abonnement Unibet Coolblue
pi_157760696



Naam: Football Club Twente
Bijnamen: De Tukkers, The Reds
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Plaats: Enschede
Stadion: De Grolsch Veste
Complex: FC Twente-trainingscentrum te Hengelo (OV)
Capaciteit: 30.205
Voorzitter: Aldo van der Laan
Tech. Directeur: Ted van Leeuwen
Alg. Directeur: Onbekend sinds aftreden Jan van Halst
Trainer/Coach: René Hake (interim)
Topscorer: Blaise Nkufo (114)
Hoofdsponsor: Webprint.nl
Begroting: ¤ 36 miljoen (2015-2016)
Competitie: Eredivisie

quote:
FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.

Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv




Selectie 2015/2016:



quote:
1 Marsman, Nick (NED) Keeper
13 Plattel, Timo (NED) Keeper
16 Drommel, Joël (NED) Keeper
20 Stevens, Sonny (NED) Keeper

3 Uvini, Bruno (BRA) Verdediger
4 Katsikas, Giorgos (GRI) Verdediger
5 Schilder, Robert (NED) Verdediger
15 Andersen, Joachim (DEN) Verdediger
17 Ter Avest, Hidde (NED) Verdediger
25 Bijen, Peet (NED) Verdediger
28 Van der Lely, Jeroen (NED) Verdediger

8 Ebecilio, Kyle (NED) Middenvelder
10 Ziyech, Hakim (NED) Middenvelder
12 Hölscher, Tim (DUI) Middenvelder
14 Tapia, Renato (PER) Middenvelder
19 Eghan, Shadrach (GHA) Middenvelder
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Mokotjo, Kamohelo (ZAF) Middenvelder
23 Van der Heyden, Jelle (NED) Middenvelder

7 Ede, Chinedu (DUI), Aanvaller
9 Børven, Torgeir (NOR) Aanvaller
11 Corona, Jesús Manuel (MEX) Aanvaller
18 Zschusschen, Felitciano (NED) Aanvaller
19 Oosterwijk, Jari (NED) Aanvaller
26 Da Cruz, Alessio (NED) Aanvaller
27 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
99 Olaitan, Michael (NIG) Aanvaller
?? Agyepong, Thomas (GHA) Aanvaller
Openingspost is hier terug te vinden
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:01:57 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157794654
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_157795020
Het waren vijftig fantastische jaren.
pi_157795143
Mwoch, de samenwerking met Doyen trad in vóór third party bullshit verboden werd. Ze hebben wat dat betreft geen poot om op te staan.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157795180
Joop _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157795578
Hoogmoed komt voor ...
pi_157796029
Ik vind het eigenlijk wel mooi om te zien. De grootspraak van Joop riep al tijden vraagtekens bij de buitenwacht op, maar in Enschede slikten ze het als zoete koek. Wat, kritiek? Op onze Joop, hoe durven ze! Iets met het deksel keihard op de neus krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:50:20 #8
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_157796537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwoch, de samenwerking met Doyen trad in vóór third party bullshit verboden werd. Ze hebben wat dat betreft geen poot om op te staan.
maar als de KNVB om documenten heeft gevraagd en ze hebben maar de helft gegeven, dan kan het nog wel eens een heel raar vervolg krijgen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_157796862
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

maar als de KNVB om documenten heeft gevraagd en ze hebben maar de helft gegeven, dan kan het nog wel eens een heel raar vervolg krijgen
De helft verstrekt of misschien zelfs vervalste gegevens verstrekt aan de KNVB. Ik sluit niets uit.

Met de transfer van Ziyech heeft FC Twente al aangetoond schijt te hebben aan de regels van de KNVB, waarbij FC Twente wist dat deze transfer eigenlijk niet was toegestaan door de KNVB, maar Munsterman vroeg welke straf erop zou staan als hij deze transfer toch gewoon zou laten doorgaan, waarna Munsterman met alle liefde de bescheiden boete heeft afgetikt aan de KNVB.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157797589
Eredivisie, Jupiler League, whatever, dit is toch mijn Twente niet meer. Ik hecht meer waarde aan de jaren '90 en de eerste jaren in het Arke Stadion. Dit seizoen is echt het slechtste dat ik heb meegemaakt in de 23 jaar als seizoenskaarthouder. Niet perse qua spel, wel qua beleving....er zit totaal geen plezier in het team. Best vreemd wanneer je van je hobby je werk hebt kunnen maken. Gutierrez slaat echt alles. En maar op blijven stellen ivm financiële redenen. Maak dan ook een statement en zet hem op de tribune, die vent is toch niets meer waard nu.

Hoe ze nu spelen, zit nacompetitie er zeker in (als ze al niet door de KNVB naar de JL worden gezet). Op zich zou een jaar JL niet verkeerd zijn voor het imago van de club. Een jaartje in de luwte leuk aanvallend voetbal spelen voor de echte fans. Al zal het de schulden nog verder laten oplopen ivm minder recettes, sponsorinkomsten etc.

De een na beste oplossing is de lapzwansen zo snel mogelijk te verkopen en een trainer met ballen aan te trekken. Ik ben er van overtuigd dat wanneer de spelers die zichzelf boven de rest stellen (Zyech, Guti, Tapia) vertrekken, je de komende jaren kan bouwen aan een fris team dat leuk middenmootvoetbal kan spelen. De subtop komt dan wel weer in het zicht, maar verwacht niet dat dat binnen 3 of 4 jaar zal zijn.

Ik hoop dat supporters van andere team die hier komen lachen ook inzien dat er realistische fans zijn (het overgrote deel) en in ieder geval met die supporters een beetje op niveau kunnen proberen te discussiëren. Daar is immers zo'n topic voor heb ik me laten vertellen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Moody op 24-11-2015 21:32:36 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_157798177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:16 schreef Moody het volgende:
Eredivisie, Jupiler League, whatever, dit is toch mijn Twente niet meer. Ik hecht meer waarde aan de jaren '90 en de eerste jaren in het Arke Stadion. Dit seizoen is echt het slechtste dat ik heb meegemaakt in de 23 jaar als seizoenskaarthouder. Niet perse qua spel, wel qua beleving....er zit totaal geen plezier in het team. Best vreemd wanneer je van je hobby je werk hebt kunnen maken. Gutierrez slaat echt alles. En maar op blijven stellen ivm financiële redenen. Maak dan ook een statement en zet hem op de tribune, die vent is toch niets meer waard nu.

Hoe ze nu spelen, zit nacompetitie er zeker in (als ze al niet door de KNVB naar de JL worden gezet). Op zich zou een jaar JL niet verkeerd zijn voor het imago van de club. Een jaartje in de luwte leuk aanvallend voetbal spelen voor de echte fans. Al zal het de schulden nog verder laten oplopen ivm minder recettes, sponsorinkomsten etc.

De een na beste oplossing is de lapzwansen zo snel mogelijk te verkopen en een trainer met ballen aan te trekken. Ik ben er van overtuigd dat wanneer de spelers die zichzelf boven de rest stellen (Zyech, Guti, Tapia) vertrekken, je de komende jaren kan bouwen aan een fris team dat leuk middenmootvoetbal kan spelen. De subtop komt dan wel weer in het zicht, maar verwacht niet dat dat binnen 3 of 4 jaar zal zijn.

Ik hoop dat supporters van andere team die hier komen lachen ook inzien dat er realistische fans zijn (het overgrote deel) en in ieder geval met die supporters een beetje op niveau kunnen proberen te discussiëren.
Je ziet wel vaker bij clubs dat een jaartje JL niet eens zo slecht uitkomt. Even (financiële) orde op zaken stellen, weer eens de fans vermaken met aanvallend spel en punten, successupporters die oprotten. Kijk bijvoorbeeld een NEC, Willem II de laatste jaren. In het buitenland kan ik dan nog een Wolverhampton Wanderers, Portsmouth, Southampton opnoemen, waar orde op zaken werd gesteld en de fans weer omhoog konden kijken. Maar dat geldt voor ploegen die sowieso vaker in het rechterrijtje te vinden zijn, plus dat het dan wel maar bij een jaartje moet blijven. Dit jaar zou het goed kunnen dat een NAC of Go Ahead Eagles de sprong naar de Eredivisie niet zal maken, en de voorbeelden van een Sparta of gevallen grootheden in Engeland en Duitsland spreken voor zich...
pi_157798382
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:33 schreef Grifte het volgende:

[..]

Je ziet wel vaker bij clubs dat een jaartje JL niet eens zo slecht uitkomt. Even (financiële) orde op zaken stellen, weer eens de fans vermaken met aanvallend spel en punten, successupporters die oprotten. Kijk bijvoorbeeld een NEC, Willem II de laatste jaren. In het buitenland kan ik dan nog een Wolverhampton Wanderers, Portsmouth, Southampton opnoemen, waar orde op zaken werd gesteld en de fans weer omhoog konden kijken. Maar dat geldt voor ploegen die sowieso vaker in het rechterrijtje te vinden zijn, plus dat het dan wel maar bij een jaartje moet blijven. Dit jaar zou het goed kunnen dat een NAC of Go Ahead Eagles de sprong naar de Eredivisie niet zal maken, en de voorbeelden van een Sparta of gevallen grootheden in Engeland en Duitsland spreken voor zich...
Dat zou gevoelsmatig ook mijn idee zijn. Maar je vergeet voor het gemak dat Twente een torenhoge hypotheek op het stadion heeft en een zeker basisinkomen nodig heeft om break-even te kunnen draaien. Dat zal in de JL niet kunnen. De schulden zullen nog hoger oplopen en een faillissement is niet ondenkbaar.

Op zich is het best interessant om een stadion in eigen beheer te hebben. Feit is wel dat je moet zorgen dat je het stadion altijd vol hebt, vaak Europees speelt en winst maakt uit spelersverkopen. Als dat allemaal wegvalt en komt er geen suikeroom, rijke Chinees, Engelse club of gemeente die grond wil kopen, dan gaat het licht vroeg of laat gewoon uit.

Dit zeggende denk ik meteen dat het nooit zo ver zal lopen. Die #2 uit de Quote-500 moet toch een keer onverstandig worden en zijn miljarden over de balk willen smijten :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 21:45:26 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157798478
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:41 schreef Moody het volgende:

[..]

Dat zou gevoelsmatig ook mijn idee zijn. Maar je vergeet voor het gemak dat Twente een torenhoge hypotheek op het stadion heeft en een zeker basisinkomen nodig heeft om break-even te kunnen draaien. Dat zal in de JL niet kunnen. De schulden zullen nog hoger oplopen en een faillissement is niet ondenkbaar.

Op zich is het best interessant om een stadion in eigen beheer te hebben. Feit is wel dat je moet zorgen dat je het stadion altijd vol hebt, vaak Europees speelt en winst maakt uit spelersverkopen. Als dat allemaal wegvalt en komt er geen suikeroom, rijke Chinees, Engelse club of gemeente die grond wil kopen, dan gaat het licht vroeg of laat gewoon uit.

Dit zeggende denk ik meteen dat het nooit zo ver zal lopen. Die #2 uit de Quote-500 moet toch een keer onverstandig worden en zijn miljarden over de balk willen smijten :P
Inderdaad, hopen dat Wessels wat geld in Twente steekt zodra Aldo en de rest opgerot zijn.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:48:21 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_157798553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De helft verstrekt of misschien zelfs vervalste gegevens verstrekt aan de KNVB. Ik sluit niets uit.

Met de transfer van Ziyech heeft FC Twente al aangetoond schijt te hebben aan de regels van de KNVB, waarbij FC Twente wist dat deze transfer eigenlijk niet was toegestaan door de KNVB, maar Munsterman vroeg welke straf erop zou staan als hij deze transfer toch gewoon zou laten doorgaan, waarna Munsterman met alle liefde de bescheiden boete heeft afgetikt aan de KNVB.
Wat was er dan met die transfer? Heb ik gemist denk ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_157798585
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Inderdaad, hopen dat Wessels wat geld in Twente steekt zodra Aldo en de rest opgerot zijn.
Ik geloof niet dat Aldo daar nog voor zijn lol zit. Het is inderdaad wel dubbel omdat hij mede-verantwoordelijk is voor de rotzooi.

Maar het pleit wel voor hem dat hij het zinkende schip niet verlaat en pro-deo nog gaten probeert te dichten (o.a. met privégeld). Hij treft ook blaam, maar ik zou zo niet weten wie zijn taken nu moet overnemen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 21:50:43 #16
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157798615
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat was er dan met die transfer? Heb ik gemist denk ik.
Elke transfer die duurder dan 50k ofzo zou zijn mocht niet doorgaan tot de KNVB groen licht gaf. Munsterman telde miljoenen neer voor Ziyech en betaalde daarna de boete uit eigen zak.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 21:51:03 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157798621
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:49 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Aldo daar nog voor zijn lol zit. Het is inderdaad wel dubbel omdat hij mede-verantwoordelijk is voor de rotzooi.

Maar het pleit wel voor hem dat hij het zinkende schip niet verlaat en pro-deo nog gaten probeert te dichten (o.a. met privégeld). Hij treft ook blaam, maar ik zou zo niet weten wie zijn taken nu moet overnemen.
Nikste. Aldo zit daar voor z'n eigen geld en gaat op de oude voet verder.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:52:25 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_157798660
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Elke transfer die duurder dan 50k ofzo zou zijn mocht niet doorgaan tot de KNVB groen licht gaf. Munsterman telde miljoenen neer voor Ziyech en betaalde daarna de boete uit eigen zak.
Ah, zo.
Ja, die regels zijn natuurlijk papieren tijgers voor rijke mensen of clubs.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_157798721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nikste. Aldo zit daar voor z'n eigen geld en gaat op de oude voet verder.
Dat hoor ik vaker, maar ik denk dat dat iets te simpel is gedacht. Aldo kan die paar miljoen wel missen als hij daarmee zijn gezicht had kunnen redden. Hij heeft er de leeftijd niet voor om zich druk te maken om wat losse euro's (relatief gezien dan). Ik denk echt dat hij er nog met goede bedoelingen zit en dat ze op zoek zijn naar een vervanger. Maar zo eenvoudig zal het niet zijn om een capabel iemand te vinden die voor weinig loon verantwoordelijk wil zijn voor een vuilnisbelt op een actieve vulkaan.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_157799658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Inderdaad, hopen dat Wessels wat geld in Twente steekt zodra Aldo en de rest opgerot zijn.
Hoe komen jullie fct fans toch steeds bij Wessels. Die heeft al vaker aangegeven dat nooit te doen. Hij heeft zoveel geld dat hij het daar niet voor hoeft te laten, maar hij geeft het terecht uit aan goeie doelen.
pi_157799931
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hoe komen jullie fct fans toch steeds bij Wessels. Die heeft al vaker aangegeven dat nooit te doen. Hij heeft zoveel geld dat hij het daar niet voor hoeft te laten, maar hij geeft het terecht uit aan goeie doelen.
Die lening die Vitesse heeft gered bedoel je? :D

Nou ja, Wessels is een man van de regio en we mogen dromen toch?

Al zou ik het logischer vinden wanneer hij Twente geen cent zou geven. Geld weggooien in de bodemloze put van Twente is totaal onzinnig op het moment. Daar hoeft je geen 60 jarige zakenman voor te zijn om dat te begrijpen. Laat Twente eerst maar met een goed plan voor de komende jaren komen.

Jullie clubje doet het overigens erg goed. Toch nog iets om trots op te zijn in Twente op dit moment.

[ Bericht 1% gewijzigd door Moody op 24-11-2015 22:34:16 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_157800251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef Moody het volgende:

[..]

Die lening die Vitesse heeft gered bedoel je? :D

Nou ja, Wessels is een man van de regio en we mogen dromen toch?

Al zou ik het logischer vinden wanneer hij Twente geen cent zou geven. Geld weggooien in de bodemloze put van Twente is totaal onzinnig op het moment. Daar hoeft je geen 60 jarige zakenman voor te zijn om dat te begrijpen. Laat Twente eerst maar met een goed plan voor de komende jaren komen.

Jullie clubje doet het overigens erg goed. Toch nog iets om trots op te zijn in Twente op dit moment.
Enige waar Wessels ooit qua sport wat instopte was Exvelsior, maar daar doet hij ook vrij weinig meer mee. Als hij jullie zal willen had hij dat al wel gedaan natuurlijk. Die vent kan zelfs een miljard weggeven en hij voelt er dan nog niks van.
pi_157800270
aldo stapt op jongens
pi_157800279
FardauW twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 22:39:37 Van der Laan stapt op #fctwente reageer retweet
pi_157800322
Even snel het zinkende schip verlaten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157800325
Dat dus. Nou. Euhm. Wat nu? Ik zie het nu wel echt heel somber in.

http://www.fctwente.nl/bl(...)nte-per-direct-neer/
For great justice!
pi_157800338
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
Even snel het zinkende schip verlaten.
Met Kapitein Munsterman aan het roer heeft de Titanic volop de ijsberg geraakt maar het orkest onder leiding van dirigent Aldo speelde nog door. Tot nu.
For great justice!
pi_157800384
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Met Kapitein Munsterman aan het roer heeft de Titanic volop de ijsberg geraakt maar het orkest onder leiding van dirigent Aldo speelde nog door. Tot nu.
Aldo vind ik een vermakelijke dorpspastoor
pi_157800410
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Met Kapitein Munsterman aan het roer heeft de Titanic volop de ijsberg geraakt maar het orkest onder leiding van dirigent Aldo speelde nog door. Tot nu.
Het is nog even wachten tot Ziyech in januari het vlot loslaat
pi_157800418
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
aldo stapt op jongens
goed nieuws voor twente.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 24 november 2015 @ 22:45:47 #31
408813 crew  trein2000
pi_157800423
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:45 schreef Grifte het volgende:

[..]

Het is nog even wachten tot Ziyech in januari het vlot loslaat
Als we dan nog bestaan...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_157800427
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Met Kapitein Munsterman aan het roer heeft de Titanic volop de ijsberg geraakt maar het orkest onder leiding van dirigent Aldo speelde nog door. Tot nu.
MY HEART WILL GO ON

GO ON

GO ON
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 22:46:54 #33
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157800451
Doei Aldo. Niemand gaat je missen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157800459
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Als we dan nog bestaan...
Doorstart maken als SC Enschede.
BFF met GGMM
pi_157800475
Wordt er ook nog iets tegen Joop Munsterman gedaan of kan die vrolijk doorfeesten in de wijken?
pi_157800509
Twente is op sterven na dood.
Rossoneri siamo noi.
pi_157800513
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doorstart maken als SC Enschede.
Ze hadden toch dat Fanny Blankers Koenstadion gekocht? Kunnen ze daar mooi in spelen. Heracles in de Grolsch Veste. Probleem opgelost.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157800516
Ach kopop, ik heb het zelfde doorgemaakt als supporter van AZ van kleine jongen en het kampioenschap van 1980, de uitverkoop, de eerstedivisie, en uiteindelijke prachtige europacup wedstrijden en het kampioenschap, gelukkig is AZ nu lekker stabiel, en kan men weer naar boven kijken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_157800533
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doorstart maken als SC Enschede.
Dat gaat in België wel makkelijker. Stamnummertje opkopen van een andere club die op een respectabel niveau speelt, en klaar is kees.
pi_157800553
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze hadden toch dat Fanny Blankers Koenstadion gekocht? Kunnen ze daar mooi in spelen. Heracles in de Grolsch Veste. Probleem opgelost.
Kan PEC Zwolle desnoods in dat Heracles-stadion spelen als het kantoorstadion uitgebrand is.
pi_157800581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:49 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dat gaat in België wel makkelijker. Stamnummertje opkopen van een andere club die op een respectabel niveau speelt, en klaar is kees.
Klopt, blij dat dat hier niet kan eigenlijk.
BFF met GGMM
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 22:52:23 #42
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157800608
:'(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157800630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doei Aldo. Niemand gaat je missen.
Vergeet niet dat het geld van Aldo de enige reden is dat de club nog bestaat. Kan de club de salarissen nu nog betalen zonder dat Aldo bankje speelt?
For great justice!
pi_157800653
Ooit zei Henk Kesler er is maar plek voor een club in Twente. Krijgt hij toch nog gelijk.
pi_157800663
Ik heb niks met Twente maar die club was lekker bezig tot 5 jaar terug.. Als die bestuurders het niet zo hoog in de bol hadden gekregen had je nu een stabiele subtopper gehad. Heb ook nooit begrepen waarom die idioten de hypotheek op het stadion zo snel wilden aflossen.. was helemaal niet nodig.
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:55:19 #46
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157800700
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef Q. het volgende:
Dat dus. Nou. Euhm. Wat nu? Ik zie het nu wel echt heel somber in.

http://www.fctwente.nl/bl(...)nte-per-direct-neer/
Klinkt alsof hij 'betrapt' is.

Een doorstart maken als FC Twentuh? VV Twente?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157800947
JeanPaulRison twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 23:04:05 Als de licentie van FC Twente nu wordt ingetrokken loopt Ajax 2 punten uit op Feyenoord en kunnen we #KNJB weer van stal halen. #KNJB reageer retweet
Strak plan.
pi_157801038
Al heb ik geen sympathie voor fc twente, vind het wel vervelend voor de echte supporters.

Denk dat een bankroet meer voor de hand ligt dan een puntenaftrek/ degradatie.

Failliete clubs moet niemand willen, maar hier stapt geen enkele bank meer in.
Hell To The Liars
pi_157801055
Bah wat erg voor de supporters dit, hopelijk vallen de maatregelen voor jullie club mee. Maar wat een puinhoop, dood en doodziek :(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157801104
Van het weekend maar wat geld zetten op Willem II or Draw. Twente gaat nooit winnen zaterdag.
Rossoneri siamo noi.
pi_157801115
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
JeanPaulRison twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 23:04:05 Als de licentie van FC Twente nu wordt ingetrokken loopt Ajax 2 punten uit op Feyenoord en kunnen we #KNJB weer van stal halen. #KNJB reageer retweet
Strak plan.
ik stem voor
  Redactie Sport dinsdag 24 november 2015 @ 23:27:17 #52
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157801475
Lucky Ajax.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157801501
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucky Ajax.
denken aan de toekomst heet dat

weer de 0 voor Jasper en co _O_
pi_157801510
Eigenlijk vind ik deze ophef wel prima, als het maar zorgt voor een nieuwe start.
Het is toch al kut, laat het dan maar volkomen kut zijn.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_157801530
Ik, als Feyenoorder, gun Ajax van harte die 2 puntjes extra als dat de ondergang van FC Twente betekent. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157801750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik, als Feyenoorder, gun Ajax van harte die 2 puntjes extra als dat de ondergang van FC Twente betekent. ^O^
Je bent van 1981, net als ik. Waarom was Twente een bedreiging voor jouw clubje in het verleden?
Volgens mij keken we jarenlang tegen Feyenoord op. Twente is een arbeidersclub, net als Feyenoord. Textiel, havenindustrie. Laaggeschoolde mensen. Totaal iets anders dan die plebs van Ajax of die club die bestaat dankzij Philips. Ik snap niet zo goed de rancune tegen een vergelijkbare club, zeker nu die club dezelfde problemen heeft als Feyenoord pas geleden had.
De media spelen een grote rol in de beeldvorming denk ik.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  dinsdag 24 november 2015 @ 23:42:08 #57
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157801865
Ik gok op -12 punten.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 24 november 2015 @ 23:42:43 #58
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157801878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:36 schreef Moody het volgende:

[..]

Je bent van 1981, net als ik. Waarom was Twente een bedreiging voor jouw clubje in het verleden?
Volgens mij keken we jarenlang tegen Feyenoord op. Twente is een arbeidersclub, net als Feyenoord. Textiel, havenindustrie. Laaggeschoolde mensen. Totaal iets anders dan die plebs van Ajax of die club die bestaat dankzij Philips. Ik snap niet zo goed de rancune tegen een vergelijkbare club, zeker nu die club dezelfde problemen heeft als Feyenoord pas geleden had.
De media spelen een grote rol in de beeldvorming denk ik.
Zowel Ajax als Feyenoord zijn in principe volksclubs hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_157802017
Gewoon -8 punten geven zodat DGS niet meer laatste staat. :D
pi_157802167
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zowel Ajax als Feyenoord zijn in principe volksclubs hoor.
Ja, in de basis zijn de meeste clubs volksclubs. De uitstraling verschilt alleen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_157802531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:15 schreef Caland het volgende:
Joop _O_
  woensdag 25 november 2015 @ 00:55:05 #62
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_157802796
Door al deze berichten moet ik ineens weer denken aan die uitzending van VI, waar Joop alles zat goed te praten.
Bedankt Hans.
pi_157803633
godverdomme, wanneer eindigt die shit een keer?! :X weet niet of de licentie echt in gevaar is, maar van gedwongen degradatie of zodanig puntenaftrek dat je toch wel degradeert word je niet heel vrolijk...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_157803674
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 00:55 schreef bascross het volgende:
Door al deze berichten moet ik ineens weer denken aan die uitzending van VI, waar Joop alles zat goed te praten.
Moet je voor de grap eens terugkijken. Hier een kort stukje:

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_157803678
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 06:56 schreef ReMcOrE het volgende:
godverdomme, wanneer eindigt die shit een keer?! :X weet niet of de licentie echt in gevaar is, maar van gedwongen degradatie of zodanig puntenaftrek dat je toch wel degradeert word je niet heel vrolijk...
Als het waar is dat er documenten zijn achtergehouden waarin dingen staan die niet door de beugel kunnen, is puntenaftrek het meest gunstige scenario voor FC Twente. Dan mag je echt in je handjes knijpen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 25 november 2015 @ 07:47:31 #66
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_157803804
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens terugkijken. Hier een kort stukje:

Puur genieten dit :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 25 november 2015 @ 07:48:08 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_157803810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als het waar is dat er documenten zijn achtergehouden waarin dingen staan die niet door de beugel kunnen, is puntenaftrek het meest gunstige scenario voor FC Twente. Dan mag je echt in je handjes knijpen.
Klopt. Maar ja, wat gaan ze anders doen? Een boete opleggen? Kale kip enzo.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_157803903
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt. Maar ja, wat gaan ze anders doen? Een boete opleggen? Kale kip enzo.
Intrekken licentie. Daarna mag je terugkeren in de 5e klasse, net als RBC heeft gedaan.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_157803930
Jammer voor de fans, die goudzoekers onder leiding van demagoog Joop hebben de ziel van de club verkocht. Leuk zo'n kampioenschap, maar het betekent uiteindelijk het doodvonnis omdat er nog meer grrotheidswaanzin door ontstond.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 25 november 2015 @ 08:11:40 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157803948
dat er toch iedere keer weer van dat soort mensen opstaan en de gelegenheid krijgen, is Joop al geëmigreerd?
  woensdag 25 november 2015 @ 08:22:19 #71
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157804017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens terugkijken. Hier een kort stukje:

Toch heeft hij wel een punt m.b.t. het stadion dat in eigen beheer is. Die hypotheeklast geeft een vertekend beeld.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_157804080
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt. Maar ja, wat gaan ze anders doen? Een boete opleggen? Kale kip enzo.
Transferverbod opleggen van 1 of 2 seizoenen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157804132
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Toch heeft hij wel een punt m.b.t. het stadion dat in eigen beheer is. Die hypotheeklast geeft een vertekend beeld.
Tot men in de JL terecht komt en er nog geen 10.000 man in dat stadion zitten bij wedstrijden, dan haal je nooit meer voldoende inkomsten (denk ook aan lagere tv- en sponsorgelden) om die hypotheek af te betalen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157804134
Jaartje JL zal jullie goed doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 25 november 2015 @ 08:42:35 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157804160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaartje JL zal jullie goed doen.
dat zal meer dan een jaar worden
pi_157804196
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaartje JL zal jullie goed doen.
JL geeft zo weinig inkomsten dat je bijna gegarandeerd op de fles gaat in combinatie met zo'n schuldenlast. JL is einde oefening.
For great justice!
pi_157804198
En het lijkt me eerder de doodsteek dan dat het goed zou zijn.

edit: wat Q zegt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157804534
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:46 schreef Q. het volgende:

[..]

JL geeft zo weinig inkomsten dat je bijna gegarandeerd op de fles gaat in combinatie met zo'n schuldenlast. JL is einde oefening.
Twente gaat echt niet kapot. Club is daar veel te groot voor. Dan stapt er wel een rijke stinkerd in.
pi_157804540
Alleen dan kun je wel je ziel kwijtraken zoals Vitesse.
  woensdag 25 november 2015 @ 09:23:19 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_157804563
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Twente gaat echt niet kapot. Club is daar veel te groot voor. Dan stapt er wel een rijke stinkerd in.
Dat betwijfel ik, maar ik hoop wel dat er een oplossing komt waardoor Twente blijft bestaan en niet enkel omdat het gunstiger is voor mijn club. :')
pi_157805574
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Twente gaat echt niet kapot. Club is daar veel te groot voor. Dan stapt er wel een rijke stinkerd in.
Net als bij Roda
http://www.vi.nl/nieuws/l(...)emt-roda-jc-over.htm

Mjah... erg jammer voor iedereen die dacht wat moois te hebben en er 'ingeluisd' is
denk dat menig supporter liever jarenlang voor plek 5 tot 10 zou hebben gespeeld en de titel in had geleverd dan dit.
  woensdag 25 november 2015 @ 11:14:33 #82
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157806170
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Twente gaat echt niet kapot. Club is daar veel te groot voor. Dan stapt er wel een rijke stinkerd in.
Welke rijke stinkerd heeft er zin in om 80 miljoen te investeren om op 0,0 te komen?

Nee, dan zou diegene eerder die 80 miljoen in een club pompen zonder schulden, dan ben je meteen al Nederlandse top.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_157807181
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Twente gaat echt niet kapot. Club is daar veel te groot voor. Dan stapt er wel een rijke stinkerd in.
Dat wordt geregeld gezegd, dat Twente zo'n grote club is. Maar hoe groot is Twente nu eigenlijk?

Ik zie er in potentie, op de lange termijn, niet meer dan een structurele subtopper / middenmoter in, structureel spelend tussen plek 6 t/m 12.

Dan is Twente wel een erg dure club om op dat niveau te komen en zijn er leukere en betere speeltjes te vinden voor rijke stinkerds.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157807409
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat wordt geregeld gezegd, dat Twente zo'n grote club is. Maar hoe groot is Twente nu eigenlijk?

Ik zie er in potentie, op de lange termijn, niet meer dan een structurele subtopper / middenmoter in, structureel spelend tussen plek 6 t/m 12.

Dan is Twente wel een erg dure club om op dat niveau te komen en zijn er leukere en betere speeltjes te vinden voor rijke stinkerds.
Er zijn genoeg rijke Tukkers natuurlijk
  woensdag 25 november 2015 @ 12:10:02 #85
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157807448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:14 schreef satecl het volgende:

[..]

Welke rijke stinkerd heeft er zin in om 80 miljoen te investeren om op 0,0 te komen?

Nee, dan zou diegene eerder die 80 miljoen in een club pompen zonder schulden, dan ben je meteen al Nederlandse top.
Waarom zou je 80 miljoen moeten investeren? :') Afgezien van het feit dat dit kort- en langlopende schulden zijn, hoef je alleen maar zoveel te investeren dat de club per saldo weer quitte draait en zelf weer aan de verplichtingen kan voldoen. Het is niet dat de club geen inkomsten heeft.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 25 november 2015 @ 12:28:45 #86
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157807856
Ik heb vanmorgen het filmpje van Joop bij VI nog even zitten kijken. Wat een rat, eigenlijk.
pi_157809301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarom zou je 80 miljoen moeten investeren? :') Afgezien van het feit dat dit kort- en langlopende schulden zijn, hoef je alleen maar zoveel te investeren dat de club per saldo weer quitte draait en zelf weer aan de verplichtingen kan voldoen. Het is niet dat de club geen inkomsten heeft.
Inkomsten zijn natuurlijk wel minder dan de uitgaven. Dat gaat erg lang duren om terug te verdienen. Zeker nu de 2e ring zowat gesloten kan worden.
pi_157809995

En andersom in 5 jaar. Ook een prestatie.
For great justice!
pi_157810218
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:03 schreef Q. het volgende:
En andersom in 5 jaar. Ook een prestatie.
Juist niet, zo blijkt nu.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157811130
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat wordt geregeld gezegd, dat Twente zo'n grote club is. Maar hoe groot is Twente nu eigenlijk?

Ik zie er in potentie, op de lange termijn, niet meer dan een structurele subtopper / middenmoter in, structureel spelend tussen plek 6 t/m 12.

Dan is Twente wel een erg dure club om op dat niveau te komen en zijn er leukere en betere speeltjes te vinden voor rijke stinkerds.
Ligt eraan wat voor definitie je aan groot hangt. Supporters aantallen in het stadion? Plek op de ranglijst? Begroting? Spelers? Hangen verschillende factoren aan vast.
pi_157812479
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:55 schreef d1ce het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor definitie je aan groot hangt. Supporters aantallen in het stadion? Plek op de ranglijst? Begroting? Spelers? Hangen verschillende factoren aan vast.
Al die factoren spelen mee. FC Twente ontbeert gewoon een status die de top 3 wel heeft, en vind ik qua potentie in achterland / regio, supporters, begroting etc. zeker niet de 4de club van Nederland, maar zoals ik al zei een prima club voor plek 6 t/m 12 ofzo. Ik vind Twente wat dat betreft vergelijkbaar met een Heerenveen en Groningen bijvoorbeeld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157813873
Wel bijzonder hoe Joop Munsterman die club naar de top heeft gebracht, toen veel te grote ideeen heeft gekregen en ze volledig naar de kloten heeft geholpen.
  woensdag 25 november 2015 @ 16:55:13 #93
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157814012
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:28 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb vanmorgen het filmpje van Joop bij VI nog even zitten kijken. Wat een rat, eigenlijk.
Hij zou pas een rat zijn geweest als hij er op één of andere manier aan verdiend had. Nu is hij gewoon een megalomane, egocentrische verkrachter van een voetbalclub. Dat is iets anders.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157814557
Hij heeft er vast aan verdient.
For great justice!
pi_157814577
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:18 schreef Q. het volgende:
Hij heeft er vast aan verdient.
Zal mij ook niks verbazen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157814627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Al die factoren spelen mee. FC Twente ontbeert gewoon een status die de top 3 wel heeft, en vind ik qua potentie in achterland / regio, supporters, begroting etc. zeker niet de 4de club van Nederland, maar zoals ik al zei een prima club voor plek 6 t/m 12 ofzo. Ik vind Twente wat dat betreft vergelijkbaar met een Heerenveen en Groningen bijvoorbeeld.
Wie is er dan wel de 4e of 5e club van NL? ADO of Utrecht? Daar doet Twente echt niet voor onder.
BFF met GGMM
pi_157814726
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wie is er dan wel de 4e of 5e club van NL? ADO of Utrecht? Daar doet Twente echt niet voor onder.
AZ en Vitesse?
pi_157814747
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

AZ en Vitesse?
Op basis waarvan zouden die boven Twente moeten staan? AZ heeft ook geen grote achterban en Vitesse is niks zonder roebels en Chelsea. Die spelen nota bene wekelijks in een leeg stadion...
BFF met GGMM
pi_157814771
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op basis waarvan zouden die boven Twente moeten staan? AZ heeft ook geen grote achterban en Vitesse is niks zonder roebels en Chelsea. Die spelen nota bene wekelijks in een leeg stadion...
Oh, achterbantechnisch gezien dus.

Wat is jouw definitie van 'grote' achterban?
pi_157814786
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Oh, achterbantechnisch gezien dus.

Wat is jouw definitie van 'grote' achterban?
Nee, het ging om de combi van verschillende zaken. Achterban was er daar één van. Waarbij je achterban zowel in supporters als in ondersteunende bedrijven kunt verdelen.
BFF met GGMM
pi_157814808
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, het ging om de combi van verschillende zaken. Achterban was er daar één van. Waarbij je achterban zowel in supporters als in ondersteunende bedrijven kunt verdelen.
Daarbij zou ik nou niet meteen FC Twente opschrijven.
pi_157814828
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

AZ en Vitesse?
Kom op man Twente is veel groter dat zie je toch zelf ook wel?
pi_157814829
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daarbij zou ik nou niet meteen FC Twente opschrijven.
Nope, maar Vitesse, ADO, Utrecht, Heerenveen, Groningen en AZ ook niet. Ik denk dat we tot de conclusie kunnen komen dat NL geen 4e en 5e club heeft. Na de top 3 begint het bij nummer 6...
BFF met GGMM
pi_157814846
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nope, maar Vitesse, ADO, Utrecht, Heerenveen, Groningen en AZ ook niet. Ik denk dat we tot de conclusie kunnen komen dat NL geen 4e en 5e club heeft. Na de top 3 begint het bij nummer 6...
Klopt.
pi_157814865
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nope, maar Vitesse, ADO, Utrecht, Heerenveen, Groningen en AZ ook niet. Ik denk dat we tot de conclusie kunnen komen dat NL geen 4e en 5e club heeft. Na de top 3 begint het bij nummer 6...
Twente is echt wel de nummer 4 qua alles. Als Jopie niet zo raar deed waren ze dat nog steeds.
pi_157815506
Hopelijk blijft de straf bij een gedwongen degradatie naar de Jupiler League, i.p.v. het verliezen van de licentie. Degraderen zit er toch al dik in met de huidige sportieve prestaties :P
pi_157818263
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 18:11 schreef Breekfast het volgende:
Hopelijk blijft de straf bij een gedwongen degradatie naar de Jupiler League, i.p.v. het verliezen van de licentie. Degraderen zit er toch al dik in met de huidige sportieve prestaties :P
Komt op hetzelfde neer. In beide gevallen gaan ze failliet.

Ze zouden eens de daders moeten straffen i.p.v. de supporters.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 25 november 2015 @ 19:51:26 #108
408813 crew  trein2000
pi_157818386
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef Moody het volgende:

[..]

Komt op hetzelfde neer. In beide gevallen gaan ze failliet.

Ze zouden eens de daders moeten straffen i.p.v. de supporters.
Dat kan maar op 1 manier vermoed ik. Dan moet Twente NU aangifte doen tegen beide heren.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_157818495
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat kan maar op 1 manier vermoed ik. Dan moet Twente NU aangifte doen tegen beide heren.
Als Twente inderdaad kan bewijzen dat x en y verantwoordelijk waren voor dit bedrog, dan zou je verwachten dat de KNVB dat meeneemt in haar straf.
Ik denk ook niet dat de KNVB erbij gebaat is om een club te laten omvallen die in potentie over enkele jaren weer een goede eredivisieploeg zal zijn met een goed gevuld stadion.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_157819790
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat kan maar op 1 manier vermoed ik. Dan moet Twente NU aangifte doen tegen beide heren.
Wie is Twente in deze? De personen die het geflikt hebben waren Twente en de personen die hen hadden moeten controleren zitten er nu nog. Die laatsten hebben hun werk dus niet goed gedaan en zouden nu Joop en cs. moeten aanklagen?

Ik denk dat alleen de KNVB het kan eigenlijk.
BFF met GGMM
  woensdag 25 november 2015 @ 21:05:25 #111
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_157820595
Z
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:42 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wie is Twente in deze? De personen die het geflikt hebben waren Twente en de personen die hen hadden moeten controleren zitten er nu nog. Die laatsten hebben hun werk dus niet goed gedaan en zouden nu Joop en cs. moeten aanklagen?

Ik denk dat alleen de KNVB het kan eigenlijk.
Je bedoelt dat de KNVB Munsterman en v.d. Laan aanklaagt? Wat een onzin, jullie hebben toch een RvC. Iedereen kon het mijlenver zien aankomen dat het verkeerd zou gaan. Die transfer van Ziyech is toch een teken aan de wand. Alleen voor dat geintje was puntaftrek niet meer dan terecht geweest.

Dat het zover is gekomen is sneu voor de supporters, en die niet die mensen die 5 jaar geleden schreeuwden "Helemaal niets in Amsterdam" maar voor die mensen die er al veel langer komen.

Misschien is het maar beter als de licentie wordt ingetrokken, beter dat dan een paar jaar modderen in de JL en dan alsnog failliet gaan. 1 voordeel je kunt dan wel helemaal op 0 beginnen.

[ Bericht 7% gewijzigd door kevin33 op 25-11-2015 21:10:58 ]
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_157820733
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:05 schreef kevin33 het volgende:
Z

[..]

Je bedoelt dat de KNVB Munsterman en v.d. Laan aanklaagt? Wat een onzin, jullie hebben toch een RvC. Iedereen kon het mijlenver zien aankomen dat het verkeerd zou gaan. Die transfer van Ziyech is toch een teken aan de wand. Alleen voor dat geintje was puntaftrek niet meer dan terecht geweest.

Dat het zover is gekomen is sneu voor de supporters, en die niet die mensen die 5 jaar geleden schreeuwden "Helemaal niets in Amsterdam" maar voor die mensen die er al veel langer komen.
Jullie?

Ik bedoel te zeggen dat ze bij Twente allemaal medeschuldig zijn. Eventueel zou de KNVB iets kunnen doen als hun regels overtreden zijn?
BFF met GGMM
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 25 november 2015 @ 21:30:48 #113
408813 crew  trein2000
pi_157821536
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:42 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wie is Twente in deze? De personen die het geflikt hebben waren Twente en de personen die hen hadden moeten controleren zitten er nu nog. Die laatsten hebben hun werk dus niet goed gedaan en zouden nu Joop en cs. moeten aanklagen?

Ik denk dat alleen de KNVB het kan eigenlijk.
De BV FC Twente 1965 moet aangifte doen wegens onbehoorlijk bestuur/fraude. De KNVB kan dat niet eens.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 25 november 2015 @ 21:58:34 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157822561
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157824169
quote:
Je ziet steeds Aldo bedenkelijk kijken wanneer Joop aan het woord is. Ik zeg eerlijk dat ik Joop altijd geloofd heb en vele mensen met mij. Zo ook vrijwel de gehele media.

Joop heeft jarenlang erg goede dingen gedaan voor de club. Die laatste wedstrijd in de Arena dat het 2e kampioenschap op rij zou hadden kunnen worden....dat heeft ze genekt. Vanaf toen is Joop losgeslagen. Ze hebben gaten proberen te dichten met risicovol vermogen. Van kwaad tot erger en niemand die het kon stoppen dankzij Joop.

Bedankt Joop, voor de opleving van de club.
Bedankt Joop, voor de afbraak van de club.

Ik ben overtuigd dat het wel goed komt, mede door de supporters.
http://www.tubantia.nl/sp(...)er-de-club-1.5476601
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_157825025
Gewoon doen. Ze kunnen het beide wel hebben.

http://www.tubantia.nl/sp(...)n-der-laan-1.5478836
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 25 november 2015 @ 23:19:32 #117
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157825055
Een mortuarium is jaloers hoeveel lijken wij in de kast hebben...
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator donderdag 26 november 2015 @ 00:13:22 #118
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157826136
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:18 schreef Moody het volgende:
Gewoon doen. Ze kunnen het beide wel hebben.

http://www.tubantia.nl/sp(...)n-der-laan-1.5478836
Nice _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 26 november 2015 @ 00:21:55 #119
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157826266
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Inkomsten zijn natuurlijk wel minder dan de uitgaven. Dat gaat erg lang duren om terug te verdienen. Zeker nu de 2e ring zowat gesloten kan worden.
De inkomsten zijn op dit moment hoger dan de uitgaven. Tenminste dat is waarom er gesaneerd is en wat van den Belt heeft aangegeven.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 26 november 2015 @ 07:25:02 #120
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157828241
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:43 schreef Moody het volgende:
Ik ben overtuigd dat het wel goed komt, mede door de supporters.
http://www.tubantia.nl/sp(...)er-de-club-1.5476601
Ik vrees zelf voor Twente dat door Joop's grootheidswaanzin Vak P niet genoeg is, en de club meer supporters in het stadion nodig heeft dan er uiteindelijk over zullen blijven.
pi_157828502
Doyen is iig afgekocht dus die zijn weg:

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)t-met-Doyen-af.dhtml
For great justice!
  donderdag 26 november 2015 @ 08:29:05 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157828537
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:23 schreef Q. het volgende:
Doyen is iig afgekocht dus die zijn weg:

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)t-met-Doyen-af.dhtml
wanneer hebben ze dat gedaan?
pi_157828621
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

wanneer hebben ze dat gedaan?
Ik gok op gisteren. Bron is de Bans:

http://www.tubantia.nl/sp(...)t-doyen-af-1.5479305
For great justice!
  donderdag 26 november 2015 @ 08:48:14 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157828688
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik gok op gisteren. Bron is de Bans:

http://www.tubantia.nl/sp(...)t-doyen-af-1.5479305
Beter laat dan nooit maar het is wel te laat om sancties te voorkomen denk ik
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 november 2015 @ 09:01:44 #125
186611 Haags
pi_157828834
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:23 schreef Q. het volgende:
Doyen is iig afgekocht dus die zijn weg:

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)t-met-Doyen-af.dhtml
Met welk geld? :')
Zonder wrijving geen glans
pi_157828846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit maar het is wel te laat om sancties te voorkomen denk ik
er zullen inderdaad wel sancties volgen, maar dit afkopen zal samen met het inmiddels weg zijn van figuren uit het verleden en het wel op schema liggen met het huidige financiële plan van aanpak wel bijdragen aan een wat positiever beeld...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_157829088
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Met welk geld? :')
Ze zullen het bonnetje wel inleveren bij Aldo. Maar goed. Positieve nieuws: van Doyen zijn we echt af.
For great justice!
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 november 2015 @ 09:25:04 #128
186611 Haags
pi_157829095
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:23 schreef Q. het volgende:

[..]

Ze zullen het bonnetje wel inleveren bij Aldo. Maar goed. Positieve nieuws: van Doyen zijn we echt af.
Dat laatste is zeker positief ^O^
Zonder wrijving geen glans
pi_157829102
Aldo weg, Doyen weg, alleen maar goed nieuws deze week. :7
For great justice!
pi_157830547
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:25 schreef Q. het volgende:
Aldo weg, Doyen weg, licentie weg, alleen maar goed nieuws deze week. :7
  donderdag 26 november 2015 @ 11:26:31 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157831012
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:25 schreef Q. het volgende:
Aldo weg, Doyen weg, alleen maar goed nieuws deze week. :7
Aldo heeft er wel veel geld ingestopt, ook al is hij medeveroorzaker van de problemen
pi_157831511
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 10:58 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat dit Twente de licentie gaat kosten.

Hooguit een transferverbod voor 1 of 2 seizoenen, een hoge boete en 6 tot 12 punten in mindering.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157831953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat dit Twente de licentie gaat kosten.

Hooguit een transferverbod voor 1 of 2 seizoenen, een hoge boete en 6 tot 12 punten in mindering.
En dus faillisement. Twente kan niet financieel overleven in de JL. JL = failliet.
For great justice!
pi_157832593
Ik dacht dat de KNVB gisteren met een sanctie zou komen?
  donderdag 26 november 2015 @ 13:34:22 #135
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157833204
Hopelijk, nu we van Doyen af zijn, is de KNVB een beetje mild voor ons en gaan ze achter Muntjesman en Van der Laan aan.

Sjaffie zijn we helaas kwijt deze winter. Had voor mij anders de vervanger voor Ziyech mogen worden. Als hij z'n goeie dagen heeft is hij lekker beweeglijk en heeft hij goed overzicht.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_157833268
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Hopelijk, nu we van Doyen af zijn, is de KNVB een beetje mild voor ons en gaan ze achter Muntjesman en Van der Laan aan.
Ja, vast.

Die handelden gewoon uit naam van Twente.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157833279
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:59 schreef d1ce het volgende:
Ik dacht dat de KNVB gisteren met een sanctie zou komen?
Dat duurt nog wel een tijdje, dit moet eerst heel gedegen onderzocht worden voor je een straf geeft die de club de kop kan kosten.
For great justice!
pi_157833282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Hopelijk, nu we van Doyen af zijn, is de KNVB een beetje mild voor ons en gaan ze achter Muntjesman en Van der Laan aan.
Dat zou ik echt schandalig vinden, gewoon straffen zoals het hoort.

En dat zeg ik niet uit rancune ofzo maar omdat er nou eenmaal regels zijn waar elke club zich aan dient te houden, dat Doyen nu is afgekocht is mosterd na de maaltijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 26 november 2015 @ 13:40:42 #139
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157833308
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:22 schreef Q. het volgende:

[..]

En dus faillisement. Twente kan niet financieel overleven in de JL. JL = failliet.
Zelfs met 32 punten in mindering moet je De Graafschap nog onder je kunnen houden.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 26 november 2015 @ 13:40:48 #140
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157833310
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zou ik echt schandalig vinden, gewoon straffen zoals het hoort.

En dat zeg ik niet uit rancune ofzo maar omdat er nou eenmaal regels zijn waar elke club zich aan dient te houden, dat Doyen nu is afgekocht is mosterd na de maaltijd.
Oh ja ik bedoel hiermee niet dat we geen straf verdienen, dan gaan andere clubs hetzelfde doen, wat je als overkoepelende organisatie niet zou willen. Maar het zou mooi zijn. nu de heren die er nu zitten laten zien dat ze gelijk van die ongein afwillen, dat de KNVB een klein beetje coulant is en vanwege die actie, en een beetje milder in z'n oordeel is. (beetje zoals vervroegde vrijlating bij goed gedrag zeg maar)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_157833321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zou ik echt schandalig vinden, gewoon straffen zoals het hoort.

En dat zeg ik niet uit rancune ofzo maar omdat er nou eenmaal regels zijn waar elke club zich aan dient te houden, dat Doyen nu is afgekocht is mosterd na de maaltijd.
Eensch.

KNVB heeft bij een RBC/Veendam/AGOVV bewezen dat ze best willen straffen.
pi_157833325
quote:
2s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zelfs met 32 punten in mindering moet je De Graafschap nog onder je kunnen houden.
Puntenvermindering = compleet verdwenen moraal = geen enkele punt meer. Zelfs 'slechts' 9 punten aftrek heb je er minder dan de Graafschap. Dan win je zelfs daar niet meer van.
For great justice!
  donderdag 26 november 2015 @ 13:42:19 #143
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157833338
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zou ik echt schandalig vinden, gewoon straffen zoals het hoort.

En dat zeg ik niet uit rancune ofzo maar omdat er nou eenmaal regels zijn waar elke club zich aan dient te houden, dat Doyen nu is afgekocht is mosterd na de maaltijd.
Schluss mit lustig! Regeln sind regeln! Ordnung muss sein!

Dat is taal die ze in Twente ook wel begrijpen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 26 november 2015 @ 13:43:29 #144
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157833356
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Puntenvermindering = compleet verdwenen moraal = geen enkele punt meer. Zelfs 'slechts' 9 punten aftrek heb je er minder dan de Graafschap. Dan win je zelfs daar niet meer van.
Wat stel jij voor als realistische straf dan?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157833395
quote:
2s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat stel jij voor als realistische straf dan?
Die is er niet. Bijna elke straf die te bedenken is heeft de ondergang van de club tot gevolg.
For great justice!
  donderdag 26 november 2015 @ 13:48:23 #146
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157833446
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Die is er niet. Bijna elke straf die te bedenken is heeft de ondergang van de club tot gevolg.
Mooi signaal aan de andere clubs: je mag je niet misdragen anders krijg je straf. Maar wil je straf ontlopen dan moet je je zó misdragen dat een straf het omvallen van de club betekent. In dat geval krijg je geen straf.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 26 november 2015 @ 13:48:35 #147
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157833452
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Puntenvermindering = compleet verdwenen moraal = geen enkele punt meer. Zelfs 'slechts' 9 punten aftrek heb je er minder dan de Graafschap. Dan win je zelfs daar niet meer van.
Wat een onzin. Met spelers als Tapia, Ziyech, Guiterrez, Mokotjo moet je gewoon boven de Graafschap kunnen blijven.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 26 november 2015 @ 13:49:03 #148
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157833465
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:48 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat een onzin. Met spelers als Tapia, Ziyech, Guiterrez, Mokotjo moet je gewoon boven de Graafschap kunnen blijven.
Beste middenveld van Nederland.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157833584
quote:
Doyen: Sommige gelekte stukken zijn gemanipuleerd
Doyen Sports ontkent dat het direct invloed heeft gehad op het transferbeleid van FC Twente. Dat laat de investeringsmaatschappij donderdag in een verklaring weten.

"Ik zou zeggen dat die bewering onjuist is", citeert De Telegraaf een woordvoerder van het bedrijf. Gelekte documenten tussen FC Twente en Doyen impliceerden dat er wel degelijk afspraken lagen over transfers. Volgens Doyen heeft het bedrijf zich aan de geldende regels gehouden. Daarbij komt dat de gelekte documenten niet honderd procent kloppend zouden zijn. "Sommige stukken zijn gemanipuleerd", aldus de zegsman.

Bij FC Twente zorgen de gelekte contracten met Doyen de hele week al voor een crisissfeer. Voorzitter Aldo van der Laan maakte dinsdag na het bekend worden van de lek direct zijn aftreden bekend. Ook donderdag zijn er stukken opgedoken. Daaruit blijkt dat FC Twente 3,3 miljoen euro betaalde om onder het 'wurgcontract' uit te komen.
Gemanipuleerd door wie? Doyen? FC Twente? Degene die ze gelekt heeft?
pi_157833618
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:55 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Gemanipuleerd door wie? Doyen? FC Twente? Degene die ze gelekt heeft?
''damage control''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 26 november 2015 @ 14:03:14 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157833708
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Oh ja ik bedoel hiermee niet dat we geen straf verdienen, dan gaan andere clubs hetzelfde doen, wat je als overkoepelende organisatie niet zou willen. Maar het zou mooi zijn. nu de heren die er nu zitten laten zien dat ze gelijk van die ongein afwillen, dat de KNVB een klein beetje coulant is en vanwege die actie, en een beetje milder in z'n oordeel is. (beetje zoals vervroegde vrijlating bij goed gedrag zeg maar)
De FIFA kijkt mee dus coulant zullen ze niet zijn, ten eerste een overtreding en wat eigenlijk nog erger is het verzwijgen van dit deel van de overeenkomst.
pi_157833774
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:22 schreef Q. het volgende:

[..]

En dus faillisement. Twente kan niet financieel overleven in de JL. JL = failliet.
Stel dat Twente 12 punten in mindering krijgt, dan staan ze 5 punten onder De Graafschap, Twente is - ook als Ziyech zou vertrekken deze winter - echter veel beter dan De Graafschap, ook met geknakt moraal. Ik zie Twente niet 18e eindigen in dat geval.

Misschien wel 16e of 17e, en dan is het een kwestie van het overleven van de nacompetitie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 26 november 2015 @ 14:14:44 #153
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157833881
Heerlijk dit.
pi_157839105
quote:
FC Twente neemt een onafhankelijke partij in de arm om onderzoek te doen naar de financiële contracten die de club sluit met bedrijven, waaronder investeringsmaatschappij Doyen Sports Group.
Die beslissing heeft de club uit Enschede donderdag genomen in overleg met de aandeelhouder. Twente doelt op financiële contracten in het algemeen, maar het zal voornamelijk gaan om Doyen Sports Group.

Dinsdag werd het contract van FC Twente met de investeringsmaatschappij gelekt. Daaruit zou blijken dat de Doyen invloed heeft op het transferbeleid van de huidige nummer vijftien van de eredivisie.

Voorzitter Aldo van der Laan stapte naar aanleiding van het gelekte contract op. De licentiecommissie van de KNVB doet onderzoek naar de verbintenis en de inhoud daarvan.

Mede door de samenwerking met Doyen kon FC Twente enkele spelers aantrekken. De maatschappij investeerde in onder anderen Dusan Tadic, Kyle Ebecilio en Youness Mokhtar.

Twente laat tot slot weten dat het ''in de afrondende fase zit'' om het contract met de investeerder per direct stop te zetten.
pi_157854254
Denk dat jullie dameselftal wint van de mannen.
  vrijdag 27 november 2015 @ 08:26:05 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157854263
Die nieuwe kledingsponsor moest ik even opzoeken, nog nooit van gehoord
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:49:50 #157
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157869608
Ziyech weg in de winterstop. De Graafschap die drie punten pakt. Met de Grolsch Veste in de Jupiler League dus.

Maar je moet het zien als een kans.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:17:42 #158
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:44:41 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157877370
quote:
Hij liegt zeker want "Ik zal FC Twente nooit schade berokkenen." heeft hij al gedaan
pi_157879737
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:26 schreef Tarado het volgende:
Die nieuwe kledingsponsor moest ik even opzoeken, nog nooit van gehoord
Sondico :')
Als het klein moet zijn, een sponsor als Robey of Quick. Lekker Nederlands, en hun shirts zien er tenminste heel vaak goed uit.
Nu is Nike uit de Eredivisie verdreven, me dunkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 28-11-2015 14:35:29 ]
pi_157887015
Mijn god. Thuis tegen Willem II 0-2 na 20 minuten.
I was an atheist until I realized I was God
  Moderator zaterdag 28 november 2015 @ 21:10:28 #162
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157887029
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:10 schreef kastanova het volgende:
Mijn god. Thuis tegen Willem II 0-2 na 20 minuten.
Mja :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 28 november 2015 @ 21:23:31 #163
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157887445
Kan Munsterman zijn dochter niet aan een bordeelhouder worden verkocht?
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 28 november 2015 @ 21:41:53 #164
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157888074
Is er nog een potje om in de winterstop wat versterkingen mee te halen? Je moet zaaien voor je kunt oogsten hé. De kost gaat voor de baat uit.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 28 november 2015 @ 21:52:34 #165
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157888391
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:41 schreef Morendo het volgende:
Is er nog een potje om in de winterstop wat versterkingen mee te halen? Je moet zaaien voor je kunt oogsten hé. De kost gaat voor de baat uit.
Als je Ziyech weet de slijten, wellicht.
  zaterdag 28 november 2015 @ 21:55:08 #166
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157888500
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:52 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Als je Ziyech weet de slijten, wellicht.
Ik doelde meer op de situatie dat je Ziyech niet weet te te slijten. Je moet een beetje risico nemen in het leven. Wanneer je degradeert ben je helemaal de lul, dan kun je beter de hypotheek op het stadion verhogen met 10 miljoen om wat kerstinkopen te kunnen doen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157888826
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:55 schreef Morendo het volgende:
Je moet een beetje risico nemen in het leven
Dat heeft echt goed uitgepakt bij Twente en andere clubs!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 28 november 2015 @ 22:05:18 #168
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157888849
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat heeft echt goed uitgepakt bij Twente en andere clubs!
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157888870
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:05 schreef Morendo het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik zou het graag zien gebeuren verder.
Dan wordt het nog grappiger.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 28 november 2015 @ 22:09:02 #170
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157888952
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik zou het graag zien gebeuren verder.
Dan wordt het nog grappiger.
Het mooie is nog wel dat je geen toestemming hoeft te krijgen van de KNVB, mits je de contracten maar een beetje geheim houdt.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157889305
Tekenend voor het FC Twente van de afgelopen weken, het spelbeeld van vanavond:
De spelers die willen hebben er de kwaliteit niet voor, de spelers met kwaliteit willen niet.
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 28 november 2015 @ 22:35:28 #172
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157889655
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:21 schreef kastanova het volgende:
Tekenend voor het FC Twente van de afgelopen weken, het spelbeeld van vanavond:
De spelers die willen hebben er de kwaliteit niet voor, de spelers met kwaliteit willen niet.
Wilde Ziyech niet, nee?
pi_157889697
Doelsaldo Twente: 14-34
Doelsaldo de Graafschap: 13-34
  Redactie Sport zaterdag 28 november 2015 @ 22:38:29 #174
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157889729
Ik geloof dat het andersen keertje tijd is om de boel op de schop te gooien.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157889803
Als ik dit zo zie ga ik ook maar eens solliciteren bij Twente om als veldspeler aan de slag te gaan :')
  Moderator zaterdag 28 november 2015 @ 22:44:55 #176
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157889909
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:41 schreef d1ce het volgende:
Als ik dit zo zie ga ik ook maar eens solliciteren bij Twente om als veldspeler aan de slag te gaan :')
Ik ook. 31, bierpens, conditie van niks en weet dat ik het beter kan dan die jochies op het veld :') Zet mij maar in de spits, ik maak de goals wel.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 28 november 2015 @ 22:47:26 #177
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157889969
Is het niet gewoon tijd om excuses te maken en Munsterman terug te vragen? Dit gaat niet goed zo.........
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157890006
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:47 schreef Morendo het volgende:
Is het niet gewoon tijd om excuses te maken en Munsterman terug te vragen? Dit gaat niet goed zo.........
Direct ook even een bloemetje en 5-jaarcontract richting Schreuder doen dan.
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:01:02 #179
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157890295
Hake wijt net de nederlaag aan het niet nakomen van afspraken. Dat deed hij vorige week ook al.

Alsof het maken van afspraken en die uitvoeren alles oplost. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_157890801
Vandaag een goal gescoord #progress
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:24:25 #181
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157890916
Wat ik overigens totaal niet begrijp is dat René 'afspraak is afspaak' Hake niet een systeem verzint die past bij het beschikbare spelersmateriaal. Wanneer je de beschikking hebt over Ziyech, Mokotjo, Gutierrez en Tapia dan speel je gewoon met vier middenvelders. Punt uit.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157891622
Hoogtepunt was de sfeeractie..

Wel goede goal van Oosterwijk
pi_157892124
Waarom werd die gast van de assist gewisseld, geblesseerd of statement van de trainer?
BFF met GGMM
  Moderator zondag 29 november 2015 @ 00:25:32 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157892565
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:08 schreef DonRaja het volgende:
Waarom werd die gast van de assist gewisseld, geblesseerd of statement van de trainer?
Bakte er geen hol van.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 29 november 2015 @ 00:34:27 #185
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_157892743
Ik zie Twente nog wel direct degraderen. Het is nu al zó pover, als in de winterstop Ziyech en/of Gutierrez weggaan, houd je een team over dat niks beter is dan Cambuur en De Graafschap.
  zondag 29 november 2015 @ 00:43:20 #186
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157892902
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:34 schreef Heufd het volgende:
Ik zie Twente nog wel direct degraderen. Het is nu al zó pover, als in de winterstop Ziyech en/of Gutierrez weggaan, houd je een team over dat niks beter is dan Cambuur en De Graafschap.
Ik zou het ook niet uitsluiten.
2000 light years from home
  zondag 29 november 2015 @ 00:46:20 #187
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157892960
Zeker als de KNVB puntaftrek als straf geeft wordt het een feest.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 29 november 2015 @ 00:52:43 #188
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157893074
Wie had dat gedacht:
Van kampioen in 2010 naar eerste divisie in 2016.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_157893372
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ook. 31, bierpens, conditie van niks en weet dat ik het beter kan dan die jochies op het veld :') Zet mij maar in de spits, ik maak de goals wel.
Ik sta dan wel linksback, geef me een krat bier en een briefje van 50 voor een wedstrijd en ik loop de longen uit mijn lijf :')
pi_157894080
Dit gaat niet zo goed jongens...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157894181
Kan wel janken :'(

Sta al sinds eind jaren 90 op vak P , maar dit is wel de slechtste en meest zielloze selectie die ik ooit gezien heb.... ;(

Zo'n mooie sfeeractie, supporters staan er allemaal achter... en wat krijgen we ervoor terug? Een ongeïnspireerde slappe zooi... wat een inkt zwarte dagen voor mijn club.
pi_157894321
Wat is die Peet Bijen voor figuur? Staat met een trilstemmetje te praten over vertrouwen. :') Bijna lachwekkend als het niet zo zielig was.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 29 november 2015 @ 09:42:05 #193
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_157894987
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie had dat gedacht:
Van kampioen in 2010 naar eerste divisie in 2016.
Als Ajacied betrap ik mij er op dat het een bepaalde genoegdoening geeft. :@
Blijkbaar is er nog wat oud zeer te vereffenen.
Wie dit leest is gek
  zondag 29 november 2015 @ 09:44:33 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157895005
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 02:33 schreef Stefanovich het volgende:
Kan wel janken :'(

Sta al sinds eind jaren 90 op vak P , maar dit is wel de slechtste en meest zielloze selectie die ik ooit gezien heb.... ;(

Zo'n mooie sfeeractie, supporters staan er allemaal achter... en wat krijgen we ervoor terug? Een ongeïnspireerde slappe zooi... wat een inkt zwarte dagen voor mijn club.
Is ook wel een illusie te denken dat je met een leuke sfeeractie de boel weer op de rails krijgt
  zondag 29 november 2015 @ 10:00:17 #195
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_157895135
Maar de oplossing is misschien nabij: Dik Wessels
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-11-28/17:00
vanaf 26:00 ongeveer
Wie dit leest is gek
pi_157895792
Gelukkig is die schreuder weg zeg
  zondag 29 november 2015 @ 12:20:10 #197
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157896863
quote:
99s.gif Op zondag 29 november 2015 10:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar de oplossing is misschien nabij: Dik Wessels
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-11-28/17:00
vanaf 26:00 ongeveer
Als goedmakertje omdat hij eerder Vitesse op de been heeft gehouden en de Twente-supporters daar mad over waren?
  zondag 29 november 2015 @ 12:44:13 #198
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_157897220
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 12:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als goedmakertje omdat hij eerder Vitesse op de been heeft gehouden en de Twente-supporters daar mad over waren?
Blijkbaar. Een goedmakertje van 100 miljoen. 8)7
Om 85 miljoen euro schuld weg te werken en om de ongoing salarissen een jaar te kunnen betalen.
Dan is het al weer op.
Wie dit leest is gek
  zondag 29 november 2015 @ 14:54:59 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157899665
Die trainerswissel heeft wel effect gehad zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157925578
B&W wil dus helpen. Een garantstelling van 32 miljoen. Twente raakt dan wel het stadion kwijt.
  maandag 30 november 2015 @ 18:00:49 #201
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157925604
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:59 schreef Max23 het volgende:
B&W wil dus helpen. Een garantstelling van 32 miljoen. Twente raakt dan wel het stadion kwijt.
ILLEGALE STAATSSTEUN!!!!1!!1

BOETES VAN EUROPA!!!! 1!!!1
  maandag 30 november 2015 @ 18:03:15 #203
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157925640
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:59 schreef Max23 het volgende:
B&W wil dus helpen. Een garantstelling van 32 miljoen. Twente raakt dan wel het stadion kwijt.
En dan? Geen straf van de KNVB?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157925692
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:03 schreef MPC60 het volgende:

[..]

En dan? Geen straf van de KNVB?
Dit is om de club weer financieel gezond te maken. Staat verder los van de Doyen affaire en een eventuele straf.
  maandag 30 november 2015 @ 18:40:26 #205
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_157926322
Gemeentesteun, je verwacht het niet.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 30 november 2015 @ 18:40:48 #206
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_157926331
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:02 schreef hafcfan het volgende:
Psv taferelen dus
Parkeerplaats voor 15 miljoen dit dat
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 30 november 2015 @ 18:46:15 #207
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_157926440
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

ILLEGALE STAATSSTEUN!!!!1!!1

BOETES VAN EUROPA!!!! 1!!!1
Dat wordt het pas als de gemeente het voor 1 euro weer terug verkoopt aan de club, zoals Nijmegen al een paar keer met de Goffert heeft gedaan.

1 Club heeft schulden> 2 gemeente koopt stadion voor tientallen miljoenen> 3 club kan huur niet betalen, gemeente wil af van kostenpost> 4 club koopt stadion voor 1 euro> 5 ga terug naar 1
Wie dit leest is gek
  maandag 30 november 2015 @ 18:49:24 #208
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157926521
Ach, de ene club verkoopt een stadion, de andere zijn grond. Bij de volgende club worden verbouwingen betaald door het havenbedrijf wat destijds in handen was van de gemeente en bij weer een ander mag de club samen met de gemeente bepalen hoe veel (lees: weinig) huur ze moeten betalen om het stadion te gebruiken.

Laten we nu niet net doen alsof 'onze' club niet door de gemeente wordt geholpen of geholpen is, want als je je een beetje in de historie van alle clubs in Nederland verdiept, dan weet je dat dat onzin is.
pi_157926535
Fc Rente
  maandag 30 november 2015 @ 18:50:47 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157926560
Ik hoop wel, of niet natuurlijk, dat de gemeente Enschede zo slim is om even de uitspraak van de KNVB af te wachten.

Iets met een bodemloze put.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 30 november 2015 @ 18:51:06 #211
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157926568
quote:
99s.gif Op maandag 30 november 2015 18:46 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat wordt het pas als de gemeente het voor 1 euro weer terug verkoopt aan de club, zoals Nijmegen al een paar keer met de Goffert heeft gedaan.

1 Club heeft schulden> 2 gemeente koopt stadion voor tientallen miljoenen> 3 club kan huur niet betalen, gemeente wil af van kostenpost> 4 club koopt stadion voor 1 euro> 5 ga terug naar 1
Europa kijkt naar de marktconformheid. Als de gemeente veel meer betaalt dan het stadion waard is, dan kan dat gezien worden als illegale steun. Het zal echter, net als in de situatie bij PSV, niet zo'n vaart lopen allemaal.
pi_157929954
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Europa kijkt naar de marktconformheid. Als de gemeente veel meer betaalt dan het stadion waard is, dan kan dat gezien worden als illegale steun. Het zal echter, net als in de situatie bij PSV, niet zo'n vaart lopen allemaal.
Zelfs Madrid liep met een sisser af
pi_157960416
Gasten op het veld verdienen tonnen per jaar en jan modaal mag nog maar eens keertje de kastanjes uit het vuur halen voor deze Royston Drenthe figuren op het veld. Vanaf nu zulke clubs lekker failliet laten gaan. Deze semi bedrijven die zichzelf clubs noemen staan zover af van hun supporters (consumenten).

Ik ben om deze reden dan ook totaal afgehaakt wat betreft het voetbal FIFA UEFA KNVB en bestuurders hebben het voetbal totaal naar de klote geholpen met corrupte geld verslinden machines van ze!
  woensdag 2 december 2015 @ 07:59:53 #214
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157961007
quote:
13s.gif Op woensdag 2 december 2015 01:41 schreef cofox het volgende:
Gasten op het veld verdienen tonnen per jaar en jan modaal mag nog maar eens keertje de kastanjes uit het vuur halen voor deze Royston Drenthe figuren op het veld. Vanaf nu zulke clubs lekker failliet laten gaan. Deze semi bedrijven die zichzelf clubs noemen staan zover af van hun supporters (consumenten).

Ik ben om deze reden dan ook totaal afgehaakt wat betreft het voetbal FIFA UEFA KNVB en bestuurders hebben het voetbal totaal naar de klote geholpen met corrupte geld verslinden machines van ze!
Jan Modaal betaalt relatief weinig belasting. Doe je best en reken eens uit wat deze deal de gemeente feitelijk kost (succes, houdt ook even rekening met toekomstige inkomsten) en welk deel daarvan per inwoner met een modaal inkomen wordt betaald. Kijk dan ook even naar waar de inkomsten van de gemeente vandaan komen (deels inwoners gemeente, deels rijk) en je krijgt een redelijk beeld van wat je zelf bijdraagt. Ow, en houdt ook even rekening met de financiële constructie die de gemeente al heeft met de club...

Wat je doet is goedkoop populisme, zonder te weten waar je het over hebt. Vervolgens haal je de UEFA en de FIFA er nog even bij omdat dat makkelijk scoort met alle schandalen (want ook voetbal en geld), maar feitelijk hebben die hier natuurlijk geen kont mee te maken.

Ja, de gemeente had dit geld anders kunnen inzetten. Maar zolang jij niet kunt uitrekenen of deze andere optie beter zou zijn voor het algemeen belang van de burgers van de gemeente (en dat is waar de gemeenteraad een oordeel over moet vellen en dat gaat over veel meer dan voetbal) dan heb je weinig grond onder je makkelijke beweringen. Ik raad je in ieder geval aan om de politiek in te gaan, of om bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen op een partij te stemmen die tegen deze deal is.
pi_157963558
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jan Modaal betaalt relatief weinig belasting. Doe je best en reken eens uit wat deze deal de gemeente feitelijk kost (succes, houdt ook even rekening met toekomstige inkomsten) en welk deel daarvan per inwoner met een modaal inkomen wordt betaald. Kijk dan ook even naar waar de inkomsten van de gemeente vandaan komen (deels inwoners gemeente, deels rijk) en je krijgt een redelijk beeld van wat je zelf bijdraagt. Ow, en houdt ook even rekening met de financiële constructie die de gemeente al heeft met de club...

Wat je doet is goedkoop populisme, zonder te weten waar je het over hebt. Vervolgens haal je de UEFA en de FIFA er nog even bij omdat dat makkelijk scoort met alle schandalen (want ook voetbal en geld), maar feitelijk hebben die hier natuurlijk geen kont mee te maken.

Ja, de gemeente had dit geld anders kunnen inzetten. Maar zolang jij niet kunt uitrekenen of deze andere optie beter zou zijn voor het algemeen belang van de burgers van de gemeente (en dat is waar de gemeenteraad een oordeel over moet vellen en dat gaat over veel meer dan voetbal) dan heb je weinig grond onder je makkelijke beweringen. Ik raad je in ieder geval aan om de politiek in te gaan, of om bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen op een partij te stemmen die tegen deze deal is.
De gemeente zet hierbij helemaal geen geld in, ze staan alleen garant. Bovendien is er de optie om de lening van de gemeente ineens helemaal af te lossen hierdoor, waardoor ze dus 17 miljoen ineens terug krijgen.

Ook bij die oude lening is trouwens geen belastinggeld ingezet. De gemeente heeft de 20 miljoen die aan Twente geleend is bij een andere partij geleend waar Twente geen toegang tot had. Dat hebben ze geleend tegen 4,75% waar ze zelf nog een keer een 1,6% extra over gerekend hebben als risicotoeslag. Daar heeft de gemeente zelfs een aantal miljoenen aan overgehouden.

De gemeente krijgt ook voor deze nieuwe lening nog eens 6 miljoen overigens in 4 jaarlijkse termijnen van 1,5 miljoen. Daar staat wel een risico tegenover, maar er zijn ook nog weer allerlei failsafes ingebouwd om dat risico in de komende jaren zoveel mogelijk te beperken.

http://www.raad053.nl/ver(...)agendaItem=3#agenda3

Meer in de link.
pi_157963862
Het is gewoon al de zoveelste x dat deze club gered wordt van een ondergang. :') Nou pleit ik niet voor het intrekken van de licentie, maar als het zo vaak misgaat dan verdien je het wel eens.
pi_157996193
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:47 schreef hafcfan het volgende:
Het is gewoon al de zoveelste x dat deze club gered wordt van een ondergang. :') Nou pleit ik niet voor het intrekken van de licentie, maar als het zo vaak misgaat dan verdien je het wel eens.
Het is de 2e keer dat ze gered worden, dat is nog vrij eenvoudig te tellen.
In de laatste paar jaar alleen al Feyenoord, PSV, Vitesse, Roda, NAC. Allemaal bijna einde verhaal. Als er voldoende mensen zijn die de club steunen, dan hobbelen ze wel weer verder. Net zoals Twente nu....en wellicht Heracles in de toekomst. Of is de uitbouw van het stadion volledig door Jan Smit bekostigd?

Neuh:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=184637

Het grote verschil in deze is dat veel Twente supporters het leuk vinden dat Heracles het zo goed doet op het moment. Beetje jaloezie is er zelfs....en terecht.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 21:25:22 #218
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157996258
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_157996362
quote:
Zonder rijke stinkerds waren jullie een tijdje geleden ook blubblub gegaan hoor :P
En dan hebben we het over een club die tientallen jaren topclub was en een hele grote achterban heeft. De mogelijkheden zijn enorm voor Nederlandse begrippen, dan mag je toch een keertje kampioen worden?

Feyenoorders komen hier wel vaker ons provincieclubje uitlachen nu het bijna failliet gaat, terwijl hun club zelf er jarenlang een zootje van maakt en geen pepernoot raakt. Beetje onlogisch :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Moody op 03-12-2015 21:41:19 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_157996699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:23 schreef Moody het volgende:

[..]

Het is de 2e keer dat ze gered worden, dat is nog vrij eenvoudig te tellen.
In de laatste paar jaar alleen al Feyenoord, PSV, Vitesse, Roda, NAC. Allemaal bijna einde verhaal. Als er voldoende mensen zijn die de club steunen, dan hobbelen ze wel weer verder. Net zoals Twente nu....en wellicht Heracles in de toekomst. Of is de uitbouw van het stadion volledig door Jan Smit bekostigd?

Neuh:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=184637

Het grote verschil in deze is dat veel Twente supporters het leuk vinden dat Heracles het zo goed doet op het moment. Beetje jaloezie is er zelfs....en terecht.
Wat een slechte vergelijking zeg. Heracles betaalt zelfs meer terug dan het leent. Bij Twente staan ze gewoon garant voor schulden man. En NAC had ook al lang kapot moeten zijn en dat was dan nog veel minder erg dan jullie. En twente fans vinden het helemaal niet leuk. Zeker de fanatiek P kern kankert er op los.
  donderdag 3 december 2015 @ 21:44:33 #221
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157996808
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:29 schreef Moody het volgende:

[..]

Zonder rijke stinkerds waren jullie een tijdje geleden ook blubblub gegaan hoor :P
En dan hebben we het over een club die tientallen jaren topclub was en een hele grote achterban heeft. De mogelijkheden zijn enorm voor Nederlandse begrippen, dan mag je toch een keertje kampioen worden?

Feyenoorders komen hier wel vaker ons provincieclubje uitlachen nu het bijna failliet gaat, terwijl hun club zelf er jarenlang een zootje van maakt en geen pepernoot raakt. Beetje onlogisch :)
Jarenlang beweren dat je de nieuwe top drie club van Nederland bent en dan niet begrijpen dat je nu hoongelach over je heen krijgt. Tukkers. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157996865
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat een slechte vergelijking zeg. Heracles betaalt zelfs meer terug dan het leent. Bij Twente staan ze gewoon garant voor schulden man. En NAC had ook al lang kapot moeten zijn en dat was dan nog veel minder erg dan jullie. En twente fans vinden het helemaal niet leuk. Zeker de fanatiek P kern kankert er op los.
Ze betalen meer terug dan ze lenen? Euh ja, dat heet rente. Zoek voor de gein eens op hoeveel rente de lening van de gemeente Enschede had. Die hebben er flink op verdiend en dat is hun goed recht.

Vak P, dan noem je wat. Ik heb het over het gros van de mensen uit Enschede, die vinden het gewoon leuk voor Heracles dat ze het zo goed doen. En dat mag toch ook? Ik vind het ook knap wat ze nu doen. Tegelijkertijd weet ik dat het vrijwel onmogelijk is voor Heracles om zich in de subtop te spelen dankzij de kleine achterban. Uiteindelijk winnen de grote clubs altijd omdat ze simpelweg meer support hebben in diverse vormen....daar zijn "we" ook keihard achter gekomen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Moody op 03-12-2015 21:53:15 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_157996915
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:44 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jarenlang beweren dat je de nieuwe top drie club van Nederland bent en dan niet begrijpen dat je nu hoongelach over je heen krijgt. Tukkers. :')
Ik heb nooit beweerd dat we top 3 waren :D Nu jij weer.

Niet snappen dat het overgrote deel van de fans wel realistisch was :')

Persoonlijk genoot ik van het kampioenschap, maar nog meer van de 2 jaar daar voor toen we eindelijk goed voetbal te zien kregen. In het kampioensjaar was het soms echt belabberd.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  donderdag 3 december 2015 @ 21:53:06 #224
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157997053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:48 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat we top 3 waren :D Nu jij weer.

Niet snappen dat het overgrote deel van de fans wel realistisch was :')

Persoonlijk genoot ik van het kampioenschap, maar nog meer van de 2 jaar daar voor toen we eindelijk goed voetbal te zien kregen. In het kampioensjaar was het soms echt belabberd.
Jij bent inderdaad de enige FC Rente fan. :7
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157997221
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:53 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jij bent inderdaad de enige FC Rente fan. :7
Je discussieert met mij en toch niet met alle fans tegelijk? Of is de mening van 500 fans met een grote bek representatief voor een hele club? Ik zie bij samenvattingen van Feyenoord ook altijd een paar honderd mensen met grote pupillen juichen als ze scoren, maar ik denk niet meteen dat er 50.000 coke verslaafden in het stadion zitten.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_157997253
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:46 schreef Moody het volgende:

[..]

Ze betalen meer terug dan ze lenen? Euh ja, dat heet rente. Zoek voor de gein eens op hoeveel rente de lening van de gemeente Enschede had. Die hebben er flink op verdiend en dat is hun goed recht.

Vak P, dan noem je wat. Ik heb het over het gros van de mensen uit Enschede, die vinden het gewoon leuk voor Heracles dat ze het zo goed doen. En dat mag toch ook? Ik vind het ook knap wat ze nu doen. Tegelijkertijd weet ik dat het vrijwel onmogelijk is voor Heracles om zich in de subtop te spelen dankzij de kleine achterban. Uiteindelijk winnen de grote clubs altijd omdat ze simpelweg meer support hebben in diverse vormen....daar zijn "we" ook keihard achter gekomen :P
Hou op zeg. Twente wordt keihard gematst. Snap je het wel? 17 mil hoeven ze nooit meer terug te betalen. Hun jaarlijkste stadion betaling is ook al verlaagd door de gemeente. Onterecht en vals. En genoeg andere fct fans joh. Altijd grote bek over Heracles dit dat. Nu allemaal ondergedoken. En bij ons denkt echt niemand dat we ooit een subtopper worden. We zijn niet zo dom als de mensen die Joop achterna liepen. Topclub haha.
pi_157997423
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:59 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hou op zeg. Twente wordt keihard gematst. Snap je het wel? 17 mil hoeven ze nooit meer terug te betalen. Hun jaarlijkste stadion betaling is ook al verlaagd door de gemeente. Onterecht en vals. En genoeg andere fct fans joh. Altijd grote bek over Heracles dit dat. Nu allemaal ondergedoken. En bij ons denkt echt niemand dat we ooit een subtopper worden. We zijn niet zo dom als de mensen die Joop achterna liepen. Topclub haha.
Je doet alsof er geen realistische fans zijn. Ik zit bijv. in een vak zonder echte malloten (wel 1 iemand met down :P) en hoor vrijwel zinnige dingen om me heen, ook in het kampioensjaar. Je doelt toch echt op het groepje puisterige pubers of werkloze alcoholisten dat dingen roept op fora die nergens op slaan. Die lopen er bij elke club toch?

Ik heb een paar vrienden die Heraclied zijn, maar die hebben me ook gewoon gefeliciteerd met het kampioenschap. Net als ik hun nu veren in de reet schuif met de prestaties van Heracles. Als je een beetje hersenen in je kop hebt, kun je normaal doen met z'n allen toch?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 22:10:32 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157997488
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:59 schreef Moody het volgende:

[..]

Je discussieert met mij en toch niet met alle fans tegelijk? Of is de mening van 500 fans met een grote bek representatief voor een hele club? Ik zie bij samenvattingen van Feyenoord ook altijd een paar honderd mensen met grote pupillen juichen als ze scoren, maar ik denk niet meteen dat er 50.000 coke verslaafden in het stadion zitten.
Waarom maak je de associatie met drugs? Vooralsnog zijn het die stoere boys van vak P die zich daarmee identificeren.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_157997587
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 22:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom maak je de associatie met drugs? Vooralsnog zijn het die stoere boys van vak P die zich daarmee identificeren.

[ afbeelding ]
Alweer een oneliner :D

Dat is een geuzenlied uit de jaren '90 :D Had je waarschijnlijk nog nooit van gehoord, toen opeens de KNVB er 2 jaar geleden ophef over maakte.

Selectief plaatjes posten kan iedereen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Moody op 03-12-2015 22:23:24 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 22:29:04 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157997900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 22:14 schreef Moody het volgende:

[..]

Alweer een oneliner :D

Dat is een geuzenlied uit de jaren '90 :D Had je waarschijnlijk nog nooit van gehoord, toen opeens de KNVB er 2 jaar geleden ophef over maakte.

Selectief plaatjes posten kan iedereen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat je er slechts 9 minuten voor nodig had. Bedankt voor deze post.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_157998093
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 22:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat fijn dat je er slechts 9 minuten voor nodig had. Bedankt voor deze post.
Nee hoor, had binnen een minuut al dingen gevonden die nog ongepaster waren om te posten.

Je snapt mijn punt toch? Je kan niet een complete regio uitlachen voor iets dat 1 of 2 malloten hebben veroorzaakt. Net zoals ik jou geen neo-nazi mag noemen door die malloten die dat spandoek hebben gemaakt.

Zoveel verschilt de bevolking van Twente niet met die van de regio Rotterdam. Harde werkers, veel traumas uit het verleden, veel werkloosheid, realistisch en positief. Heb zelf ook veel meer met Feyenoord, dan met Ajax of PSV, maar dat terzijde.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_158005645
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:59 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hou op zeg. Twente wordt keihard gematst. Snap je het wel? 17 mil hoeven ze nooit meer terug te betalen. Hun jaarlijkste stadion betaling is ook al verlaagd door de gemeente. Onterecht en vals. En genoeg andere fct fans joh. Altijd grote bek over Heracles dit dat. Nu allemaal ondergedoken. En bij ons denkt echt niemand dat we ooit een subtopper worden. We zijn niet zo dom als de mensen die Joop achterna liepen. Topclub haha.
Euuuhhhhhhhh, wat? 17 miljoen nooit meer terug hoeven te betalen, hoe kom je daar bij? Jaarlijkse stadion betaling verlaagd, wat? Als we 17 miljoen niet terug hoeven te betalen dan hoeft de stadion betaling ook niet verlaagd te worden want die bestaat dan niet meer. Ik heb hier een pagina terug een linkje geplaatst waar alle info in staat. Maar van kwijtschelding door de gemeente is echt geen sprake.

Moet in mijn eigen omgeving de eerste nog tegenkomen die jullie jullie succes misgunt overigens, of dat überhaupt ooit gedaan heeft. Meesten zijn best trots dat een kleine club uit de regio er zo voorstaat, anderen kan het simpelweg niets schelen.
pi_158008637
quote:
Twente krijgt nog 5 dagen van KNVB
Van onze Telesportredactie

FC Twente moet haast maken. De club heeft van de licentiecommissie van de KNVB tot en met woensdag 9 december de tijd gekregen om 'alle relevante informatie over de samenwerkingsovereenkomst met investeringsmaatschappij Doyen Sports te verstrekken'. Dat meldt de voetbalbond vrijdag.

"Vervolgens zal de licentiecommissie beoordelen of FC Twente in strijd heeft gehandeld met het licentiereglement en/of andere regelgeving. Indien er sprake blijkt te zijn van een overtreding, dan volgt een sanctie in de vorm van een geldboete of wordt de licentie voor het spelen van betaald voetbal ingetrokken. Ook kan nog worden besloten de zaak voor te leggen aan de aanklager betaald voetbal, die de zaak kan toetsen aan de hand van het tuchtreglement."

Uit gelekte documenten blijkt dat FC Twente in ruil voor enkele miljoenen euro's afspraken heeft gemaakt met Doyen wat betreft het transferbeleid. De investeringsmaatschappij zou geld krijgen wanneer bepaalde spelers werden verkocht. Ook zou zijn vastgelegd wanneer de voetballers verkochten moesten worden. Dat druist tegen de regels van de KNVB in, maar in contracten die de voetbalbond in het verleden ontving, was niets te vinden over een dergelijke deal.
Twentegod.
pi_158009540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:30 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Moet in mijn eigen omgeving de eerste nog tegenkomen die jullie jullie succes misgunt overigens, of dat überhaupt ooit gedaan heeft. Meesten zijn best trots dat een kleine club uit de regio er zo voorstaat, anderen kan het simpelweg niets schelen.
Haha :') Woon jij onder een steen zeker.
pi_158009718
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Haha :') Woon jij onder een steen zeker.
Nee, komt wel vaker voor bij kleinere nietszeggende clubs. Dan denken ze dat andere mensen zich daadwerkelijk druk maken om hunnie. Dat is vaak niet het geval.
pi_158009742
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, komt wel vaker voor bij kleinere nietszeggende clubs. Dan denken ze dat andere mensen zich daadwerkelijk druk maken om hunnie. Dat is vaak niet het geval.
Matige troll. 2/10
pi_158009763
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Haha :') Woon jij onder een steen zeker.
Je moet wel hele slechte ervaringen hebben met Twente supporters, want er is wat frustratie merkbaar.

Hij heeft gewoon gelijk hoor. De meeste mensen kunnen het simpelweg niets schelen wat er in Almelo gebeurt. Ik ken ook werkelijk niemand die een hekel aan Heracles heeft, het is nog steeds het schattige kleine broertje dat het momenteel erg goed doet op school.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 14:26:15 #238
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158009792
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:25 schreef Moody het volgende:

[..]

Je moet wel hele slechte ervaringen hebben met Twente supporters, want er is wat frustratie merkbaar.

Hij heeft gewoon gelijk hoor. De meeste mensen kunnen het simpelweg niets schelen wat er in Almelo gebeurt. Ik ken ook werkelijk niemand die een hekel aan Heracles heeft, het is nog steeds het schattige kleine broertje dat het momenteel erg goed doet op school.
Hear hear.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158009814
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:25 schreef Moody het volgende:

[..]

Je moet wel hele slechte ervaringen hebben met Twente supporters, want er is wat frustratie merkbaar.

Hij heeft gewoon gelijk hoor. De meeste mensen kunnen het simpelweg niets schelen wat er in Almelo gebeurt. Ik ken ook werkelijk niemand die een hekel aan Heracles heeft, het is nog steeds het schattige kleine broertje dat het momenteel erg goed doet op school.
Dit argument hoor ik elke van jouw. Waar komt dan al die frustratie op de social media van Twente kant vandaan? Neem een Twente insite. Al die vak P lui zijn sowieso vies mad de laatste tijd hier.
pi_158009847
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:25 schreef Moody het volgende:

[..]

Je moet wel hele slechte ervaringen hebben met Twente supporters, want er is wat frustratie merkbaar.

Twente supporters zijn vaak wel vies lelijk. Hier kan wat frustratie inzitten, maar dat ligt meer aan het oosten.
pi_158009883
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dit argument hoor ik elke van jouw. Waar komt dan al die frustratie op de social media van Twente kant vandaan? Neem een Twente insite. Al die vak P lui zijn sowieso vies mad de laatste tijd hier.
Welke frustratie precies? Ik zie het echt niet, maar je zal me er vast wel op kunnen wijzen.
En waarom is een website of een paar blaaskaken representatief voor iedereen bij een club?

En daarbij, als je de pech hebt dat je dat soort mensen om je heen hebt, gewoon lekker negeren en naar de stand in de competitie wijzen toch?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_158009910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:30 schreef Moody het volgende:

[..]

Welke frustratie precies? Ik zie het echt niet, maar je zal me er vast wel op kunnen wijzen.
En waarom is een website of een paar blaaskaken representatief voor iedereen bij een club?

En daarbij, als je de pech hebt dat je dat soort mensen om je heen hebt, gewoon lekker negeren en naar de stand in de competitie wijzen toch?
Jij noemt het telkens een paar. Zo kan ik het ook zeggen. En het zijn wel jullie trouwste fans. Ondanks dat het merendeel wel debiel is.
pi_158009917
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Twente supporters zijn vaak wel vies lelijk. Hier kan wat frustratie inzitten, maar dat ligt meer aan het oosten.
Nu weten we waar het probleem ligt. Ik laat het hier wel bij.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_158010302
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:31 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij noemt het telkens een paar. Zo kan ik het ook zeggen. En het zijn wel jullie trouwste fans. Ondanks dat het merendeel wel debiel is.
Heb een behoorlijk aantal jaren op en boven P gestaan maar hier nog nooit wat van gemerkt eigenlijk.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:54:36 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158010390
Hafcfan is een debiel.

Derhalve zijn alle Heraclieden debielen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 16:14:51 #246
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158012031
Marsman weer onder de lat tegen Excelsior.

Marsman in Oranje.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin / PR vrijdag 4 december 2015 @ 16:16:10 #247
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_158012063
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Marsman weer onder de lat tegen Excelsior.

Marsman in Oranje.
10-0 voor Excelsior
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:17:45 #248
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_158012100
Het zou toch lekker zijn als die licentie wordt ingetrokken.
Bedankt Hans.
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 16:47:45 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158012757
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:17 schreef bascross het volgende:
Het zou toch lekker zijn als die licentie wordt ingetrokken.
Nee hoor.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:22:36 #250
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_158013279
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee hoor.
Jawel, anders ben ik bang dat wij er rechtstreeks uitgaan.
Bedankt Hans.
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 17:29:08 #251
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158013414
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:22 schreef bascross het volgende:

[..]

Jawel, anders ben ik bang dat wij er rechtstreeks uitgaan.
Graafschap? Die eindigen wel 18e ja :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158013558
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Graafschap? Die eindigen wel 18e ja :P
Cambuur supporter
  vrijdag 4 december 2015 @ 18:25:00 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158014408
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Marsman weer onder de lat tegen Excelsior.

Marsman in Oranje.
Drommels gepasseerd?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 18:27:47 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158014453
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Drommels gepasseerd?
Uhu.

Meerdere malen :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:03:46 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158015119
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Uhu.

Meerdere malen :+
Wat een kneuzenkermis :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158023500
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat een kneuzenkermis :')
Hiervan akte.
Een kneuzenkermis is het. Maar gek genoeg blijf ik elke wedstrijd bezoeken. Het schijnt clubliefde te zijn. Terwijl ik veel andere hobby's heb, blijft Twente aan mijn kop zeuren. Rot op met je leugens denk ik soms, maar toch elke 2 weken 25 minuten door de regen fietsen naar de Veste en 18 jarige semi-profs 90 minuten lang zien klooien. Het komt wel weer goed zeg ik tegen mezelf, net zoals die andere keren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Moody op 04-12-2015 23:26:56 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:10:58 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158028059
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:21 schreef Moody het volgende:

[..]

Hiervan akte.
Een kneuzenkermis is het. Maar gek genoeg blijf ik elke wedstrijd bezoeken. Het schijnt clubliefde te zijn. Terwijl ik veel andere hobby's heb, blijft Twente aan mijn kop zeuren. Rot op met je leugens denk ik soms, maar toch elke 2 weken 25 minuten door de regen fietsen naar de Veste en 18 jarige semi-profs 90 minuten lang zien klooien. Het komt wel weer goed zeg ik tegen mezelf, net zoals die andere keren.
Is natuurlijk afwachten hoeveel mensen er zoals jij zijn, er zullen ook velen afvallen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:25:36 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158028194
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:21 schreef Moody het volgende:

[..]

Hiervan akte.
Een kneuzenkermis is het. Maar gek genoeg blijf ik elke wedstrijd bezoeken. Het schijnt clubliefde te zijn. Terwijl ik veel andere hobby's heb, blijft Twente aan mijn kop zeuren. Rot op met je leugens denk ik soms, maar toch elke 2 weken 25 minuten door de regen fietsen naar de Veste en 18 jarige semi-profs 90 minuten lang zien klooien. Het komt wel weer goed zeg ik tegen mezelf, net zoals die andere keren.
:)

Ik merkte zelf dat ik in een zelfde periode bij Feyenoord juist fanatieker werd, geen wedstrijd wilde missen. Daar waar ik bijvoorbeeld nu wat sneller een keer oversla.

Maargoed, ik had het zelf specifiek meer over keeperssituatie. Het is altijd al vrij discutabel om je keeper te wisselen aangezien er 9 van de 10 keer echt geen betere op de bank zit. Maar om zo'n beslissing dan weer terug te draaien is helemaal absurd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 5 december 2015 @ 10:06:49 #259
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158028631
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Maargoed, ik had het zelf specifiek meer over keeperssituatie. Het is altijd al vrij discutabel om je keeper te wisselen aangezien er 9 van de 10 keer echt geen betere op de bank zit. Maar om zo'n beslissing dan weer terug te draaien is helemaal absurd.
Zeker als het gaat om een jonge talentvolle keeper die gewoon vertrouwen nodig heeft. Die jongen wordt zo gewoon kapot gemaakt.
pi_158028755
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:25 schreef Caland het volgende:

[..]

:)

Ik merkte zelf dat ik in een zelfde periode bij Feyenoord juist fanatieker werd, geen wedstrijd wilde missen. Daar waar ik bijvoorbeeld nu wat sneller een keer oversla.

Maargoed, ik had het zelf specifiek meer over keeperssituatie. Het is altijd al vrij discutabel om je keeper te wisselen aangezien er 9 van de 10 keer echt geen betere op de bank zit. Maar om zo'n beslissing dan weer terug te draaien is helemaal absurd.
Eens, maar het teambelang is nog niet iets belangrijker dan die ene jongen. Zeker nu de club kans heeft om te degraderen. Drommel maakt elke wedstrijd cruciale fouten. Hij was een paar wedstrijden verwijderd om het lachertje van de eredivisie te worden. Als hij nu niet gewisseld wordt en je even niet uit de media haalt, gaat zo'n jongen er aan onderdoor.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zaterdag 5 december 2015 @ 10:25:07 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158028899
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:15 schreef Moody het volgende:

[..]

Eens, maar het teambelang is nog niet iets belangrijker dan die ene jongen. Zeker nu de club kans heeft om te degraderen. Drommel maakt elke wedstrijd cruciale fouten. Hij was een paar wedstrijden verwijderd om het lachertje van de eredivisie te worden. Als hij nu niet gewisseld wordt en je even niet uit de media haalt, gaat zo'n jongen er aan onderdoor.
Maar hij was de vervanger van een keeper met hetzelfde euvel, die is in die paar maanden natuurlijk niet opeens veel beter geworden.
pi_158029280
matchday, COTE!! ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_158038384
en dan staat Van der Lely voor de zoveelste keer deze wedstrijd niet / nauwelijks te dekken daar linksachter :X
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zaterdag 5 december 2015 @ 20:25:22 #265
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158040302
Een puntje, genot _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:42:11 #266
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158040851
Het Marsman effect. Direct worden punten gepakt. _O_ _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158042168
Ziyech! puntje erbij :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 december 2015 @ 10:42:32 #268
141482 Q.
JurassiQ
pi_158052042
KAMPIOENEN! *O*
For great justice!
  zondag 6 december 2015 @ 11:48:43 #269
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_158053005
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:25 schreef Caland het volgende:
Ik merkte zelf dat ik in een zelfde periode bij Feyenoord juist fanatieker werd, geen wedstrijd wilde missen. Daar waar ik bijvoorbeeld nu wat sneller een keer oversla.
Herkenbaar, ja.
  zondag 6 december 2015 @ 14:16:28 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_158055853
Twente heeft wel mazzel dat Cambuur en De Graafschap nooit meer punten gaan halen dan Twente.
2000 light years from home
pi_158073568
als je wint van De Graafschap, blijf je in ieder geval een beetje in het spoor van de ploegen boven de streep...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_158073714
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:16 schreef Merkie het volgende:
Twente heeft wel mazzel dat Cambuur en De Graafschap nooit meer punten gaan halen dan Twente.
Ja, dat geldt natuurlijk voor elke ploeg die 16e wordt he.
pi_158117231
Wat vinden we van het plan dat de PvdA Enschede 1965 kaarten voor minima wil? :')
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_158129704
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:50 schreef Moody het volgende:
Wat vinden we van het plan dat de PvdA Enschede 1965 kaarten voor minima wil? :')
2 dingen.

1. Het is zware onzin dat mensen zo'n gratis kaart zouden krijgen. De meeste van hen krijgen al genoeg meevallertjes in de vorm van subsidies en andere onzin die jan modaal niet krijgt en niet veel meer te besteden heeft.

2. Twente kan die kaarten rustig missen. Het wordt al veel rustiger in het stadion doordat de kampioensaanhang vertrokken is. Naast het uitvak is er plek genoeg om die te vullen.
Als hierdoor het stadion elke wedstrijd voller is zal geen twente fan daar op tegen zijn.

Dat ze hierdoor een klein beetje kaartverkoop mislopen tijdens de grotere wedstrijden (lees drukker), so be it. Ze mogen al in de handjes knijpen dat de gemeente ze (voorlopig) uit de brand helpt (met eigen belang maar dat maakt voor Twente niet uit).
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 9 december 2015 @ 15:45:32 #275
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158129731
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:50 schreef Moody het volgende:
Wat vinden we van het plan dat de PvdA Enschede 1965 kaarten voor minima wil? :')
Kansloze symboolpolitiek, bijna op het kwetsende af.

Kortom: typisch PVDA.
pi_158136044
Helemaal mee eens met alle 3 :P

Maar als symbool is het helemaal niet verkeerd om elk seizoen 1965 seizoenskaarten weg te geven. Maar dan wel graag aan vrijwilligers (bijv. in ziekenhuizen, voetbalclubs e.d.) en jeugdteams. Laat die 1965 kaarten rouleren, zodat de komende jaren veel mensen die iets betekenen voor de samenleving een extraatje krijgen.

Zo komen ze ook deels terecht bij minima, maar wel bij minima die ondanks werkloosheid toch iets proberen te betekenen voor de samenleving.

[ Bericht 17% gewijzigd door Moody op 09-12-2015 20:26:49 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_158145733
Van den Belt heeft de afgelopen 9 maanden zoveel werk verzet dat hij oververmoeid is. Op advies van de dokter doet hij twee weken de beentjes gestrekt.
pi_158145779
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Van den Belt heeft de afgelopen 9 maanden zoveel werk verzet dat hij oververmoeid is. Op advies van de dokter doet hij twee weken de beentjes gestrekt.
Wie?
pi_158145811
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wie?
De algemeen directeur van Twente, of zeg maar de financieel verantwoordelijke sinds begin dit jaar. Die schrok zich natuurlijk ook de tyfus van wat hij aantrof. Best een prima kerel in dit soort dingen. Voor deze klus was hij werkzaam bij Cambuur en PEC Zwolle.
pi_158146645
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wie?
Een van de twee redenen dat Twente niet deaud is. De andere is Trebbe. De mannen van het puinruimen en de herfinanciering.
pi_158146972
gerucht in de wandelgangen is dat Holla mondeling akkoord is en de gesprekken met Manu lopen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 11:40:38 #282
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158147222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
gerucht in de wandelgangen is dat Holla mondeling akkoord is en de gesprekken met Manu lopen...
Danny Holla en Elvis Manu naar Twente?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158148370
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
gerucht in de wandelgangen is dat Holla mondeling akkoord is en de gesprekken met Manu lopen...
Manu was niet te betalen qua salaris begin dit jaar voor Willem 2 hoe kan Twente dat dan wel doen?
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 12:51:49 #284
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158148398
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:50 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Manu was niet te betalen qua salaris begin dit jaar voor Willem 2 hoe kan Twente dat dan wel doen?
Ziyech gaat 99% zeker verkocht worden in de winterstop, kerel vangt volgens mij 8 ton per jaar en van dat geld kunnen er (wellicht) wat transfervrije spelers en huurlingen aangetrokken worden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158148490
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ziyech gaat 99% zeker verkocht worden in de winterstop, kerel vangt volgens mij 8 ton per jaar en van dat geld kunnen er (wellicht) wat transfervrije spelers en huurlingen aangetrokken worden.
Zal wel een goeie speler zijn
  Forum Admin / PR donderdag 10 december 2015 @ 12:58:58 #286
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_158148528
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ziyech gaat 99% zeker verkocht worden in de winterstop, kerel vangt volgens mij 8 ton per jaar en van dat geld kunnen er (wellicht) wat transfervrije spelers en huurlingen aangetrokken worden.
Misschien kunnen ze spelers huren van Sparta ofzo
pi_158201010
op naar 3 punten, COTE!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 21:35:58 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158202479
Die rode kaart was belachelijk.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 12 december 2015 @ 21:39:55 #289
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_158202596
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die rode kaart was belachelijk.
jij bent niet objectief
Ride Or Die Lalalalalalalala
  zaterdag 12 december 2015 @ 21:47:45 #290
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_158202816
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die rode kaart was belachelijk.
Gewoon terecht.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_158203096
Onterechte kaart. Goede schwalbe
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 22:43:51 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158204033
Heerlijke 2-1 *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 22:50:42 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_158204164
Eindelijk weer eens 3 punten *O*
pi_158204194
Dit gun ik jullie wel, Evert ook.
  zaterdag 12 december 2015 @ 22:57:39 #295
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158204325
Ben schor.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158205082
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 22:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ben schor.
Ik niet, want ik ben voor het eerst dit seizoen thuis gebleven en zonder enige schaamte i.v.m. griep :P Toch beleef je zo'n wedstrijd heel anders achter de tv. Je kan de wedstrijd veel gedetailleerder beleven, maar je bent voor je gevoel een totale buitenstaander.

Ik vraag me af of de supporters in het stadion direct door hadden dat de pingel en rode kaart ietwat discutabel waren of dat ze uit gewoonte de scheidsrechter uitscholden.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_158205339
Deze club gaat nooit kapot!
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 23:43:10 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158205362
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:32 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik niet, want ik ben voor het eerst dit seizoen thuis gebleven en zonder enige schaamte i.v.m. griep :P Toch beleef je zo'n wedstrijd heel anders achter de tv. Je kan de wedstrijd veel gedetailleerder beleven, maar je bent voor je gevoel een totale buitenstaander.

Ik vraag me af of de supporters in het stadion direct door hadden dat de pingel en rode kaart ietwat discutabel waren of dat ze uit gewoonte de scheidsrechter uitscholden.
Kabasele ging wel HEEL theatraal naar de grond.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 23:43:25 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158205367
en meteen maar even dichtgooien.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')