club Vie kom ik liever nietquote:Op zondag 22 november 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon over het algemeen.
[..]
Rotterdam
Klopt. Ik ben er ook mee gestopt toen ik nuchterleef kreeg.quote:Op zondag 22 november 2015 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat laatste is echter wel bijna een vereiste om je bij stappen echt comfortabel te voelen vind ik.
berlijn werden we overal geweigerd bij die grotere clubsquote:
altijd ruzie, gigantisch macho gedrag daarbinnen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
He waarom, ik vond echt leuk daar
komt door je jodenkopquote:Op zondag 22 november 2015 23:32 schreef Typisch het volgende:
berlijn werden we overal geweigerd bij die grotere clubs
Omg serieusquote:Op zondag 22 november 2015 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
berlijn werden we overal geweigerd bij die grotere clubs
totdat we gewoon random chicks vroegen om bij ons te horen zodat we vrouwen naar binnen namen
schieblok wel, lekker hipquote:
Niet meegemaaktquote:Op zondag 22 november 2015 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
altijd ruzie, gigantisch macho gedrag daarbinnen.
da's wel lang geledenquote:Op zondag 22 november 2015 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja misschien moet je minder op tinychat zitten
Was wel mooie tuin hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
da's wel lang geleden
wel gelachen die tijd
vrienden van ben ik een beetje klaar mee, maar maatjes vinden dat helemaal fantastischquote:Op zondag 22 november 2015 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
schieblok wel, lekker hipen vaak met voetbal in tenten als vrienden van en club bed wel eens. En maandagavond gewoon altijd irish pub en bepaalde feestjes in rotown, best wel veel, maar ligt echt aan wat het voor avond is.
mijn tuingodquote:
vrienden van word ik ook altijd op sleeptouw meegenomen na voetbalavonden op de vereniging.quote:Op zondag 22 november 2015 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrienden van ben ik een beetje klaar mee, maar maatjes vinden dat helemaal fantastisch
dus daar ben ik ook best vaak
bed vind ik kut
irish pub maandagbingogenot
en wanneer met z'n allen bingoen op maandagavond?quote:Op zondag 22 november 2015 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrienden van ben ik een beetje klaar mee, maar maatjes vinden dat helemaal fantastisch
dus daar ben ik ook best vaak
bed vind ik kut
irish pub maandagbingogenot
jeetjequote:Op zondag 22 november 2015 23:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
vrienden van word ik ook altijd op sleeptouw meegenomen na voetbalavonden op de vereniging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |