Ow ik mag niet raden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg eh, kun je niet lezen.
Tekenen.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik had niet eens door dat je Isketch nabootste.
Raad het Sinterklaas lied, ook leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:07 schreef moemoe het volgende:
Ik vermaak me in ieder geval, dat is ook wat waard.
Hoor de wind waait, door de bomen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Raad het Sinterklaas lied, ook leuk.
[ afbeelding ]
Mis.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoor de wind waait, door de bomen.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
ECHT???
Whut.
Sla Punkman achter die computer vandaan de volgende keer.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
ECHT???
Whut.
Sla Punkman achter die computer vandaan de volgende keer.
Ja, logisch!quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar het is zie de maan schijnen door de bomen.
Doe ik ook wel, laatste keer heeft Giz het meeste getekend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik bedoelde, geef haar ook af en toe de Isketch-pen aan.
Mag jij de mijne weer radenquote:Op vrijdag 20 november 2015 04:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar het is zie de maan schijnen door de bomen.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
En die teken ik vaak ook nog wel.
Ik ga eens beter opletten de volgende keerquote:Op vrijdag 20 november 2015 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, laatste keer heeft Giz het meeste getekend.
Zoals kettingbotsing bijv.
5 dec. Sinterklaasavond.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mag jij de mijne weer raden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:32 schreef Elfletterig het volgende:
Nou! Dat wilde ik echt net typen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:32 schreef Elfletterig het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met hoeven, maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die van mij is niet uit te komen?
ssssttttt staat erbijquote:Op vrijdag 20 november 2015 04:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets met hoeven, maar ik weet het niet.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2015 04:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat was leuk.![]()
Ik ga nou echt slapen. Trusten allemaal.![]()
![]()
Doen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb er nu toch eentje gevonden. Even een tekening maken
Jij!! Met baard.quote:
Ranzig antwoord.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Staat niet op de kaart.
http://www.sinterklaasliedjes.nl/
Ik moest lachenquote:
Ik kwam 'm tegen op Wikipedia. Ik kende 'm ook niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Die stond niet op mijn lijstje.
Zwarte Piet is high?quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:57 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo grappig als Elfje, maar vooruit.
Zwarte Piet, wiedewiedewietquote:Op vrijdag 20 november 2015 05:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, het is weed (spreek je uit als... dit is een hint).
Dit is niet echt van mijn tijd geloof ik.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:59 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe oud ben je? Als je mijn leeftijd hebt, kun je dit weten...
Je gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:00 schreef moemoe het volgende:
Ik probeer me in te luisteren, maar er valt nog geen kwartje.
Je moet anders gaan denken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:07 schreef moemoe het volgende:
http://www.kinderliedjes.info/sinterklaas.htm
Zoveel keuze.
Ome Willem is een aanwijzingquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus ik kan de songtekst van Ome Willem aan de kant schuiven?
Nee, we gaan nu ook tot het bittere einde door.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:21 schreef moemoe het volgende:
Als iemand anders het weet, mag diegene het ook zeggen!
Van de Wikipedia van Ome Willem word ik niet veel wijzer nee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:26 schreef Elfletterig het volgende:
moemoe piekert zich suf....
Nog meer hints nodig?
Wat voor eiland zie je op dat plaatje?quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van de Wikipediavan Ome Willem word ik niet veel wijzer nee.
Je zit heel warm nu!quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:28 schreef moemoe het volgende:
CTRL+F op eiland en kinderen voor kinderen levert ook niks op. Teddy net zo goed niet.
Ja, een onbewoond eiland.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat voor eiland zie je op dat plaatje?
Ja, heel goed... - je hebt de hint begrepen...quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, een onbewoond eiland.
Op een onbewoond eiland, kinderen voor kinderen...
Wa wa wa, waanzinnig gedroomd. Ook kinderen voor kinderen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, heel goed... - je hebt de hint begrepen...
Je hebt nu al twee elementen te pakken...
Waanzinnig gedroomd verwijst inderdaad ook naar kinderen voor kinderen. Dat zingende meisje ook.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wa wa wa, waanzinnig gedroomd. Ook kinderen voor kinderen.
Kan ik het vinden met titel alleen? Of is de inhoud van 't nummer nodig?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:34 schreef moemoe het volgende:
http://www.kinderliedjes.(...)gen.voor.de.sint.htm
Want, trommel.
Je was / bent er bijna. Je hebt twee belangrijke aanwijzingen in handen.quote:
Edwin Ruttenquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:41 schreef moemoe het volgende:
Edwin Rutte = Ome Willem, good to know.
Het is één van de bekendere Kinderen voor Kinderen-liedjes, na "Op een onbewoond eiland" en "Waanzinnig gedroomd". Het haalde #35 in de hitparade in 1986.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm hmmmmm...
Nee, ik denk het niet eigenlijk.
Voortaan heb je een trauma als je dit nummer terughoort.quote:
Was erg vermakelijk, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:44 schreef moemoe het volgende:
Zoals ik op Isketch zou zeggen: gg (= good game).
''Op een onbewoond eiland'' kende ik al welquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is één van de bekendere Kinderen voor Kinderen-liedjes, na "Op een onbewoond eiland" en "Waanzinnig gedroomd". Het haalde #35 in de hitparade in 1986.
Ik had hiervoor niet eerder gehoord van Ome Willem. Edwin Rutten kende ik wel van gezicht overigens.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voortaan heb je een trauma als je dit nummer terughoort.
Ik was 10 jaar toen het een hit was, dus tja... ik ken het echt uit die tijd, van Kinderen voor Kinderen.
En ik ben ook opgegroeid met de Film van Ome Willem.
(Het liedje is trouwens geschreven door Henk Westbroek en Henk Temming van Het Goede Doel)
Legendarische kinder-tv was dat. Met onder meer het liedje "Deze vuist op deze vuist", de geitenbreiers en het broodje poep.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Op een onbewoond eiland'' kende ik al wel.
[..]
Ik had hiervoor niet eerder gehoord van Ome Willem. Edwin Rutten kende ik wel van gezicht overigens.
Ik ben meer van de Telekids-generatiequote:Op vrijdag 20 november 2015 08:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Legendarische kinder-tv was dat. Met onder meer het liedje "Deze vuist op deze vuist", de geitenbreiers en het broodje poep.
We verschillen minstens een jaartje of 10, denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Telekids-generatie.
Je begrijpt hopelijk dat ik niet kan uitweiden over mijn werkelijke leeftijd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We verschillen minstens een jaartje of 10, denk ik
Nou ja, je bent zowat een uur zoet geweest met de opgave en je hebt één van de leukste, moderne Sinterklaasliedjes leren kennen.
Ja, het is wel een erg leuk nummer jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:06 schreef Elfletterig het volgende:
Nou ja, je bent zowat een uur zoet geweest met de opgave en je hebt één van de leukste, moderne Sinterklaasliedjes leren kennen.
Eigenlijk niet, maar ik zal het respecteren omdat je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk dat ik niet kan uitweiden over mijn werkelijke leeftijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |