abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157798169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Het n is een bilateraal energieovereenkomst; het ander een internationaal verdrag. Turkije kan zonder enige aanleiding (Rusland die de gaskraan dichtdraait is geen legitiem reden) niet de Bosporus sluiten, en mocht zij het toch doen, dan is dat een de facto oorlogshandeling, zeker voor de Russen.
Zonder oorlog / oplopende spanningen zal Rusland nooit haar op een na grootste klant en afnemer van gas willen verliezen, anderzijds met oplopende spanningen heeft Turkije weer redenen om gepaste maatregelen te nemen. Het gaat echt beide kanten op.
pi_157798316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:32 schreef Bilge het volgende:

[..]

Houseniggers verdienen een standje. ~O>

Dat ik niet inhoudelijk op je post inging rechtvaardigt je conclusie, dat ik er niets tegen in te brengen heb, enkel en alleen als we een civiele procedure voeren. Je spreekt jezelf tegen lieve Primakov. :*
Zolang je me maar nog lief vindt. *;
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_157798494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:38 schreef primakov het volgende:

[..]

Zolang je me maar nog lief vindt. *;
:@
pi_157798598
Primakov, nu kan hij je arischheid ineens weer niet hendelen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157799278
Zou me niet verbazen als we morgen weer een Russische show van kruisraketten te zien krijgen, maar dan niet in Idlib of Aleppo, maar in rebel-gecontroleerd Latakia, dichtbij de Turkse grens.

Waar kan ik mijn geld inzetten?
pi_157799506
Backlash in de media voor Turkije:

Joyce_Karam twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 22:13:48 Fmr General Wesley Clark : #Turkey has supported #ISIS. "Who is buying their oil"? "Who is allowing fighters?" . https://t.co/UX0YICxoh3 reageer retweet
pi_157799809
In de Russische doema worden de volgende straffen overwogen:
Toerisme stoppen, vliegverkeer verbieden, de 'Turkish stream' annuleren, visa-onderhandelingen stoppen, de Turkse bouwbedrijven in Rusland saboteren en projecten annuleren, embargo op Turkse goederen, niet direct de gastoevoer tegenhouden maar technische storingen simuleren zodat de gastoevoer hort, gedeelde projecten bevriezen/ annuleren, de PKK meer ruimte bieden om zich in Rusland te bewegen/ organiseren, propagandaniveau verhogen, voor internationale platforms de neerschieting van de jet aanvechten, slapende terreurcellen in Turkije wakker maken, meer samenwerking met Armeni en Zuid-Cyprus, het Turkse culturele centrum dat in Moskou gevestigd zou worden annuleren, academische en culturele projecten stopzetten en de 86.000 Turken die in Rusland wonen pesten.

De leden van de Russische komunistische partij zijn het felst.

Parnas, een liberale partij, vindt juist dat Rusland zich in een 'Zugswang' bevindt: het moet spelen, maar juist door deze zet zal het de oorlog verliezen. Dus hoe minder de verhouding verslechtert, hoe beter.

Aldus Ruslandkenner Fatih Ozbay.
pi_157800062
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:50 schreef IPA35 het volgende:
Primakov, nu kan hij je arischheid ineens weer niet hendelen.
Wie kan dat wel O IPA 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef Bilge het volgende:
In de Russische doema worden de volgende straffen overwogen:
Toerisme stoppen, vliegverkeer verbieden, de 'Turkish stream' annuleren, visa-onderhandelingen stoppen, de Turkse bouwbedrijven in Rusland saboteren en projecten annuleren, embargo op Turkse goederen, niet direct de gastoevoer tegenhouden maar technische storingen simuleren zodat de gastoevoer hort, gedeelde projecten bevriezen/ annuleren, de PKK meer ruimte bieden om zich in Rusland te bewegen/ organiseren, propagandaniveau verhogen, voor internationale platforms de neerschieting van de jet aanvechten, slapende terreurcellen in Turkije wakker maken, meer samenwerking met Armeni en Zuid-Cyprus, het Turkse culturele centrum dat in Moskou gevestigd zou worden annuleren, academische en culturele projecten stopzetten en de 86.000 Turken die in Rusland wonen pesten.

De leden van de Russische komunistische partij zijn het felst.

Parnas, een liberale partij, vindt juist dat Rusland zich in een 'Zugswang' bevindt: het moet spelen, maar juist door deze zet zal het de oorlog verliezen. Dus hoe minder de verhouding verslechtert, hoe beter.

Aldus Ruslandkenner Fatih Ozbay.
Tijd om wat 'active measures' van stal te halen. oO/
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_157800256
Ze gaan voor de oliehandel van ISIS naar Turkije. Putin aast daar al weken op. RT, Sputnik, Russian Insider en andere FSB bloggers hinten al maanden dat het neefje van Erdogan betrokken zou zijn. Vandaag noemde Putin Turkije "accomplice of terrorists". Op de G20 zei hij nog dat een van de leden ISIS steunde, nu noemt hij openlijk Turkije.

Putin gaat Erdogan hier op de een of andere manier persoonlijk voor laten boeten buiten wat zijn parlement allemaal bekokstooft en hij 'als wil van het volk' ondertekend.
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:47:13 #210
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_157800457
Poetin neemt gewoon een nieuwe hobby middels sponsoren van diverse vrijheidsstrijders zoals Erdo dat zelf ook doet in diverse landen. Tegenwoordig doe je niet meer mee als je geen verlengstuk op andermans grondgebied hebt rondlopen.
Say what?
pi_157800586
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:47 schreef UpsideDown het volgende:
Poetin neemt gewoon een nieuwe hobby middels sponsoren van diverse vrijheidsstrijders zoals Erdo dat zelf ook doet in diverse landen. Tegenwoordig doe je niet meer mee als je geen verlengstuk op andermans grondgebied hebt rondlopen.
Dat heeft Iran ook heel goed begrepen. Iran bezit op dit moment Sanaa, Bagdad, Damascus en Istanboel zou er ook nog bij kunnen komen. Ik denk dat die Sjiieten niets liever hebben dan een all out war met Turkije zodat zij officieel de kroon der midden oosten kunnen claimen.
pi_157800659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dat heeft Iran ook heel goed begrepen. Iran bezit op dit moment Sanaa, Bagdad, Damascus en Istanboel zou er ook nog bij kunnen komen. Ik denk dat die Sjiieten niets liever hebben dan een all out war met Turkije zodat zij officieel de kroon der midden oosten kunnen claimen.
Iran heeft geen territoriale ambities in Turkije.
pi_157800732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:53 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Iran heeft geen territoriale ambities in Turkije.
Het hoeft geen officieel Iran gebied worden, ze kunnen er gewoon een dictator ala Asad neerplaatsen die de belangen van Iran dient. Dat zou de Ayatollas wel moeten bevredigen.
pi_157800761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:56 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Het hoeft geen officieel Iran gebied worden, ze kunnen er gewoon een dictator ala Asad neerplaatsen die de belangen van Iran dient. Dat zou de Ayatollas wel moeten bevredigen.
Dan moet er wel enigszins draagvlak voor zo'n dictator zijn, is er niet. Geen onzinnige scenario's aanhalen.
pi_157800800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:56 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Nee. Turkije als land is sociaal, economisch en militair veel te sterk om van buiten gecontroleerd te worden. Hetzelfde geldt voor Iran.
pi_157800946
Kwam overigens dit net tegen op een ander forum. Erdogan 3 jaar geleden toen een Turkse gevechtsvliegtuig het Syrisch luchtruim kort schond:

quote:
"A short-term border violation can never be a pretext for an attack," he said.
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-18598529

Oh, de hypocrisie. Wijst er ook gewoon weer op dat ik gelijk heb omtrent de beweegredenen voor Turkije om uitgerekend vandaag een Russisch vliegtuig uit de lucht te schieten. Dit was een geplande actie.
pi_157801113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:05 schreef Intellectueel het volgende:
Kwam overigens dit net tegen op een ander forum. Erdogan 3 jaar geleden toen een Turkse gevechtsvliegtuig het Syrisch luchtruim kort schond:

[..]

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-18598529

Oh, de hypocrisie. Wijst er ook gewoon weer op dat ik gelijk heb omtrent de beweegredenen voor Turkije om uitgerekend vandaag een Russisch vliegtuig uit de lucht te schieten. Dit was een geplande actie.
Turkije is gewoon bang voor toenadering tussen Frankrijk/navo tot Rusland na de aanslag in Parijs.
Dat willen ze zo proberen te dwarsbomen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_157801184
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:13 schreef marsan het volgende:

[..]

Turkije is gewoon bang voor toenadering tussen Frankrijk/navo tot Rusland na de aanslag in Parijs.
Dat willen ze zo proberen te dwarsbomen.
Dat + een Erdogan die mad is omdat Turkmeense jihadisten terrein verliezen in Latakia.
pi_157801605
Erdogan heeft kant gekozen, en wel voor de terroristen/gelovers van het vers van het zwaard. Mij kan het niet verbazen.
pi_157801620

De hoofdindex in Istanbul stond in de middaghandel 3,8 procent lager. De beurs in Moskou ging 3,3 procent omlaag.

Nu.nl
pi_157801893
Wat een wanhoopsactie van de russen. Nu heeft de FSA overigens weer delen in latakia overgenomen muhaha.

4 uur4 uur geleden
Mark ‏@markito0171
#Russia'n General Staff announced dead of marine infantry soldiers during the search for shot down jet crew in northern #Syria

https://mobile.twitter.com/markito0171/status/669222348567003137
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_157801975
Sputnik_Intl twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 20:59:51 Steven Seagal promises to make #Erdogan pay for the downing of #RussianPlane https://t.co/Op7jNOUJdY reageer retweet
Klaar. Erdogan kan beter inpakken nu.
pi_157802063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:43 schreef firefly3 het volgende:
Wat een wanhoopsactie van de russen. Nu heeft de FSA overigens weer delen in latakia overgenomen muhaha.

4 uur4 uur geleden
Mark ‏@markito0171
#Russia'n General Staff announced dead of marine infantry soldiers during the search for shot down jet crew in northern #Syria

dat zijn de gematigde bondgenoten van de NAVO, EU, Turkije.
^O^
pi_157802072
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:43 schreef firefly3 het volgende:

4 uur4 uur geleden
Mark ‏@markito0171

Jouw conclusie wijkt een beetje af van het nieuwsbericht. Bovendien vind ik het storend dat je de dood van hulpverleners loopt te bejubelen maar het verbaast mij ook niet.
pi_157802135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:46 schreef Intellectueel het volgende:
Sputnik_Intl twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 20:59:51 Steven Seagal promises to make #Erdogan pay for the downing of #RussianPlane https://t.co/Op7jNOUJdY reageer retweet
Badr Hari is als vrind van de Tsetsjeense hoofdman natuurlijk voor de Russen, aan de andere kant als Mocro zijnde..
pi_157802196
Rusland: Dat is ISIS

Turkije/VS: Dat zijn gematigde rebellen

Rebellen: Alluhah ackbar, we schieten Russische piloten dood die net aan een crash overleven!!!

Turkije/VS: We staan achter onze bondgenoot Turkije, dat zijn gematigde rebellen

Rebellen: Alluhah Ackbar, we schieten Russische hulpverleners dood die de lichamen van hun gevallen landgenoten willen bergen en blazen hun helicopter op en publiceren alles geheel in ISIS-stijl voor propaganda punten.

Lekker 'gematigd' die rebellen als ze zelfs op hulpverleners schieten.
pi_157802208
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:43 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Armenirs zijn idd kut. Praten veel te luid aan de telefoon.
heb jij daar ook al last van? _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157802240

Russian MP Vladimir Zhirinovsky said that Turkish President Erdogan downed Russian Su-24, because he wants to take over and become the Sultan of Syria

http://joinfo.com/world/1(...)sultan-of-syria.html

Zhirinovsky is sowieso altijd het volgen waard :+
pi_157802345

_O-
pi_157802354
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:46 schreef Intellectueel het volgende:
Erdo kan Seagal met gemak aan.

pi_157802371
quote:
99s.gif Op woensdag 25 november 2015 00:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

heb jij daar ook al last van? _O-
Ze zeggen ook gewoon "okeey" de hele tijd. Erg vreemd.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157802872
Vorderingen in Latakia gisteren:

pi_157803040

Deze WW2 opa legt hier goed uit wat hij vindt van mensen die parachutisten neerschieten:
pi_157803130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 01:36 schreef Koskesh het volgende:
[ afbeelding ]

Deze WW2 opa legt hier goed uit wat hij vindt van mensen die parachutisten neerschieten:
Er is een regelgeving voor ook: https://en.wikipedia.org/wiki/Attacks_on_parachutists
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_157804349
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Jouw conclusie wijkt een beetje af van het nieuwsbericht. Bovendien vind ik het storend dat je de dood van hulpverleners loopt te bejubelen maar het verbaast mij ook niet.
Militaire infantry noem je hulpverleners?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_157805086
  woensdag 25 november 2015 @ 10:04:23 #238
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157805122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Marine infanterie =/= hulpverlener.

Tenzij hulpverleners tegenwoordig zwaar bewapend hun werk doen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 25 november 2015 @ 10:08:13 #239
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157805176
Ik vind al die vergelijkingen met een oorlog waarin reguliere legers van landen elkaar bevechten compleet onzinnig.

Dit is een oorlog met allerlei verschillende rebellengroeperingen die het reguliere Syrische/Russische leger bevechten inclusief elkaar.

Met de huidige trend van redeneren zouden jullie het Nederlands verzet tijdens WWII ook veroordeeld hebben.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_157805213
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Marine infanterie =/= hulpverlener.

Tenzij hulpverleners tegenwoordig zwaar bewapend hun werk doen.
En ladingen vol bommen op dorpen gooien. Zo'n piloot moet je niet doden. Eerst paar uur martelen en dan uit zijn lijden verlossen. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 25-11-2015 10:21:48 ]
pi_157805272
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:12 schreef Atak het volgende:

[..]

En ladingen vol bommen op dorpen gooien. Zo'n piloot moet je niet doden. Eerst paar uur martelen en dan uit zijn leiden verlossen. :@
lijden*
pi_157805325
Autocorrect werkt niet gied.
  woensdag 25 november 2015 @ 10:25:01 #243
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157805373
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:12 schreef Atak het volgende:

[..]

En ladingen vol bommen op dorpen gooien. Zo'n piloot moet je niet doden. Eerst paar uur martelen en dan uit zijn lijden verlossen. :@
Als je nou echt slim bent neem je 'm gevangen en probeer je er iets voor terug te krijgen.
Plus het weerhoudt de vijand ervan je verder te bombarderen. Ze zouden hun eigen mensen weleens kunnen raken namelijk.

Maar ik snap dat de meeste rebellen niet zover vooruit kunnen denken.
Wraak is wat dat betreft een slechte raadgever.
pi_157805476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:25 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als je nou echt slim bent neem je 'm gevangen en probeer je er iets voor terug te krijgen.
Plus het weerhoudt de vijand ervan je verder te bombarderen. Ze zouden hun eigen mensen weleens kunnen raken namelijk.

Maar ik snap dat de meeste rebellen niet zover vooruit kunnen denken.
Wraak is wat dat betreft een slechte raadgever.
Dan veronderstel je dat de Russen logisch denkende mensen zijn. als ze hem niet hadden dood geschoten was die ontsnapt zoals die andere piloot.

Nog een kiekje van onze beste vriend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 november 2015 @ 10:34:20 #245
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157805509
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan veronderstel je dat de Russen logisch denkende mensen zijn. als ze hem niet hadden dood geschoten was die ontsnapt zoals die andere piloot.

Nog een kiekje van onze beste vriend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft dat met het logisch denkvermogen van de Russen te maken.
De rebellen kunnen iemand toch wel gevangen nemen?
pi_157806122
quote:
Humanitaire corridor. :W

pi_157806827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:10 schreef Intellectueel het volgende:
Zou me niet verbazen als we morgen weer een Russische show van kruisraketten te zien krijgen, maar dan niet in Idlib of Aleppo, maar in rebel-gecontroleerd Latakia, dichtbij de Turkse grens.

Waar kan ik mijn geld inzetten?
Mijn glazen bol werkt gelukkig goed mee, of niet dan firefly?

taylieli twitterde op woensdag 25-11-2015 om 11:35:47 💥Reports that at least 4 #Russia-n cruise missiles have hit the tourkman mountains.#Latakia #Turkey reageer retweet
pi_157807012
Worden jullie nou niet moe van dit wedstrijdje verpissen? Lekker boeiend wie wint in Syri, zij zijn allemaal slecht en jullie partijen worden allemaal gebruikt voor geopolitieke doeleinden welke verder gaan dan alleen 'burgertje bevrijden', 'burgertje uitmoorden' en 'geloofje opdringen'. Of je nou 'rebellen', ISIS, Turkije, Assad, Koerd of wat dan ook bent.

Ga een RTS spelen ofzo, met je 'x-groep heeft y-gebied ingenomen' elke 5 minuten.

Zielig :')
pi_157807154
Wat denken die Turken wel niet? Gelijk bombarderen!
pi_157807375
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:56 schreef KruisvaarderEU het volgende:
Wat denken die Turken wel niet? Gelijk bombarderen!
Turkmenen worden al gebombardeerd in Latakia as we speak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')