Check Bros eens van dit bandje, heel fijn nummertjequote:
Jimmy Kimmel boven al die schijtlolligerds.quote:
Zal ik doen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Check Bros eens van dit bandje, heel fijn nummertje
Niet zappen of muten bij Nicoquote:Op woensdag 25 november 2015 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen weer het verplicht lachen in de zaal bij onze meesterdichter.
Ik zou alleen Ruben schakenquote:
Die had ik moeten zien aankomen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou alleen Ruben schaken
Zolang hij maar stopt met zingen, inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Wat mij betreft mag Nick zijn schaak carriere weer oppakken.
Hahaha.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Max Euwe zou gehakt maken van Fischer.
Die andere zingt beroerder hoor,dat is net een geit.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Zolang hij maar stopt met zingen, inderdaad.
Nick is beter zonder Siemen inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Die andere zingt beroerder hoor,dat is net een geit.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even wat duiding voor het kijkvee
Ik zou zo'n schaak tegenstander eerst in de bek spugen en dan in het kruis grijpen, eens kijken of het een jongetje of een man is.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap hier helemaal niks van joh, beter trappen ze gewoon tegen een bal aan ofzo.
Inderdaad, als ik dan zou dreigen te verliezen van zon schaaknerd, gooi ik gauw dat bord op de grond. Dat deed ik vroeger ook altijd bij Stratego.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zou zo'n schaak tegenstander eerst in de bek spugen en dan in het kruis grijpen, eens kijken of het een jongetje of een man is.
Oei, mad.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik dan zou dreigen te verliezen van zon schaaknerd, gooi ik gauw dat bord op de grond. Dat deed ik vroeger ook altijd bij Stratego.
Hahaha ik ookquote:Op woensdag 25 november 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik dan zou dreigen te verliezen van zon schaaknerd, gooi ik gauw dat bord op de grond. Dat deed ik vroeger ook altijd bij Stratego.
Myrthe is inderdaad wel een aangename verschijning sinds ze uit de politiek is gestapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is ie nog ergerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef NoCigar het volgende:
Hij lijkt gewoon teveel op zijn vader.
Nooouuuuuu....quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Die kwam meestal ook niet met van die idiote 'kunst' aanzetten.
Ik dacht ze glijdt uit en dondert in het water, dit zag ik niet aankomen, mede ook omdat het zo nep wasquote:Op donderdag 26 november 2015 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
die voelde je van mijlenver aankomen.
Ik dacht dat ze gewoon in het water zou vallen eigenlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
die voelde je van mijlenver aankomen.
Die krokodil zag je van te voren al liggen in het water.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht ze glijdt uit en dondert in het water, dit zag ik niet aankomen, mede ook omdat het zo nep was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |