ik ook wel eensquote:Op woensdag 25 november 2015 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha ik vrees dat ik serieus de koala doe
Al lang geen maagd meer.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die knakkers waarmee jij seks hebt?
Een buideldier uit Australië.quote:
Weer wat geleerdquote:
of de bloedzuigerquote:Op woensdag 25 november 2015 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Volgende keer ga ik de kat testen
Gewoon op hem gaan liggen, armen en benen onder me gevouwen en staren
quote:
Pak dan een deezertje of een van die andere maagden, zijn die ook meteen van hun gejank afquote:Op woensdag 25 november 2015 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
Ik krijg hier echt zin van om een niets vermoedend knulletje mijn huisje in te lokken en dan helemaal weird te doen
Maar dan denken ze dat seks altijd zo isquote:Op woensdag 25 november 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pak dan een deezertje of een van die andere maagden, zijn die ook meteen van hun gejank af
Ahh, vandaar die kloon.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
En Deezertje heeft een ban dus dat gaat niet eens
Oeh welke?quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Echte rugbyers geven altijd alles
hahaha!! Fas is er hoor!quote:
TroubleTheRouble.quote:
aaaaaaaaaaaaaaah!quote:
Valt er ineens van alles op zijn plek ja?quote:
Sorry, ik had kunnen weten dat het met dat meisje in de kroeg niets werd. Iemand die fan is van Engeland, dat kan echt niet. De volgende keer krijg jij weer alle aandacht...quote:Op woensdag 25 november 2015 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een beetje versierd door een rugby'er. Denk dat dat wel goede seks had kunnen zijn ja.
:$quote:
Denk dat silk nu een sprongetje in de lucht maaktquote:Op woensdag 25 november 2015 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik had kunnen weten dat het met dat meisje in de kroeg niets werd. Iemand die fan is van Engeland, dat kan echt niet. De volgende keer krijg jij weer alle aandacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |