Allemaal Boyd Holbrookjesquote:Op woensdag 25 november 2015 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Moet je in Scandinavië gaan wonen, heb je ze voor het uitzoeken
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 november 2015 03:17 schreef Tchock het volgende:
Hoofdstuk af
Ik ga slapen. Trusten leute.
is je ex ook een blondie dan?quote:
Haha neequote:
Doei doeiquote:Op woensdag 25 november 2015 03:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha neeDonkerbruin haar en een baard *meestal*.
Maar ik ga slapenHet is alweer laat. Trusten
Gewoon lekker komen fokken als je het niet meer ziet zitten.quote:Op woensdag 25 november 2015 07:43 schreef Etsu het volgende:
Dit wordt zo'n dag dat ik mezelf ga opsluiten om aan de studie te werken.
Zie er nu al tegenop.
Ik denk dat ik tot 13:00 ga zitten, dan college tot 15:00, dan terug m'n bed in.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker komen fokken als je het niet meer ziet zitten.
Veel succes! Ik moet straks ook nog naar college, maar heb totaal geen zin om die kou in te gaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tot 13:00 ga zitten, dan college tot 15:00, dan terug m'n bed in.
Gewoon wat meer koffie drinken, kom je er wel weer overheen!quote:
Koffie motiveert altijdquote:Op woensdag 25 november 2015 09:23 schreef Etsu het volgende:
De dag beginnen met White Caffe Mocha groot
Hopelijk motiveert het mij.
[ afbeelding ]
Daarom zal ik nu 0 motivatie hebbenquote:
Geen koffiequote:Op woensdag 25 november 2015 09:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daarom zal ik nu 0 motivatie hebben
Ik weet het, ik heb het ook zwaarquote:
Heb medelijden met jequote:Op woensdag 25 november 2015 09:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb het ook zwaar
Mede-Limbo, breng me watquote:Op woensdag 25 november 2015 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb medelijden met je![]()
Ik ga nog maar een kop koffie halen om een beetje wakker te worden.
Ik kom je zo wel een thermoskan koffie brengen. Effe nieuwe pot zetten!quote:
koffie is viesquote:Op woensdag 25 november 2015 09:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon wat meer koffie drinken, kom je er wel weer overheen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |