Vroeger bekte je er 6 op een avond en de leukste nam je mee naar huisquote:Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Wat een veranderende tijden toch, vroeger was het doodnormaal om een vrouw uit de kroeg te scoren voor seks, tegenwoordig is het blijkbaar normaler om een vrouw te scoren vanachter een beeldschermpje op zolder, trieste verandering
Tevens, ik rook. Dan sta je ook wel eens met iemand buiten of in de rookruimte te ouwehoeren voordat je met iemand meegaat, scheelt ook een hoop.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij voert hele gesprekken in de kroeg?
bij mijn vroeger niet. o wacht. jij bent al bijna 42quote:Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Wat een veranderende tijden toch, vroeger was het doodnormaal om een vrouw uit de kroeg te scoren voor seks, tegenwoordig is het blijkbaar normaler om een vrouw te scoren vanachter een beeldschermpje op zolder, trieste verandering
Kom nooit van de eerste afquote:Op woensdag 25 november 2015 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger bekte je er 6 op een avond en de leukste nam je mee naar huis
Ik heb nul interesse om vrouwen te neuken alleen op basis van geilheid/haar hoofd/whateverquote:Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Maar even serieus
Als je iemand mee neemt uit de kroeg om te neuken dan doe je dat toch op basis van je geilheid/zijn hoofd/wat je denkt dat ie gaat presteren
En dan maakt het toch niet uit wat het laatste boek is wat hij gelezen heeft?
Het word of neuken of niet. Als je die beslissing al gemaakt hebt op basis van niks maakt de rest toch ook niks meer uit?
Ja daarom zeg ik dus dat ik denk dat het niets voor mij.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Maar even serieus
Als je iemand mee neemt uit de kroeg om te neuken dan doe je dat toch op basis van je geilheid/zijn hoofd/wat je denkt dat ie gaat presteren
En dan maakt het toch niet uit wat het laatste boek is wat hij gelezen heeft?
Het word of neuken of niet. Als je die beslissing al gemaakt hebt op basis van niks maakt de rest toch ook niks meer uit?
Mensen die denken dat ze mogen blijven slapenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo boeiend bij een ONS.
Duidelijk wel dat het een korte ochtend samen zal worden dan
Ik ben 1 (en southern eten en cowboybootsquote:Op woensdag 25 november 2015 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je van goede livemuziek en een bruisend nachtleven houdt zou ik het ook bij Nashville houden. Ben je een enorme hipster die van microbrewed biertjes houdt en lekker eten, dan Seattle.
Ja, ik neem ook altijd een kerel mee uit de kroeg, random. en dan ga ik daar mee om 4u snachts een potje levensweg spelen, en paprikachips eten.quote:
Zes dames broekvingeren en de meeste frisse mee naar huis nemenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger bekte je er 6 op een avond en de leukste nam je mee naar huis
Vergeet het mergpijpje en de thee nietquote:Op woensdag 25 november 2015 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik neem ook altijd een kerel mee uit de kroeg, random. en dan ga ik daar mee om 4u snachts een potje levensweg spelen, en paprikachips eten.
Paprikachachipsquote:Op woensdag 25 november 2015 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik neem ook altijd een kerel mee uit de kroeg, random. en dan ga ik daar mee om 4u snachts een potje levensweg spelen, en paprikachips eten.
ditquote:Op woensdag 25 november 2015 11:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb nul interesse om vrouwen te neuken alleen op basis van geilheid/haar hoofd/whatever
Ja oke, maar dan zit je dus niet in de situatie dat je er 1 achter op je fiets hijst en dan denkt 'he wat jammer maar jouw relatie met je moeder is toch wel een afknapper, hoe kom ik nu weer van je af?'quote:Op woensdag 25 november 2015 11:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb nul interesse om vrouwen te neuken alleen op basis van geilheid/haar hoofd/whatever
Niets mis met gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Frisse kut... is weer eens wat anders dan een frisse gezicht.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes dames broekvingeren en de meeste frisse mee naar huis nemen
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:52 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met gezelligKeiharde gezellige seks ... zeg me dat dit niet bestaat plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er vanaf rollen, je broek ophijsen en weer terug de stad inquote:Op woensdag 25 november 2015 11:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze mogen blijven slapen
Southern hospitalityquote:Op woensdag 25 november 2015 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben 1 (en southern eten en cowboybootsowja en de prachtige huizen
), mijn man is 2
![]()
Hij wil ook naar Seatle zonder mij, de bitch
Nou ja, hij wil ook wel in Nashville wonenkomt goed
Op z'n hondjes, TROS-tv aan, borrelnootjes op de bips.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Keiharde gezellige seks ... zeg me dat dit niet bestaat pls
[..]
Niets mis met gezelligWaarom hebben mannen het altijd over 'keiharde seks', terwijl het grootste gedeelte helemaal niet weet hoe dat werkt en em er alleen maar een beetje lafjes inhangt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
[..]
Niets mis met gezelligWat is keiharde gezellige seks? Dat je tijdens het pompen een geanimeerd gesprek hebt over de hond van de buurvrouw die altijd achter de kat van de buurman aan zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom hebben mannen het altijd over 'keiharde seks', terwijl het grootste gedeelte helemaal niet weet hoe dat werkt en em er alleen maar een beetje lafjes inhangt?
Nu heb ik zin in borrelnootjesquote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op z'n hondjes, TROS-tv aan, borrelnootjes op de bips.
Er is ook wel een verschil tussen naborrelen en iemand mee naar huis te nemen om te neuken. Als die intentie niet duidelijk is dan gaat er iets misquote:Op woensdag 25 november 2015 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben wel eens met mensen mee naar huis gegaan om dan wel heel standvastig niet te neuken en gewoon te kletsen
Ik snap nu pas wat ik die mannen aan heb gedaan
Ik was nog jong
Kloptquote:Op woensdag 25 november 2015 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan zit je dus niet in de situatie dat je er 1 achter op je fiets hijst en dan denkt 'he wat jammer maar jouw relatie met je moeder is toch wel een afknapper, hoe kom ik nu weer van je af?'
Op naar de volgende!quote:Op woensdag 25 november 2015 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Er vanaf rollen, je broek ophijsen en weer terug de stad in
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op z'n hondjes, TROS-tv aan, borrelnootjes op de bips.
QFT!!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom hebben mannen het altijd over 'keiharde seks', terwijl het grootste gedeelte helemaal niet weet hoe dat werkt en em er alleen maar een beetje lafjes inhangt?
Dit....quote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is keiharde gezellige seks? Dat je tijdens het pompen een geanimeerd gesprek hebt over de hond van de buurvrouw die altijd achter de kat van de buurman aan zit?
Die van mij in een klein dorpje in Alabamaquote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Southern hospitalityHeerlijk volk. Is ook altijd mijn droom geweest om in Louisianna te eindigen
Ach lieverd tochquote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ownee ze wilde wel neuken hoor. Dachten ook dat dat ging gebeuren. Alleen ik was naïef en standvastig. Slechte combi (voor die mannen dan)quote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil tussen naborrelen en iemand mee naar huis te nemen om te neuken. Als die intentie niet duidelijk is dan gaat er iets mis
Dit is zo waar. ik kan maar van 2 mannen zeggen dat ze hun ''belofte'' waar gemaakt hebben. de rest was allemaal lafjes.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee, zou het?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Keiharde gezellige seks ... zeg me dat dit niet bestaat pls
En bruut is niet hetzelfde als constant en zo hoog mogelijk tempo aanhouden.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
Keiharde seks is bruut, en niets anders dan dat.
kei hard is ook wel weer relatief.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken echt genoeg mannen die wel weten hoe kei harde seks werkt hoor. Gelukkig
Seks op de grondquote:Op woensdag 25 november 2015 11:57 schreef Harmankardon het volgende:
Maar nu gaan dames in geuren en kleuren vertellen wat keiharde seks dan precies is![]()
rugscheten!quote:
Dan heb je nog niet de juiste mannen getroffen.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet naar huis te fietsen. Gewoon in een steegje in de naast de kroegquote:
Oh jawelquote:Op woensdag 25 november 2015 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet de juiste mannen getroffen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 november 2015 11:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh jawel
En hij heeft t direct goed verpest voor de rest
Ja oke,quote:Op woensdag 25 november 2015 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kei hard is ook wel weer relatief.
Tegenwoordig is alles een wedstrijd, een ander heeft het altijd leuker beter mooier etc dan jij hebt. wen er maar aan!quote:Op woensdag 25 november 2015 12:02 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen die het meeste opscheppen over hun bedkwaliteiten hebben het het minste.
Moet vooral leuk zijn, tis geen wedstrijd zeg
Was het maar een wedstrijd. Deden ze tenminste eens een beetje hun bestquote:Op woensdag 25 november 2015 12:02 schreef Harmankardon het volgende:
Echte rugbyers geven altijd allesquote:Op woensdag 25 november 2015 12:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was het maar een wedstrijd. Deden ze tenminste eens een beetje hun best
*proest*quote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Echte rugbyers geven altijd alles
Of vrouwen die zeesterren, alsof het al genoeg is om een gaatje en twee tietjes te hebben voor een beetje memorabele seksquote:Op woensdag 25 november 2015 12:02 schreef Harmankardon het volgende:
Natuurlijk, ligt altijd aan de man, dat weet je toch.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of vrouwen die zeesterren, alsof het al genoeg is om een gaatje en twee tietjes te hebben voor een beetje memorabele seks
Ik ben wel eens een beetje versierd door een rugby'er. Denk dat dat wel goede seks had kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Terecht punt is terechtquote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of vrouwen die zeesterren, alsof het al genoeg is om een gaatje en twee tietjes te hebben voor een beetje memorabele seks
Wereldbeeld aan diggelen hier.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt hele mooie tietjes hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik doe altijd de koala. Zeesterren is zó 2012quote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overdonderde reacties van mannen als je een beetje initiatief neemt zijn altijd wel grappigquote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Whaha ik vrees dat ik serieus de koala doequote:Op woensdag 25 november 2015 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe altijd de koala. Zeesterren is zó 2012
Hoe oud zijn die knakkers waarmee jij seks hebt?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Overdonderde reacties van mannen als je een beetje initiatief neemt zijn altijd wel grappig
ik ook wel eensquote:Op woensdag 25 november 2015 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha ik vrees dat ik serieus de koala doe
Al lang geen maagd meer.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die knakkers waarmee jij seks hebt?
Een buideldier uit Australië.quote:
Weer wat geleerdquote:
of de bloedzuigerquote:Op woensdag 25 november 2015 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Volgende keer ga ik de kat testen
Gewoon op hem gaan liggen, armen en benen onder me gevouwen en staren
quote:
Pak dan een deezertje of een van die andere maagden, zijn die ook meteen van hun gejank afquote:Op woensdag 25 november 2015 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
Ik krijg hier echt zin van om een niets vermoedend knulletje mijn huisje in te lokken en dan helemaal weird te doen
Maar dan denken ze dat seks altijd zo isquote:Op woensdag 25 november 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pak dan een deezertje of een van die andere maagden, zijn die ook meteen van hun gejank af
Ahh, vandaar die kloon.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
En Deezertje heeft een ban dus dat gaat niet eens
Oeh welke?quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
hahaha!! Fas is er hoor!quote:
TroubleTheRouble.quote:
aaaaaaaaaaaaaaah!quote:
Valt er ineens van alles op zijn plek ja?quote:
Sorry, ik had kunnen weten dat het met dat meisje in de kroeg niets werd. Iemand die fan is van Engeland, dat kan echt niet. De volgende keer krijg jij weer alle aandacht...quote:Op woensdag 25 november 2015 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een beetje versierd door een rugby'er. Denk dat dat wel goede seks had kunnen zijn ja.
:$quote:
Denk dat silk nu een sprongetje in de lucht maaktquote:Op woensdag 25 november 2015 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik had kunnen weten dat het met dat meisje in de kroeg niets werd. Iemand die fan is van Engeland, dat kan echt niet. De volgende keer krijg jij weer alle aandacht...
jij weet echt alles!quote:
ik zal jou eens oppikkenquote:Op woensdag 25 november 2015 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wilde meeposten, mja mensen uit de kroeg oppikken is niet echt mijn specialiteit
Opscheppen over je bedkwaliteiten dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wilde meeposten, mja mensen uit de kroeg oppikken is niet echt mijn specialiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |