Beter Polenquote:Op zondag 22 november 2015 23:25 schreef Typisch het volgende:
sowieso is het hele sfeertje in nederland best kut eigenlijk
Ik vind dat het meer gaat om dat je later in de nacht een chick mee naar huis kunt nemen dan echt om gezelligheid.quote:Op zondag 22 november 2015 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
sowieso is het hele sfeertje in nederland best kut eigenlijk
zonde wel, begint mij steeds meer tegen te staan
Dat is de intentie van uitgaan.quote:Op zondag 22 november 2015 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat het meer gaat om dat je later in de nacht een chick mee naar huis kunt nemen dan echt om gezelligheid.
bij vrouwen net zo goedquote:Op zondag 22 november 2015 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat het meer gaat om dat je later in de nacht een chick mee naar huis kunt nemen dan echt om gezelligheid.
ik zei expres nóg nooitquote:
en dan is sof bang voor aanslagenquote:Op zondag 22 november 2015 23:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon utrecht ofzo, lekker makkelijk voor iedereen.
jeweetquote:Op zondag 22 november 2015 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
groningen met oud en nieuw natuurlijk
slaapplekken zijn geboekt
#TypischOnTour
prima planquote:Op zondag 22 november 2015 23:28 schreef McGrath het volgende:
of groningen, groningen is misschien ook wel eens leuk
quote:Op zondag 22 november 2015 23:28 schreef McGrath het volgende:
Of eindhoven, ik vind eindhoven wat dat betreft geniaal.
je stelt je ook wel erg aan als je je daardoor laat beïnvloedenquote:Op zondag 22 november 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
1 x bij Club Vie meegemaakt dat het écht gezellig was. Geen competitie over wie mooiste chick/kerol zou kunnen scoren, nee gewoon met z'n allen een leuke nacht tegemoet gaan door elkaar steeds erbij te betrekken.
wow heb je het over dezelfde club vie als die ik ken?quote:Op zondag 22 november 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
1 x bij Club Vie meegemaakt dat het écht gezellig was. Geen competitie over wie mooiste chick/kerol zou kunnen scoren, nee gewoon met z'n allen een leuke nacht tegemoet gaan door elkaar steeds erbij te betrekken.
Ik heb van die competitie nog nooit last gehad.quote:Op zondag 22 november 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon over het algemeen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
je stelt je ook wel erg aan als je je daardoor laat beïnvloeden
Rotterdamquote:Op zondag 22 november 2015 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow heb je het over dezelfde club vie als die ik ken?
ik ook nietquote:Op zondag 22 november 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb van die competitie nog nooit last gehad.
Dat laatste is echter wel bijna een vereiste om je bij stappen echt comfortabel te voelen vind ik.quote:Op zondag 22 november 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me eigenlijk overal wel vermaakt met maatjes en alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |