Check Bros eens van dit bandje, heel fijn nummertjequote:
Jimmy Kimmel boven al die schijtlolligerds.quote:
Zal ik doen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Check Bros eens van dit bandje, heel fijn nummertje
Niet zappen of muten bij Nicoquote:Op woensdag 25 november 2015 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen weer het verplicht lachen in de zaal bij onze meesterdichter.
Ik zou alleen Ruben schakenquote:
Die had ik moeten zien aankomen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou alleen Ruben schaken
Zolang hij maar stopt met zingen, inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Wat mij betreft mag Nick zijn schaak carriere weer oppakken.
Hahaha.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Max Euwe zou gehakt maken van Fischer.
Die andere zingt beroerder hoor,dat is net een geit.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Zolang hij maar stopt met zingen, inderdaad.
Nick is beter zonder Siemen inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Die andere zingt beroerder hoor,dat is net een geit.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even wat duiding voor het kijkvee
Ik zou zo'n schaak tegenstander eerst in de bek spugen en dan in het kruis grijpen, eens kijken of het een jongetje of een man is.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap hier helemaal niks van joh, beter trappen ze gewoon tegen een bal aan ofzo.
Inderdaad, als ik dan zou dreigen te verliezen van zon schaaknerd, gooi ik gauw dat bord op de grond. Dat deed ik vroeger ook altijd bij Stratego.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zou zo'n schaak tegenstander eerst in de bek spugen en dan in het kruis grijpen, eens kijken of het een jongetje of een man is.
Oei, mad.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik dan zou dreigen te verliezen van zon schaaknerd, gooi ik gauw dat bord op de grond. Dat deed ik vroeger ook altijd bij Stratego.
Hahaha ik ookquote:Op woensdag 25 november 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik dan zou dreigen te verliezen van zon schaaknerd, gooi ik gauw dat bord op de grond. Dat deed ik vroeger ook altijd bij Stratego.
Myrthe is inderdaad wel een aangename verschijning sinds ze uit de politiek is gestapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is ie nog ergerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef NoCigar het volgende:
Hij lijkt gewoon teveel op zijn vader.
Nooouuuuuu....quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Die kwam meestal ook niet met van die idiote 'kunst' aanzetten.
Ik dacht ze glijdt uit en dondert in het water, dit zag ik niet aankomen, mede ook omdat het zo nep wasquote:Op donderdag 26 november 2015 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
die voelde je van mijlenver aankomen.
Ik dacht dat ze gewoon in het water zou vallen eigenlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
die voelde je van mijlenver aankomen.
Die krokodil zag je van te voren al liggen in het water.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht ze glijdt uit en dondert in het water, dit zag ik niet aankomen, mede ook omdat het zo nep was
Heks.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:08 schreef Pedroso het volgende:
Bussemaker wordt er niet knapper op. Was een aantal jaren geleden nog wel enigszins lekker maar nu lijkt het wel een vogelverschrikker.
Gekke wallenquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:08 schreef Pedroso het volgende:
Bussemaker wordt er niet knapper op. Was een aantal jaren geleden nog wel enigszins lekker maar nu lijkt het wel een vogelverschrikker.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:09 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Als je Beatrice bedoeld, onterechte klacht.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:09 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Als je Beatrice bedoeld, onterechte klacht.
En daar genieten we van.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Sinds Parijs is ze al 50 keer op TV geweest
Zie haar wel liever dan Maarten van Rossum, dat dan weer wel.quote:
Klopt ja, niets bereikt in haar leven. Dit in tegenstelling tot de gemiddelde user in dit soort topics.quote:
Nu je het zegt, laatste vrijdag van de maand. Niets over gezegd verder.quote:
Die houdt zich niet zo goed aan het script. Lastig.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zie haar wel liever dan Maarten van Rossum, dat dan weer wel.
Ja, zo'n hoofd heeft ze ook.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:17 schreef Pedroso het volgende:
Even een weetje, Beatrice is lid van de ChristenUnie.
neem ik niet meer serieus dusquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:17 schreef Pedroso het volgende:
Dat wisten we al. Knap, slim en christen. Wat een vrouw.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:17 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wisten we al. Knap, slim en lekker. Wat een vrouw.
Verder ook niets mis mee hoor, weer is wat anders dan de gebruikelijke PvdA'er of GroenLinkser aan tafel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wisten we al. Knap, slim en christen. Wat een vrouw.
Wij zitten met Philip Freriks en Maarten van Rossum.quote:
Ik vond Couperus en het kinderboek met de negerpop best leuk.quote:
quote:Kinderen voor Kinderen: ‘Waarom moet ik gaan?’
Toen Johnny de Mol De Gouden Televizier Ring won, riep hij in zijn toespraak op tot meer verdraagzaamheid. Hierna kreeg De Mol talloze verzoeken voor samenwerkingen, waaronder met Kinderen voor Kinderen. Nu zingt Johnny de Mol samen met Kinderen voor Kinderen in de nieuwe clip van het nummer ‘Waarom moet ik gaan’. Met het nummer wordt aandacht voor de noodsituatie van vluchtelingkinderen gevraagd. Vanavond is Johnny de Mol te gast en zingt het Kinderen voor Kinderen-Koor het nummer bij DWDD.
Alexander Knuppel😀quote:Op maandag 30 november 2015 17:37 schreef Mani89 het volgende:
En Claudia de Breij is er en Herman van Veen is er en Alexander Knuppel is er en Giel Beelen is er.
Waarom niet? Die planeet geeft echt geen fuck hoor.quote:Op maandag 30 november 2015 19:09 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wil je de mensheid backuppen? Alsof het bestaan daarvan zo gezond is voor een planeet.
Voor de marsmannetjes ook niet leuk he.quote:Op maandag 30 november 2015 19:11 schreef Baszh het volgende:
[..]
Waarom niet? Die planeet geeft echt geen fuck hoor.
Niet meer met de Gooise Rrrrrrrrquote:Op maandag 30 november 2015 19:20 schreef DrDentz het volgende:
Kinderen voor kinderen heeft diversiteit gekregen!
Neduuuwwrrrrlandquote:Op maandag 30 november 2015 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nou, ik hoor hem toch nog duidelijk...
TV uit en wachten tot Pownews begint.quote:Op maandag 30 november 2015 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een PVV'er, opkankeren met dat hele zooitje.
Eruit met die kanker zooi.quote:Op maandag 30 november 2015 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een PVV'er, opkankeren met dat hele zooitje.
Hebben kinderen in Somalië ook last van.quote:Op maandag 30 november 2015 19:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik krijg hier acuut diarree van...
Misschien kan Serious Request iets voor je doen.quote:Op maandag 30 november 2015 19:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik krijg hier acuut diarree van...
haha je laptop heeft aidsquote:Op maandag 30 november 2015 19:26 schreef Postbus100 het volgende:
Mijn livestream geeft groen scherm? Meer mensen die daar last van hebben?
Houd je bek over Koning van Veen anders.quote:Op maandag 30 november 2015 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Herman van Veen met zijn geëngageerde hoofd.
Claudia sopt wel van dit soort verhalen.quote:Op maandag 30 november 2015 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil dat Claudia ook een liedje zingt.
ALS ER OORLOG KOMT, EN ALS IK DAN BANG BEN.quote:Op maandag 30 november 2015 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Claudia wel eens in een lesbos film willen zien.quote:Op maandag 30 november 2015 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Wie is Herman?quote:Op maandag 30 november 2015 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Herman trekt altijd een hoofd alsof al het leed van de wereld op zijn schouders rust.
Die kinderen slaan hun ouders.quote:Op maandag 30 november 2015 19:28 schreef Monolith het volgende:
Deze kinderen worden overduidelijk niet hard genoeg geslagen thuis.
quote:Op maandag 30 november 2015 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Herman trekt altijd een hoofd alsof al het leed van de wereld op zijn schouders rust.
Owjah fuck, die achterlijke serious request aids komt er ook weer aan.quote:Op maandag 30 november 2015 19:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien kan Serious Request iets voor je doen.
Wat moeten wij met deze informatie?quote:Op maandag 30 november 2015 19:31 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind dit een leuke vrouw, die van Kassa.
Sla het op. Volgende keer dat ze op tv is roep je mij.quote:Op maandag 30 november 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moeten wij met deze informatie?
Komt goed pik.quote:Op maandag 30 november 2015 19:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sla het op. Volgende keer dat ze op tv is roep je mij.
Zo moeilijk is het niet.
De engelse Jimmy Fallonquote:Op maandag 30 november 2015 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze presentator vindt zichzelf ook erg tof
Het ziet er vrij homosensueel uit inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2015 19:36 schreef Buitendam het volgende:
Hij leunt nergens op. Wat een idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |