HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien. Als ik een stok heb en aan het uiteinde heb ik een touwtje en 1 pringle kan ik jou zo de hele stad door leiden.
interessantquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is een hele wetenschap
[..]
Paxcon is nog wel een beginner met zijn warme water direct uit de kraan
Opso moet haar angsten overwinnen.quote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nu durft ze je al helemaal niet te meeten morgen
Dit klinkt enigszins zweverigquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is een hele wetenschap
[..]
Paxcon is nog wel een beginner met zijn warme water direct uit de kraan
maar er zijn toch meerdere kranen?quote:Op maandag 23 november 2015 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want een straal water geeft onvoldoende warmte af
Wat ben je ook een smerige pedofiel.quote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien. Als ik een stok heb en aan het uiteinde heb ik een touwtje en 1 pringle kan ik jou zo de hele stad door leiden.
dat zeg jijquote:Op maandag 23 november 2015 23:11 schreef EIan het volgende:
[..]
Wat ben je ook een smerige pedofiel.
ik vind dat jij stomme vragen steltquote:
Je begint nu al met de smoesjes. Je lijkt Jack wel op onze bijna-meet.quote:Op maandag 23 november 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja nou jongens als het net als vandaag een latertje op lab wordt dan kan ik niet komen
Ik vind mezelf best hygiënisch.quote:Op maandag 23 november 2015 23:11 schreef EIan het volgende:
[..]
Wat ben je ook een smerige pedofiel.
lolquote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind dat jij stomme vragen stelt
ik had ook domme kunnen zeggen, maar domme vragen bestaan niet
quote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef EIan het volgende:
[..]
Je begint nu al met de smoesjes. Je lijkt Jack wel op onze bijna-meet.
hahaha baasquote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had een valentijnskaart gekregen met de elementen WiFe.
Ik had het al van tevoren gezegd.quote:Op maandag 23 november 2015 23:12 schreef EIan het volgende:
[..]
Je begint nu al met de smoesjes. Je lijkt Jack wel op onze bijna-meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |