeuren zijn bij voorbaat al geen echte vluchtelingen.
Het toont aan dat de asielindustrie op leugens is gebaseerd.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:58 schreef Geelman het volgende:
Als vluchtelingen hier komen is het niet goed, als vluchtelingen weggaan is het ook niet goed. Wat wil je nou, Vogeltjesdans?
HET ZIJN OOK GEEN VLUCHTELINGENquote:Op donderdag 26 november 2015 18:02 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe kan een vluchteling terug willen? Dan is het toch geen vluchteling?
Rechts is anders maar wat blij met nog meer goedkope arbeidskrachten. Was ook meteen de reden dat ze zo voor open grenzen waren destijds.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zou ook best linkse 'danhoudenwezestil' propaganda kunnen zijn, inderdaad.
Ik ben voor!quote:Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pleit ook meteen voor verplichte euthanasie bij ouderen, dan is de rechtse natte droom helemaal uitgekomen.
Hilarisch.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:05 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Kappen met je 80ste prima idee!
Ik heb het al in mijn agenda staan leef ik dan nog dan neem ik een pilletje en
En waarom zou ik jou dan wel moeten geloven?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het toont aan dat de asielindustrie op leugens is gebaseerd.
Alsof die nucleaire astrofysici hier ooit gaan werken. Domoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rechts is anders maar wat blij met nog meer goedkope arbeidskrachten. Was ook meteen de reden dat ze zo voor open grenzen waren destijds.
Als je mij niet gelooft, dan lees je het artikel maar.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
En waarom zou ik jou dan wel moeten geloven?
Nee, precies, het zijn namelijk geen astrofysici... Allemachtig man, doe even een beetje beter je best.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof die nucleaire astrofysici hier ooit gaan werken. Domoor.
En wat je opmerking over verplichte euthanasie voor ouderen betreft: ik pleit nergens voor, ik stel vast.
En mijn oma is 95, dus wat wil je nou, meelzak?
Man wat lul je nou over werklozen? Daar gaat het topic helemaal niet over. Niet proberen de aandacht van het werkelijke feit af te halen graag.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, precies, het zijn namelijk geen astrofysici... Allemachtig man, doe even een beetje beter je best.
Rechts, met Hans 'werklozen zijn labbekakken' de Boer voorop, vindt het prachtig, nog meer open grenzen is nog meer goedkope arbeidskrachten, nog meer flexibilisering en geeft nog meer reden tot het pleiten voor nog meer erosie van zekerheden bij de werknemer.
Maar blijf vooral op 'links' afgeven, je gaat 'links' nog missen.
Je ziet het echt niet hè???quote:Op donderdag 26 november 2015 18:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Man wat lul je nou over werklozen? Daar gaat het topic helemaal niet over. Niet proberen de aandacht van het werkelijke feit af te halen graag.
En je bent devergeten. Volgende keer niet meer doen he!
Ik denk graag zelf na. En zoals altijd ligt de waarheid in het midden.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je mij niet gelooft, dan lees je het artikel maar.
Of nee wacht, wegkijken is makkelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |