Ik DM je het adres, dan kan ik mijn scheikunde ten minste makenquote:Op woensdag 25 november 2015 09:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom je zo wel een thermoskan koffie brengen. Effe nieuwe pot zetten!
Sorry, Eva dit keerquote:
Vond je altijd wel een toffe user, dit is wel een licht minpuntjequote:
Wil je ook nog een ontbijtje erbij?quote:Op woensdag 25 november 2015 09:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik DM je het adres, dan kan ik mijn scheikunde ten minste maken
eitje gekook of bevruchtquote:Op woensdag 25 november 2015 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je ook nog een ontbijtje erbij?
Oh, dat is fijnquote:Op woensdag 25 november 2015 09:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben niet boos op je hoor godin
Sperma, eiwitrijkquote:Op woensdag 25 november 2015 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je ook nog een ontbijtje erbij?
NIET WAAR. IK VIND JE EEN HELE LIEVE JONGEN.quote:
Dankjewel DR, nu ben ik helemaal klaar voor de dagquote:
oh ik wou je voor dat bitch ontblokken op whatsappquote:Op woensdag 25 november 2015 09:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
NIET WAAR. IK VIND JE EEN HELE LIEVE JONGEN.
BITCH
Succes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Graag gedaanquote:Op woensdag 25 november 2015 09:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dankjewel DR, nu ben ik helemaal klaar voor de dag
quote:Op woensdag 25 november 2015 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Succes!Luilak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn toekomstige blonde Rus vindt dat jij niet zo over mij moet praten want ik ben rusvriendelijkquote:
#prayforrussiaquote:Op woensdag 25 november 2015 10:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Luilak.
[..]
Mijn toekomstige blonde Rus vindt dat jij niet zo over mij moet praten want ik ben rusvriendelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |