Ik heb ooit aan Wieke gevraagd of ze een klap van de molen heeft gehad, dat vond ze grappig. Dat was het gesprek.quote:
Gvd ik dacht dat wij match warenquote:Op maandag 23 november 2015 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk worden we snel een match
maatjes van mij zijn ook helemaal in to the tinderquote:Op maandag 23 november 2015 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik had ooit een hele leuke tinderchick en date, de rest is janken.
quote:Op maandag 23 november 2015 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb ooit aan Wieke gevraagd of ze een klap van de molen heeft gehad, dat vond ze grappig. Dat was het gesprek.
ik mag niet meer tegen jou pratenquote:Op maandag 23 november 2015 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk worden we snel een match
Jij wordt mijn bruidje (ik wil namelijk ook wel elke week mee naar een bruiloft), Tjacka wordt mijn minnaarquote:Op maandag 23 november 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ik dacht dat wij match waren
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik mag niet meer tegen jou praten
jij zit ook in #teametsu
Iets met twee kampen en verschillende team. Weet ook nog niet precies wat.quote:
tinder is weinig meer aanquote:Op maandag 23 november 2015 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatjes van mij zijn ook helemaal in to the tinder
niks voor mij die shit
Uit welke teams kan ik kiezen?quote:Op maandag 23 november 2015 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met twee kampen en verschillende team. Weet ook nog niet precies wat.
Vaak gewoon daar voor de aandacht, niet voor serieuze dingen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
vrouwen doen nooit hun best om een gesprek op gang te houden, stelletje mislukte feministen
alleen in het buitenland gebruiktquote:Op maandag 23 november 2015 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tinder is weinig meer aan
2 jaar geleden was het leuk
Volgens mij was #TeamEtsu en #TeamAntiEtsuquote:Op maandag 23 november 2015 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit welke teams kan ik kiezen?
Ik ga voor #TeamJohannes
hahaquote:Op maandag 23 november 2015 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vaak gewoon daar voor de aandacht, niet voor serieuze dingen.
dat is middelbare school scheikunde, kan je ook een grap maken met positief geladen en negatief geladen enzo.quote:Op maandag 23 november 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn typisch en ik. Hij is het zuur en ik de base in ons leventje. Samen krijgen we neutrale kinders.
Alleen mensen die ooit chemie hebben gehad snappen dit.
Badumtss
quote:Op maandag 23 november 2015 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor #TeamJohannes
ik ben te laat helpquote:Op maandag 23 november 2015 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tinder is weinig meer aan
2 jaar geleden was het leuk
waarom ben ik zuurquote:Op maandag 23 november 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn typisch en ik. Hij is het zuur en ik de base in ons leventje. Samen krijgen we neutrale kinders.
Alleen mensen die ooit chemie hebben gehad snappen dit.
Badumtss
Ik weet te veel slechte chemie gerelateerde openingszinnenquote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is middelbare school scheikunde, kan je ook een grap maken met positief geladen en negatief geladen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |