Alleen zijn bewegingenquote:
ook die idd.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
En nog steeds met die domme Georgia die er volgens mij nu alleen nog in zit vanwege Billie.
Cruella mazzelt, reynie is goed, sarah doet het zoals normaal aardig.. dus idd Mattquote:Op donderdag 26 november 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
Ik hoop dat cruella weg gaat maar ik vrees voor Matt
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef WheeleE het volgende:
Zouden al Matt's cravates in de was zitten?
De knalrode wybertjesbroek van eerder deze week is wel een van de hoogtepuntenquote:
die heeft hij normaal ook in zn hand.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
Marco kijkt altijd alsof hij eigenlijk een brilletje nodig heeft.
Nou de mijne spruitjesquote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
Mijn childhood-memorie van eten.... Chocoladepudding met appelmoesBen ik nou door naar de finale?
![]()
Ik vind die kleren helemaal geweldigquote:Op donderdag 26 november 2015 18:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
De knalrode wybertjesbroek van eerder deze week is wel een van de hoogtepunten
Die van mij is geprakte banaan met sinasappelsap en gekruimelde Liga-koekquote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
Mijn childhood-memorie van eten.... Chocoladepudding met appelmoesBen ik nou door naar de finale?
![]()
Maakte ik ook vaak, maar ik ben dan ook de oudste van 3quote:Op donderdag 26 november 2015 18:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die van mij is geprakte banaan met sinasappelsap en gekruimelde Liga-koek
als je bij de presentatie niet huilt klopt het nietquote:Op donderdag 26 november 2015 18:37 schreef Karina het volgende:
Je kunt natuurlijk gewoon maar wat verzinnenWeet de jury veel.
Gewoon wat uien gebruikenquote:Op donderdag 26 november 2015 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
als je bij de presentatie niet huilt klopt het niet
Dat zat er al vroeg in bij jequote:Op donderdag 26 november 2015 18:38 schreef roos85 het volgende:
Hier Côte D'Or chocolade, melk met nootjes.
Ik dus alleen de dingen die ik vies vond. Iets lekkers schiet me ook niet zo 1 2 3 te binnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:39 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb geen herinnering. schiet me niks te binnen iig.
Nee idd ik kan dus ook alleen vieze dingen bedenkenquote:Op donderdag 26 november 2015 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dus alleen de dingen die ik vies vond. Iets lekkers schiet me ook niet zo 1 2 3 te binnen.
Lenzen, normaal haar... best knappe meid...quote:
Het is ook een herinnering naar toen hij 18 of zo wasquote:Op donderdag 26 november 2015 18:42 schreef franklop het volgende:
Lasagne, dat kan alleen maar mis gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |