Ben je niet goed!quote:Op maandag 23 november 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij moet zeker wel naar Ik hou van Holland kijken
Boom heeft pijn, komt door de takquote:
Lijkt mij helemaal niksquote:Op maandag 23 november 2015 22:25 schreef Rickertman96 het volgende:
ik wil helemaal niet werken bij defensie
Ben je een wijf?quote:Op maandag 23 november 2015 22:25 schreef Rickertman96 het volgende:
ik wil helemaal niet werken bij defensie
quote:Op maandag 23 november 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boom heeft pijn, komt door de tak
Boom is kwaad op tak.
Ze stoot hem af.
Tak rot.
Ziekte kruipt erin.
Dan doodt de tak de boom.
En ik zie ze
Verminkte zielen.
Ik vond die met dat sterrenbeeld goed, is dat deze?quote:Op maandag 23 november 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boom heeft pijn, komt door de tak
Boom is kwaad op tak.
Ze stoot hem af.
Tak rot.
Ziekte kruipt erin.
Dan doodt de tak de boom.
En ik zie ze
Verminkte zielen.
quote:Op maandag 23 november 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit daar liep ik met open ogen in he
In mannendingen doen
Die met Bikéle.quote:Op maandag 23 november 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond die met dat sterrenbeeld goed, is dat deze?
En al doen ze dat, dan weet je dat niet van te voren dus kan je er nog niks tegen doen.quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Hand- en spandiensten in een spermafabriek?
Ditquote:Op maandag 23 november 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
Die vrouw ook heel serieus antwoord geven
Andersomquote:Op maandag 23 november 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
Die vent wilde hem niet meer loslaten.
Ja, die komen er alleen niet helemaal uit.quote:
Rustaagggquote:Op maandag 23 november 2015 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Emo tv voor mannen, dat zag je toch
Goeie film hoorquote:Op maandag 23 november 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze film schijnt een paar Oscartjes te hebben gewonnen
Ja, en Koffietijdkijkers weten dat de klemtoon op Max ligtquote:
Langs de Lijn en Het Oog voor mij.quote:Op maandag 23 november 2015 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga nog even natafelen met Kees.
Ik heb dat nog nooit gekeken. Ik vind het teveel na VI.quote:Op maandag 23 november 2015 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga nog even natafelen met Kees.
Ik luisterde dat ook altijd op jouw leeftijdquote:Op maandag 23 november 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Langs de Lijn en Het Oog voor mij.
Pauw is kut.quote:Op maandag 23 november 2015 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik luisterde dat ook altijd op jouw leeftijd
okquote:Op donderdag 26 november 2015 18:32 schreef Baas_bas het volgende:
Oh hier een herhaling dan van mijn vraag:
Ik wil Nog Meer Voor Mannen kijken omdat ik zag dat het weer op tv is maar ik kan alleen 1 aflevering kijken en als ik de rest wil zien willen ze dat ik geld betaal?
wtf sinds wanneer is dat? En waarom? Uitzendinggemist is toch nooit betaald? Ik betaal gvd al voor Nederlandse televisie en ga dat geen 2x doen voor een fucking aflevering van 25minuten ¤3,99 of ¤7,99 euro betalen ze zijn fucking knettergek daar dus is er een andere plek waar ik dit kan kijken?
Wat is dat nou voor antwoord?quote:
Je kunt ook normaal antwoord geven hequote:
Als ik op aflevering 4 klik kan ik gewoon kijken hoor, gratis. Alleen, wat ik al zei, met reclame. Als ik zonder reclame wil kijken moet ik idd wel betalen. Maar goed, als ik het live op tv kijk heb je ook reclame natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:53 schreef Baas_bas het volgende:
Hij vraagt er geld voor http://www.rtlxl.nl/#!/ge(...)en-322697/uitzending
of wat bedoel jij precies?
ik vind het echt belachelijk dat ze willen dat je 2x betaald. Met als excuus 'ja want onze site dit en dat' zet het dan gewoon op youtube, gvd ik betaal al belasting en voor tv, waarom moet ik nog meer betalen?
Ja maar ik wil aflv 1 2 en 3quote:Op donderdag 26 november 2015 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik op aflevering 4 klik kan ik gewoon kijken hoor, gratis. Alleen, wat ik al zei, met reclame. Als ik zonder reclame wil kijken moet ik idd wel betalen. Maar goed, als ik het live op tv kijk heb je ook reclame natuurlijk.
En w.b.t. dat belasting betalen, RTL is natuurlijk een commerciele zender, daar gaat geen belastinggeld naar toe.
Oh kut je hebt gelijk daar staat premium bijquote:Op donderdag 26 november 2015 20:03 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja maar ik wil aflv 1 2 en 3
oh dat van belasting wist ik niet
maar waarom moet ik dan alsnog 2x betalen? geloof er geen drol van dat hun bandbreedte dit en dat want youtube is gratis
uitzending gemist kostte nooit geld en nu opeens wel, ik vind het echt kut, ik vind dat echt het geld niet waard, waarom doen mensen dit? Ik had gvd ff zin in een beetje dom lopen lachen om maxim en nu is echt mn avond verpestquote:Op donderdag 26 november 2015 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut je hebt gelijk daar staat premium bijJe betaalt voor je internet/ziggo of wat je ook hebt he niet aan RTL. Niet dat ik het goedkoop vindt natuurlijk, maar dat is de reden.
Ben het met je eens hoor. Ik vind 4 euro voor een aflevering ook echt teveel. Maar goed niets aan te doen helaas.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:05 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
uitzending gemist kostte nooit geld en nu opeens wel, ik vind het echt kut, ik vind dat echt het geld niet waard, waarom doen mensen dit? Ik had gvd ff zin in een beetje dom lopen lachen om maxim en nu is echt mn avond verpest
als je wegmisbruikers terugkijkt of zo moest je ook nooit betalen wtf
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:53 schreef Baas_bas het volgende:
ik vind het echt belachelijk dat ze willen dat je 2x betaald. Met als excuus 'ja want onze site dit en dat' zet het dan gewoon op youtube, gvd ik betaal al belasting en voor tv, waarom moet ik nog meer betalen?
ik zal jou eens doenquote:
Ik snap de referentie niet want ik kan niet kijkenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik sla je neer met mijn BLOTE MANNENKLAUWEN
Dit vraagt weer bijna om het gifjequote:Op donderdag 26 november 2015 20:26 schreef Karina het volgende:
OK deze discussie is wel klaar nu he. Anders kom ik met mijn blote vrouwenklauwen langs
Zo'n site van RTLXL in de lucht houden kost geld. Youtube verdienen ze bijna niets aan. Advertenties op de site is alleen winstgevend als mensen ook echt op die advertenties klikken.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:53 schreef Baas_bas het volgende:
En Karinaquote:Op maandag 30 november 2015 21:39 schreef Joezi het volgende:
Leuk allen te treffen! Alleen echte mannen zijn hier welkom
Max23 heeft nog wel een gifje voor jequote:Op maandag 30 november 2015 21:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
One of the guys.
Is ze een beetje lekker eigenlijk
Ik durf niet meerquote:Op maandag 30 november 2015 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Max23 heeft nog wel een gifje voor je
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd hoor. Anders zou ik wel over jurkjes beginnenquote:Op maandag 30 november 2015 22:04 schreef Joezi het volgende:
[..]Hou je vrouwelijkheid wel een beetje in deze keer
Dit was exact wat ik wilde typenquote:Op maandag 30 november 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
Lekker paardenmest in je blote mannenklauwen
Jij denkt weer te ver doorquote:Op maandag 30 november 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
Vrouwen mogen geen dikke palen vasthouden dus
Kunnen wij als fokkers ook wel doen een blote mannenklauwen kalender makenquote:
Iele ecto handenquote:Op maandag 30 november 2015 22:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kunnen wij als fokkers ook wel doen een blote mannenklauwen kalender maken
jij weetquote:Op maandag 30 november 2015 22:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Een echte hoer speelt in Utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |