ik HAAT dit soort filmpjes. Dom fake Amerikaans gedoequote:
denk niet dat ik nog snel met fokkers wat ga afsprekenquote:Op zondag 22 november 2015 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
en wanneer met z'n allen bingoen op maandagavond?
ben je vaak op maandagavond in de pub?quote:Op zondag 22 november 2015 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje
misschien hebben wij elkaar dan wel eens een paar keer gezien
heftig
Ik moet er altijd wel een beetje om lachen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik HAAT dit soort filmpjes. Dom fake Amerikaans gedoe
nee niet meerquote:Op zondag 22 november 2015 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je vaak op maandagavond in de pub?
ik kom ookquote:Op zondag 22 november 2015 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
groningen met oud en nieuw natuurlijk
slaapplekken zijn geboekt
#TypischOnTour
jij bent die onbekende die nooit iets zegt zeker #creepystalker #no5quote:Op zondag 22 november 2015 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja misschien moet je minder op tinychat zitten
ik heb dan misschien zelfde trein, niet zo doen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat die trein dan dikke vertraging krijgt
tinychatgodquote:Op zondag 22 november 2015 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij bent die onbekende die nooit iets zegt zeker #creepystalker #no5
quote:Op zondag 22 november 2015 23:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb dan misschien zelfde trein, niet zo doen.
wrm betaal jij zo weinig of wrm betaal ik zo veelquote:Op zondag 22 november 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat die trein dan dikke vertraging krijgt
Glazig elkaar aankijken op camquote:Op zondag 22 november 2015 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
tinychatgod
wat een kansloos gedoe is dat eigenlijk![]()
onzin, groningen is een mooie provincie, alleen wat overbevolkt, ik geef je gewoon wat lebensraum.quote:Op zondag 22 november 2015 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]weg met die provincieverraders aka jij
dag insoquote:Op zondag 22 november 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook lezen voor het slapen.
Fijne avond jongens.
al 1.5 jaar niet gedaan denk ik minstensquote:Op zondag 22 november 2015 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Glazig elkaar aankijken op cam
welke posts.quote:Op zondag 22 november 2015 23:40 schreef Typisch het volgende:
ik vond je een beetje raar doen in de paar posts die ik van je gelezen heb vandaag
heel apart typischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |