Daar had Asscher het vorige week ook al over.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:05 schreef luxerobots het volgende:
Daarnet op het NOS-journaal een vluchteling uit Aleppo, en jawel, apotheker.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:28 schreef karton2 het volgende:
[..]
Daar had Asscher het vorige week ook al over.
Zou het dezelfde apotheker zijn?
Sowieso idioot dat Gorinchem enerzijds met woningnood kampt, anderzijds (oude) woningen gesloopt heeft maar vervolgens het budget mist hier nieuwbouw te plaatsen maar plotsklaps wel vluchtelingen kan huisvestenquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:45 schreef luxerobots het volgende:
Vorige week een documentaire over het voetbalteam uit Eritrea dat naar Gorinchem gehaald is.
Voetballers boos, ze hebben stress, agressie en krijgen te weinig leefgeld. Maar het belangrijkste, ze zijn bij elkaar geplaatst, terwijl ze beloofd was dat ze allemaal een eigen woning zouden krijgen.
Zeiken en zaniken.
Vanaf 46 minuten.
http://www.vpro.nl/programmas/2doc/2015/Eritrea-Stars.html
Haha zo hilarisch en dan een 'pact' sluiten met Turkije voor een fooi van 3 miljard na een zondag lang vergaderen. Die ze wel heullll goed gaan controleren, net als al die miljarden van Griekenland zekerquote:Op maandag 30 november 2015 23:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Van de 160.000 migranten ("vluchtelingen") die verplicht verdeeld hadden moeten worden, is slechts 1 promille gerealiseerd, namelijk precies 159 personen.
Je zou dan verwachten dat de bedenkers van deze idiote maatregel zich nu in een klein hoekje gaan zitten schamen.
Maar nee, men spreekt doodleuk af dat er nog eens 400.000 handophouders verplicht herverdeeld worden. Jammer dat ik niet in Slowakije woon.
Zesjescultuur. Of eigenlijk een dieprode-onvoldoende-cultuurquote:Op dinsdag 1 december 2015 06:38 schreef danos het volgende:
[..]
Haha zo hilarisch en dan een 'pact' sluiten met Turkije voor een fooi van 3 miljard na een zondag lang vergaderen. Die ze wel heullll goed gaan controleren, net als al die miljarden van Griekenland zeker.
Ik snap niet hoe die regeringslijders met een voldaan gevoel naar huis kunnen gaan, en dan deze week weer blèren op de klimaattop. Over doelstellingen voor 2060 terwijl we die van 2020 niet eens halen.
Alsof we er daar nog niet meer dan genoeg van hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:30 schreef karton2 het volgende:
Het maakt Nederland wel weer een beetje spannender in de toekomst met deze soort mensen wat binnenkomt.
Ik voel al weer een generaal pardonnetje aankomen voor deze aanstaande onderklassers. Heerlijk aan de uitkering, niet geintegreerd en lekker ZZPen in de criminaliteit.
Huh?quote:Op maandag 30 november 2015 13:04 schreef Homey het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik heb wel eens mensen gesproken die hun partner uit plekken als London willen halen, zelf betaald en hoogopgeleid. Bijna onmogelijk, je gaat dan een hele lastige procedure in met een onzekere uitkomst.
Dat lijkt mij zeer stug. De Engelse vriendin van een maatje van mij is zonder problemen naar Nederland verhuisd. Ook niet zo gek, want als EU-burger mag zij zich hier gewoon vestigen, zonder dat ze een verblijfsvergunning nodig heeft.quote:Op maandag 30 november 2015 13:04 schreef Homey het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik heb wel eens mensen gesproken die hun partner uit plekken als London willen halen, zelf betaald en hoogopgeleid. Bijna onmogelijk, je gaat dan een hele lastige procedure in met een onzekere uitkomst.
Het is gewoon weer van dat typische PvdA gemekker wat ze tijdens verkiezingen ook hebben. Dan hebben ze ook altijd met massa's mensen gesproken die altijd van die bijzondere verhalen te vertellen hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik moest lachenalsof een Turkse/Syrische apotheker hier kan werken
, mag 'ie eerst nog even paar jaartjes de boeken in.
Ja, vroeg of laat stoten ook Groen-Linkse multi-culti-vrienden hun neus aan de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:58 schreef Eufonie het volgende:
http://www.dewestkrant.nl/index.php/scene-in-de-speeltuin-521/
‘Mevrouw? Is dat uw zoontje?’ Er komt een ongeveer veertienjarig meisje met hoofdoek op me af. Ze wijst naar Levi. ‘Wilt u hem bij mijn zusje weghalen?’ Ik kijk haar verbaasd aan. ‘Waarom? Volgens mij hebben ze het heel leuk samen.’ ‘Ze mag niet met jongens spelen, begrijpt u’, zegt de tiener. Even ben ik sprakeloos. Daar zit je dan in de multiculturele buurt waar je zo trots op bent. Ik begrijp het, zeker, maar ik wil het niet begrijpen. We hebben het hier over kleuters nota bene. De blik van het meisje vertelt me dat discussie zinloos is. ‘Oké’, zeg ik. ‘Dat mag jij dan tegen je zusje zeggen. Ik ga geen spelende kinderen uit elkaar halen.’![]()
De naïviteit.quote:
En het zijn ónze kinderen die het gelag gaan betalen voor de migranten stroom waar door we nu gedwongen en overweldigd worden.....quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:23 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
De naïviteit.
De debiliteit.
De continue masturbatie voor de policor spiegel.
Is gigantisch.
En ranzig.
Ze hebben er één gevonden!!quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:28 schreef karton2 het volgende:
[..]
Daar had Asscher het vorige week ook al over.
Zou het dezelfde apotheker zijn?
Je kunt ze schijnbaar niet vroeg genoeg leren te discrimineren. Maar je mag het alleen discriminatie noemen als het door blanken gebeurt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:58 schreef Eufonie het volgende:
http://www.dewestkrant.nl/index.php/scene-in-de-speeltuin-521/
‘Mevrouw? Is dat uw zoontje?’ Er komt een ongeveer veertienjarig meisje met hoofdoek op me af. Ze wijst naar Levi. ‘Wilt u hem bij mijn zusje weghalen?’ Ik kijk haar verbaasd aan. ‘Waarom? Volgens mij hebben ze het heel leuk samen.’ ‘Ze mag niet met jongens spelen, begrijpt u’, zegt de tiener. Even ben ik sprakeloos. Daar zit je dan in de multiculturele buurt waar je zo trots op bent. Ik begrijp het, zeker, maar ik wil het niet begrijpen. We hebben het hier over kleuters nota bene. De blik van het meisje vertelt me dat discussie zinloos is. ‘Oké’, zeg ik. ‘Dat mag jij dan tegen je zusje zeggen. Ik ga geen spelende kinderen uit elkaar halen.’![]()
Ter herinnering: de verwachting dit jaar werd keer op keer omhoog bijgesteld en is nu iets van 4 keer hoger dan een jaar geleden. Extrapolatie geeft 12 miljoen volgend jaar.quote:Op maandag 30 november 2015 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Volgend jaar verwachten ze 3 miljoen vluchtelingen in de EU.
Voor mensen met een paspoort of iemand met een verblijfsvergunning?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:25 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.breitbart.com/(...)ropean-wanted-break/
Voor moord en verkrachting is er nog niet genoeg reden om iemand het land uit te sturen.
Racist! Ook economische vluchtelingen moet je binnenlaten. Die arme mensen hebben het recht om een net zo goed leven te hebben als jij. Desnoods moet jij je huis en spaargeld afstaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef system32 het volgende:
[..]
En alle economische 'vluchtelingen' weigeren. Het geld dat daarmee bespaard wordt uitgeven aan het opknappen en verbeteren van leefomstandigheden in alle pauperwijken van Nederland.
Ik zou ook radicaliseren als ik in Rotterdam Zuid zou wonen
Je moet maar wat te klagen hebben als uitkeringszoeker...quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zouden zelfs geregeld insecten in het voedsel zitten.
Heel ziek.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:00 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit land is ziek. Het is een gigantisch probleem, dat moet je niet bagataliseren met een kinderliedje. Kinderen moet je sommige dingen helemaal niet laten begrijpen, die moet je daar buiten houden, maar dat begrijpt de zieligheidsindustrie niet. Het is complete indoctrinatie van het linkse bakfiets gedachtengoed, walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |