abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2015 @ 14:16:37 #176
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157921041
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:48 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ga je nou serieus een Oekrainer die naar Rusland gaat vergelijken met een Afrikaan die naar Nederland komt?
censuur :O
pi_157921861
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:16 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ga je nou serieus een Oekrainer die naar Rusland gaat vergelijken met een Afrikaan die naar Nederland komt?
Veel mensen in Oekraïne voelen zich Rus en spreken Russisch.

Ik heb wel eens gelezen dat Rusland deze mensen met open armen ontvangt, het idee van alle Russen in één groot Rusland.
  maandag 30 november 2015 @ 15:50:31 #178
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_157923000
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:16 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat is 2014, de eerste quote is 2013, heeft niets met Oekraine te maken.
According to UN Population Division estimates, as of 2013, the Russian Federation was second only to the United States in the sheer number of immigrants.
are we infinite or am I alone
pi_157924332
Vluchtelingenlied kinderen voor kinderen in DWDD

Wie vanavond op NPO 1 kijkt naar De Wereld Draait Door krijgt een vluchtelingenlied te zien, van Johnny de Mol samen met Kinderen voor Kinderen. Het speciaal opgenomen nummer Waarom Moet Ik Gaan? beleeft zijn première in de VARA-talkshow, zo meldt de omroep.

De VARA heeft het kinderkoor een vluchtelingenlied laten opnemen en vroeg De Mol om zijn medewerking. 'Aanleiding was zijn indrukwekkende speech bij de uitreiking van de Televizier Ring', zegt de omroep. In die speecht bracht De Mol verdraagzaamheid onder de aandacht. 'Johnny voelt zich erg betrokken bij het lot van kinderen waar ook ter wereld.'

De Mol: 'Toen ik werd benaderd door Kinderen voor Kinderen hoefde ik niet lang na te denken. Voor kinderen is hetgeen er nu met hen en om hen heen gebeurt, in de wereld en in Nederland, onbegrijpelijk.'

Het nieuwe lied, dat gaat over vluchtelingenkinderen, staat op de 36e cd van Kinderen voor Kinderen, getiteld Raar Maar Waar. Dat album bivakkeert al weken in de top 3 van de Nederlandse albumhitlijst.
DWDD met vluchtelingenlied Kinderen voor Kinderen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 30 november 2015 @ 17:27:10 #180
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157924889
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:50 schreef crystal_meth het volgende:
Dat is 2014, de eerste quote is 2013, heeft niets met Oekraine te maken.
According to UN Population Division estimates, as of 2013, the Russian Federation was second only to the United States in the sheer number of immigrants.
Dan heeft het dus ook niets met illegalen of "vluchtelingen" te maken.. De VS neemt 70k asielzoekers per jaar op, Nederland heeft er al net zo veel dit jaar. De overgrote meerderheid van immigratie naar de VS is met een greencard.
  maandag 30 november 2015 @ 17:32:43 #181
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157924992
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
quote:
Op maandag 30 november 2015 @ 15:51 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:

[..]

"Papa Wil Nieuwe Tanden"

Mijn naam is Aylan en ik woon heel fijn in Istanboel
Eigenlijk komen wij uit Syrië maar ik woon hier al zo lang dat ik me thuis voel
Recht op eten en werk zijn hier voorhanden
Maar een ding is nog niet zo recht en dat zijn papa's tanden

Turkije is wel veilig maar het heeft ook lage lonen
Daarom gaan wij als het even kan ergens anders wonen
Wij trotseren weer en wind op zee want in een van die verre landen
Ligt het geld op straat en hebben ze voor mijn papa nieuwe tanden

Helaas is onze boot lek geslagen en gezonken naar benee
Papa zwom snel naar de kust maar nam mama en mij niet mee
Huilend kwam hij in het nieuws, bedekte zijn ogen met zijn handen
Hield hij ze maar voor zijn mond want hij had nog altijd rotte tanden

Ik werd heel beroemd want mijn foto kwam in de krant
Op mijn buikje in Turkije liggend op het strand
Dat beeld was voldoende voor inzamelacties met indrukwekkende tussenstanden
En nu is papa gelukkig in Canada met zijn mooie nieuwe tanden

Red een kind, sluit de grenzen
pi_157925079
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:27 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dan heeft het dus ook niets met illegalen of "vluchtelingen" te maken.. De VS neemt 70k asielzoekers per jaar op, Nederland heeft er al net zo veel dit jaar. De overgrote meerderheid van immigratie naar de VS is met een greencard.
Dat is een zeer groot verschil inderdaad. Amerika stelt strenge eisen aan mensen die een greencard willen. Dat zijn altijd mensen die bijdragen aan de Amerikaanse economie op vacatures waar niet genoeg eigen bevolking voor is.
Zodra zij hun baan verliezen, verliezen ze ook snel hun rechten op die greencard.
Dat is al compleet anders dan hoe Nederland arbeidsmigranten behandelt.

Er zijn ook erg veel illegalen die Amerika binnenkomen, maar dat zijn dus echt illegalen die ook nergens recht op hebben in de USA.
Daar worden echt geen AZC's voor gebouwd, die krijgen ook geen bed, bad en brood. Blijkbaar gelden internationale wetten daar niet voor. En ze kunnen al helemaal geen aanspraak maken op gratis gezondheidszorg of sociale voorzieningen.

Of dat nu zo'n ideale manier van aanpak is, waag ik te betwijfelen. Maar de VS met Nederland vergelijken op dat gebied is echt een misvatting inderdaad.
  maandag 30 november 2015 @ 17:39:32 #183
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157925149
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat is al compleet anders dan hoe Nederland arbeidsmigranten behandelt.
Dit heb je mis... Het is vrijwel vergelijkbaar met hoe Nederlanders kennismigranten behandelt! Zeer streng en er worden flinke eisen gesteld. Dat is Fort Europa: voor legale migranten een fort!

Dat ze ondertussen illegalen gewoon binnen laten wandelen, daar gaat het mis...
pi_157925363
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:39 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dit heb je mis... Het is vrijwel vergelijkbaar met hoe Nederlanders kennismigranten behandelt! Zeer streng en er worden flinke eisen gesteld. Dat is Fort Europa: voor legale migranten een fort!

Dat ze ondertussen illegalen gewoon binnen laten wandelen, daar gaat het mis...
Iedere Europese burger mag in het Europese land naar keuze naar werk gaan zoeken. Dat is ondenkbaar in een land als Amerika. Iedere wereldburger die een beetje goed kan manipuleren en aan een Syrisch paspoort kan komen, maakt een redelijke kans om Nederlands staatsburger te worden. Mocht dat toch mislukken, dan ben je jaren verder en kan je gewoon voor altijd als illegaal in Nederland verblijven, inclusief een hoop rechten. Elke politicus in de VS die dat voor zou stellen, kan de rest van zijn carrière wel vergeten.

Op het gebied van kennismigranten buiten Europa die legaal het land binnen willen komen, is de VS veel soepeler ja. Dat geloof ik direct van je.
  maandag 30 november 2015 @ 17:49:43 #185
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157925399
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:32 schreef RemcoDelft het volgende:

Red een kind, sluit de grenzen

Als ik zie hoe er b.v. met kinderen werd om gegaan bij de hekken dan is het beter om de grenzen te sluiten en er voor te zorgen dan hun familie niet zo beroerd met ze om kan gaan.
Dar gezeul door de EU kan echt niet goed zijn voor kinderen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_157926570
Als het zo slecht in Syrië is waarom laten die mannen hun vrouw en kinderen dan achter en vragen hier dan om gezinshereniging? Het zijn toch een hoop mannen die je ziet.
pi_157926687

http://www.spiegel.de/pol(...)kels-a-1065082.html#

Een bescheiden onderzoek

48% van de ondervraagden ziet Merkel liever niet meer terug komen
Veel belangrijker 47% vind dat ze de migratiecrisis verkeerd aanpakt.

Steeds meer Duitsers hebben ook het idee: Wir schaffen es nicht.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  maandag 30 november 2015 @ 20:55:18 #188
78780 deedeetee
pi_157930208
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:51 schreef Mylene het volgende:
Als het zo slecht in Syrië is waarom laten die mannen hun vrouw en kinderen dan achter en vragen hier dan om gezinshereniging? Het zijn toch een hoop mannen die je ziet.
Ik ben ze zó beu, er is genoeg andere ellende in de wereld die veel dringender is en die mensen zie je hier niet om eisen te stellen. Daar zou ik veel liever een flinke smak geld naar toe sturen. Die mensen verdienen hulp maar zijn te bescheiden om er zo'n heisa over te maken.
  maandag 30 november 2015 @ 21:15:00 #190
78780 deedeetee
pi_157931034
quote:
Tsja helaas willen veel mensen dit vast niet geloven. Maar ik kijk er niet van op. Het ligt voor de hand dat de mensen die hier in hordes naar toe komen en rellen aan de hekken, met kinderen gooien en in de opvang zich niet prettig gedragen, niet het betere deel van de bevolking is. De fatsoenlijke mensen blijven dáár. Die willen niet eens naar de EU komen.
Het zelfde verhaal als vroeger met de gastarbeiders.
  maandag 30 november 2015 @ 22:32:53 #191
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157933788
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:55 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben ze zó beu, er is genoeg andere ellende in de wereld die veel dringender is en die mensen zie je hier niet om eisen te stellen. Daar zou ik veel liever een flinke smak geld naar toe sturen. Die mensen verdienen hulp maar zijn te bescheiden om er zo'n heisa over te maken.
In Australie zeggen ze waar het op staat: de uitkeringszoekers die met een bootje komen dringen voor... Hier dringt dat maar niet door helaas bij de feel-good-politici.
  maandag 30 november 2015 @ 23:03:13 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157934864
Hoeveel van die 160.000 zijn er ook alweer over de EU verdeeld intussen?

Oh wacht... 30 vanuit Italie naar Luxemburg toch? :') En die afgesproken extra troepen en middelen naar de Balkan en Griekenland? Ook niks van terechtgekomen. Zie ze daar nog staan ergens in oktober, de EU-leiders zo trots als een pauw dat ze afspraken hadden gemaakt.

Maar er komt toch nooit iets van terecht en intussen is Rutte er als de kippen bij om andermans falen telkens over de rug van Nederland goed te maken.
  maandag 30 november 2015 @ 23:39:22 #193
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_157936034
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel van die 160.000 zijn er ook alweer over de EU verdeeld intussen?

Oh wacht... 30 vanuit Italie naar Luxemburg toch? :') En die afgesproken extra troepen en middelen naar de Balkan en Griekenland? Ook niks van terechtgekomen. Zie ze daar nog staan ergens in oktober, de EU-leiders zo trots als een pauw dat ze afspraken hadden gemaakt.

Maar er komt toch nooit iets van terecht en intussen is Rutte er als de kippen bij om andermans falen telkens over de rug van Nederland goed te maken.
Ik ben/was daar ook naar op zoek. Zover ik nu weet, is daar nog niets van herverdeeld.

Ondertussen verwachten we in NL dit jaar 60.000 (v/lucht)zoekers en volgend jaar hetzelfde getal. Mogelijk dat we er nog (5% van 160000) 8.000 uit de herverdeling bij krijgen op het dus 120.000 verwachte aantal.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_157936250
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:39 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik ben/was daar ook naar op zoek. Zover ik nu weet, is daar nog niets van herverdeeld.

Ondertussen verwachten we in NL dit jaar 60.000 (v/lucht)zoekers en volgend jaar hetzelfde getal. Mogelijk dat we er nog (5% van 160000) 8.000 uit de herverdeling bij krijgen op het dus 120.000 verwachte aantal.
Volgend jaar verwachten ze 3 miljoen vluchtelingen in de EU. Alleen door gezinshereniging van de huidige asielzoekers komen er al tienduizenden binnen volgend jaar. Als er volgend jaar minder dan 200.000 hierheen komen dan zou met dat verbazen.
  maandag 30 november 2015 @ 23:57:13 #195
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157936443
Van de 160.000 migranten ("vluchtelingen" :s) ) die verplicht verdeeld hadden moeten worden, is slechts 1 promille gerealiseerd, namelijk precies 159 personen.

Je zou dan verwachten dat de bedenkers van deze idiote maatregel zich nu in een klein hoekje gaan zitten schamen.

Maar nee, men spreekt doodleuk af dat er nog eens 400.000 handophouders verplicht herverdeeld worden. Jammer dat ik niet in Slowakije woon.
pi_157936506
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Wie vanavond op NPO 1 kijkt naar De Wereld Draait Door krijgt een vluchtelingenlied te zien, van Johnny de Mol samen met Kinderen voor Kinderen. Het speciaal opgenomen nummer Waarom Moet Ik Gaan? beleeft zijn première in de VARA-talkshow, zo meldt de omroep.

De VARA heeft het kinderkoor een vluchtelingenlied laten opnemen en vroeg De Mol om zijn medewerking. 'Aanleiding was zijn indrukwekkende speech bij de uitreiking van de Televizier Ring', zegt de omroep. In die speecht bracht De Mol verdraagzaamheid onder de aandacht. 'Johnny voelt zich erg betrokken bij het lot van kinderen waar ook ter wereld.'

De Mol: 'Toen ik werd benaderd door Kinderen voor Kinderen hoefde ik niet lang na te denken. Voor kinderen is hetgeen er nu met hen en om hen heen gebeurt, in de wereld en in Nederland, onbegrijpelijk.'

Het nieuwe lied, dat gaat over vluchtelingenkinderen, staat op de 36e cd van Kinderen voor Kinderen, getiteld Raar Maar Waar. Dat album bivakkeert al weken in de top 3 van de Nederlandse albumhitlijst.
DWDD met vluchtelingenlied Kinderen voor Kinderen
Dit land is ziek. Het is een gigantisch probleem, dat moet je niet bagataliseren met een kinderliedje. Kinderen moet je sommige dingen helemaal niet laten begrijpen, die moet je daar buiten houden, maar dat begrijpt de zieligheidsindustrie niet. Het is complete indoctrinatie van het linkse bakfiets gedachtengoed, walgelijk.
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:03:57 #197
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_157936576
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:49 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Simpel en effectief: Hek bouwen en ze komen er niet in! Hoe moeilijk kan het zijn? En hoe kan het dat de West-Europese landen compleet de weg kwijt zijn in prioriteiten?
Ze zijn de weg niet kwijt, het is gewoon beleid.
pi_157936612
Daarnet op het NOS-journaal een vluchteling uit Aleppo, en jawel, apotheker.
pi_157936926
quote:
''Waarom moet ik gaan, ik heb hier toch mijn huis, het is onveilig in mijn land''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')