was in de bios hier alleen maar in 3dquote:Op maandag 23 november 2015 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.
Ik ben op dit moment ook een beetje zoet door die mentos snoepjes.
[..]
Wel in pathé maar niet 3d want dat is aids.
ik ben ALTIJD snel johannesquote:Op maandag 23 november 2015 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je gaf ons maar 1 minuut ofzo
jij bent ook niet vrouwelijkquote:Op maandag 23 november 2015 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gek dat ik deze nooit krijg.
op mijn buik passen geen drie pagina'squote:Op maandag 23 november 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was net bezig met een 3 pagina lang betoog maar dat kan je nu op je buik schrijven.
quote:Op maandag 23 november 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tijd om een emulgator toe te voegen want het gaat niet werken tussen ons zo
zullen we tegen elkaar praten in drake lyrics. Dit deden hoth vroeger altijd maar zij is verdwenenquote:
Je bent terug.quote:Op maandag 23 november 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
hapn is ook al zo´n tering app
eian is het hier mee eens
Sked is best prima, alleen zijn voetbalclub keuzes zijn wat minder.quote:Op maandag 23 november 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Sked, het zonnetje van GRTD, is ook weer aanwezig
Ik haat onzin in 3dquote:Op maandag 23 november 2015 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
was in de bios hier alleen maar in 3d
hoogtepunt was de star wars trailer
Net als die van jouquote:Op maandag 23 november 2015 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sked is best prima, alleen zijn voetbalclub keuzes zijn wat minder.
3d is niet okéquote:Op maandag 23 november 2015 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik haat onzin in 3d
moet ik 1,50 toeslag betalen voor iets wat ik niet wil
lekker monsterachtig groot he?quote:Op maandag 23 november 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik kan me er wel wat bij voorstellen
het was 1 euroquote:Op maandag 23 november 2015 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik haat onzin in 3d
moet ik 1,50 toeslag betalen voor iets wat ik niet wil
je bent niet gegaan?quote:Op maandag 23 november 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd als ik naar lezing was geweest dan was ik nu pas thuis
Wat vind jij hier van?quote:Op maandag 23 november 2015 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op mijn buik passen geen drie pagina's
I'll take care of youquote:Op maandag 23 november 2015 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we tegen elkaar praten in drake lyrics. Dit deden hoth vroeger altijd maar zij is verdwenen
is ditquote:Op maandag 23 november 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind jij hier van?
[ afbeelding ]
ze is goed opgedroogdquote:Op maandag 23 november 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind jij hier van?
[ afbeelding ]
fucking lekkerquote:Op maandag 23 november 2015 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb net twee slokjes warm water gedronken in de douche
Nee, was al laat vrij en had er geen zin in. Eigenlijk zouden vet veel uit mn klas gaan maar niemand is gegaan. Donderdag is er weer eentjequote:
haha watquote:Op maandag 23 november 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben in mijn hele leven zo'n 4 x naar bios geweest of zo
nee hoor, was mijn slechtste vak op de basisschoolquote:Op maandag 23 november 2015 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent goed in begrijpend lezen zeg
mwah het meot tussen warm en heet inzittenquote:Op maandag 23 november 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat heet water nog lekkerder is
kook jij of pak je t uit de kraan?quote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mwah het meot tussen warm en heet inzitten
jij gaat gewoon niels0 achternaquote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik tr jullie beiden doordat jullie mij pedo noemen
quote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
netflix and chill is bij jou dus uitstekend
is dat zoquote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
door koken voeg je energie toe aan het water
apartquote:
En wie ben jij om daarvoor te zorgen? Heb jou zo in mijn macht.quote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal er voor zorgen dat deze dame niemand van #TeamJohannes lastig valt
Ik hou wel van boeken. Films zijn mij een beetje te fake.quote:Op maandag 23 november 2015 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
apart
dat is het zelfde als mensen die zeggen dat ze niet van boeken houden
er zijn toch wel verhalen e.d. die je tof vindt?
Ain't no tellin'quote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
It look like we in love, but only on camera
only on camera
wat voor boeken?quote:Op maandag 23 november 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou wel van boeken. Films zijn mij een beetje te fake.
Het is een hele wetenschapquote:
Paxcon is nog wel een beginner met zijn warme water direct uit de kraanquote:Door het koken wordt het water verrijkt met energie en krijgt het een kwaliteit die in de ayurveda sukshma (= doordringend) wordt genoemd, die het mogelijk maakt om de fijne lichaamskanalen te reinigen doordat het water dieper in de fysiologie doordringt.
Regelmatig warm water drinken is een eenvoudige ayurvedische aanbeveling. Het tien minuten gekookte warme water stimuleert meteen agni, zodat de voeding tijdens de maaltijd beter kan worden verwerkt en opgenomen. Als het warme water tussen de maaltijden wordt gedronken, kan het bovendien de uitscheiding van in water oplosbare toxinen uit de dhatu’s (lichaamsweefsels) effectief ondersteunen.
Kruiden krijgen door het langere meekoken een extra effect. Door de geur en smaak hebben ze ook effect op de zintuigen.
Dat zullen we nog wel eens zien. Als ik een stok heb en aan het uiteinde heb ik een touwtje en 1 pringle kan ik jou zo de hele stad door leiden.quote:Op maandag 23 november 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En wie ben jij om daarvoor te zorgen? Heb jou zo in mijn macht.
Nu durft ze je al helemaal niet te meeten morgenquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien. Als ik een stok heb en aan het uiteinde heb ik een touwtje en 1 pringle kan ik jou zo de hele stad door leiden.
nee want een straal water geeft onvoldoende warmte afquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
wauw
dus als je je kraan op zn heetst zet, is jullie hele verdieping net een sauna?
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien. Als ik een stok heb en aan het uiteinde heb ik een touwtje en 1 pringle kan ik jou zo de hele stad door leiden.
interessantquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is een hele wetenschap
[..]
Paxcon is nog wel een beginner met zijn warme water direct uit de kraan
Opso moet haar angsten overwinnen.quote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nu durft ze je al helemaal niet te meeten morgen
Dit klinkt enigszins zweverigquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is een hele wetenschap
[..]
Paxcon is nog wel een beginner met zijn warme water direct uit de kraan
maar er zijn toch meerdere kranen?quote:Op maandag 23 november 2015 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want een straal water geeft onvoldoende warmte af
Wat ben je ook een smerige pedofiel.quote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat zeg jijquote:Op maandag 23 november 2015 23:11 schreef EIan het volgende:
[..]
Wat ben je ook een smerige pedofiel.
ik vind dat jij stomme vragen steltquote:
Je begint nu al met de smoesjes. Je lijkt Jack wel op onze bijna-meet.quote:Op maandag 23 november 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja nou jongens als het net als vandaag een latertje op lab wordt dan kan ik niet komen
Ik vind mezelf best hygiënisch.quote:Op maandag 23 november 2015 23:11 schreef EIan het volgende:
[..]
Wat ben je ook een smerige pedofiel.
lolquote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind dat jij stomme vragen stelt
ik had ook domme kunnen zeggen, maar domme vragen bestaan niet
quote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef EIan het volgende:
[..]
Je begint nu al met de smoesjes. Je lijkt Jack wel op onze bijna-meet.
hahaha baasquote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had een valentijnskaart gekregen met de elementen WiFe.
Ik had het al van tevoren gezegd.quote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef EIan het volgende:
[..]
Je begint nu al met de smoesjes. Je lijkt Jack wel op onze bijna-meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |