mwah het meot tussen warm en heet inzittenquote:Op maandag 23 november 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat heet water nog lekkerder is
kook jij of pak je t uit de kraan?quote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mwah het meot tussen warm en heet inzitten
jij gaat gewoon niels0 achternaquote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik tr jullie beiden doordat jullie mij pedo noemen
quote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
netflix and chill is bij jou dus uitstekend
is dat zoquote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
door koken voeg je energie toe aan het water
apartquote:
En wie ben jij om daarvoor te zorgen? Heb jou zo in mijn macht.quote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal er voor zorgen dat deze dame niemand van #TeamJohannes lastig valt
Ik hou wel van boeken. Films zijn mij een beetje te fake.quote:Op maandag 23 november 2015 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
apart
dat is het zelfde als mensen die zeggen dat ze niet van boeken houden
er zijn toch wel verhalen e.d. die je tof vindt?
Ain't no tellin'quote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
It look like we in love, but only on camera
only on camera
wat voor boeken?quote:Op maandag 23 november 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou wel van boeken. Films zijn mij een beetje te fake.
Het is een hele wetenschapquote:
Paxcon is nog wel een beginner met zijn warme water direct uit de kraanquote:Door het koken wordt het water verrijkt met energie en krijgt het een kwaliteit die in de ayurveda sukshma (= doordringend) wordt genoemd, die het mogelijk maakt om de fijne lichaamskanalen te reinigen doordat het water dieper in de fysiologie doordringt.
Regelmatig warm water drinken is een eenvoudige ayurvedische aanbeveling. Het tien minuten gekookte warme water stimuleert meteen agni, zodat de voeding tijdens de maaltijd beter kan worden verwerkt en opgenomen. Als het warme water tussen de maaltijden wordt gedronken, kan het bovendien de uitscheiding van in water oplosbare toxinen uit de dhatu’s (lichaamsweefsels) effectief ondersteunen.
Kruiden krijgen door het langere meekoken een extra effect. Door de geur en smaak hebben ze ook effect op de zintuigen.
Dat zullen we nog wel eens zien. Als ik een stok heb en aan het uiteinde heb ik een touwtje en 1 pringle kan ik jou zo de hele stad door leiden.quote:Op maandag 23 november 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En wie ben jij om daarvoor te zorgen? Heb jou zo in mijn macht.
Nu durft ze je al helemaal niet te meeten morgenquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien. Als ik een stok heb en aan het uiteinde heb ik een touwtje en 1 pringle kan ik jou zo de hele stad door leiden.
nee want een straal water geeft onvoldoende warmte afquote:Op maandag 23 november 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
wauw
dus als je je kraan op zn heetst zet, is jullie hele verdieping net een sauna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |