Hangt er ook vanaf wat je school normaal rekent voor printen bijvquote:Op woensdag 25 november 2015 11:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben je nog duurder uit door de inktkosten.
Geen flauw idee. 0,08 euro ofz?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf wat je school normaal rekent voor printen bijv
Als je regelmatig print heb je een printer er zo uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:53 schreef Tchock het volgende:
Ik zou echt failliet gaan als ik voor alles wat ik print 8 cent per pagina moet betalen.
Jup. Maar dat boeit Etsu nooit zo geloof ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je regelmatig print heb je een printer er zo uit.
Ik heb geen idee hoeveel het kost, kan het nergens vinden. Zal zometeen een printje proberenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:53 schreef Tchock het volgende:
Ik zou echt failliet gaan als ik voor alles wat ik print 8 cent per pagina moet betalen.
Waarom heb je niet gewoon een printer thuis staan joh? Nog afgezien van kosten is het toch irritant dat je alleen buitenshuis kunt printen?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel het kost, kan het nergens vinden. Zal zometeen een printje proberen
Daarom heb ik ook altijd een printer thuis gehad (afgezien van de eerste anderhalve maand dat ik op mezelf woondequote:Op woensdag 25 november 2015 12:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gewoon een printer thuis staan joh? Nog afgezien van kosten is het toch irritant dat je alleen buitenshuis kunt printen?
Heb wel n printer gehad maar die is kapot gegaanquote:Op woensdag 25 november 2015 12:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gewoon een printer thuis staan joh? Nog afgezien van kosten is het toch irritant dat je alleen buitenshuis kunt printen?
wtf :'Dquote:Op woensdag 25 november 2015 11:46 schreef Etsu het volgende:
Het is maar ook voor een keerMijn begeleider wil een dikke map hebben met allemaal bronnen over art. 3:194 lid 2 BW, dus daar ben ik nu mee bezig
Ik heb enorme mazzel want mijn huisgenoot betaalt voor de printer op voorwaarde dat 'ie permanent op mijn kamer staatquote:Op woensdag 25 november 2015 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook altijd een printer thuis gehad (afgezien van de eerste anderhalve maand dat ik op mezelf woonde)
Hij gaat een artikel schrijven en ik mag hem daar bij helpen, dit is dus voor n goed doel denken we dan maar weerquote:
skeerquote:Op woensdag 25 november 2015 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij gek
1,6 cent per pagina zwart/wit
Ik heb niemand in huis verteld dat ik een laserprinter heb omdat ik bang ben dat dan iedereen bij mij komt printenquote:Op woensdag 25 november 2015 12:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb enorme mazzel want mijn huisgenoot betaalt voor de printer op voorwaarde dat 'ie permanent op mijn kamer staat![]()
leg jij je ballen op je printer dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik print geregeld hele bossen weg
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leg jij je ballen op je printer dan?
Is wel 'the best line of action'quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niemand in huis verteld dat ik een laserprinter heb omdat ik bang ben dat dan iedereen bij mij komt printen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |