ze hield zelfs een blaadje met mijn naam omhoogquote:
prima vraag, ik zou ook willen dat een meisje dat zou vragen als ik een frikandel speciaal zou willen. zou met haar trouwen als ik jou was.quote:Op maandag 23 november 2015 22:50 schreef Tjacka het volgende:
ik zei tegen een meisje op tinder dat als ze een frikandel zou zijn ze een frikandel speciaal zou zijn
ik kreeg een vraag met
met of zonder uitjes terug
dat vond ik een rare vraag
ik ben blond en sta ook vaak in het labquote:Op maandag 23 november 2015 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokkie is niet blond en fokker is te jong. Paxcon is lekker maar die is gay
wow heftigquote:Op maandag 23 november 2015 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze hield zelfs een blaadje met mijn naam omhoog
als knut vervelend deed stuurde ik da tnaar hem, dat maakte hem altijd rustig
rust zacht knutsan
rip
Ik haat chemie dus dit wordt niksquote:Op maandag 23 november 2015 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben blond en sta ook vaak in het lab
dit kan wel wat worden met onze FOK!relatie denk ik
Ze bedoeld met of zonder SOAquote:Op maandag 23 november 2015 22:50 schreef Tjacka het volgende:
ik zei tegen een meisje op tinder dat als ze een frikandel zou zijn ze een frikandel speciaal zou zijn
ik kreeg een vraag met
met of zonder uitjes terug
dat vond ik een rare vraag
ze heeft een kort pittig kapsel hoorquote:Op maandag 23 november 2015 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
prima vraag, ik zou ook willen dat een meisje dat zou vragen als ik een frikandel speciaal zou willen. zou met haar trouwen als ik jou was.
maar ik voel de chemiequote:Op maandag 23 november 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat chemie dus dit wordt niks
Veel te eng, dan moet je ook daadwerkelijk je mond bewegen enzo.quote:
oh ik weet al welke fotoquote:Op maandag 23 november 2015 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
alleen ik ben hem nu kwijt geloof ik
daar baal ik enorm van
Ik voel eerder opkomende virussen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ik voel de chemie
en ik kan het weten want ik studeer het
dit zou de wereld een heel veel betere plek makenquote:Op maandag 23 november 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
knut en cachet zijn met elkaar getrouwd en zijn in Japan gaan wonen
ik had ooit een hele leuke tinderchick en date, de rest is janken.quote:Op maandag 23 november 2015 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze heeft een kort pittig kapsel hoor
ik zei ook tegen een meisje
hoi
gefeliciteerd met je match met mij
goed gesprek enzo
beetje grapjes maken
nu stuurt ze alleen nog emojis terug
tinder is niks voor mij
ik ga grindr downloaden
Spannende mondbewegingen maken and she's yoursquote:Op maandag 23 november 2015 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel te eng, dan moet je ook daadwerkelijk je mond bewegen enzo.
Hopelijk worden we snel een matchquote:Op maandag 23 november 2015 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze heeft een kort pittig kapsel hoor
ik zei ook tegen een meisje
hoi
gefeliciteerd met je match met mij
goed gesprek enzo
beetje grapjes maken
nu stuurt ze alleen nog emojis terug
tinder is niks voor mij
ik ga grindr downloaden
dat heten vlinders in je buikquote:Op maandag 23 november 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voel eerder opkomende virussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |