Inderdaad niet heel spectaculaire cijfer, maar wel mooie goals. (staan nog beelden van op Youtube)quote:Op zondag 22 november 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Nistelrooy was bij heerenveen helemaal niet zo goed.
Hahaha inderdaad, ik snapte zijn punt ook niet helemaal. Ging daarna zelfs nog naar Feyenoord.quote:Op zondag 22 november 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bombarda was bij Willem II hartstikke goed, dat moet jij toch weten Co
Tuyp is wel een goed voorbeeld.quote:Op zondag 22 november 2015 23:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad, ik snapte zijn punt ook niet helemaal. Ging daarna zelfs nog naar Feyenoord.
Ben er bang voor idd. Pereiro mist de snelheid.quote:Op zondag 22 november 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat Lestienne hard missen woensdag.
Het is pure apathie buiten Europa.quote:Op zondag 22 november 2015 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
4 punten achter. Het is dat het spel verschrikkelijk kut is, anders was er nog niet eens zo heel veel aan de hand.
PSV speelt niet zo heel slecht toch?quote:Op zondag 22 november 2015 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
4 punten achter. Het is dat het spel verschrikkelijk kut is, anders was er nog niet eens zo heel veel aan de hand.
Maar PSV heeft al bijna net zoveel verliespunten als het vorige seizoenquote:Op zondag 22 november 2015 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit PSV wordt geen kampioen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV heeft al bijna net zoveel verliespunten als het vorige seizoen
Het vorige seizoen stonden ze 17 punten voor, dat is ook nogal een afstand.quote:Op zondag 22 november 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV heeft al bijna net zoveel verliespunten als het vorige seizoen
Jawel. Vooral uit is het echt verschrikkelijk hoe ze steeds weer gaan kutten om vervolgens het deksel op de neus te krijgen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
PSV speelt niet zo heel slecht toch?
Ajax toch ook. Altijd domineren met potentie maar niet scoren en dan door een counter verliezen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind PSV eigenlijk een geweldig team hebben. Heb telkens weer het gevoel dat er nog even de puntjes op de i moeten worden gezet en dat ze dan fluitend kampioen zouden kunnen worden.
Gigantisch veel doelpunten tegen ook.quote:Op zondag 22 november 2015 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel. Vooral uit is het echt verschrikkelijk hoe ze steeds weer gaan kutten om vervolgens het deksel op de neus te krijgen.
Gisteren hadden ze dik moeten winnen op basis van de kansen. Maar ze krijgen ze wel te makkelijk tegen inderdaad.quote:Op zondag 22 november 2015 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel. Vooral uit is het echt verschrikkelijk hoe ze steeds weer gaan kutten om vervolgens het deksel op de neus te krijgen.
Ze waren niet scherp genoeg, dan krijg je dat.quote:Op zondag 22 november 2015 23:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze dik moeten winnen op basis van de kansen. Maar ze krijgen ze wel te makkelijk tegen inderdaad.
Je bent de enige.quote:Op zondag 22 november 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ben ik de enige die Co een geweldige baas vind?
Misschien ben ik ook wel een neger.quote:Op zondag 22 november 2015 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co is ook geweldig voor negers
Hij herkent u nietquote:Op zondag 22 november 2015 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een neger.
Absoluut, maar dan eindigt wel elke wedstrijd in 5-5. Nu verliezen we van IJsland dus dat zou al een verbetering zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 23:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Is Co geen goede opvolger voor Danny Blind?
Ik kreeg afgelopen kwalificatiereeks de indruk dat we momenteel streven naar zo hard mogelijk falen. Dat moet Co ook wel kunnen, ja.quote:Op zondag 22 november 2015 23:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Is Co geen goede opvolger voor Danny Blind?
Aldus de opperfan van het Nederlands Elftalquote:Op zondag 22 november 2015 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jan Mulder over Iniesta. Dan begrijp je dus echt helemaal niets van de emotie die er in het voetbal zit. Volkomen logisch dat Iniesta in Nederland werd uitgefloten.
Omdat ie heeft gescoord? Bullshit.quote:Op zondag 22 november 2015 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jan Mulder over Iniesta. Dan begrijp je dus echt helemaal niets van de emotie die er in het voetbal zit. Volkomen logisch dat Iniesta in Nederland werd uitgefloten.
Das waar, maar kom op. Als je niet snapt dat de maker van een goal in een WK-finale wordt uitgefloten in het land waartegen hij scoorde, dan begrijp je er niet veel van.quote:Op zondag 22 november 2015 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aldus de opperfan van het Nederlands Elftal
In jouw belevingswereld niet neequote:Op zondag 22 november 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Das waar, maar kom op. Als je niet snapt dat de maker van een goal in een WK-finale wordt uitgefloten in het land waartegen hij scoorde, dan begrijp je er niet veel van.
Die maakt hij wel vakerquote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Debiele beslissing van van Oostveen
Tja, ik vind dat bullshit. Wereldkampioen is het allerhoogste wat je kunt winnen als voetballer en als sporter. Ik heb nog altijd een bloedhekel aan Iniesta, vind het een vervelend mannetje. Juist die haat tussen teams en landen maakt het voetbal extra mooi. Nederland is ook echt het enige land ter wereld waar dit soort dingen ter discussie worden gesteld. Ga voor de grap eens naar Zuid-Amerika of Italië. Daar zouden ze dit niet meer dan logisch vinden.quote:Op zondag 22 november 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ie heeft gescoord? Bullshit.
Ik ga Erik Falkenburg ook niet uitfluiten als ie naar Eindhoven komt. Echt complete onzin.
Als ie nu van Bommel in de vernieling had getrapt misschien, maar Iniesta heeft niets verkeerd gedaan behalve zijn baan goed uitvoeren. Kansloos om hem uit te fluiten dus.
quote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat bullshit. Wereldkampioen is het allerhoogste wat je kunt winnen als voetballer en als sporter. Ik heb nog altijd een bloedhekel aan Iniesta, vind het een vervelend mannetje. Juist die haat tussen teams en landen maakt het voetbal extra mooi.
Oranje supporters worden hier als minderwaardig gezien.quote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat bullshit. Wereldkampioen is het allerhoogste wat je kunt winnen als voetballer en als sporter. Ik heb nog altijd een bloedhekel aan Iniesta, vind het een vervelend mannetje. Juist die haat tussen teams en landen maakt het voetbal extra mooi.
Inferieure clowns meer nietquote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oranje supporters worden hier als minderwaardig gezien.
Heeft niks met het zijn van een Oranjefan te maken. Nogmaals, zullen wij PSV'ers ook Falkenburg gaan uitfluiten de volgende keer dat ie langskomt?quote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik weet het. Gelukkig heb ik jou nogquote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Eens. En niet alleen vanwege zijn WK-goal. Mooiste speler van Barcelona.quote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Vermecelli het volgende:
Alle voetbalfans houden van Iniesta, zelfs de grootste Barcelona hater moet toegeven dat hij geniaal is. Nohomo
WK-finale of een potje in de eredivisiequote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft niks met het zijn van een Oranjefan te maken. Nogmaals, zullen wij PSV'ers ook Falkenburg gaan uitfluiten de volgende keer dat ie langskomt?
Misschien moeten ze in Alkmaar maar Johan Voskamp uitfluiten.quote:Op zondag 22 november 2015 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet het. Gelukkig heb ik jou nogMaar serieus, als je niet begrijpt dat iemand die je zoveel vreugde heeft ontnomen (wereldkampioen worden, het ultieme) wordt uitgefloten dan snap je het echt niet vind ik.
Niets deprimerend. Wel enigszins romantisch. Maar dat mag.quote:Op zondag 22 november 2015 23:21 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk hoe ze bij Studio Voetbal van voetbal iets deprimerends maken.
Geef ik graag toe, maar dan kan ik toch nog steeds een bloedhekel aan hem hebben?quote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Vermecelli het volgende:
Alle voetbalfans houden van Iniesta, zelfs de grootste Barcelona hater moet toegeven dat hij geniaal is. Nohomo
Ik heb een bloedhekel aan Suarez.quote:Op zondag 22 november 2015 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geef ik graag toe, maar dan kan ik toch nog steeds een bloedhekel aan hem hebben?
Vergelijkingen met eredivisievoetbal vind ik in deze discussie een beetje onzinnig. Wereldkampioen worden is toch het ultieme, veel mensen zouden een moord doen om wereldkampioen te worden. (op dit forum niet, ik weet het)quote:Op zondag 22 november 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moeten ze in Alkmaar maar Johan Voskamp uitfluiten.
Laat maar, je wilt het gewoon niet begrijpen. Ik heb nu 3 keer uitgelegd dat ik Iniesta een geweldige voetballer vind, maar wel een bloedhekel aan hem heb omdat hij ons (of blijkbaar alleen mij) het ultieme vreugdemoment heeft ontnomen in 2010. Voetbal is meer dan een bal passen of schieten alleen. Voetbal is ook emotie.quote:Op zondag 22 november 2015 23:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Een hekel hebben aan Iniestadan heb je ook een hekel aan voetbal
Ja doei, dan kan je Robben ook haten omdat hij die kans mistequote:Op zondag 22 november 2015 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laat maar, je wilt het gewoon niet begrijpen. Ik heb nu 3 keer uitgelegd dat ik Iniesta een geweldige voetballer vind, maar wel een bloedhekel aan hem heb omdat hij ons (of blijkbaar alleen mij) het ultieme vreugdemoment heeft ontnomen in 2010. Voetbal is meer dan een bal passen of schieten alleen. Voetbal is ook emotie.
Heeft wel eventjes geduurd voordat ik hem die kans vergeven hebquote:Op zondag 22 november 2015 23:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja doei, dan kan je Robben ook haten omdat hij die kans miste
kut Robben!
Frank Heinen vind ik top, maar dat komt omdat ik voetbalhistorie erg belangrijk vind. Geweldig die oude beelden. Voor de rest van het verhaal ben ik het met je eens, lachwekkend om weer een half uur over die aanslagen te praten. (Die echt geen fuck met dat hele voetbal te maken hebben)quote:Op zondag 22 november 2015 23:46 schreef Perico het volgende:
De redactie van Studio Voetbal maakt voor Tom Egbers iedere week een draaiboek.
Iedere week moeten ze echter in ijltempo 80% van de onderwerpen schrappen. Tom is namelijk te bedeesd om de Mulders in de rede te vallen. Jack zou na 45 seconden terreur naar het voetbal zijn overgestapt.
Maar Tom wil kunst, popmuziek en wereldpolitiek in deze depressieve talkshow. De korte corner is aids in zijn puurste vorm en na Frank Heijnen wil je jezelf het liefste een kogel door je kop knallen.
Waarom doe ik mezelf dit nog aan.
Ja hij durft echt nooit in te grijpen, bang om iemand in de rede te vallen. Een slechtere gespreksleider op TV is er niet, welhaast. En als dan ook nog eens Dave Endt of Arno Vermeulen gaan aanschuiven..quote:Op zondag 22 november 2015 23:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de rest van het verhaal ben ik het met je eens, lachwekkend om weer een half uur over die aanslagen te praten. (Die echt geen fuck met dat hele voetbal te maken hebben)
David Endt, hahaha. Dat is me een faalhaas zeg, die kan alleen maar in van die nep-poetische zinnen praten. Arno is een eigenwijs mannetje, maar zegt soms wel zinnige dingen.quote:Op maandag 23 november 2015 00:35 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja hij durft echt nooit in te grijpen, bang om iemand in de rede te vallen. Een slechtere gespreksleider op TV is er niet, welhaast. En als dan ook nog eens Dave Endt of Arno Vermeulen gaan aanschuiven..
Robben heeft ons het ultieme vreugdemoment ontnomen in 2010.quote:Op zondag 22 november 2015 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laat maar, je wilt het gewoon niet begrijpen. Ik heb nu 3 keer uitgelegd dat ik Iniesta een geweldige voetballer vind, maar wel een bloedhekel aan hem heb omdat hij ons (of blijkbaar alleen mij) het ultieme vreugdemoment heeft ontnomen in 2010. Voetbal is meer dan een bal passen of schieten alleen. Voetbal is ook emotie.
Zowel Iniesta als Robben ja.quote:Op maandag 23 november 2015 09:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Robben heeft ons het ultieme vreugdemoment ontnomen in 2010.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
http://nos.nl/artikel/2071981-de-sport-van-zondag-bij-de-nos.htmlquote:Kuijt te gast bij Studio Voetbal
Om de zondag dan af te sluiten heeft Studio Voetbal 's avonds op NPO 1 Dirk Kuijt, Bert van Marwijk, Willem Vissers en Jan Mulder te gast.
Kuijt is een debiel.quote:Op zondag 29 november 2015 11:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/2071981-de-sport-van-zondag-bij-de-nos.html
TOPSHOW
Geen idee maar omdat Gerrie het schaap het voetbal presenteerde dacht ik dat hij vrij was vandaagquote:Op zondag 29 november 2015 22:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heeft ie nu al opgegeven dan?
lijkt me nietquote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Geen idee maar omdat Gerrie het schaap het voetbal presenteerde dacht ik dat hij vrij was vandaag
Op een missie voor God die jongen.quote:Op zondag 29 november 2015 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Het lijken wel mormonen , 1 z,on kind zal wel verwekt zijn bij zijn tante
Dirk zelf ook.quote:Op zondag 29 november 2015 22:22 schreef Evertjan het volgende:
Kinderen van Dirk hebben het syndroom van Down
Raqqa voor die blondjequote:Op zondag 29 november 2015 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op een missie voor God die jongen.
Moet je voorstellen dat er iemand met het syndroom van Down is die daadwerkelijk fantastisch kan voetballen, zeg maar te goed voor de Eredivisie. Lijkt me een leuk fenomeen.quote:
Messiquote:Op zondag 29 november 2015 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat er iemand met het syndroom van Down is die daadwerkelijk fantastisch kan voetballen, zeg maar te goed voor de Eredivisie. Lijkt me een leuk fenomeen.
Iemand heeft er hier een crush op Dirkiequote:Op zondag 29 november 2015 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Vroeger zag die er nog meer uit als een incestproduct
quote:
Ik moest eigenlijk denken aan Suarez nadat ik dat typte, die heeft ook van die woede uitbarstingen en kan gewoon niet slim zijn.quote:
Ik en Dirkie zitten in een boomquote:Op zondag 29 november 2015 22:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Iemand heeft er hier een crush op Dirkie
Normaal zou ik * Dirk en ik corrigeren maar omdat het Dirk is, corrigeer ik niet.quote:Op zondag 29 november 2015 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik en Dirkie zitten in een boom
Ik zou me kapot schamen om Dirk Kuijt als Nederlander.quote:Op zondag 29 november 2015 22:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Enige wat ik altijd wel waardeer is dat Dirk een echte oerhollander is. Dit soort gasten maken je trots om Nederlander te zijn.
Laat ze toch denkenquote:Op zondag 29 november 2015 22:27 schreef Wazaaaaa het volgende:
Titelkansen Feyenoord.
Hardop gelachen.
Was jij vanmiddag ook bij utrecht heracles?quote:Op zondag 29 november 2015 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen om Dirk Kuijt als Nederlander.
Nee, had er wel zo naartoe gekund. Galgenwaard is redelijk in de buurt.quote:Op zondag 29 november 2015 22:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Was jij vanmiddag ook bij utrecht heracles?
Ik wel!!!! Tering wat een wedstrijd. Beste tweede helft die ik in jaren gezien heb.quote:Op zondag 29 november 2015 22:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Was jij vanmiddag ook bij utrecht heracles?
Waarom sta ik niet meer in je signature?quote:Op zondag 29 november 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Des te genottelijker wordt de ondergang.
T vak van de uitsupporters was wel verdomd leeg, plek zat dus.quote:Op zondag 29 november 2015 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, had er wel zo naartoe gekund. Galgenwaard is redelijk in de buurt.
kanquote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef gniffie het volgende:
Kan Twente geen puntenstraffen krijgen? Dat zou wel genieten zijn
Struggles van een Feyenoorder.quote:Op zondag 29 november 2015 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wel!!!! Tering wat een wedstrijd. Beste tweede helft die ik in jaren gezien heb.
Als speler toch een fenomeen. (als analist waardeloos)quote:Op zondag 29 november 2015 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen om Dirk Kuijt als Nederlander.
Ben je zelfgeil of wat?quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet meer in je signature?
Puntenstraf en een transferverbod zou genot zijn. Leegloop galore.quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef gniffie het volgende:
Kan Twente geen puntenstraffen krijgen? Dat zou wel genieten zijn
Ik heb me gofferdomme nog nooit zo verveeld tijdens een wedstrijd, wat een kut publiek daar in Utrecht.quote:Op zondag 29 november 2015 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wel!!!! Tering wat een wedstrijd. Beste tweede helft die ik in jaren gezien heb.
Ziyech voor drie ton weg.quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Puntenstraf en een transferverbod zou genot zijn. Leegloop galore.
De Boer zag hem ook wel zittenquote:Op zondag 29 november 2015 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Overmars wilde hem binnen hengelen
Degradatie in Enschede zongen ze. Maar na de fenomenale goals van Utrecht werd het wel stil. (Overigens vond ik het thuispubliek tot aan de 1-1 ook vrij mak)quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
T vak van de uitsupporters was wel verdomd leeg, plek zat dus.
Had echt een hekel aan het FC Twente van een paar jaar terugquote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Puntenstraf en een transferverbod zou genot zijn. Leegloop galore.
Haha tot de 1-1 ging het helemaal nergens over inderdaad. 100 Heraclieden maakten meer lawaai dan 15000 Utrechtsupporters. (of hoeveel waren het er?)quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb me gofferdomme nog nooit zo verveeld tijdens een wedstrijd, wat een kut publiek daar in Utrecht.
Kheb ze heel de wedstrijd niet gehoord manquote:Op zondag 29 november 2015 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Degradatie in Enschede zongen ze. Maar na de fenomenale goals van Utrecht werd het wel stil. (Overigens vond ik het thuispubliek tot aan de 1-1 ook vrij mak)
Haha, die Bunnikside sloeg helemaal nergens op. Weet jij trouwens waarvoor ze al die vlaggen hadden aan het begin van de wedstrijd?quote:Op zondag 29 november 2015 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kheb ze heel de wedstrijd niet gehoord man
Treurig zooitje die bunnikside
Voor verhoging van het entertainmentgehalte is hij prima, van mij mag-ie blijven.quote:
als je dat niet weet.....quote:Op zondag 29 november 2015 22:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, die Bunnikside sloeg helemaal nergens op. Weet jij trouwens waarvoor ze al die vlaggen hadden aan het begin van de wedstrijd?
Ouwe theedoeken denk ik, je moet wat.quote:Op zondag 29 november 2015 22:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, die Bunnikside sloeg helemaal nergens op. Weet jij trouwens waarvoor ze al die vlaggen hadden aan het begin van de wedstrijd?
Hij moet in de eredivisie blijvenquote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor verhoging van het entertainmentgehalte is hij prima, van mij mag-ie blijven.
Drommel is een groot talent.quote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Iedereen die Drommel een groot talent noemt is gek geworden. Nog nooit zo'n kneus op doel gezien. Uitstraling van een ... (ja van wat eigenlijk?)
voetbalkenners Frank de Boer en OVermars vonden hem blijkbaar goed genoeg om binnen te halenquote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Iedereen die Drommel een groot talent noemt is gek geworden. Nog nooit zo'n kneus op doel gezien. Uitstraling van een ... (ja van wat eigenlijk?)
Jellyquote:Op zondag 29 november 2015 22:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Megalomaan![]()
Ze stelen nu zelfs woorden van VI
Ben geen Utrechtsupporter. (was toevallig een keer in de Galgenwaard omdat ik me altijd heb laten vertellen dat Utrecht het beste publiek van Nederland heeft. Bleek dus onzin te zijn)quote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als je dat niet weet.....
Sanogo.quote:Op zondag 29 november 2015 22:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
voetbalkenners Frank de Boer en OVermars vonden hem blijkbaar goed genoeg om binnen te halen
Inderdaadquote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij moet in de eredivisie blijven
De Bunnikside is niet meer wat het ooit was. De supporters daar worden ouder terwijl er weinig nieuwe jonge aanwas is.quote:Op zondag 29 november 2015 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ben geen Utrechtsupporter. (was toevallig een keer in de Galgenwaard omdat ik me altijd heb laten vertellen dat Utrecht het beste publiek van Nederland heeft. Bleek dus onzin te zijn)
quote:
Hoop dat je deze sarcastisch bedoelde? Dat Overmars een boerenlul uit het noorden van de Veluwe met weinig verstand van voetbal is, daar waren we het toch we over eens?quote:Op zondag 29 november 2015 22:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
voetbalkenners Frank de Boer en OVermars vonden hem blijkbaar goed genoeg om binnen te halen
Lolquote:Op zondag 29 november 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
Een puntenstraf is onterecht omdat de spelers er niks aan kunnen doen.
Nee, prima argument joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |