quote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
Kapen van Fokker, goeie binnenkomer.
.
Eigenlijk van Uccie, die opent toch geen nieuwe.quote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
Kapen van Fokker, goeie binnenkomer.
.
Eens...vrouwen met een brilquote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eigenlijk van Uccie, die opent toch geen nieuwe.
Verder zijn meiden die hun bril stoer vinden kut.
Ik vind mijn bril niet stoer? Ik haat brillen! Van lenzen krijg ik pijnlijke ogen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eigenlijk van Uccie, die opent toch geen nieuwe.
Verder zijn meiden die hun bril stoer vinden kut.
Ja, maar jij bent een neger, Nederlandse vrouwen met bril hebben bijna standaard een pittig kort kapsel.quote:
Vooral zo'n zwart hipstermontuur.quote:
Ik durf nog steeds niet, beetje sneu wel.quote:Op maandag 23 november 2015 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope mijn ogen zijn gelaserd. Dus ik zie ALLES.
Moet ik me voorbereiden op Peterrrr?quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
Pauw wordt echt heel slecht, ik zit al klaar.
Is haar eigen schuld. Met haar lelijke bril.quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Zo komen er dus nooit nieuwe mensen posten, alsof het zo leuk is om steeds posts van dezelfde kutusers in dit topic te lezen.
Ik heb het jaaaren geleden laten doen, nergens last van. Tegenwoordig zal het nog minder pijnlijk zijn en wellicht ook goedkoper.quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet, beetje sneu wel.
Vertel me Uccie, wie is je vader, wie is je moeder?quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik me voorbereiden op Peterrrr?
HIj is al een week niet geweest.
DOE NORMAAL!!!!! Je weet niet wat voor bril ik hebquote:Op maandag 23 november 2015 23:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is haar eigen schuld. Met haar lelijke bril.
Weet je wat ik als vrouw allemaal heb moeten doormaken om hier te kunnen posten....NIEMAND krijgt freebiesquote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Zo komen er dus nooit nieuwe mensen posten, alsof het zo leuk is om steeds posts van dezelfde kutusers in dit topic te lezen.
Ik heb geen idee...quote:Op maandag 23 november 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vertel me Uccie, wie is je vader, wie is je moeder?
Dit was een hint.
Doe jij dan normaal om te kapen van die lieve Uccie.quote:Op maandag 23 november 2015 23:00 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!!!! Je weet niet wat voor bril ik heb![]()
![]()
![]()
![]()
Kapen?quote:Op maandag 23 november 2015 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe jij dan normaal om te kapen van die lieve Uccie.
Zou verboden moeten worden.quote:
Pics van je bil, euh bril.quote:Op maandag 23 november 2015 23:00 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!!!! Je weet niet wat voor bril ik heb![]()
![]()
![]()
![]()
De gene die de laatste post maakt in het vorige topic opent een nieuwe. Daar houden wij hier ons netjes aan.quote:
Precies.quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Waar is deze regel te vinden dan?quote:Op maandag 23 november 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De gene die de laatste post maakt in het vorige topic opent een nieuwe. Daar houden wij hier ons netjes aan.
Paars...en mogelijk iets anders, maar daar kom ik over een paar weken op terug.quote:Op maandag 23 november 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Precies, brillen horen gewoon roze te zijn.
Fatsoensregel.quote:Op maandag 23 november 2015 23:03 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Waar is deze regel te vinden dan?
In het wetboek van strafrecht art 87B 872quote:Op maandag 23 november 2015 23:03 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Waar is deze regel te vinden dan?
Nergens vastgelegd dus. Ik ben dus niet in overtreding. Zeikerdsquote:Op maandag 23 november 2015 23:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fataoensregel.
Tenzij je Fokker heet, dan zijn we coulant.
Soms ja.quote:Op maandag 23 november 2015 23:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fatsoensregel.
Tenzij je Fokker heet, dan zijn we coulant.
Serieus, paars? Ben benieuwd.quote:Op maandag 23 november 2015 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Paars...en mogelijk iets anders, maar daar kom ik over een paar weken op terug.
Moet jij niet naar bed?quote:Op maandag 23 november 2015 23:04 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Nergens vastgelegd dus. Ik ben dus niet in overtreding. Zeikerds
Al jaren, zoek ik van de week wel een foto van op.quote:
Die wil hij niet meer van mij, zei hij gisteren.quote:Op maandag 23 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gun die jongen toch een hoogtepuntje
Godverquote:Op maandag 23 november 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je wat in haar schoen doen dan?
quote:Op maandag 23 november 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die wil hij niet meer van mij, zei hij gisteren.
quote:Op maandag 23 november 2015 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al jaren, zoek ik van de week wel een foto van op.
Ja, nu ga ik wel een nieuwe zoeken.quote:
Ik ben bijna regenboog genoeg om homo te zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]Je bent echt een kleurrijk persoon.
YokiKaterquote:Op maandag 23 november 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik wel een nieuwe zoeken.
Je voelt je moe worden. Je ogen worden zwaar, heel zwaar. Langzaam val je in slaap, een hele diepe slaap en als ik mijn vingers knip, herinner je je niets meer...quote:
Ok.quote:Op maandag 23 november 2015 23:09 schreef brillenmeisje het volgende:
http://startmakkelijk.nl/(...)ds-witte-verhaallijn
?quote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je voelt je moe worden. Je ogen worden zwaar, heel zwaar. Langzaam val je in slaap, een hele diepe slaap en als ik mijn vingers knip, herinner je je niets meer...
JA, JE MOT WEL EEN BEETJE MEEWERKEN, HOOR!!!quote:
Keesquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
JA, JE MOT WEL EEN BEETJE MEEWERKEN, HOOR!!!
Het is geen nieuwsdump.quote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef brillenmeisje het volgende:
D
[..]
[..]
Dit topic gaat toch over nieuws.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef brillenmeisje het volgende:
D
[..]
[..]
Dit topic gaat voornamelijk over hele matige grapjes van Elflettering.quote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef brillenmeisje het volgende:
D
[..]
[..]
:Je weet dat dit de SC is toch.quote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Jawel. Dit is een topic over nieuws uit Brussel.
Nee.quote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Jawel. Dit is een topic over nieuws uit Brussel.
Waarom zou ik mijn medewerking verlenen aan iemand die geen sinterklaas kan schrijven?quote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
JA, JE MOT WEL EEN BEETJE MEEWERKEN, HOOR!!!
Zijdelings ja. Het is meer een soort uithoekje voor users die in NWS of als crewlid zijn mislukt.quote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef brillenmeisje het volgende:
D
[..]
[..]
Dat is meer een topic om bij te komen van het nieuws.quote:
Kom dan.quote:Op maandag 23 november 2015 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen David eikel.
Anders voel ik me zo buitengesloten.quote:Op maandag 23 november 2015 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijdelings ja. Het is meer een soort uithoekje voor users die in NWS of als crewlid zijn mislukt.
Hey triggerturkquote:Op maandag 23 november 2015 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen David eikel.
Beetje warm wrijven.quote:
0900-paarsetettersquote:
Ow... ik dacht dat dit topic specifiek over Brussel gaatquote:Op maandag 23 november 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is meer een topic om bij te komen van het nieuws.
quote:
Fok jou dan.quote:Op maandag 23 november 2015 23:17 schreef d4v1d het volgende:
Triggerturk heeft al een plekje in de autocorrect van mijn telefoon
Watquote:Op maandag 23 november 2015 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Fok jou dan.
Speculul he is all yours, let him have it.
stond toch niet bareback man.quote:Op maandag 23 november 2015 23:17 schreef sp3c het volgende:
kap ff met dit homo erotische gedoe man homos
Dat is dan wel weer een goede observatie.quote:Op maandag 23 november 2015 23:17 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat dit topic specifiek over Brussel gaatSorry! Ik vond jullie ook zo ontfatsoenlijk maar nu begrijp ik het.
Dildo kopen?quote:Op maandag 23 november 2015 23:17 schreef sp3c het volgende:
kap ff met dit homo erotische gedoe man homos
quote:Op maandag 23 november 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is meer een topic om bij te komen van het nieuws.
quote:Op maandag 23 november 2015 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
stond toch niet bareback man.
quote:Op maandag 23 november 2015 23:17 schreef d4v1d het volgende:
Triggerturk heeft al een plekje in de autocorrect van mijn telefoon
Jij post inderdaad te weinig in NWS om "mislukt" te zijn. Je bent meer zoiets als de voetballer die in de 91e minuut invalt en daarom geen rapportcijfer meer krijgt van de recensent.quote:Op maandag 23 november 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders voel ik me zo buitengesloten.
nee ik heb die van mani zijn moeder gepiktquote:
quote:
Ik stuur je wel een selfie in DM.quote:Op maandag 23 november 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
Serieus, jullie hetero's zijn ook gewoon niet in staat een beetje aantrekkelijke man te posten.
quote:Op maandag 23 november 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
Serieus, jullie hetero's zijn ook gewoon niet in staat een beetje aantrekkelijke man te posten.
Had je je bril niet op?quote:Op maandag 23 november 2015 23:17 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat dit topic specifiek over Brussel gaatSorry! Ik vond jullie ook zo ontfatsoenlijk maar nu begrijp ik het.
Nee, ik ben de voetballer die in de kleedkamer handdoekjes staat uit te delen.quote:Op maandag 23 november 2015 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij post inderdaad te weinig in NWS om "mislukt" te zijn. Je bent meer zoiets als de voetballer die in de 91e minuut invalt en daarom geen rapportcijfer meer krijgt van de recensent.
Ja, ik zag het. Imgur had ook al kuren, dus ik moest noodgedwongen weer naar tinypic uitwijken.quote:Op maandag 23 november 2015 23:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die pagina is trouwens even uit de lucht.
9/10 zou zeker doen.quote:
Krijg ebola.quote:
Even een foto van Yoki zoeken.quote:Op maandag 23 november 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
Hij hoopt dat er 20 Marokkanen op hem springen.quote:Op maandag 23 november 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Arie zei dat hij 's nachts wel eens door foute buurten fietst in de hoop dat hij een vechtpartij kan uitlokken.
10/10 zou mijn NAS er mee willen backuppenquote:
Ik zag jou laatst ook zo een serieuze poging doen in een NWS topic.quote:Op maandag 23 november 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Raymann probeert nu serieus mee te discussieren aan tafel in zijn Tante Es kostuum.
En volgens mij houdt hij zelfs het 'stemmetje' gewoon aanquote:Op maandag 23 november 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Raymann probeert nu serieus mee te discussieren aan tafel in zijn Tante Es kostuum.
Bron?quote:Op maandag 23 november 2015 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zag jou laatst ook zo een serieuze poging doen in een NWS topic.
Ik vind het niet zo grappig allemaal.quote:Op maandag 23 november 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En volgens mij houdt hij zelfs het 'stemmetje' gewoon aanSjongejonge.
Staat je woning van toen er nog?quote:Op maandag 23 november 2015 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben die hele trend begonnen vriend.
nvm:quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey, een Scud Launcher uit C&C Generals.
Ik zat niet eens te kijken, ik zapte even omdat je het erover hadquote:Op maandag 23 november 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo grappig allemaal.
Jep was in Damascus, alleen stuk of 10 klasgenoten naar de eeuwige jachtvelden gebombardeerd die van buiten Damascus waren.quote:Op maandag 23 november 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat je woning van toen er nog?
Ohja de Marq, daar is het allemaal niet zo biologisch als ze willen geloven.quote:Op maandag 23 november 2015 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat niet eens te kijken, ik zapte even omdat je het erover hadVolgens mij gaat het over milieu, ze zullen wel boodschappen doen bij de Marq.
Op wat voor school zat je daar?quote:Op maandag 23 november 2015 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jep was in Damascus, alleen stuk of 10 klasgenoten naar de eeuwige jachtvelden gebombardeerd die van buiten Damascus waren.
Dat geloof ik graag die winkel ziet er mij te gelikt uit. Sowieso kom ik daar niet, veel te duur en de winkel is irritant.quote:Op maandag 23 november 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja de Marq, daar is het allemaal niet zo biologisch als ze willen geloven.
Eerste paar jaar op een Madrassah, Sharia gerelateerd, daarna Arabische taal, kunst en cultuur aan de uni van Damascus.quote:Op maandag 23 november 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op wat voor school zat je daar?
Ik ben er weleens binnengelopen om te kijken en misschien heb ik er te dure thee gekocht.quote:Op maandag 23 november 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag die winkel ziet er mij te gelikt uit. Sowieso kom ik daar niet, veel te duur en de winkel is irritant.
Innaka raheeb!quote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerste paar jaar op een Madrassah, Sharia gerelateerd, daarna Arabische taal, kunst en cultuur aan de uni van Damascus.
Ik moest ook wel een beetje lachenquote:
TR gedaan.quote:Op maandag 23 november 2015 23:36 schreef sp3c het volgende:
we gaan hier echt niet grieks lopen doen he
Moest even, ik heb respect voor deze man.quote:Op maandag 23 november 2015 23:36 schreef sp3c het volgende:
Klinkt wel weer een beetje radicaal dit.quote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerste paar jaar op een Madrassah, Sharia gerelateerd, daarna Arabische taal, kunst en cultuur aan de uni van Damascus.
Lekker hoor Grieks.quote:Op maandag 23 november 2015 23:36 schreef sp3c het volgende:
Comes with the territory.quote:Op maandag 23 november 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt wel weer een beetje radicaal dit.
Straks krijg jij een vuist vriend.quote:Op maandag 23 november 2015 23:37 schreef sp3c het volgende:
je moeder heeft een TR gedaan maar niemand van de crew heeft tijd om het af te handelen
ow je hebt hem ook gelezen?quote:Op maandag 23 november 2015 23:38 schreef Triggershot het volgende:
Straks krijg jij een vuist vriend.
Ik weet waar je bed slaaptquote:
Ja, zodat hij morgen om 8u op pleintje is.quote:Op maandag 23 november 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Probeer je hem nou te versieren?
Whahahauw!quote:
Alleen bij GRIP4 of hoger.quote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zodat hij morgen om 8u op pleintje is.
Waar blijft de baklava eigenlijk?quote:
Wauw.quote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zodat hij morgen om 8u op pleintje is.
Ik heb dat ook wel eens, dat ik wijze shit zeg.quote:Op maandag 23 november 2015 23:42 schreef sp3c het volgende:
soms zeg ik wijze shit man, dan sta ik er zelf van te kijken
daarna kom ik hier over mani zijn moeder kletsen
Jij zou sturen?quote:
Hier is over nagedacht hoor.quote:Op maandag 23 november 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens, dat ik wijze shit zeg.
Ging mij meer om mijn broeder natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben de laatste dagen best wel onder de indruk van Gwen, dat is best een leuke mevrouw.
tegen de spiegel zekerquote:Op maandag 23 november 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon nu hardop 'wijze shit' gebeurde niks.quote:Op maandag 23 november 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
Ik heb ineens slaap...dus ik ga mijn bedje zoeken
Nou ja hij zei wel dat oude vrouwen niet moeten wanhopenquote:
Of je nou een gordijn aantrekt of een Chinees tafellaken.quote:Op maandag 23 november 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja hij zei wel dat oude vrouwen niet moeten wanhopenMisschien moet ik me ook zo kleden als hij/zij.
Ja jij riep dat maanden geleden al maar helemaal vergetenquote:Op maandag 23 november 2015 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom je nu pas mee.
laat me nog ff navraag doen.
Die kleine nuance kan net het verschil maken.quote:Op maandag 23 november 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je nou een gordijn aantrekt of een Chinees tafellaken.
Ik had niet anders verwacht, worsten in de olie. Vind het prima, maar toch vind ik Gwen leuker.quote:Op maandag 23 november 2015 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ging mij meer om mijn broeder natuurlijk.
nee dat is racismequote:Op maandag 23 november 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja hij zei wel dat oude vrouwen niet moeten wanhopenMisschien moet ik me ook zo kleden als hij/zij.
Deze had ik even gemist, nee als je geld hebt moet je een nieuwe "Prius coupé" kopenquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
JAAAAAAA, dat is leuk!
Sleepers
Belachelijk! Afgevinkt en een note gezet. Groetjens.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg nu op de FP, bij het overzicht van actieve items, trouwens een topicreport bij dit topic.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg nu op de FP, bij het overzicht van actieve items, trouwens een topicreport bij dit topic.
Ik vind het maar niks, die topicreports op de FP. Ik snap ook niet hoe ik ze weg krijg.quote:
ADS ....quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, die topicreports op de FP. Ik snap ook niet hoe ik ze weg krijg.
En ik mod ook anders. Ik zag een sarcastische opmerking die gerapporteerd was. Het leek me onschuldig. Zie ik dat Danny die betreffende user heeft geband en de post heeft verwijderd...
Tja...
Ik was net in de supermarkt en weet je welk nummer ze afspeelden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn wel echt verhalen voor de SC ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, die topicreports op de FP. Ik snap ook niet hoe ik ze weg krijg.
En ik mod ook anders. Ik zag een sarcastische opmerking die gerapporteerd was. Het leek me onschuldig. Zie ik dat Danny die betreffende user heeft geband en de post heeft verwijderd...
Tja...
#neverforget_part2quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn wel echt verhalen voor de SC ja.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was net in de supermarkt en weet je welk nummer ze afspeelden?VreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
Een beetje zoals het doodrijden van schapen in Carmageddon?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:33 schreef sp3c het volgende:
ik heb dat vooral met hipsters, die wil ik altijd van hun bakfietsies afduwen
dat doe ik niet natuurlijk maar als je die optie in GTA zou zetten dan zou ik niet meer aan de single player toekomen!
de perfecte dag zou dan zijn; wakker worden om twaalf uur, stoofvlees opzetten, bier drinken en urenlang hipsters van hun fietsies duwen, eten, bier drinken en urenlang hipsters van hun fietsies duwen, potje ijshockey kijken, hipsters duwen, douchen, bier, slapen
goddelijk leven
exact zoals Carmageddonquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een beetje zoals het doodrijden van schapen in Carmageddon?
Alto's maken me nog bozer dan hipsters. Zitten daar een beetje op elk gegeven moment van de dag te blowen in het park. Normale mensen gaan naar school of werken en die looen daar dan langs, maar dat werkschuwe tuig zit maar een beetje te zitten. Blowen, niet naar de kapper gaan en zwart dragen is het enige waar ze goed in zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:33 schreef sp3c het volgende:
ik heb dat vooral met hipsters, die wil ik altijd van hun bakfietsies afduwen
dat doe ik niet natuurlijk maar als je die optie in GTA zou zetten dan zou ik niet meer aan de single player toekomen!
de perfecte dag zou dan zijn; wakker worden om twaalf uur, stoofvlees opzetten, bier drinken en urenlang hipsters van hun fietsies duwen, eten, bier drinken en urenlang hipsters van hun fietsies duwen, potje ijshockey kijken, hipsters duwen, douchen, bier, slapen
goddelijk leven
Ik heb dat geluid ooit eens gesampled...quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
exact zoals Carmageddon
dat moet ik weer eens gaan spelen, deel 2 was met Iron Maiden
Ik heb eigenlijk nooit videospelletjes gespeeld. Ook geen Carmageddon. Ja, wel eens bij iemand thuis gezien. Maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:45 schreef Mani89 het volgende:
Nu snap ik hoe jullie allemaal zo zijn geworden, met die gewelddadige videospelletjes.
Ik persoonlijk ben zo uit de flamoes geklauterdquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:45 schreef Mani89 het volgende:
Nu snap ik hoe jullie allemaal zo zijn geworden, met die gewelddadige videospelletjes.
Het is natuurlijk ook wel een baasje, dat klopt. Maar een God? Zulke titels zijn alleen weggelegd voor Speculariumgod en LTVDK-god. Al bekt dat laatste voor geen meter.quote:
nou enquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:45 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:00 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]Heb je deze zelf gemaakt / bedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké. In dat geval had je een sticker gekregen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:08 schreef Specularium het volgende:
Daar heb ik natuurlijk geen tijd voor.
¿Que?quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:44 schreef Uccie het volgende:
Morgen iboodhunt...misschien hebben ze een lecreuset.
Ik zal wel achterlopen of zo, maar wat is een lecreuset?quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:44 schreef Uccie het volgende:
Morgen iboodhunt...misschien hebben ze een lecreuset.
Een pannenset natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal wel achterlopen of zo, maar wat is een lecreuset?
Van die action pannen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een pannenset "lecreuset" noemen, klinkt een beetje als van die mensen die "Ter Stal" uitspreken als "Turrrrstul" (met bekakte r).quote:
Een le creuset panquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een pannenset "lecreuset" noemen, klinkt een beetje als van die mensen die "Ter Stal" uitspreken als "Turrrrstul" (met bekakte r).
Waar niets mee mis is overigens.quote:
Hee, helemaal vergeten te zeggen, maar die hadden ze laatst bij de bijenkorf in de aanbieding.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een le creuset pan
http://www.pannenstore.nl(...)DJqckCFRFsGwodxf0I_g
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee, helemaal vergeten te zeggen, maar die hadden ze laatst bij de bijenkorf in de aanbieding.
Oh echt, jammer dat ik het gemist had. Misschien had ik hem via internet kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee, helemaal vergeten te zeggen, maar die hadden ze laatst bij de bijenkorf in de aanbieding.
Was alsnog wel duur hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt, jammer dat ik het gemist had. Misschien had ik hem via internet kunnen bestellen.
Ja, hij is het wel waard.quote:
Geen idee maar het kan vast in Kingtown zijn hol.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die "merci" in plaats van "bedankt" zeggenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een pannenset "lecreuset" noemen, klinkt een beetje als van die mensen die "Ter Stal" uitspreken als "Turrrrstul" (met bekakte r).
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee maar het kan vast in Kingtown zijn hol.
Gewoon kapotschieten hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mensen die "merci" in plaats van "bedankt" zeggen
quote:
Ja, en nu?quote:
HAHAHAHAHAHAHA!!quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
"Mag ik wat vragen? Weet u waar de Bedankt ligt?"
Wats dat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat dacht je van normaal doen?
Een halvequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:08 schreef Specularium het volgende:
Merci zeggen, je bent toch geen Turk?
Nee, een pakjesboot. Tevens koosnaampje voor mijn auto.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Serieus?
Heb je ook een halve BMW?
Ik vind het wel gezellig allemaal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:10 schreef Fokker89 het volgende:
KutTurken, beetje stoer doen door straaljagers uit de lucht te halen.
Een Volvo station?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nee, een pakjesboot. Tevens koosnaampje voor mijn auto.
Dat brillenfiguur zal wel weer kapen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
Ik maak geen nieuwe hoor, toedeledokie.
Brillenfiguur?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat brillenfiguur zal wel weer kapen.
Zie de OP van dit deel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brillenfiguur?
Als er hier iemand kaapt, ben jij het wel, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |