Ik DM je het adres, dan kan ik mijn scheikunde ten minste makenquote:Op woensdag 25 november 2015 09:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom je zo wel een thermoskan koffie brengen. Effe nieuwe pot zetten!
Sorry, Eva dit keerquote:
Vond je altijd wel een toffe user, dit is wel een licht minpuntjequote:
Wil je ook nog een ontbijtje erbij?quote:Op woensdag 25 november 2015 09:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik DM je het adres, dan kan ik mijn scheikunde ten minste maken
eitje gekook of bevruchtquote:Op woensdag 25 november 2015 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je ook nog een ontbijtje erbij?
Oh, dat is fijnquote:Op woensdag 25 november 2015 09:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben niet boos op je hoor godin
Sperma, eiwitrijkquote:Op woensdag 25 november 2015 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je ook nog een ontbijtje erbij?
NIET WAAR. IK VIND JE EEN HELE LIEVE JONGEN.quote:
Dankjewel DR, nu ben ik helemaal klaar voor de dagquote:
oh ik wou je voor dat bitch ontblokken op whatsappquote:Op woensdag 25 november 2015 09:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
NIET WAAR. IK VIND JE EEN HELE LIEVE JONGEN.
BITCH
Succes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Graag gedaanquote:Op woensdag 25 november 2015 09:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dankjewel DR, nu ben ik helemaal klaar voor de dag
quote:Op woensdag 25 november 2015 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Succes!Luilak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn toekomstige blonde Rus vindt dat jij niet zo over mij moet praten want ik ben rusvriendelijkquote:
#prayforrussiaquote:Op woensdag 25 november 2015 10:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Luilak.
[..]
Mijn toekomstige blonde Rus vindt dat jij niet zo over mij moet praten want ik ben rusvriendelijk
Dankjewelquote:Op woensdag 25 november 2015 09:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik wou je voor dat bitch ontblokken op whatsapp
nu niet meer
quote:
ik mag jou ook wel hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 10:06 schreef Tjacka het volgende:
ik mag iedereen in dit topic wel
behalve etsu
Thanksquote:Op woensdag 25 november 2015 10:06 schreef Tjacka het volgende:
ik mag iedereen in dit topic wel
behalve etsu
Ik zou het eerder zien als een terechte observatie, maar dat zul wel inzien na verloop van tijd.quote:
Dat zal wel even duren dan.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou het eerder zien als een terechte observatie, maar dat zul wel inzien na verloop van tijd.
Koop zelf een printerquote:Op woensdag 25 november 2015 11:43 schreef Etsu het volgende:
Ik moet zometeen 70+ documenten uitprinten. Daar gaat m'n printsaldo.
Goedkoop laserprintertje ergens kopenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben je nog duurder uit door de inktkosten.
Hangt er ook vanaf wat je school normaal rekent voor printen bijvquote:Op woensdag 25 november 2015 11:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben je nog duurder uit door de inktkosten.
Geen flauw idee. 0,08 euro ofz?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf wat je school normaal rekent voor printen bijv
Als je regelmatig print heb je een printer er zo uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:53 schreef Tchock het volgende:
Ik zou echt failliet gaan als ik voor alles wat ik print 8 cent per pagina moet betalen.
Jup. Maar dat boeit Etsu nooit zo geloof ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je regelmatig print heb je een printer er zo uit.
Ik heb geen idee hoeveel het kost, kan het nergens vinden. Zal zometeen een printje proberenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:53 schreef Tchock het volgende:
Ik zou echt failliet gaan als ik voor alles wat ik print 8 cent per pagina moet betalen.
Waarom heb je niet gewoon een printer thuis staan joh? Nog afgezien van kosten is het toch irritant dat je alleen buitenshuis kunt printen?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel het kost, kan het nergens vinden. Zal zometeen een printje proberen
Daarom heb ik ook altijd een printer thuis gehad (afgezien van de eerste anderhalve maand dat ik op mezelf woondequote:Op woensdag 25 november 2015 12:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gewoon een printer thuis staan joh? Nog afgezien van kosten is het toch irritant dat je alleen buitenshuis kunt printen?
Heb wel n printer gehad maar die is kapot gegaanquote:Op woensdag 25 november 2015 12:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gewoon een printer thuis staan joh? Nog afgezien van kosten is het toch irritant dat je alleen buitenshuis kunt printen?
wtf :'Dquote:Op woensdag 25 november 2015 11:46 schreef Etsu het volgende:
Het is maar ook voor een keerMijn begeleider wil een dikke map hebben met allemaal bronnen over art. 3:194 lid 2 BW, dus daar ben ik nu mee bezig
Ik heb enorme mazzel want mijn huisgenoot betaalt voor de printer op voorwaarde dat 'ie permanent op mijn kamer staatquote:Op woensdag 25 november 2015 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook altijd een printer thuis gehad (afgezien van de eerste anderhalve maand dat ik op mezelf woonde)
Hij gaat een artikel schrijven en ik mag hem daar bij helpen, dit is dus voor n goed doel denken we dan maar weerquote:
skeerquote:Op woensdag 25 november 2015 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij gek
1,6 cent per pagina zwart/wit
Ik heb niemand in huis verteld dat ik een laserprinter heb omdat ik bang ben dat dan iedereen bij mij komt printenquote:Op woensdag 25 november 2015 12:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb enorme mazzel want mijn huisgenoot betaalt voor de printer op voorwaarde dat 'ie permanent op mijn kamer staat![]()
leg jij je ballen op je printer dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik print geregeld hele bossen weg
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leg jij je ballen op je printer dan?
Is wel 'the best line of action'quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niemand in huis verteld dat ik een laserprinter heb omdat ik bang ben dat dan iedereen bij mij komt printen
Ik kwam jouw username gister tegen tijdens 3 uur tijd doden op wikipedia.quote:
Op de pagina over Thom Yorke?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam jouw username gister tegen tijdens 3 uur tijd doden op wikipedia.
Wat een toeval.
Jazeker. Al weet ik niet meer helemaal zeker hoe ik daar kwam.quote:
Misschien via "Lijst met Goden" of de doorverwijspagina vanaf Messiah (disambiguation).quote:Op woensdag 25 november 2015 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Al weet ik niet meer helemaal zeker hoe ik daar kwam.
Juve - Cityquote:Op woensdag 25 november 2015 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanavond Juve - City of de afgang van united bekijken, twijfels.
oh gelukkig maarquote:Op woensdag 25 november 2015 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij gek
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leg jij je ballen op je printer dan?
Tienden van centen afrekenen is wel lastig.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij gek
kunnen ook allebei gewoon vrijuit voetballen dus wordt wel aardig potje denk ikquote:
United wint alleen maar door mazzel. Hopen dat PSV kan stunten.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
kunnen ook allebei gewoon vrijuit voetballen dus wordt wel aardig potje denk ik
beter dan United en PSV die t liefst allebei op de counter spelen
1-3quote:Op woensdag 25 november 2015 12:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
United wint alleen maar door mazzel. Hopen dat PSV kan stunten.
Blackettquote:Op woensdag 25 november 2015 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is voor PSV jammer dat Blackett niet meer bij united speelt.
Wat was die slecht zeg
Ajax gaat donderdag anders gewoon van m verliezenquote:Op woensdag 25 november 2015 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is voor PSV jammer dat Blackett niet meer bij united speelt.
Wat was die slecht zeg
Ja, maar Ajax.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax gaat donderdag anders gewoon van m verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |