dave roelvinkquote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom, hoe kan je nou bier verspillen
Ik kreeg bier over mij heen van een sukkeltje die te uitbundig ging dansen bij dave roelvink (¤
Ik krijg het wel vaak over mezelf heen, maar dat komt altijd omdat iemand dan ineens een arm uitsteekt tegen mijn glas enzo...quote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kreeg bier over mij heen van een sukkeltje die te uitbundig ging dansen bij dave roelvink (¤
jeetje, heftigquote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drink het gwn zsm opquote:Op zondag 22 november 2015 23:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik krijg het wel vaak over mezelf heen, maar dat komt altijd omdat iemand dan ineens een arm uitsteekt tegen mijn glas enzo...
#manletstrugglesquote:Op zondag 22 november 2015 23:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik krijg het wel vaak over mezelf heen, maar dat komt altijd omdat iemand dan ineens een arm uitsteekt tegen mijn glas enzo...
Wat gaan jullie stoer van zijlijn met een pauperglaasje bier dansende dames als hongerige hyena's aankijken dan.quote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij drinkt niet eens en dan moeten wij gaat adten
ik dans ookquote:Op zondag 22 november 2015 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gaan jullie stoer van zijlijn met een pauperglaasje bier dansende dames als hongerige hyena's aankijken dan.
Drink het op en ga dansen of ga weg
nee, van die wijven die denken dat er naar ze gekeken wordt en in een kringetje naar hun vriendinnetjes staan te giechelen danquote:Op zondag 22 november 2015 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gaan jullie stoer van zijlijn met een pauperglaasje bier dansende dames als hongerige hyena's aankijken dan.
Drink het op en ga dansen of ga weg
ik let daar echt totaal niet opquote:
Dat was ongeveer message van het filmpjequote:Op zondag 22 november 2015 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik let daar echt totaal niet op
einde bericht
En dan giechelend rare dansmoves maken hopend dat de mannen vanaf zijlijn het kunnen zien.quote:Op zondag 22 november 2015 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, van die wijven die denken dat er naar ze gekeken wordt en in een kringetje naar hun vriendinnetjes staan te giechelen dan
sowieso de vrouwen met uitgaan in nederland
alleen mortaxx is er obsessed overquote:
sowieso is het hele sfeertje in nederland best kut eigenlijkquote:Op zondag 22 november 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan giechelend rare dansmoves maken hopend dat de mannen vanaf zijlijn het kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |